Zdar, sem zatim šťastnej majitel týhle motorky, jezdim na ní teprv tuhle sezonu tak od března-dubna ... je to můj první dvoutakt a už bych to nedal z ruky, předtim sem jezdil na Kawasaki KLR 250 ... jezdim jenom hobby většinou o víkendech a tak, stejně tak tratě jako pole, louky, lesy... a pořád někde čtu o těch servisních údržbách atd. jak se každejch 20 mth má měnit píst, nikasil a bůhví co ještě ... že se má každejch 15mth měnit olej v převodovce atp... tak bych chtěl slyšet nějakej objektivní názor. Jasně že se starám pravidelně o co můžu, ale mluvil sem s člověkem co dělá s motorama celej život a říkal mi že je to pro mě zbytečný, že ten motor už má tolik za sebou a už je zajetej že stejně nemám šanci ho zadřít. A tuplem ne když je to vodou chlazený a funguje všejak má... a je zbytečný do toho preventivně cpát ty nekřesťanský peníze. To samý s tou převodovkou že se prý u většiny novějších motorů dává stejně doživotní náplň a i když se jedná o tenhle vysokootáčkovej motor že se tam nemá do toho oleje jak dostat nějaký bordel atd. a když ho vyměnim vždycky po sezoně tak to bude až až ... teď sem dokonce zjistil že mi netěsnil ten kryt na převodovce a vytek mi olej a nejspíš sem hodně dlouho jezdil uplně nasucho protože sem to zjistil až teď, tak sem měl celou tu převodovku rozebranou a koukali sme nato a nejeví žádný známky nějakýho poškození... takže bych se chtěl dozvětět víc názorů na tenhle problém častýho servisování .... předem díky