2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
Za prvé: Kde jsi přišel na to, že motor je od Suzuki??
Za druhé: Myslíš že je to tím nápisem Yuki??
Asi jsem méně chápavý, ale značku motorky Yuki neznám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
chiro2 píše: hrc47>
Za prvé: Kde jsi přišel na to, že motor je od Suzuki??
Za druhé: Myslíš že je to tím nápisem Yuki??
Asi jsem méně chápavý, ale značku motorky Yuki neznám.
To asi jo, protoze i vyhradni dovozce pro CZ tomu rika znacka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
gugo píše: To asi jo, protoze i vyhradni dovozce pro CZ tomu rika znacka
Nepleťme značku motorky a obchodní značku k prodeji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
ale horší je co jsem na značkách zažil je : prasklé gumičky na ventilech , vyběhané pístní kroužky už po 30 000 km , špatné spojkové lamely , prosakování oleje pod hlavou a válcem , spojkové lanko mi jeblo dokonce 3x ,s elektrikou jsem měl velké problémy hlavně u Yamahy ,takže jsem to musel celé překopat , to na Číně jsem s el problém neměl .
Jak říkám , třeba jsem narazil na dobrý kus ,ale na blbé kusy narazíš i u značkového stroje a od výroby se to bude jen srát .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
Praskle gumicky: na voditkach ventilu jsou gufera,
po 30 tkm vyjety krouzky, tezko rict neuvadis typ ani znacku, pokud se bude jednat o nejakej ostrej 1buch klidne proc ne.
Spojkove lanko - opet netusim po kolika km. Me treba spojkovy lanko praskne pokud nemazu tak jednou za rok (cca 25tkm).
Problem s eletrikou u yamahy, zase neuvedes co kde kdy jak proste placnuti do vody. Kdyby si rekl ze si mel problem s elektrikou a celou ji musel prekopat u Italky , budu ti verit, ale zrovna u yamahy nevim o modelu kterej by potreboval kompletni zasah.
TOz chlapce gufera na voditkach a krouzky - nemazes nebo mazes blbe. Zbytek tezko hodnotit ale ma to vypovidajici hodnotu jak kdyby si rekl ze kurva na tech japonskejch srackach musim jednou za rok menit retez, to na cine ho menit nemusim protoze tech 20 tkm ani nenajede.
Krom toho jestli povazujes upadlou stupacku jako prkotinu, dam ti kontakt na cloveka kterymu na dalnici upadl predkop, kamarad ho resuscitoval na dalnici, ten ti povi jaka je to prkotina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
Samotne tvoje tvrzeni ze si mel 7 motorek, ale momentalne mas v profilu nejakou 250 , +ta neuveritelna smula a shoda okolnosti ze tobe se vyserou ty nejmin pravdepodobne veci a to ze neuvedes ani u jedne te zavady typ/rok me utvrzuje pouze vtom ze kecas.
A jak rikam vsem co oslavuji ty ciny a tvrdi jak jim krasne jezdi a niz zni jeste neupadlo. Kvalita strojirenske vyroby je vtom ze tu kvalitu dokazes stale opakovat respektive ze dokazes vyradit nekvalitu. To se u cinske provenience nedeje, protoze nizka cena, ja netvrdim ze cinani neumi udelat kvalitni veci, umi. Ale kdyz je delaji kvalinit tak se to sem pomalu nedoplati vyvazet.
1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat
Já si myslím,že kvalita strojírenské výroby není špatná co se motoru týče , tam to dostává takové nárazy ,že by se motor jinak rozletěl , ono se to tam nedá tolik ošidit a je to dělané v licenci . Jediné co je možná horší je kvalita těsnění , gufer a spotřebních materiálů ,které u Číny odchází rychleji ,ale zase jak říkáš je nízká cena a každý nemá na to aby jsi koupil značkový stroj ,ale stát se může na všem cokoliv a určitě je blbost to házet jen na Čínu , nikdo určitě není dokonalý .
1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat
1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
Ano mozna ti budu verit ze na chine si narazil na dobry kus a najel si na nem 39tkm , ikdyz mam pocit ze to tve povidani je lidova tvorivost. A jak te to stou udrzbou u tebe je vcelku jasny, bo menit retezovy kolecko a retez a nechat starou rozetu muze jenom ......
NO a jinak u tech japonskejch motorek uvadis nejakej najezd nevim jeslti tvuj nebo kolik mely najeto. Jako za to ze koupis neco co ma pretocenej techometr , cemus musi odpovidat i stav cely motky a pak to proste takhle demagogicky postavis. JInak pouhym odhadem, ty karbce na viragu jsou stejny jak na TA, takze pokud byly membrany v tahu, tak to melo nalitano neco k 100tkm, protoze ja mam na alpu puvodni a mam cca 80tkm.
Jinak srovnavat opotrebeni retezovych kol u 20 a 600, to je taky trochu mimo misu, ale ja verim ze na to nekdo takto slysi. Ze ty budes volic MIlose Zemana , ti taky veri ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
Honda Rebel ta měla poctivé km , byla od 1 majitele to vím na sto pro,ale Virago je možné,že mohlo být stočené , to už bohužel člověk nezjistí,ale nevím o co ti pořád jde , já jsem jen názoru ,že každý stroj se může posrat nehledě na značku a neodsuzuji Čínu .
No upřímně jsem Miloše Zemana volil a nestydím se za to . Myslím,že je rozhodně lepší než to co tam bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
A jinak mas pravdu retezovku menim vzdy celou, usetrit 300 kc na jednom kolecku aby si mel driv vojebanej celej retez, to faaaaaaaaaaakt ne.
JInak myslim ze nase diskuze skoncila, ja fakt nemam zapotrebi si tady premerovat pero s nekym kdo si polovinu infomraci cucne z palce u nohy , good luck s chinou a at ti neupadne zivotne dulezita soucast az ji budes nejvice potrebovat.
JInak jak sis stezoval na to zrani oleje u poctiveho rebela. Ty gufera neodejdou zpravidla samy od sebe, bud ho nekdo pekl coz u vzduchace nebude takovej problem, nebo ho proste nekdo hnal s nedostatkem oleje ev. s blbym olejem. Vzhledem k tomu ze setrite 300 kc na retezovce tak bych se tomu ani nedivil.
Hele já si tu nic nepřeměřuji a už vůbec ne takové orgány , to si dělej s někým jiným já na tohle nejsem
Já tyhle věci cucám ze zkušenosti a co nevím,tak se kouknu do manuálu ,nebo si nechám poradit zkušenějším odborníkem.
Mě zatím nic neupadlo a je třeba si motorku důkladně před jízdou zkontrolovat a ne jen sednou a jet. Pak se divíš ,že ti něco uletí,nebo nesvítí .pak to ještě odneseš pokutou .
Nevím jak bývalý majitel ,ale já jsem ho rozhodně nehnal a mám k motorkám od malička cit . Pro mě motorka znamená hodně a taky se k ní podle toho chovám .
Pro mě to taky skončilo , neboť venku vykouklo slunce a jedu se projet .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat
I značkový stroj se může od výroby pokazit ,neboť se stane chyba .
Nejčastější převzaté plány jsou od Hondy Rebel - Yuki Vista , Yamaha Virago - Yuki Daker
Chunlan 125 byl převzatý plán od Honda CB atd...
Naposledy editováno 20.03.2014 07:10:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 | Dejvess | 10 | 17.5.2024 v 14:02 Robinsson |
Yuki 125 sm Yuki SM 125 | Myr9n | 2 | 21.4.2024 v 08:25 Radek2107 |
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... | slunce526 | 0 | 6.4.2023 v 21:09 slunce526 |
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 | Ertekiller | 1 | 25.7.2022 v 20:45 karavanista |
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 | gryca | 1 | 12.2.2022 v 09:40 combust |