1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
ja1 píše: kdxž to vemeš logicky tak ty rozepneš spojku ,lamely se od sebe odlepí a ty je plynem roztočíš rychleji čímž odletí olej a pak se zas po zařazení rychlosti spojka sepne a otáčky se zase musí srovnat.. ano lamely rychleji ubývají
no to je pekna blbost co si myslis to by musel olej odletet az do sucha a to za tu vterinu nestihne nevim na cem jezdis ale moje honda ma mazani se suchou klikovou skrini tudiz ani spojka se nenachazi v olejove lazni jako treba u jw nebo cz spojka je mazana tlakovym olejem stejne jako vacky klika a vsechny hridele prevodovky olej je do spojky privaden spojkpvou hrideli a roozstrikovan mezi lamely zevnitr tudiz kdyz zmacknu spojku lamely se rozevrou a v tu ranu jsou zaplaveny olejem kterej fakt nikam neodleti....a razeni s meziplynem je neco uplne jinyho nez vrknuti plynem u motorky pouzivalo se u prevodovek bez synchronizace a to tak ze pri razeni dolu zmacknes spojku vyradis na neutral pustis spojku das meziplyn tim vyrovnas otacky prevodovych kol nizsi rychlosti zmacnes spojku zaradis nizsi rychlost pustis spojku a pokracujes v jizde a tohle u sekvencniho razeni u motorky proste nejde...vrknuti plynem u motorky nema zadny efekt ani pro prevodovku ani pro spojku lamelam je to zcela jedno jediny prinos je ego ridice a moznost nepatrne casteji tankovat.Duritio píše: vrknuti plynem u motorky nema zadny efekt ani pro prevodovku ani pro spojku lamelam je to zcela jedno jediny prinos je ego ridice a moznost nepatrne casteji tankovat.
To je blbost. Je to motor od motoru, ale někdy to opravdu smysl má. Minimálně tím šetříš zadní gumu
1 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
Harry007 píše: pro ty, co pochybují o tom, že to k něčemu je doporučuju někde podřadit o dva kvalty a bez vrknutí a raději si najděte nějakej úsek bez stromů a svodidel, kožený hadry jsou též výhodou
Ideálně při brzdění, kdy je váha na předním kole
3 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem
ja1 píše: je to hlavně o stylu jízdy... v normálním provozu při dodržování rychlostních limitů a na kochačku zcela nepotřebné
Čistit si po ránu zuby taky není nezbytně nutné, jenom velmi prospěšné Zakladatel vlákna už plyn přidává, nic tím neničí a na větších strojích mu to bude jenom výhodou. A co na tom, že jezdí na 125 vrámci rychlostních limitů
Gilless píše: Čistit si po ránu zuby taky není nezbytně nutné, jenom velmi prospěšné Zakladatel vlákna už plyn přidává, nic tím neničí a na větších strojích mu to bude jenom výhodou. A co na tom, že jezdí na 125 vrámci rychlostních limitů
mne je to jedno,není to moje...nevím kolik otáček točí pod dojmem meziplyn...
V praxi je to akorát trochu divný protože protože když brzdíš motorem a chceš podřadit tak musíš převodovce odlehčit tím že přidáš plyn aby nebyla v záběru a jakmile vyřadíš tak necháš vyskočit otáčky ještě malinko víc aby se rychlost převodových kol srovnala na nižší kvalt.
Jediný co se člověk musí naučit aby to zvládal co nejrychleji, ale pokud to umí tak to jde stejně dobře jako když řadí nahoru a jenom trošku ubere :)
Jinak zakladateli vlákna: je úplně jedno jak podřazuješ jde pouze o to aby podřazování bylo co nejplynulejší a to musíš cítit sám a to se nedá naučit u počítače, ale jezdit, jezdit jezdit:)
Naposledy editováno 17.07.2015 08:48:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L | fissionCZ | 14 | 6.1.2021 v 16:56 Massakra |
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 | dave-lister | 52 | 6.12.2020 v 07:04 dave-lister |