Můj dotaz spočívá v tom, že bych měl možnost dostat se k Octavii RS 1.8 turbo (132kw) první generace, ale nějak vůbec netuším, jak na tom tenhle motor je se spolehlivostí a tak podobně Neměl/nemá jí někdo, kdo by mi byl ochotný napsat nějaké zkušenosti s touto motorizací? Auto bych měl pouze na přesuny cca 100km dvakrát-třikrát týdně, sem tam něco málo po městě. Prostě normální používání.
Doteď jsem měl Fiat Brava (1.6 16V- 76kw), docela i spokojenost, ale přeci jen ta Kokta mě láká
Spotřeba mě nezajímá, tu neřeším- platí mi zaměstnavatel..a diesel taky nechci. Díky moc za případné rady
1 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
2 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
Cena dílu je trochu vyšší, ale to u každé sportovní verze. Navíc oproti standardní Octavii je jiný podvozek, brzdy a motor. Takže dealer zas nebude mít skladem tolik dílů co na normální. A taky neexistují originální Economy díly.
Naposledy editováno 06.12.2012 18:10:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
Jinak jestli ti to šéf nabízí zadara jako služebák tak to ber, jestli to nevemeš si vůl. To že to nebude jezdit a budeš muset vlakem bych se spíš bál u toho fiata.
Naposledy editováno 06.12.2012 19:35:04
1 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
1 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
MiGeL249 píše: monty to přesně vystihl-ohřát motor, než mu naložim a po tý kládě ho zase nechat dochladit při volnoběhu... ;) o moc víc se nepostaras...
..mě by zajímalo, kde u nás se jede "kláda" v normálním provozu,a vlastně pořád,aby to poškodilo turbo!!..a jen dotaz k věci:"co máš za "závoďáka"?
Naposledy editováno 07.12.2012 12:33:32
1 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
MiGeL249 píše: tady zase někdo slovickari, ach jo... tak zaprvé-nikde jsem nepsal, že mám nějakýho závoďáka, mám jen okouřenou, obyčejnou Fabii... zadruhé-ještě mi řekni, že hned jak nastartuju, tak na to můžu v klidu šlapat a točit do cervenyho a jakmile přijedu do cíle, tak hned s klidným svědomím vypnu motor a motoru ani turbu to nijak neublíží... a zatřetí-když jedeš "kladu" nemusíš jet 200 ve vesnici...
..já neslovíčkařím..jenom nikoho neznám ,kdo "odvařil" stylem jízdy turbo a kdo nastartuje a hned jede "kládu" a takovým stylem,aby to auto "uhnal",to samé, jako když někam dojedu,že čekám na něco a nevypnu motor..jak dlouho mám čekat a na co!? ..když tedy zrovna nejedu RZ při závodech nebo kolo na okruhu,o čem asi tady není diskuse!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
2LEKO píše: ..já neslovíčkařím..jenom nikoho neznám ,kdo "odvařil" stylem jízdy turbo a kdo nastartuje a hned jede "kládu" a takovým stylem,aby to auto "uhnal",to samé, jako když někam dojedu,že čekám na něco a nevypnu motor..jak dlouho mám čekat a na co!? ..když tedy zrovna nejedu RZ při závodech nebo kolo na okruhu,o čem asi tady není diskuse!
Prave ze ty slovickaris..jasny, ze turbo neodejde hned, ale nadmerne se opotrebovava a odejde driv..podle tebe tomu dela dobre, kdyz jedes po dalnici treba pul hodiny kolem 200, pak prijedes na benzinu a tam to hned chcipnes?
_monty píše: Prave ze ty slovickaris..jasny, ze turbo neodejde hned, ale nadmerne se opotrebovava a odejde driv..podle tebe tomu dela dobre, kdyz jedes po dalnici treba pul hodiny kolem 200, pak prijedes na benzinu a tam to hned chcipnes?
...půl hodiny u nás se po dálníci stálou rychlostí 200 km/h prakticky jet nedá,díky kvalitě povrchu a provozu ..ale i kdyby, když tak většina "normálních" aut, co na to rychlostně a výkonově má,to jede v režimu středních otáček za optimální provozní teploty,tedy i to zmiňované RS..takže po dojezdu nemůže nic hrozit!..ale chápu,asi jak to myslíš !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
ano, normálně zahřeju motor, za 30-40 km sem na dálnici a pak cca 300 km 150-170 kmh... dojedu v praze kam potřebuju, i na benzínku a chcípnu... mám stát 10 minut na volnoběh?? některý auta dochlazování turba mají... ale i tak si myslím že u běžného auta, běžným užíváním 200+ tisíc bez problémů... nevím o někom kdo by dochlazoval a byl v klidu a druhý měnil turbo každý rok/ 50 tis. km například
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
..a pak je otázka,jaké malé a nevýkonné auta to turbo mají,aby se poškodilo,za normální jízdy!!
..a auto je po cca 5 min.jízdy ohřáté,a málokdo parkuje na dálnici ,když vyjíždí na první jízdu za den!
Lion píše: _monty> odejde dřív... kdy dřív??
ano, normálně zahřeju motor, za 30-40 km sem na dálnici a pak cca 300 km 150-170 kmh... dojedu v praze kam potřebuju, i na benzínku a chcípnu... mám stát 10 minut na volnoběh?? některý auta dochlazování turba mají... ale i tak si myslím že u běžného auta, běžným užíváním 200+ tisíc bez problémů... nevím o někom kdo by dochlazoval a byl v klidu a druhý měnil turbo každý rok/ 50 tis. km například
To po me chces napsat presne v kolika kilometrech nebo co?
Dam priklad..nekdo chvata do prace, tak si ve meste se studenym autem zahraje na semaforovyho zavodnika, pak si da treba 50 km na dalnici, zjisti ze mu dochazi benzin, takze priklitne na prvni benzinu na dalnici a tam to chcipne..proti tomu, jak to provozujes ty, nic nemam..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechovka- Okta I RS
1 reakcí na tento příspěvek Plechovka- Okta I RS
znova píšu že uživatel s autem co dá 200 +- nemusí se bát že by turbo utavil... pokud tedy není blbec resp. jezdí jako běžný smrtelník
Kubák> v momentě kdy mám ohřátý motor, tak olej cca 60°... po cca 5ti km jízdy... ale samo závisí na motoru, palivu atd.
Naposledy editováno 07.12.2012 14:08:57