paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ucukané Dorsoduro
8.4.2013 v 20:32
Zdravím milovníky dvou kol,
Mám takový malý problém se svou motorkou, je neuvěřitelně ucukaná v nižších otáčkách. Ať se snažím sebecitlivěji přidat plyn motorka se odvděčí silným škubnutím. Při dalším přidavání plynu už je vše normální. Vše je nejhorší jakmile navolím režim SPORT, motorka je s takovou ve městě nebo na místě kde ji netočíte do vyšších otáček naprosto nepoužitelná. Jo a její chod je mírně nepravidelný v rozsahu 2-3tis otáček... Nevíte co by mohlo být příčinou ? Jestli cívky ? svíčky ? vzduchový fitr ? nebo jestli to prostě k dorsoduru patří ? pač moje bývalá mašina suzuki GSR 600 měla velice citlivou a plynulou reakci na plyn. Děkuju :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 14:38 | Nahoru | #31

SuperSic58 píše: Typickej ital. Co dělá ital? Sype se. Měl sis nechat rejži



tak To totiz cuka ten Italskej vsemi opevovanej charakter

ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 15:29 | Nahoru | #32
Já musel, aby řeč nestála Jinak o2 senzor je vlastně lambda ve výfuku ne? Tazatel ale mluvil o senzoru teploty vzduchu v airboxu ne?..

ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 18:49 | Nahoru | #33
no mezi 2-3tis to dorso jede celkem plynule (mel jsem shivera 08) a ten motor je celkem uhlazenej (nesrovnavat s RSV a s 999 uz vubec ne), takze bych rek ze tam nejaka chyba bude....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 19:17 | Nahoru | #34
SuperSic58> :D já nevím furt ty hádky rejže nebo ital... já byl spokojenej aj s tou rejží... a nejspíš bych se jí nezbavoval nebýt toho že si na dvakrát zlomila rám o skřínovou dodávku co vozí rohlíky, kterou řídil naprostej šukotlam, co ani neměl dostat papíry, pač mi nedal přednost... každopádně ital je srdcovka a nelituju toho že ju mám !! jináč dík všem za rady.. nejspíš to fakt bude to čídlo... aj s ním vyměním vzducháč a věřím že to bude OK :)

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #35
na shivrovi mi to taky dělá a po banditovi dost negativní změna.... když jedu v obci, tak neví jestli jet nebo nejet (a to držím konstantní plyn) a je ucukanej i na rain, ale jakmile uvidí bílou ceduli s červeným pruhem cukanda přestane a jede jedná radost, prostě hravá motorka když jsem se na to ptal, tak konstatovali, že seřídit to nejde, je to nastavený od výroby....je to o zvyku a dnes mi to ani nepřijde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 08:35 | Nahoru | #36

lan píše: na shivrovi mi to taky dělá a po banditovi dost negativní změna.... když jedu v obci, tak neví jestli jet nebo nejet (a to držím konstantní plyn) a je ucukanej i na rain, ale jakmile uvidí bílou ceduli s červeným pruhem cukanda přestane a jede jedná radost, prostě hravá motorka když jsem se na to ptal, tak konstatovali, že seřídit to nejde, je to nastavený od výroby....je to o zvyku a dnes mi to ani nepřijde...



No jo, to jsou ty Italský motorky se srdcem a charakterem... To radši zůstanu u tuctový rejže

(reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 10:30 | Nahoru | #37

Mike70 píše: No jo, to jsou ty Italský motorky se srdcem a charakterem... To radši zůstanu u tuctový rejže



no minimálně se tím můžeš chlácholit

ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 12:33 | Nahoru | #38
To je prča, jak se majitelé tuctových (to neznamená špatných!) motorek musí ujišťovat, že se rozhodli správně .
Tak třeba moje bývalé MTčko se cukalo jako panna na prvním rande, buď jelo nebo brzdilo motorem. Neexistovalo nic mezi. A pro mě to byl právě důvod si jí koupit. Použitelné otáčky od 3500 do 6500. Po svezení na Fazeru S2 jsem s chutí skočil zpět na své cukadlo, prostě mě ten hladký gumový průběh nudil. No a ono MT je vlastně japonská motorka co? Tak to jsem vlastně rád, že už nemám tu ucukanou rejži a konečně mám itala s charakterem a kultivovaností
Trošku nadhledu by to chtělo, zvláště u individuí se skrytým profilem .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 13:11 | Nahoru | #39
t_freedom> Nechci, ale musím.
Kdo tady nechce chodit, tak ať tu KU-VA nechodí.
Kdo se se chce na něco optat, tak ať se optá.
Kdo má ITALKU, ať si nechá italku.
Kdo má JAPONKU, ať si nechá japonku.
Ale kuuuuuuu-rva, proč ty urážky. Tady může napsat každý cokoliv. Ale nadávat a buzerovat - proč to sem píši, tak to je moc ubohé. Většinou se neznáte a věřím, nebo spíše vím, že ti co tady brblají, ví většinou úplné HO-NO.
Takových znám celou kupu HO-EN a vím, že to tak je.
Vím jedno, že INTELIGENCE a POKORA se naučit nedá, ta je daná.
Tak ku-va, kdo tu nechce číst přízpěvky, tak ať tu KUR-VA neleze, nebo když tu vleze, tak ať si polkne nejméně tři NEUROLY a dá si tři štamprlky slivovičky, to ho možná trošku uklidní.
Za tyto debilní kecy bych kopal do KU-Í.
Kdo chce, ať reaguje k dotazu a kdo chce debilně rýpat ve formě písmenek, ať to jde raději rozběhat, nebo ať si lóópne ten NEUROLek.
Já se také někdy divím za některé dotazy, ale je mi to naprosto u PRD-LE. Učený z nebe nespadl.
Už jsem viděl plnou PR-EL v servise pos-aných JAPONEK a také plnou PR-EL pos-aných italek. Chce tady někdo diskutovat, co se kazí MÉNĚ a co VÍCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak honem do toho, ať se zasměji.
NENÍ MACHROVINA SE STÁT MOTORKÁŘEM, ALE ZÚSTAT ČLOVĚKEM.
Jezděte tak, aby jste se vždy vrátili, odkud jste vyjeli.
A teť po mém - Jezděte jak chcete, mi je to naprosto jedno, ale každé rozbité motorky je škoda a každého člověka je také škoda a to jsem toho viděl už hodně.

(reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 14:23 | Nahoru | #40
Víťan> ...hele, nechci...ale já tomu nerozumím... je ti hrozně blbě rozumět.
Tak kurva, co znamená slovo KU-VA? Je mi to fuk a hovno je mi potom, ale co myslíš slovem HO-NO /HO-EN ? Budeš mě mít za sprosťáka, ale příjde mi že bych fakt měl z prdele kliku, kdybych přišel na to, co myslíš slovem u PRD-LE ...

No a věcně :
Nechápu proč se cpeš do mě. Já sem nepřišel abych prudil, že si koupil itala a je blázen, protože kdyby měl rejži má pokoj. Já mu poradil a vysvětlil, že cukání u dvouválu, bez zátahu, na sport režim v nízkejch otáčkách není nic tak neobvyklýho. V zápětí se pozastavil nad kecama rejžistů, jejihž jendiným přínosm ve vláknu bylo, že si koupil itala...
Takže brzdi,chlape, brzdi a před tím, než tu vyplodíš takový rádoby morální pomeje, si přečti co tu kdo napsal. To cos vyplodil o tvý pokoře taktéž mnoho nenapovídá.

(reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 15:58 | Nahoru | #41

Víťan píše: t_freedom> Nechci, ale musím.
Kdo tady nechce chodit, tak ať tu KU-VA nechodí.
Kdo se se chce na něco optat, tak ať se optá.
Kdo má ITALKU, ať si nechá italku.
Kdo má JAPONKU, ať si nechá japonku.
Ale kuuuuuuu-rva, proč ty urážky. Tady může napsat každý cokoliv. Ale nadávat a buzerovat - proč to sem píši, tak to je moc ubohé. Většinou se neznáte a věřím, nebo spíše vím, že ti co tady brblají, ví většinou úplné HO-NO.
Takových znám celou kupu HO-EN a vím, že to tak je.
Vím jedno, že INTELIGENCE a POKORA se naučit nedá, ta je daná.
Tak ku-va, kdo tu nechce číst přízpěvky, tak ať tu KUR-VA neleze, nebo když tu vleze, tak ať si polkne nejméně tři NEUROLY a dá si tři štamprlky slivovičky, to ho možná trošku uklidní.
Za tyto debilní kecy bych kopal do KU-Í.
Kdo chce, ať reaguje k dotazu a kdo chce debilně rýpat ve formě písmenek, ať to jde raději rozběhat, nebo ať si lóópne ten NEUROLek.
Já se také někdy divím za některé dotazy, ale je mi to naprosto u PRD-LE. Učený z nebe nespadl.
Už jsem viděl plnou PR-EL v servise pos-aných JAPONEK a také plnou PR-EL pos-aných italek. Chce tady někdo diskutovat, co se kazí MÉNĚ a co VÍCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak honem do toho, ať se zasměji.
NENÍ MACHROVINA SE STÁT MOTORKÁŘEM, ALE ZÚSTAT ČLOVĚKEM.
Jezděte tak, aby jste se vždy vrátili, odkud jste vyjeli.
A teť po mém - Jezděte jak chcete, mi je to naprosto jedno, ale každé rozbité motorky je škoda a každého člověka je také škoda a to jsem toho viděl už hodně.



Našel jsem něco ke 14 hrubých až sprostých výrazů, byť s vynechaným písmenkem. Takže na užívání farmak jsi tu asi největší adept ty. Tvou reakci na t_freedoma jsem popravdě také nepochopil.
Rivalita a pošťuchování mezi příznivci italských a japonských biků je naprosto normální. Je to nachlup stejně jako mezi nikonisty a canonisty nebo slávisty a sparťany. I když u toho fotbalu už je to horší, protože průměrný fanoušek fotbalového klubu má zpravidla naděleno trochu méně než průměrný příznivce fototechniky . To prosím nekomentovat a nevztahovat si na sebe, je to statistická hodnota .
V tomhle vlákně to rýpání bylo ale myslím v rámci přijatelnosti a bráno víceméně žertem. Tak asi nemá smysl to vyhrocovat KU-VAma, nebo nedej bože celým septikem HO-EN.

Hell22: Dej vědět až pokročíš v pátrání. Zajímá mě jestli je to chyba a nebo jenom vlastnost na kterou nejsi zvyklý.

Naposledy editováno 11.04.2013 16:00:08

(reakce na) ucukané Dorsoduro

11.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #42
Víťan> FLAME mezi JAP vs. ITA je znama fajn vec Ale je videt ze ty ji chlapce moc nechapes, mel bys to brat s nadhledem

(reakce na) ucukané Dorsoduro

12.4.2013 v 15:30 | Nahoru | #43

t_freedom píše: SuperSic58> lepší je umřít ve stoje, než živořit na kolenou

ale jinak tyhle řeči fakt miluju a bavím se...fórum plný dotazů "Honda CB500, nestartuje po zimě, Kawasaki ZX6R - divný zvuk z motoru, Suzuki 750 SRAD na vršku se dusí" ... proč tam sakra nechodíme mi italofilové a nepíšem ... "vidíš blbečku, měl sis pořídit itala, hned bys věděl proč to máš rozbitý, takhle budeš muset hledat a laborovat "



Moc pekne napsano chlape

ucukané Dorsoduro

12.5.2013 v 22:38 | Nahoru | #44
Nazdar. FatDuc bolo riešenie pre moje FACTORY. Je v podstate malý elektrický obvod s 3 rezistormi a jedným potenciometrom, ktorým sa dá celkom dobre skludniť "S" režim, aby tak nekopal, aj trošku spotreba. Je to vlastne hack v spätnej väzby od lambda sondy do riadiacej jednotky, pretože riadenie zmesy do 4000 ot/min. je čisto uzavretý cyklus s pevnou hodnotou, ktorú si vieš vďaka tomuto obvodu trošku upraviť a zlepšiť, lebo to čo spôsobuje aj strielanie do výfukov pri ubratí plynu a neplynulý chod v spektre otáčok je nesprávny pomer benzínu/vzduchu = v tomto prípade chudobná zmes, ktorá je ešte znásobená ladenými výfukmi, vzduchovým filtrom a bezkatovými zvodmi.
Dá sa to kúpiť už vyrobené od firmy (originál to je pre ducati kuk), stojí to cca 80$, alebo si to isté urobíš alebo dáš urobiť nejakému elektrikárovi a vyjde ťa to do 10 €, pretože tam nie je nič zložité. Ak vieš po anglicky, tuto to je celé prebrané úplne od začiatku až po výsledky: FatDuc spolu s obvodom, použitými súčiastkami a podobne. Inak to forum je super keď vieš po anglicky, sú tam maníci a krásne kúsky, vždy sa nájde niekto, kto vie poradiť a hlavne to je aj časť fóra, ktorá sa venuje čisto a len Shiverom a Dorsodurám.
Nech sa darí.

(reakce na) ucukané Dorsoduro

13.5.2013 v 08:14 | Nahoru | #45
hell22> Nazdar. Jak jsi dopadl se servisem? Já jsem "získal" podobnej problém, s tím, že diagnostika zarputile mlčela. Motorka začla žrát 10l a evidentně bohatá směs. Nakonec to bylo fouklý těsnění na výfuku, přisávalo to vzduch a lambda si dělala co chtěla... Těsnění vyměněno, motorka opět jako samet.

ucukané Dorsoduro

26.5.2013 v 19:04 | Nahoru | #46
Nakonec stačilo vyměnit čidlo vzduchu a vzducháč a motorka zas šlape jako hodinky :) takže dík všem za rady...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 Maerek 41 27.5.2024 v 20:13 jarouch
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 MTTM22 5 26.2.2024 v 18:08 papin01
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 M0891557 3 27.11.2023 v 14:33 ThePes
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 1 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 18 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ


TOPlist