paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektrikáři pomóc
29.4.2012 v 14:53
Zase mně štve naše CBF 1000. Popíšu mojí anabázi. Vybila mi za jízdy baterku. Úplně. Přes kabely jsem ji nastartoval a dojel na ní domů. Hledal jsem závadu a na zátěžovém testu mi vyšla špatná baterie. Po výměně baterie problém pokračuje. I s baterií z jiné motorky. K závadě. Před nastartováním se zaplým klíčkem měřím na baterce 12,2 V. Nastartuju a pořád 12,2 V. Říkám si, že blbne regulátor, ale při přidání plynu se zvedne i napětí na baterce. O cca 1V při 4000 tis. otáčkách. Odpojím baterii z regulátoru a na konektoru regulátoru měřím 15,5V. Zapojím konektor a naměřím na něm zase jen napětí baterie, které při nastartovaném motoru pořád klesá. Klesá i při přidaném plynu. Když vypnu klíček, tak napětí na baterce je stejné i při zapojení do obvodu motorky i při odpojení od motorky, takže odhaduju, že zkrat tam není. POdle manuálu neměřím ani únik proudu z kostry. Na drátech mezi baterií a regulátorem podle měření odporu není nic přerušené. Už jste mi tady pomohli, tak doufám, že i teď někdo přijde s nápadem, co s tím krámem je. Já vím, je to Honda, takže tohle už nepište. Stačí napsat, proč se nechová jako ostatní značky . Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

30.4.2012 v 11:12 | Nahoru | #31
gtrcbf> Jestli jsou napětí nestejná mezi fázemi, tak je to jasné. Rozdělej altec, bo stator je jistě v háji. A kor když si myslíš, že se to zhoršuje, tak už radši nestartuj a rovnou to rozdělej, jelikož buď porušené vinutí postupně prohořívá, nebo tam může být nějaký sajrajt, který altec za běhu mechanicky poškozuje. Aby to nebylo něco podobného, co jsem popisoval tady, příspěvky č. 9 a č. 15 . Jednalo se o YZF-R6, r. 2002.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

30.4.2012 v 17:17 | Nahoru | #32
J.M.K.> Bude to altik. Zjistim si cenu na partsdepot, odectu ji od ceny motorky a asi pujde do světa, jestli ji teda bude někdo chtít. Je teda cela poservisovana s novyma gumama, naplněma, ale nějak už na ní nemám nervy. Navíc, když mám nové GTR....

(reakce na) Elektrikáři pomóc

30.4.2012 v 18:53 | Nahoru | #33
gtrcbf> Chápu Tvou úvahu, mám podobnou zkušenost. Když se mi rozsypal motor na Virglu, také jsem uvažoval, zda jej nechat opravit, nebo koupit jiný (což by mohl být zajíc v pytli), ale jelikož by obojí vyšlo cenově zhruba stejně a finančně jsem na to nebyl zrovna růžově, šla nakonec motorka za poloviční cenu do světa.

Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 07:49 | Nahoru | #34
Nebo to zkusit merit proudove co kam tece a co co zere... Jetli ti to nic pri vypnutym nezere tak jit po dobijeni....

1 reakcí na tento příspěvek Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:16 | Nahoru | #35
zapojení altu (kawa) bude stejné i Tvé motky:
[img]
jak měřit:
[img]
[img]
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:23 | Nahoru | #36
666S999> na hondach vetsinou bejva alternator s permanentnimi magnety pokud se nepletu,
a zkratovej regulator

Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:28 | Nahoru | #37
Střed vinutí je spojen (hvězda) a izolován... čili žáááádný trojúhelník. diody jsou blok s pěti vývody: 3 vývody jsou vinutí, jeden +, jeden - (kostra)

Měřit:
1) samotná vinutí měl by být stejný odpor (kolem jednoho Ohmu)
2) samotný usměrňovač (v jednom směru vřechny diody vedou, druhý směr zavřeno)
3) regulátor (udržení budícího napětí)

mechanická kontrola:
dobrý kontakt všech vodičů, (jestli jsou zoxydované a spečené - mohou být taky zdrojem poruchy)
uhlíků a kvalita povrchu sběracích kroužků rotoru
stator, zda není podřeno vinutí, i kontrola vzduchové mezery rotor/stator)

A pomáhej pámbůch Volt a prorok Ampér.

(reakce na) Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:29 | Nahoru | #38

WHTRDR píše: 666S999> na hondach vetsinou bejva alternator s permanentnimi magnety pokud se nepletu,
a zkratovej regulator


V zapojení kuřecích stehýnek se neorientuju

1 reakcí na tento příspěvek Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:32 | Nahoru | #39
Zkratový regler jsem dělal jen jeden (New Pionýr) a dodneška reguluje .
Permanentní magnety a zkrat. regler jsou "technika pazourku", asi jako regulace průtoku kohoutek a paralelně potok.

(reakce na) Elektrikáři pomóc

3.5.2012 v 08:36 | Nahoru | #40
666S999> tak vis jak, do hond to staci

Elektrikáři pomóc

11.10.2012 v 22:03 | Nahoru | #41
mám takovej malej dotaz mám hondu cbr 900rr rok 98 a potřebuju vědět jestli vadí když se prohodí kabel od altíku do regulátoru . . jsou tam 3 žlutý kabely všechny maj stejný napětí . . . já si osobně myslím, že je jedno když se ty kabely na pinech regulátoru prohodí . . .co myslíte vy ?

Naposledy editováno 11.10.2012 22:44:55
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist