paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spolehlivot motorky
zdravim, jestě mě zajímá spolehlivost a zkušenosti Suzuki GSX-R 1000 K3-K4 ... budu rád za každej názor ... poruchovost, spolehlivost, prostě všechno ... díky díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 17:42 | Nahoru | #31

V_i_c_i píše: Kdyz uz je tu rec o GSXR a brzdach. Jak na tom byl rocnik tusim K8 co mel i pumpu na spojku. Pokud se tedy nepletu.



Hele je to gsxr, tak urcite dobry :D kamos ma L3 taky tusim s hydraulikou a to lehky mackani spojky bych taky uvital...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 18:18 | Nahoru | #32
StiefTomas> Chová se to tak, že když dáš otáčky na 3tis a výš a chceš se rozjet tak se v podstatě nejde rozjet, ta spojka i když páčku pouštíš po milimetru najednou sepne, vydá zakvílení a trhne sebou, někdy to skončí zdechnutím motoru. na křižovatce nic moc.
Pokud o tom nevíš, tak máš štěstí a máš fungující kousek.
Na cizích forech jsem četl, že to někteří zkusili řešit různými způsoby, navrtáním koše (spíše nepomáhá), nebo použití jednoho dílu z ZX10R 04 (to docela prej funguje).
Někteří se snažili to řešit komplte výměnou celé spojky, včetně koše a světe div se... stále stejný problém. Nikdo pořádně neví proč to někomu dělá a někomu ne, proč někomu pomůže navrtání koše, někomu ani vše nové ne. Velká záhada a spojka je tedy to co mi rozhodně z mojí chudinky Suzy nechybí.

Naposledy editováno 18.04.2017 18:18:41

(reakce na) Spolehlivot motorky

18.4.2017 v 19:20 | Nahoru | #33

psenap píše: StiefTomas> Chová se to tak, že když dáš otáčky na 3tis a výš a chceš se rozjet tak se v podstatě nejde rozjet, ta spojka i když páčku pouštíš po milimetru najednou sepne, vydá zakvílení a trhne sebou, někdy to skončí zdechnutím motoru. na křižovatce nic moc.
Pokud o tom nevíš, tak máš štěstí a máš fungující kousek.
Na cizích forech jsem četl, že to někteří zkusili řešit různými způsoby, navrtáním koše (spíše nepomáhá), nebo použití jednoho dílu z ZX10R 04 (to docela prej funguje).
Někteří se snažili to řešit komplte výměnou celé spojky, včetně koše a světe div se... stále stejný problém. Nikdo pořádně neví proč to někomu dělá a někomu ne, proč někomu pomůže navrtání koše, někomu ani vše nové ne. Velká záhada a spojka je tedy to co mi rozhodně z mojí chudinky Suzy nechybí.



Tak to musim zaklepat s tim nemam zadny problem a popravde o tom slysim prvne... Spojku jsem mel dole kdyz jsem daval ostry vacky jen pro kontrolu a zadna uprava tam nebyla... Tak mam snad stesti a doufam, ze to takhle zustane i nadale :) ale uvazoval jsem nad vymenou za antihop z novejsiho modelu...

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivot motorky

19.4.2017 v 07:13 | Nahoru | #34
tak spojka na GSX-R k3-4 je kapitola sama pro sebe, tady na fóru je toho o tom celkem dost. Jak psal Psenap, je hodně variant jak to spravit, ale nejlepší mi přijde přehodit celou spojku z K7-8, která tam pasuje a je včetně antihopu. Laborování s lamalame,plechama,košem atd.,kolikrát vyjde stejně draho jako jetá a dobrá spojka z k7. Na sůze mi to haprovalo, ale v pohodě jsem na tom dal x tisíc km, a nikde mě nenechala. Sice to nebylo na sprinty, ale jinak za mě je to motorka k nezaplacení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivot motorky

19.4.2017 v 10:30 | Nahoru | #35
Sonicek> I u K5/K6 delala problemy a to uz ma antihop. Sice to na chcipnuti motoru nebylo, ale udelat plynuly ostry strart bylo nemozne.

Jde vygooglit navod, jak to spravit (vyvrtavaly se tam diry), ale ani to dlouhodobe nepomuze, takze verim, ze z K7 je jedine reseni.

(reakce na) Spolehlivot motorky

19.4.2017 v 21:11 | Nahoru | #36

SLEEPER píše: Sonicek> I u K5/K6 delala problemy a to uz ma antihop. Sice to na chcipnuti motoru nebylo, ale udelat plynuly ostry strart bylo nemozne.

Jde vygooglit navod, jak to spravit (vyvrtavaly se tam diry), ale ani to dlouhodobe nepomuze, takze verim, ze z K7 je jedine reseni.



Vrtání nepomůže, je to samo o sobě blbost toto řešení...myslím to tak ve smyslu lepšího mazání. Mazání a vypínání spojky jsou věci zcela rozdílné a proto tohle řešení nikdy nefungovalo. U většiny případu za to mohou buď spálené plechy, opotřebované lamely nebo záseky na koši. Chtělo by to určitě změřit všechny odchylky od tech předepsaných výrobcem. Osobně si myslím, že každá spojka na K4 už z výroby vyjela v pořádku, jinak by se o tom psalo,nebo byla svolávačka...atd. Tak si dejme otázku, kde je chyba? Někde je něco opotřebované.....jinak si to nemůžu vysvětlit.

Spolehlivot motorky

21.4.2017 v 08:30 | Nahoru | #37
Zdravim,mam taky k4 se stejnym problemem spojky,jezdim s tim uz patym rokem,co jsem to koupil,jde o zvyk,ale kdyby to fungovalo jak ma,nezlobil bych se...nechci se poustet do "hura-akci" jako je vrtani kose,vymena plechu nebo lamel,kdyz je pri takovy investici nejisty vysledek....docela me potesil Sonicek,ktery by to resil komplet spojkou z k7,do toho bych sel,zda se to jako nejjednodussi reseni a financne to bude podobny,jako jiz vyse zminene "laborovani"...jinak za me funkcni motorka,i kdyz uz ma neco za sebou,predchozi majitel se jen vozil a udrzba minimalni nebo zadna,tak si ji jak jde cas postupne davam dohromady a necham si ji jako svuj "klenot" ....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35935 Dnes v 15:50 radi5
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist