globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontáž hlavy motoru.
Zdravím

Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?

Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?

E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..

Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?

Díky.


Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 20:39 | Nahoru | #31
VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně ...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe ....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru , ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat ...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x ...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200 , potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #32

2stroke píše: VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně ...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe ....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru , ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat ...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x ...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200 , potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.



jj, nepočítal jsem že tento letitý stroj má gufera technikou jsem zamrznul na břitech na vodítku - no gufero 0,2-0,3 na tisíc je v pohodě
a s tím hrabáním se, máš naprostou pravdu, jednu věc vyléčíš a zjistíš, že jich je tam dalších 10.

(reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 21:12 | Nahoru | #33
VlastíkPlamínek> Teď jsem si to přečetl ještě jednou. Jo ty si myslel, že budu demontovat ventily tím způsobem, jak jsem popsal...hmmmm, to by byla asi zbytečná práce ...šlo mi jen o výměnu těch ventilových gufer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 22:25 | Nahoru | #34

2stroke píše: K té fotce: a nestačilo by si na talířky ventilů napsat pouze čísla než je strkat do nějakého držáčku

Jo, asi před 14 dny jsem tě viděl na tom žlutém Triumphu v Křečovicích, zastavil si na náměstí a pucoval sis přední blatník zasraný od bahna ...čuměl si na mě, jel jsem v té tmavě zelené A4 ...chvilku jsem se tě držel, ale pak si mi ujel

a jak vis, ze tam nemam neco napsany? .....add Krecovice: nepucoval jsem bohuzel blatnik, ale vidlici, ktera se mi rozechcala a musel jsem dojet domu a nechtel jsem zaolejovat to kde olej nema co pohledavat. zrovna tenhle usek mezi Krecovicema a Sedlcanama je docela rozbitej a po zime jsem ho jel poprvy, takze celkem opatrne ....jo, audina stala a cumela na krizovatce, trochu mi to bylo divny pak se rozjela, ja sednul na srace a audinu predjel, aby prede mnou nesmrdela v zatackach

Naposledy editováno 04.04.2012 22:30:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.

4.4.2012 v 22:58 | Nahoru | #35
Jindra650> Voe, jsem tě přece pustil, ne ... a navíc jsem se kochal, stejně jako Hrušínský v nejmenovaném filmu, který se v Křečovicích natáčel ....

Viděl jsem tu Daytonu totiž v registracích na m.cz, moc lidí ji tu nemá, a ehjle byl si to ty ...

Demontáž hlavy motoru.

5.4.2012 v 03:45 | Nahoru | #36
x-baryk píše:
Po mé zkušenosti se servisem, jak mi tu všichni raděj - "dej to odborníkům, nevrtej do toho", tak já to teda těm "profesionálům" dal, výsledek skoro 3 měsíce čekání a to díky mé snaze a tomu, že jsem si sehnal většinu dílů sám. A tomu, že jsem tam byl skoro každej den a uháněl jsem je, jinak by to doteď nebylo. Na motorce byli jen namontované díly, bez jakkékoliv větší snahy dát motorku dokupy - tohle jsem si mohl udělat sám, ale chtěl jsem aby byla motorka opravena profesionálně, no ale nebyla výsledek tohoto je SOUČASNÝ stav motocyklu. Cena za to byla 25. tisíc, a do motorky dávám peníze furt. Kdybych si to opravil už tenkrát, tak už jen jezdím. Jako sory, ale když mi profesionál namontuje opačně světla, namontuje špatnej stator (po mým upozornění, že je špatnej) zašroubuje šrouby a utáhne matky, přehlídne závady (špatný těsnění) a ještě to ani neudělá pořádně, že mezi svodem a koncovkou je skoro díra, a za to si vezme 25. tisíc. Tak to sory, ale profesionálů mám dost, a to je značkový servis!...

Věřím, že pán doporučený Pračkářem je profík, ale ta cena prostě naskakuje kvadrátem nahoru, díly, práce atp..

No to máš vysypat hned, že jsi měl špatnou zkušenost ze servisem.
Se potom nediv, že Ti někdo napíše do Tvého vlákna stylem: nech to "odborníkům"...
Jinak proti Tvojí odvaze a ochotě se učit novým vjecem nic nemám, právě naopak ,ale dávej si bacha,ať toho moc nepokazíš, protože to stojí další peníze a hlavně čas.
Hold Japonec není Jaawa 350 .

Ještě by mne zajímal název firmy plné odborníků, kde jsi měl svojí moto na opravě, abych si ji moch napsat do svého deníčku .

Čus Soused

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž hlavy motoru.

5.4.2012 v 06:38 | Nahoru | #37
Když u toho budeš trochu přemejšlet, tak to bezproblému rozložíš i složíš. Je to jako merkur. Jen to chce dodržovat takový věci jako třeba vracet ventily na stejný místa, čistota, momenty....
Pokud budeš sahat na ventily ( a já si myslím, že budou zaklepaný a bude to nanejvýš vhodný), pak pozor. Bežně se dosedací plocha ventilu opravuje soustružením. Tím ale dochází k tomu, že hrana talířku je do ostra (nemá požadované otupení) a za provozu nezvládne tepelné zatížení a odhoří. Jediný rozumný řešení je nákup nových ventilů. Píšu rozumný, takže nějaký navařování apod. vynechávám .
Taky se netrap s tím, že nesmíš pohnout klikou. Naopak. Před demontáží si na rotoru alternátoru najdi značku, která určuje polohu kliky a porovnej značky na kolech na vačkách. Celý to porovnej s manuálem a toč si stím, až to bude všechno uplně jasný. Na tyhle značky to totiž pak budeš nastavovat.
A gufera na ventilech asi v každým případě.

Ať se daří.

(reakce na) Demontáž hlavy motoru.

5.4.2012 v 10:47 | Nahoru | #38
honzabiker> ...vracet na stejný místa nejen ventily, ale i pružiny...
No a kdyby mě někdo "opravoval" ventily soustružením, zafackuju mu uši do hlavy.
Samozřejmě, pokud se opravujou, musí na hraně zůstat trochu materiálu, aby byl možný dostatečný přestup tepla. Když je to jak žiletka, není to dobré.
Taky není špatné kontrolovat si změnu polohy jednotlivých ventilů před a po opravě, aby byly stejné zamontované délky pružin...když se s tím teda chcu pohrát a mět dobrý motor.
Jasně, de to tam naházet i vidlema, ale čím přesnějí práce, tím je větší naděje, že to bude fungovat dobře.
Ale i v této oblasti někdy zafungujou Murphyho zákony .

(reakce na) Demontáž hlavy motoru.

5.4.2012 v 19:51 | Nahoru | #39
2stroke> Kdo by neznal Otikuv barak a pamatnou hrbitovni zed "pojd to splachnout Fanousi"

Demontáž hlavy motoru.

6.4.2012 v 21:15 | Nahoru | #40
"Máte štěstí že du kolem, říkají o mě že sem odborník."
Né, tak jako já si to o sobě rozhodně nemyslím, to musí posoudit lidi co sem jim dělal motorku, a hlavně člověk se pořád učí
Vidím že zakladatel vlákna se do toho nakonec pouští sám, tak mu přeju hodně zdaru, jako já taky takhle začínal, jen z rozdílem že na jawce a i tak mě to stálo dost peněz, když sem třeba vyndával písty a myslel sem že je tam jen pouzdro jak u pincka a te´d mě vypadali jehli dolu do kliky, to sem se dobře chytal za hlavu, když sem pak musel zbytečně půlit motor
Ale už tu někdo zmínil, japonec není jawa! U japonce každý omyl bolí peněženku 10x tolik Když sem si pak zkládal kawu, dělal sem to ve škole, ve špičkové dílně s veškerým vybavením a když sem si něčím nebyl jistý, měl sem k dispozici odborný dozor. Ono kolikrát ale může mít člověk i vybavení a manuál kde je to popsané, ale jak nemá právě ty zkušenosti tak se nemusí dílo vždy zadařit. Tož přeju hodně zdaru při práci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist