paolo_novy Přidat reklamu

Téma: razeni s mezi plynem
16.7.2015 v 02:08
Ahoj mám takový dotaz nevím co je na tom pravdy ale slyšel jsem ze když se radi dolů s meziplynem tak se ničí lamely :/ ale když řídíte na jedno válci bez tak ty kvalty nejdou nebo jdou ztuha :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 12:48 | Nahoru | #31

ja1 píše: kdxž to vemeš logicky tak ty rozepneš spojku ,lamely se od sebe odlepí a ty je plynem roztočíš rychleji čímž odletí olej a pak se zas po zařazení rychlosti spojka sepne a otáčky se zase musí srovnat.. ano lamely rychleji ubývají

no to je pekna blbost co si myslis to by musel olej odletet az do sucha a to za tu vterinu nestihne nevim na cem jezdis ale moje honda ma mazani se suchou klikovou skrini tudiz ani spojka se nenachazi v olejove lazni jako treba u jw nebo cz spojka je mazana tlakovym olejem stejne jako vacky klika a vsechny hridele prevodovky olej je do spojky privaden spojkpvou hrideli a roozstrikovan mezi lamely zevnitr tudiz kdyz zmacknu spojku lamely se rozevrou a v tu ranu jsou zaplaveny olejem kterej fakt nikam neodleti....a razeni s meziplynem je neco uplne jinyho nez vrknuti plynem u motorky pouzivalo se u prevodovek bez synchronizace a to tak ze pri razeni dolu zmacknes spojku vyradis na neutral pustis spojku das meziplyn tim vyrovnas otacky prevodovych kol nizsi rychlosti zmacnes spojku zaradis nizsi rychlost pustis spojku a pokracujes v jizde a tohle u sekvencniho razeni u motorky proste nejde...vrknuti plynem u motorky nema zadny efekt ani pro prevodovku ani pro spojku lamelam je to zcela jedno jediny prinos je ego ridice a moznost nepatrne casteji tankovat.

(reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 12:55 | Nahoru | #32

Duritio píše: vrknuti plynem u motorky nema zadny efekt ani pro prevodovku ani pro spojku lamelam je to zcela jedno jediny prinos je ego ridice a moznost nepatrne casteji tankovat.



To je blbost. Je to motor od motoru, ale někdy to opravdu smysl má. Minimálně tím šetříš zadní gumu

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 12:55 | Nahoru | #33
Hlavně je to strašně návykové. Vrkám vždy a všude. A i kdyby to ty lamely ničilo, stejně budu vrkat dál

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 13:21 | Nahoru | #34
a nejlepší je to sledovat po nějaké akci třeba po motocrossových závodech...

1 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 13:24 | Nahoru | #35
pro ty, co pochybují o tom, že to k něčemu je doporučuju někde podřadit o dva kvalty a bez vrknutí a raději si najděte nějakej úsek bez stromů a svodidel, kožený hadry jsou též výhodou

(reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 13:31 | Nahoru | #36

Harry007 píše: pro ty, co pochybují o tom, že to k něčemu je doporučuju někde podřadit o dva kvalty a bez vrknutí a raději si najděte nějakej úsek bez stromů a svodidel, kožený hadry jsou též výhodou



Ideálně při brzdění, kdy je váha na předním kole

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 13:38 | Nahoru | #37
Když si vrknu plynem, tak ty kvalty dolů prostě padají lehčeji a říkejte si co chcete. Spojka má najeto 99 kkm a funguje. Jo a kdo chce primárně šetřit spojku, tak ať řadí bez ní, bude mít lamely furt jako nový :)

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:00 | Nahoru | #38
nebo si při brzdění přizvedneš zadní kolo do vzduchu a pak už je to jedno :)

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:01 | Nahoru | #39
Když přeřadím v určitých otáčkách (tj. musíš to umět s plynem) padá to tam krásně i bez spojky a nic přes zuby nejde, teda alespoň u mě, a u bývalé H CR250 také spojka jedině na rozjezd, ale ta na to byla dělaná.

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:13 | Nahoru | #40
Koukám ,že tomu spousta lidí rozumí. Já si někdy vrknu někdy ne, když nevrkám ,tak spojku musím pouštět pomaleji aby roztočila motor, kterej si při vrknutí roztočím sám. To vrknutí se člověk naučí na jedné vyjížďce a jak už někdo psal snižuje to opotřebení spojky,řetězovky, někdy i pneu, když se řadí víc kvaltů dolů.

3 reakcí na tento příspěvek razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:27 | Nahoru | #41
je to hlavně o stylu jízdy... v normálním provozu při dodržování rychlostních limitů a na kochačku zcela nepotřebné

(reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:56 | Nahoru | #42

ja1 píše: je to hlavně o stylu jízdy... v normálním provozu při dodržování rychlostních limitů a na kochačku zcela nepotřebné



A při rychlé jízdě na čas, zdržuje.

razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 14:58 | Nahoru | #43
kasli na spojku tak vodejde o par tisic kilaku driv vzdyt je to par penez.dulezitejsi je nerozbit si drzku,a ktomu bych rad dodal ,ze podrazovani s meziplynem je v urcitych situacich nutnost specialne pri ostrejsich jizdach pred zatackou,na pomali pousteni spojky i kdyz je to samozrejme taky moznost tam proste neni cas(samozrejme hrozi sance ze se ti ji zas tak pomalu taky nepodari pustit)) a nakonec kdyz se to clovek nauci tak ta jizda je potom mnohem plynulejsi,jinak kdyz se podivas na dnesni masiny co maj bezspojkovy razeni dolu tak tam ti to hazi meziplyn automaticky(samozrejme jinak by to udelat ani neslo)

(reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 16:31 | Nahoru | #44

ja1 píše: je to hlavně o stylu jízdy... v normálním provozu při dodržování rychlostních limitů a na kochačku zcela nepotřebné



To máš pravdu. Nicméně tak jezdí na motorce málokdo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 17:06 | Nahoru | #45

ja1 píše: je to hlavně o stylu jízdy... v normálním provozu při dodržování rychlostních limitů a na kochačku zcela nepotřebné



Čistit si po ránu zuby taky není nezbytně nutné, jenom velmi prospěšné Zakladatel vlákna už plyn přidává, nic tím neničí a na větších strojích mu to bude jenom výhodou. A co na tom, že jezdí na 125 vrámci rychlostních limitů

(reakce na) razeni s mezi plynem

16.7.2015 v 19:11 | Nahoru | #46

Gilless píše: Čistit si po ránu zuby taky není nezbytně nutné, jenom velmi prospěšné Zakladatel vlákna už plyn přidává, nic tím neničí a na větších strojích mu to bude jenom výhodou. A co na tom, že jezdí na 125 vrámci rychlostních limitů


mne je to jedno,není to moje...nevím kolik otáček točí pod dojmem meziplyn...

razeni s mezi plynem

17.7.2015 v 08:35 | Nahoru | #47
když jsem psal v prvním příspěvku že lze podřazovat bez spojky tak ona to opravdu není žádná věda. Převodovka používá na podřazování úplně stejnej princip jako na řazení nahoru a není jeden jediný důvod proč by to nešlo.
V praxi je to akorát trochu divný protože protože když brzdíš motorem a chceš podřadit tak musíš převodovce odlehčit tím že přidáš plyn aby nebyla v záběru a jakmile vyřadíš tak necháš vyskočit otáčky ještě malinko víc aby se rychlost převodových kol srovnala na nižší kvalt.
Jediný co se člověk musí naučit aby to zvládal co nejrychleji, ale pokud to umí tak to jde stejně dobře jako když řadí nahoru a jenom trošku ubere :)

Jinak zakladateli vlákna: je úplně jedno jak podřazuješ jde pouze o to aby podřazování bylo co nejplynulejší a to musíš cítit sám a to se nedá naučit u počítače, ale jezdit, jezdit jezdit:)

Naposledy editováno 17.07.2015 08:48:30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 12 11.1.2024 v 01:22 pps2
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L Ales5 3 7.1.2024 v 20:55 krokoš
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E Aposhtol 4 8.8.2023 v 19:31 krokoš
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L fissionCZ 14 6.1.2021 v 16:56 Massakra
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 dave-lister 52 6.12.2020 v 07:04 dave-lister


TOPlist