paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.


Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:10 | Nahoru | #31
Lapchik-54> Já tedy moc nechápu co řešíš, opravdu je problém si otevřít ten zákoník a něco si přečíst než tady začít házet moudry o 3 dnech?

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:13 | Nahoru | #32
Katana : Hold i originál díl může mít výrobní vadu sám dělám v automobilovém odvětví a kolik se vyrobí zmetků by jsi se asi divil a občas to nezachytí ani člověk na výstupce.Hold smůla na díl i to se stane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:19 | Nahoru | #33
Lapchik-54> ze zakona 30 dni, ty tvy 3 dny je kravina, s tim se smir.
To ze ti pripada, ze doslo mozna k nejaky komunikacni chybe ze strany PD je taky kravina, protoze firmy nejsou povinny te informovat o prubehu reklamace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:26 | Nahoru | #34
KubaLC8> reklamace začala 10.11.2015 tak počítej pokud se nepletu 35 dnů

Naposledy editováno 08.12.2015 11:33:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:28 | Nahoru | #35
Lapchik-54> Docela zajimava shoda nahod. Kdysi jsem kupoval repasovanou prevopdovku rizeni od nejaky firmy z Dolni Lutyne.
Prevodovku jsem namontoval a tekla, byla tam mikrotrhlina v tele. Borcovi jsem vratil prevodovku postou zpet a na prachy jsem cekal 6 mesicu .
Tak koukam ze DL je semenistem neresti

hele obchodne se asi nepotkame, protoze motorku ke me delat nepojedes na to jsi daleko a v jinych odvetvich byznysu se taky asi nepotkame.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:35 | Nahoru | #36
gugo> Darebáci jsou i v DL co naděláš. Servisuju sám dík za nabídku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #37

Lapchik-54 píše: KubaLC8> reklamace začala 10.11.2015 tak počítej pokud se nepletu 35 dnů



Tak tady jeden z vás kecá, s PD píše,že reklamovaný díl obdrželi 18.11. a Ty píšeš,že 10.11.
To.že si z někým telefonoval, či poslal foto neznamená, že tím započalo reklamační řízení, to opravdu začíná tím, až se reklamovaný díl dostane do rukou prodejce, či opravny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 11:56 | Nahoru | #38
PEPAFJR> Záleží na dodavateli dle jejich vyjádření k reklamaci prý postačí foto v některých případech takže reklamace začala 10.11. Každopádně po dnešní komunikaci s firmou Parts depot je vše na dobré cestě je jen škoda ,že jsme to museli řešit takhle.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:09 | Nahoru | #39
Lapchik-54>

PD se zde jen bránil tvému nařčení, takže mluv za sebe. Tedy NE "museli" !!!

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:16 | Nahoru | #40
10/11 a ted je 8/12
kde jsi vzal 35 dni???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:31 | Nahoru | #41
KubaLC8> jj sorry 29

Naposledy editováno 08.12.2015 12:33:16

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:34 | Nahoru | #42
tak vidis, maji na to 30 dni

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:36 | Nahoru | #43

Lapchik-54 píše: KubaLC8> jj sorry 29



to skoro vypada ze sis blbe spocital dny a ted je tady kerujes....
Jak muzes verit tomu ze to je 35 dni , kdyz mesic ma 30 dni a bylo to minuleho 10. ?

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:41 | Nahoru | #44
jako nechtel jsem tak moc poukazovat na tuto drobnou nesrovnalost v souvislosti s tim, ze to zcela obraci celou vec.

No ale jsi dobrej pablb.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:46 | Nahoru | #45
Tož pěkně se to vyřešilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:49 | Nahoru | #46
KubaLC8> nic na věci nemění bude to 30 dnů s těmi 35 se ti fakt omlouvám byl jsem jinde v plánovacím kalendáři ,když jsem ti na to odpověděl.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:57 | Nahoru | #47
Nehledě na fakt, že reklamace začala 18.11.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:58 | Nahoru | #48
Každopádně je jedno jestli 29 dnes jsem mluvil s člověkem ,který má reklamace zkutečně na starost a mělo by se to co v nejkratší době dotáhnout do konce a cele uzavřít..Ono těch 30 dnů je max doba na vyřízení a chápejte mé obavy díl nebyl nejlevnější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:59 | Nahoru | #49
soccer> Mě potvrdili něco jiného i dnes telefonicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 12:59 | Nahoru | #50
Lapchik-54> na veci to nemeni nic ze to BUDE takze ti o tom nemuseli dat ani carku vedet co se s tim deje nebo nedeje.
mas jeste cas

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:05 | Nahoru | #51
Lapchik-54>

Nedá se ti věřit, napřed lžeš, nadáváš a osočuješ, pak se ukáže, že máš problém se základní matikou i chápáním... jsi zkrátka osel...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:07 | Nahoru | #52
Tohle mi přijde jako zbytečný kalení vody. Jedinou chybu u PD vidím v tom, že ti měli zaslat ofiko zprávu "dne xx. xx. jsme přijetím Vámi navráceného dílu prodaného dne yy.yy. dle faktury zzz začali řešit Vaši reklamaci... podepsán mmm, tel. xxx" . Ale začít tu něco řešit před uběhnutím zákonný lhůty pro reklamaci mi přijde dětinské. Když sem něco řešil s PD, tak i po telefonu při slušným jednání byla vždy dobrá komunikace, pokud člověk akceptuje, že i ti lidi na druhý straně maj asi dost práce a tak se někdy holt musí zavolat víckrát, neni to vše na počkání a zázrak do 3 dnů - prostě normální život. Někomu se dovolám, poznamenám si s kym sem vlastně jednal a pak se obracím na něj a řešim to s nim - běžný postup. Pokud to opravdu nefunguje, tak se slušně obrátim na jeho nadřízenýho. A zatim sem u fungující firmy neměl nikdy problém.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:14 | Nahoru | #53
Lapchik-54>

A pokud se cítíš tak, že osel nejsi, tak by ti slušelo, kdybys tady taky napsal alespoň krátkou omluvu, zvlášť po těch tvých "darebácích" atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:15 | Nahoru | #54
Nemá to cenu se s vámi dohadovat každý to vidíme z jiného úhlu pohledu nebrečel jsem tady ani si nestěžoval taky jsem po nikom nechtěl ,aby reklamaci řešil neodkladně jak je uvedeno. V téhle složitější situaci jsem myslím nechal firmě dost prostoru aby se vyjádřila což jsme učinili dnes a jak říkám s jejich dohodou to vypadá nyní slibně.Jo a soccer zkus lidem méně nadávat ja tak neučinil ani jednou vůči tvé osoby a to s tebou reklamaci neřeším.Tebe jako osobu bych nerad někde potkal připadáš mi ,že ani z části nenaplňuješ to čemu se říká motorkář.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:16 | Nahoru | #55

Lapchik-54 píše: Nemá to cenu se s vámi dohadovat každý to vidíme z jiného úhlu pohledu nebrečel jsem tady ani si nestěžoval taky jsem po nikom nechtěl ,aby reklamaci řešil neodkladně jak je uvedeno. V téhle složitější situaci jsem myslím nechal firmě dost prostoru aby se vyjádřila což jsme učinili dnes a jak říkám s jejich dohodou to vypadá nyní slibně.Jo a soccer zkus lidem méně nadávat ja tak neučinil ani jednou vůči tvé osoby a to s tebou reklamaci neřeším.Tebe jako osobu bych nerad někde potkal připadáš mi ,že ani z části nenaplňuješ to čemu se říká motorkář.



Zase lžeš, stačí si SÁM PO SOBĚ přečíst úvod tohoto vlákna...

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:17 | Nahoru | #56
charlie.vtx1800> Tak nějak.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:21 | Nahoru | #57
Lapchik-54> Beru to , že ti v tom visí prachy a jsi nervózní. Nicméně tvůj včerejší úvod byl , řekněme , neadekvátní situaci . Dovolím si tě citovat : "doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI."

Jediný .... prohřešek....který tady vidím je ,že ti neodpověděli na e-mail. To je ale u firem , který se zabývají prací a neplatí si bandu opičáku na reklamačním oddělení normální. Běžně se rozhodnutí dozvíš ve chvíli , kdy se dostavíš do prodejny / nebo se ti zboží vrátí poštou....

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:28 | Nahoru | #58
Problém taky je,že hodně zboží jde přes vícero překupníků. Ty to vyreklamuješ tam kde jsi to koupil a máš 30 dní a dotyčný to zase pošle tam kde to koupil on a taky čeká 30 dní a tak dál až se to dostane k výrobci. A to už se záruka o dost posouvá a přitom ani ten poslední prodejce za nic nemůže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:35 | Nahoru | #59
PEPAFJR> takto uz neni problem toho zakaznika a navic nemas pravdu, protoze se da predpokladat ze ti prekupnici jsou firma tudiz obvykle neobchodujou dle obcana.

Reklamace u Parts Depot

8.12.2015 v 13:45 | Nahoru | #60
Já teda musím uznat, že s PD mám přes 5 let jen dobré zkušenosti, reklamaci jsem doposud řešit nemusel. Na maily s dotazy nebo žádostmi o cenovou nabídku origo dílů, které nemají na netu, mi bylo vždy odpovězeno nejpozději druhý den, někdy i během hodiny od odeslání mailu.
Na jednu stranu bych byl taky nervozní, kdybych investoval takový ranec a nikdo mi pak neodpovídal na reklamaci. Na druhou stranu, než bych něco horlivě posílal k reklamaci, nejdřív bych zavolal do dané firmy a řekl jim, o co jde, pak se nemůže stát, že by o tom nevěděli a zadrhlo se to. Takhle jsem řešil už několik reklamací, které jsem nemohl řešit osobně v dané společnosti, a vždy vše probíhalo bez problémů.
Nemůžeš hold čekat odpověď do pěti minut, i ve firmě pracují jen lidi, a jak už psali pánové výše, tak oni rozhodně nejsou vylepení na mailu a nečekají na tvůj reklamační mail, pokud tam od toho přímo nejsou. Toť můj názor, nic víc, nic míň.

Naposledy editováno 08.12.2015 13:46:56
Téma je zamknuto

TOPlist