Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1. Je levnější než origo když to nedejbože lehne.
2. Je tam -1.2 kg (já vím asi už zbytečný už teď je ta motorka kurevsky lehká)
3. Jak je z trubkové konstrukce získáš výborný kotevní body na převoz motorky na vozejku, mě origo podsedlák přeřízl 2 kurty díky tomu, že má ostrý hrany.
Naposledy editováno 24.02.2016 00:12:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Už se ti to podařilo zahodit ? Mě se moc nelíbí, že ta motorka nemá rám. Přece jen když to padne, tak ten rám toho dost vydejchá.Tohle je všechno moc natvrdo. Když vidim to přepáčko uchycený přímo do bloku motoru, mám strach, že i při menším pádu to může kus motoru vylomit a při větším pádu.... to vidim na tři kusy + louže ropy
Napájení pro čidlo jsem vzal z konektoru, ze kterého bylo napojeno LED denní svícení. Je tam napětí hned po klíčku, takže ideál.
Od pravého ovladače na řídítkách jdou ve svazku 4 dráty : bílomodrej a bíločernej jsou pro startovací tlačítko a červenočernej a červenobílej pro stop.
Jeden z těch červenejch je třeba štípnout a vložit mezi konce kontakty rozpínacího relé
Potom to funguje tak, že po zapnutí kíčku jde napětí na čidlo, ale z něho dál na relé nejde nic, relé je bez napětí a rozpínací kontakt je sepnutý. Pří pádu sepne čidlo, pošle napětí na relé, to rozpojí obvod, motorka zdechne.
Naposledy editováno 08.03.2016 17:50:47
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Oproti origilálu odlehčení o 1,2kg to je slušný . U součástek, které se otáčí je to opravdu hooodně
Lehký věci mě baví
Řetěz DID ERV3 520, změna převodu z 15/38 na 14/39 s tím že mám možnost ještě 37z.
Rozety a kolečko PBR
Hned jsem to tam musel nadělit
Po demontáži stojánku bylo nutno vyrobit distanční podložky pod uchycení řazení a stupačky
Musím ještě nějak vyřešit zajištění šroubu, který drží řetězové kolečko. Na desítce byla matice zajištěná takovou zaklepávací plechovou podložkou a tady není vůbec nic a protože se tyhle italský stroje dost klepou, mám z toho trochu strach, aby to nevyskákalo
Naposledy editováno 15.03.2016 17:38:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Chuďas899 píše: Tak ty si dobře odvážnej dát tam 14/39.... to si neumím představit.... to bude tahat jako blázen to bude furt na zádech :D A s převodama bacha.... je nutno kalkulovat s tím, že to zkracuje/prodlužuje rozvor. A zkracovat rozvor u Panigale je docela ošemetná věc. Já šel cestou Rka tzn 15/41 a DID 520 + AFAM kolečko + duralová rozeta s unašečem... též cca 1200g dole.
Čau, no ono když si to spočítáš, tak tvůj převodovej poměr 15/41 je stejnej jako mých 14/39. S tím, že rozvor je ve standardním rozměru na 104článkovým řetězu. A na záda to půkde jen tolik kolik dovolí nastavení DWC . Ale to se vše uvidí až to odzkouším, zatím je to jen teorie, že ten kratší převod by měl vyjít na Brno Most Lausitz a delší na SK.
Díky za příspěvky
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
afro-r1 píše: Nevyplati se ti na okruh dvoudilna rozeta?
Dvoudilna rozeta ?
Ja mam na R6ku dva unasece s namontovanou 46 + 48 rozetou, a na slovac tam dam tu 46ku .... Takze prehozeni je stejne jednoduchy jako prehodit zadni rafek. Jen povolim / dotahnu retez.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Řetězový kolečko jsem nakonec jednoduše zadrátoval
Taky dorazily klenoty z Itálie Reverzní řazení, přepáčko moc hezký kousky
No a teď už zbývaly jen drobnosti : karbonový kryty spojky a altrernátoru, výměna všech kapalin, polepení kapot, nový pryže a takhle to teď vypadá....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
ps.: hodně osobáků přeji ,na tomhle stroji to musí jít samo :)
Kamikadze-Ace píše: doucha> pěkná hotová stavba okruhového speciálu :) líbí se mě jak jsi hezky zapletl ten drátek na zajištění pastorku
ps.: hodně osobáků přeji ,na tomhle stroji to musí jít samo :)
Jo s drátkem a lepící páskou se dá pořešit strašně věcí
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Kolik otáček točí to malý zadrátovaný kolečko? Nebojíš se nevyváženosti, já bych radši ten drátek vzal i skrz druhou stranu kolečka
Nebo bych to zalepil modrým Loctite, to by mělo vydržet bez problémů.
Naposledy editováno 31.03.2016 13:46:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Já nejsem moc nakloněnej těm lepidlům, pokud to jde, tak to radši zajistím mechanicky, protože na první pohled vidím zda je to OK a kolem okruhovky stejně pořád lezu často rozebírám a všechno kontroluju a dotahuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |