Muze mi nekdo prosim rict jaka je specifikace tady tech terminu? Co je ostre a co uz ne? Kde se to lame z tupeho na ostre a naopak?
Diky
Pokud nekdo bude chtit tak at odpovi, ten co nebude chtit tak at mlci. Pisu to zamerne, protoze se najdou urcite protivci a jini divnolidi, co ani nemlci a ani neporadi a jen napisou at si to vygugli a podobne
Ca tedy takova udrzba a jak casto u ostreho endura obnasi? Co to stoji? Ktera znacka ma nejdostupnesi/nejlevnejsi dily?
....pochopil jsem ze cim vetsi obsah tim mene casty servis, takze rekneme, ze se bavime o cca 400-500ccm nebo tak neco..
irmscher1000 píše: Ktm freeride je úplně na hovno a navíc drahé to už radši exc 450
Povozil som sa na tom a tvrdím že 250Freeride 2T je fantastická motorka./3504Tje trošku o ničom/. Keby som okrem endura neskákal motorkrosové lavice
by som si ju kludne kupil. Aj ked mám za sebou už všetky kubatúrý. S tou motorkou si ako ako začiatočník dovolíš také veci
že s EXC 450kou môžeš o tom len snívať.Predal som GG EC 300, 3mesiace som nesedel na motorke a tak som stým preskočil zvalený strom, že som nechápal a žiaden trialista teda nie som. Inak mám 186cm. S GGasom by som po 3
mesiacoch pauzi plakal a le tu som sa škeril okolo celej hlavy
A je to bez údržbové ako kosačka na trávu Ide to krásne lineárne, lebo to nemá príveru, fakt pecka, nie len na začiatok.
Naposledy editováno 15.12.2016 18:28:31
ono kdybys to koupil novy, tak je to v poho, jen menis olej a za dva roky to prodas za 100+
pruser te motorky za kilo je ten ze to ma plus minus tu historii co pisu - tzn bud te pro klid duse ceka celkova GO a nebo cekas co se vysere a za kolik :) moc lidi neprodava motorku co do ni nasypali 30-40za GO :)
takovej hrubej odhad muzes brat ze te kazda hodina svezeni stoji 800-1000kc :)
jestli potrebujes nutne neco lehkyho a s rozumnym servisem, musis koukat po tech mensich motorkach co do nich davaj ty 200-250vzduchace - ruzny ajp, beta alp,.gasgas cami atd... casto jsou to do skoroendura predelane trialky - s vyhodama i nevyhodama co tenhle mix prinasi...
EDIT: písmenko
Naposledy editováno 15.12.2016 18:59:11
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Pokud chceš občas jezdit po silnici tak chceš tupou motorku, da se na tom sedet, není to nervozni, da se na tom i někam dojet, ma to zámek, v noci svítící světla atd, ze pak maji v terénu 30kg navíc je proste dan za to ze muzou fungovat skoro jako normální motorka.
Pokud chceš jezdit jen a pouze v terénu kup si co nejlehci ostrou třeba 250, je to živé, perfektně ovladatelné a ten terén si na ni uzijes víc než s tupou. Ale i když má spz budeš si každý metr na asfaltu prat abys jel radsi vedle po poli. Takže s ni po cestě jezdit "nejde".
Něco mezi jsou ty ajpy a cami 250. Pokud potřebuješ jezdit na trať po silnici asi dobra volba.
Každopádně pokud si jezdil jen toho zeda 300 a nikdy terén tak v lese zjistis ze i ten ajp je na tebe prekonovany. 400 - 500 ostrá v terénu te bude ničit a bude te stvat jak ti to na ni nejde.
Neni to moc male?
Vcera jsem jeste mluvil se znamym co jezdi enduro, motokros a tak....motorky proste cely zivot a ten rika, ze mam jit rovnou do ostreho endura 350-450ccm
Napr KTM EXC 450. Ze po slnici se s tim jakztakz da, teren super a MX drahu to zvladne taky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |