paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nehodlá startovat
16.3.2014 v 20:00
Zdravím, mám takový menší problém s Yuki sm 125. Před zimou úplně v klidu jezdila startovala za tepla na poprvé, poté přisla zima a nejezdilo se. Jeden víkend se udělalo hezky a nechtělo to nastartovat tak jsem vyčistil karbec a pro víkend byl problém vyřesen pak se znovu nejezdilo. Po té zimě jsem jí vytáhl a že ji znovu nastartuju a nic. Karburator jsem znovu vyčistil chvíli to běží pak klesnou otáčky a chcípne to... takhle to dělalo pár dnů až jsem se rozhodl vytáhnout motor a podívat se na ventily. Samozřejmě byli od karbonu, takže začlo broušení a rovnou celé přetěsnění hlavy a válce. Dnes jsme s otcem motor nandaly zpět a žádná změna pořád to děla stejný problém, když se to nastartuje tak to běží a pak chcípne a už se to zas nenastartuje. Pak otec zjistil ze je prej velký tlak z oddechu, který vychází z převodovky.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

17.3.2014 v 23:07 | Nahoru | #31
hrc47>

Za prvé: Kde jsi přišel na to, že motor je od Suzuki??
Za druhé: Myslíš že je to tím nápisem Yuki??

Asi jsem méně chápavý, ale značku motorky Yuki neznám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

17.3.2014 v 23:31 | Nahoru | #32

chiro2 píše: hrc47>

Za prvé: Kde jsi přišel na to, že motor je od Suzuki??
Za druhé: Myslíš že je to tím nápisem Yuki??

Asi jsem méně chápavý, ale značku motorky Yuki neznám.



To asi jo, protoze i vyhradni dovozce pro CZ tomu rika znacka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

17.3.2014 v 23:44 | Nahoru | #33

gugo píše: To asi jo, protoze i vyhradni dovozce pro CZ tomu rika znacka



Nepleťme značku motorky a obchodní značku k prodeji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 06:24 | Nahoru | #34
hrc47> Taky hodně záleží na jaký kus natrefíš ,ale to co vypisuješ jsou závady ,které mi třeba nedělají problém a beru to jako prkotiny .

ale horší je co jsem na značkách zažil je : prasklé gumičky na ventilech , vyběhané pístní kroužky už po 30 000 km , špatné spojkové lamely , prosakování oleje pod hlavou a válcem , spojkové lanko mi jeblo dokonce 3x ,s elektrikou jsem měl velké problémy hlavně u Yamahy ,takže jsem to musel celé překopat , to na Číně jsem s el problém neměl .

Jak říkám , třeba jsem narazil na dobrý kus ,ale na blbé kusy narazíš i u značkového stroje a od výroby se to bude jen srát .

(reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 06:27 | Nahoru | #35

chiro2 píše: Nepleťme značku motorky a obchodní značku k prodeji



Dneska je v tom takový chaos a bordel ,že člověk ani neví ,kde se jaká součást vyrobila .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 07:39 | Nahoru | #36
Saxn> a ted tu o sipkove ruzence.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 08:11 | Nahoru | #37
gugo> Já neznám ty tvoje pohádky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 09:00 | Nahoru | #38
Saxn> O sipkove ruzence, pohadka Bratri Grimmu, patri to k vseobecnemu vzdelani minimalne vedet vo co tam go . A ted k tvym plkum.
Praskle gumicky: na voditkach ventilu jsou gufera,
po 30 tkm vyjety krouzky, tezko rict neuvadis typ ani znacku, pokud se bude jednat o nejakej ostrej 1buch klidne proc ne.
Spojkove lanko - opet netusim po kolika km. Me treba spojkovy lanko praskne pokud nemazu tak jednou za rok (cca 25tkm).
Problem s eletrikou u yamahy, zase neuvedes co kde kdy jak proste placnuti do vody. Kdyby si rekl ze si mel problem s elektrikou a celou ji musel prekopat u Italky , budu ti verit, ale zrovna u yamahy nevim o modelu kterej by potreboval kompletni zasah.

TOz chlapce gufera na voditkach a krouzky - nemazes nebo mazes blbe. Zbytek tezko hodnotit ale ma to vypovidajici hodnotu jak kdyby si rekl ze kurva na tech japonskejch srackach musim jednou za rok menit retez, to na cine ho menit nemusim protoze tech 20 tkm ani nenajede.

Krom toho jestli povazujes upadlou stupacku jako prkotinu, dam ti kontakt na cloveka kterymu na dalnici upadl predkop, kamarad ho resuscitoval na dalnici, ten ti povi jaka je to prkotina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 09:09 | Nahoru | #39
gugo> Na pohádky jsem se díval jako malý,takže teď je nesleduji Kdybych to měl rozepsat všechno ,tak by to ani tu nevlezlo a nechci dělat chytrého jako jsi ty abych dělal závěry ,když mám zatím odzkoušeno jen sedm motorek různých značek,ale ty jsi frajer největší a nejchytřejší,takže to určitě uděláš za mě Neboj já mažu dobře a vždycky si hlídám hladinu oleje . To je těžké se s tebou bavit ,protože u tebe bude vždycky Čína ta nejhorší ,takže těžko tě někdo přesvědčí No ,když ti praskne řetěz ,taky tě to umí pěkně zlikvidovat

Nehodlá startovat

18.3.2014 v 09:11 | Nahoru | #40
a všechno tohle mimochodem se může přihodit jak u Číny , tak Japonce a jiných typů a značek .

(reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 09:32 | Nahoru | #41
Saxn> No nevim jestli jsem frajer nejvetsi, ale rozhodne pokud pouzivam nejake tvrzeni zvlaste pak negativni, pak ho opiram u nejaky dukaz. Mozna profesni deformace.
Samotne tvoje tvrzeni ze si mel 7 motorek, ale momentalne mas v profilu nejakou 250 , +ta neuveritelna smula a shoda okolnosti ze tobe se vyserou ty nejmin pravdepodobne veci a to ze neuvedes ani u jedne te zavady typ/rok me utvrzuje pouze vtom ze kecas.

A jak rikam vsem co oslavuji ty ciny a tvrdi jak jim krasne jezdi a niz zni jeste neupadlo. Kvalita strojirenske vyroby je vtom ze tu kvalitu dokazes stale opakovat respektive ze dokazes vyradit nekvalitu. To se u cinske provenience nedeje, protoze nizka cena, ja netvrdim ze cinani neumi udelat kvalitni veci, umi. Ale kdyz je delaji kvalinit tak se to sem pomalu nedoplati vyvazet.

1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:01 | Nahoru | #42
Tak já tu nemám profil od dob co jsem začal jezdit a nemám zapotřebí si tam dávat všechny motorky v neaktivním stylu . Já když jsem motorku prodal , tak jsem to smazal ,protože už moje není . Každý to možná bere jinak . Pokud chceš důkaz ,tak každý kdo mě zná ti ho určitě rád dá . Za to ty na profilu nemáš o nic větší zázrak,ale mluvíš jak by jsi spolkl půl světa.Ok ale stejně mi nebudeš věřit : Čína 125 , koupená nová , ujeto 39000 , za celou dobu jednou měněný řetěz a přední hnací kolo , olej , svíčky a žárovky . Honda 250 , ujeto 44 000 motor žral olej jak tank , musela se provést generálka motoru . Yamaha 535 ujeto 36 000 , problémy s elektrikou - musela se překopat , prasklé membrány musely se opravit , přestal jít tachometr , musel se koupit nový šnek a lanko , prasklé spojkové lanko , žárovky jak by smet , nové spojkové lamely , no a teď jsem zatím spokojený s tou co mám , trochu jsem jsi udělal menší servis ,tak snad budu jen jezdit uvidím .
Já si myslím,že kvalita strojírenské výroby není špatná co se motoru týče , tam to dostává takové nárazy ,že by se motor jinak rozletěl , ono se to tam nedá tolik ošidit a je to dělané v licenci . Jediné co je možná horší je kvalita těsnění , gufer a spotřebních materiálů ,které u Číny odchází rychleji ,ale zase jak říkáš je nízká cena a každý nemá na to aby jsi koupil značkový stroj ,ale stát se může na všem cokoliv a určitě je blbost to házet jen na Čínu , nikdo určitě není dokonalý .

1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:03 | Nahoru | #43
honda 250 ...to je jako typ kluku ty si marnej

Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:06 | Nahoru | #44
Jen mi pořád nejde do hlavy ,že mi u Číny ty gufera vydržely tak dlouho , i zadní rozeta se nemusela vůbec měnit , některé díly tak ošizeny nebudou to máš těžko.

(reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:07 | Nahoru | #45

gugo píše: honda 250 ...to je jako typ kluku ty si marnej



Já to beru obrazně : ok Hodna 250 Rebel , Yamahu jsi doufám pochopil,že je to Virago

1 reakcí na tento příspěvek Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:08 | Nahoru | #46
Jsem se dlouho tak nepobavil

(reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:13 | Nahoru | #47

chiro2 píše: Jsem se dlouho tak nepobavil



to jsem rád , optimizmus by ti chybět neměl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:28 | Nahoru | #48
Saxn> Neprijde ti ze srovnavas hrusky s jablkama ?
Ano mozna ti budu verit ze na chine si narazil na dobry kus a najel si na nem 39tkm , ikdyz mam pocit ze to tve povidani je lidova tvorivost. A jak te to stou udrzbou u tebe je vcelku jasny, bo menit retezovy kolecko a retez a nechat starou rozetu muze jenom ......

NO a jinak u tech japonskejch motorek uvadis nejakej najezd nevim jeslti tvuj nebo kolik mely najeto. Jako za to ze koupis neco co ma pretocenej techometr , cemus musi odpovidat i stav cely motky a pak to proste takhle demagogicky postavis. JInak pouhym odhadem, ty karbce na viragu jsou stejny jak na TA, takze pokud byly membrany v tahu, tak to melo nalitano neco k 100tkm, protoze ja mam na alpu puvodni a mam cca 80tkm.
Jinak srovnavat opotrebeni retezovych kol u 20 a 600, to je taky trochu mimo misu, ale ja verim ze na to nekdo takto slysi. Ze ty budes volic MIlose Zemana , ti taky veri ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:39 | Nahoru | #49
gugo> Tak mě chutnají jak jablka ,tak hrušky .Tak ,když máš potřebu vždy měnit celou řetězovou sadu tak prosím ,ale já jsem to nepotřeboval a neměl jsem s tím sebemenší problém .Jde vidět,že asi motorky neopravuješ co a když ano ,tak rovnou to vyměníš za nový kus , tohle zvládne i cvičená opice .

Honda Rebel ta měla poctivé km , byla od 1 majitele to vím na sto pro,ale Virago je možné,že mohlo být stočené , to už bohužel člověk nezjistí,ale nevím o co ti pořád jde , já jsem jen názoru ,že každý stroj se může posrat nehledě na značku a neodsuzuji Čínu .
No upřímně jsem Miloše Zemana volil a nestydím se za to . Myslím,že je rozhodně lepší než to co tam bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 10:53 | Nahoru | #50
Saxn> Cece budes se divit ale delam servis asi 6ti lidem na jejich motky, samozrejme co nezvladam nebo na co nemam cas tak posilam ke speedymu.
A jinak mas pravdu retezovku menim vzdy celou, usetrit 300 kc na jednom kolecku aby si mel driv vojebanej celej retez, to faaaaaaaaaaakt ne.
JInak myslim ze nase diskuze skoncila, ja fakt nemam zapotrebi si tady premerovat pero s nekym kdo si polovinu infomraci cucne z palce u nohy , good luck s chinou a at ti neupadne zivotne dulezita soucast az ji budes nejvice potrebovat.

JInak jak sis stezoval na to zrani oleje u poctiveho rebela. Ty gufera neodejdou zpravidla samy od sebe, bud ho nekdo pekl coz u vzduchace nebude takovej problem, nebo ho proste nekdo hnal s nedostatkem oleje ev. s blbym olejem. Vzhledem k tomu ze setrite 300 kc na retezovce tak bych se tomu ani nedivil.

(reakce na) Nehodlá startovat

18.3.2014 v 11:03 | Nahoru | #51
gugo> Tak mnoho lidí dělá servis to je fakt a hlavně věci co se opravuji 2 hodiny je dělají 20 hodin to je druhý fakt . No já jsem teda podělaný řetěz nikdy neměl , vždycky si to sedlo bez problému a vydrželo hodně moc dlouho .
Hele já si tu nic nepřeměřuji a už vůbec ne takové orgány , to si dělej s někým jiným já na tohle nejsem
Já tyhle věci cucám ze zkušenosti a co nevím,tak se kouknu do manuálu ,nebo si nechám poradit zkušenějším odborníkem.
Mě zatím nic neupadlo a je třeba si motorku důkladně před jízdou zkontrolovat a ne jen sednou a jet. Pak se divíš ,že ti něco uletí,nebo nesvítí .pak to ještě odneseš pokutou .

Nevím jak bývalý majitel ,ale já jsem ho rozhodně nehnal a mám k motorkám od malička cit . Pro mě motorka znamená hodně a taky se k ní podle toho chovám .
Pro mě to taky skončilo , neboť venku vykouklo slunce a jedu se projet .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehodlá startovat

19.3.2014 v 21:37 | Nahoru | #52
chiro2> Mám dojem že do modelů TR (to nevím jistě) ale určitě vím že do SM, se davají licencované KOPIE motoru od suzuki který ho dával do DR ;)

(reakce na) Nehodlá startovat

19.3.2014 v 22:36 | Nahoru | #53

hrc47 píše: chiro2> Mám dojem že do modelů TR (to nevím jistě) ale určitě vím že do SM, se davají licencované KOPIE motoru od suzuki který ho dával do DR ;)



Dojem máš dobrý, ale pravdu nemáš. Né tedy tak docela.....

Nehodlá startovat

20.3.2014 v 07:07 | Nahoru | #54
To ,že některé motory činské jsou stejné jako japonské bude blbost .Čiňani mají odkoupené od japonců plány starších motorů ,které se už nevyrábí a dělají ten motor stejně s trochu jinou povrchově vzhledovou úpravou . Nejsou rozhodně tak zkušení a dobří jako kolegové v japonsku takže mají pořád nějaké ty mezery ,ale občas se jim povede kus na jedničku .
I značkový stroj se může od výroby pokazit ,neboť se stane chyba .
Nejčastější převzaté plány jsou od Hondy Rebel - Yuki Vista , Yamaha Virago - Yuki Daker
Chunlan 125 byl převzatý plán od Honda CB atd...

Naposledy editováno 20.03.2014 07:10:29
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust


TOPlist