Zajímalo by mne proč mají ty Yuki vista i jiné čínské motorky tak málo při prodeji najeto?
Třetí majitel a akorát zajetý 5000km.
http://motorky.bazos...rasna-Yuki-Vista.php
http://motorky.bazos...9/yuki-vista-125.php
http://www.motoinzer...54574-vista-125.html
http://www.motoinzer...60015-vista-125.html
a takových tam je..
Že by měla každá před prodejem generálku motoru? Nebo je s tím jízda tak otřesná že s ní jezdí málo!Co si myslíte vy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč to má tak málo najeto
jj, u mě vrčí Kentus už přes čtyři roky, tak vím svý.
největší jeho negativum jsou lidi, co mi pořád tvrdí, jak to musí nahovno jet a jak to musí bejt pořád rozbitý
Cami píše: Protože kdyby to mělo jak moje motorka poctivých 103tis tak je stejně neprodejná jak moje,český člověk hledí jen na tacho pokud to má víc jak 30tis je to mrdka
Mám najeto 46000 a motka jako nová, kilometry taky moc nepřibývaj, když jezdíš 2 plechovky, čtyřkolu, veterána, tak na tu motorku taky moc času nezbude...
tak si taky "přisolím," protože na rozdíl od mnoha těchhle "mudrců" jsem Čínu měl (a nepopírán, že už nemám). Dobrá otázka na začátku - proč to má tak málo najeto. Za nějaké stáčení tachecu to nestojí, porucha je možná (mě konkrétně se utřepala ručka rychloměru, ale kilometry to točilo normálně).Já jsem taky málo najezdil,protože jsem si netroufal jet někam dál. Furt s tím něco bylo - ale samé blbosti, vždycky jsem dojel tam i zpět. Motor nepochybně držák. Druhej moment bylo jízdní pohodlí (ovšem to vím až teď na nové mašině), takže reálně to na dlouhý výlety prostě nebylo (únava je nebezpečná). Ovšem tohle všechno tu nepíšu, abych jen nadával - rozhodně si nemyslím, že to byla chyba tohle koupit. Vrátil jsem se díky tomu na motorku po třiceti letech a znovu si zvykl - a teď si lebedím na větší a užívám si klidnou a pohodovou jízdu (bez té číny bych prostě na silnou motorku nikdy nevlezl).
A ještě takovej detail - když jsem to dával pryč, měl jsem obavy, že to bude problém. A ejhle, nakonec bylo 8 zájemců - já jsem ale hned na začátku dal cenu dolů a už jsem to neřešil - koupil to pán, který už něco podobnýho měl a všechno mu bylo jasný, žádnej problém (takže jsem neměl blbej pocit, že jsem někoho vošulil).Kdo má kde a baví ho si víc hrát než jezdit, neudělá chybu. Na ježdění na chalupě ideální (musí mít nutně motorka blinkry, když furt upadávaj?).
Tož tak to je, předtím jsem si zvykal, teď si užívám. Obojí je dobrý. Pý Džej
to spíš najdu víc kluků,co vykrváceli do vylítaný značkový motorky všechny svý prachy.
ale to se na netovejch diskusích nepočítá
osobně jsem byl s Kentusem ve Švýcarsku, nemám problém s tím jezdit napříč republikou (máme známý za Brnem, v Ostravě....), dost často i ve dvou a s bagáží a dobrý.
máme doma ještě jednu převlečenou čínu - Jawu Robby 50ccm. a u týhle motorky pravidelně žasnu, jak může motor 50ccm jet. Vůbec se to nedá srovnat s mým někdejším fichtlem.
a Robby to letos doprděl na sraz do Holandska a zpět s jedním napínáním řetězu a spotřebou asi dva litry na sto.
já nemám k čínám žádnou zásadní připomínku...
Naposledy editováno 25.09.2012 12:34:19
Ne teď vážně - spíš se na nich skutečně moc nejezdí (asi otázka image). Ale můžeš mrknout na pneu - já jsem na originál Čchong-šchou-zhun nebo co to je najel 24 000 km a ještě měla > 2mm. Takže podle stavu originál pneu bych odhadoval najeté kilometry.
Také bych doporučil s najetými radší mírně více - protože již bude opraveno co se ze začátku sere a všechny díly co nejsou nezbytně důležité tak již odpadly = minimalizace dalších překvapení.
btw. čína mě za 26t km nechala stát jednou když po zimě odešla baterka.
Jinak ty kilometry budou asi pravý, tyhle motorky nejsou na každodenní ježdění, jenom to občas někam protáhnout a tak.
Ber v potaz názory lidí co tyhle motorky mají a nebo měli a ty jsou většinou spokojení. Na zbytek se vyprdni to jsou kokoti, který hodnotí motorku jenom z fotky ...
dambous píše: stahovany, kdyby měla čína najeto přes 10 000km tak by byla nprodejna. A kdyby měla přes 20 000 tak by byla nepojizdna.
cez 36 OOOkm a stale cinan pojazdny. Najzavaznejsia porucha po 15 500 bola taka, ze zacala kmitat rucicka tachometra. Teraz druhy budik ide zatial bez problemov
edit:
cinan bude mat dva roky 2/2013
Naposledy editováno 26.09.2012 21:23:56
vidím že väčšinou prispeli tí, čo na číne nesedeli. Takže mám YUKI Vista a má nabehané 50000.
Bola riadne servisovaná, a môžem povedať, že je to spolahlivá mašina. Predtým som mal YUKI Tine 125 a tá mala nabehané 22000 a bola ako nová. To že sa pri predaji stáčajú kilometre je v našich krajinách rozšírený folklór. Najlepšie ked sa predáva 20-ročný japonec s najazdenými 50000. 2500 km ročne spraví moja babička na skladačke do kostola.....
Ale zase na druhú stranu poznám týpka ( ma garáž v susedstve) čo má motorku aby ju glancoval.
Z dva roky nenajazdil ani 1000km.
Podle mě hlavní problém čínských mašin je český servis.
Lidi to v dobré víře koupí a čekají, že na to 2 roky nebudou muset hrábnout. Jenže to se pletou.
Měl jsem tam mašinu v záruce 2x a tragédie - čekáš, čekáš, než tě vezmou, než to udělají, pak PO NICH najdeš nedotažené šrouby (do té doby žádný neupadl ani se nestrhl)... nebo při příští výměně oleje, kterou si děláš doma, najdeš díru do karteru, která původně nebyla průchozí - strhli, prohvízdli vrtačkoü, řízli závit, jen ji zapomněli zaslepit.
Od doby, co si vše dělám sám, nemám jediný problém. Přes 28 000 km za 3 sezóny.
1 reakcí na tento příspěvek Proč to má tak málo najeto
A teď vážně - na čínačopru 320 ccm (v profilu) jsem včera ujel skoro 600 km. Ne 60, ale 600. Ne za týden, ale za včerejšek. Mám najeto přes 30 000, poslední moto byla BMW R1100RS a na té jsem najel 50 000. Takže můžu porovnávat.
Každá motorka jezdí, když se o ni staráte. Některá 200 km/h, jiná 100, některá za 6 litrů na sto, jiná za 3, některá má gumy za 8000 nejlevnější sadu a každých 8000 km ji měníte, jiná jezdí na jedněch gumách (za 4000 Kč) celých 30 000 km.
Jestli vám připadá, že kladu důraz na peníze, tak si vynásobte 50 000 km jen cenou benálu (před 5 lety) a spotřebou a u BMW vám vyjde 120 000 Kč - a za to už krásné ojeté BMW koupíte. Takže je to důležitý faktor - cena - když tolik lidí básní o jejich spolehlivosti a nikdy tu motorku neměli :)
Cinan ma uz cez 40 000 a funguje vyborne, nist nezere a hlavne JAZDI
Naposledy editováno 22.07.2013 00:08:41
rrss píše: Na začátku tohoto tématu nejspíš odpovídali lidi, co mají doma nové BMW a na něm jezdí 30 000 km za rok :) (to byl pokus o vtip, spíš si myslím, že to psali lidi, kteří o vlastní a skutečné motorce, ne 20 let starém střepu, budou ještě dlouho snít). Naštěstí se našli jiní, kteří na motorkách skutečně jezdí, a napravili dojem.
A teď vážně - na čínačopru 320 ccm (v profilu) jsem včera ujel skoro 600 km. Ne 60, ale 600. Ne za týden, ale za včerejšek. Mám najeto přes 30 000, poslední moto byla BMW R1100RS a na té jsem najel 50 000. Takže můžu porovnávat.
Každá motorka jezdí, když se o ni staráte. Některá 200 km/h, jiná 100, některá za 6 litrů na sto, jiná za 3, některá má gumy za 8000 nejlevnější sadu a každých 8000 km ji měníte, jiná jezdí na jedněch gumách (za 4000 Kč) celých 30 000 km.
Jestli vám připadá, že kladu důraz na peníze, tak si vynásobte 50 000 km jen cenou benálu (před 5 lety) a spotřebou a u BMW vám vyjde 120 000 Kč - a za to už krásné ojeté BMW koupíte. Takže je to důležitý faktor - cena - když tolik lidí básní o jejich spolehlivosti a nikdy tu motorku neměli :)
Souhlasím. Mám čínu novou od 2009, a jediné co dělám je kontrola šroubů a výměna oleje, svíčky a filtru. A až na prasklý (původní) řemen jsem neměl jediný problém a to na ní jezdím svižněji. Jo, údržba je základ