globalmoto_kveten





Téma: Kupuji jetou krosku..
 
24.7.2007 v 11:52
Prosím poradte jestli máte nekdo zkušenosti s ojetou kroskou, čeho bych se měl vyvarovat při koupi atd...
Díky za odpověd :) *yes*

2 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 08:06 | Nahoru | #31
Chci koupit nejakou 125 kolem 50 tis, prosim poradte na co si dát pozoz abych nekoupil sračku..Diky

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 11:55 | Nahoru | #32
R612>v ceně 50tis. bude těch věcí hodně do motoru asi neuvidíš ,ale vnějšek : vůle ložisek kola ,kyvka -postavit na stojan a zahýbat zadním kolem, stav brzdičů (my jsme
měli vymačkaný čepy na destičkách i na RM 85)....kupovat nejlépe přes známé nebo i
přes obchod kde občas dávají zákazníci protiúčtem a obchodník nemá zájem prodávat
žádný vyhoněnky ,alespoň ty autorizovaný(osobní zkušenost).Na závěr na inzeráty pozor
velká většina motorek ,,nikdy nejetá závodně'' nebo ,,jetá jen po louce'' atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 12:20 | Nahoru | #33
R612> jako u každé motorky do bláta - vůle v uložení kyvky, dolního i horního oka zadního tlumiče nebo případného přepákování, ložisek kol, řízení a přední vidlice.
Těsnost přední vidlice i zadního péra, tlumení vpředu i vzadu, špice v kolech. Opotřebení brzdových kotoučů, vůle v uložení třmenů, těsnost brzd.válců

Jestli jsou rovné a nebyly rovnané řidítka,
rám - rovnost a případné praskliny hlavně ve svarech na exponovaných místech, při pohledu zezadu musí být přední i zadní kolo v rovině

(ne)kulatost kol

Chladiče - pomačkané lamely, těsnost

řetěz, rozeta, kolečko, vodítka řetězu.
Karburátor - aspoň manžety pohledem jestli těsní

No a motor - samozřejmě nesmí zvonit, musí vše fungovat, chytat na první šup, spojka vypínat a neproklouznout, lehké řazení, nic z něj nesmí téct atd

na dvoutaktu taky výfuk - potlučení, praskliny

To co je vidět nejvíc, tj podřené plasty nebo rozpárané sedlo jsou detaily, ale taky svědčí o zacházení s motorkou

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 13:44 | Nahoru | #34
Vana666>Diky moc za pomoc :D *yes*

co říkáš na tyhle inzeraty?prosim mrkni a posud...Diky

http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92297
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91767
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91700
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91628
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91623
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91428
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91257
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91148
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=90407
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=90363
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=89879


je to prozatim takový můj top výber, jestli máš trošku čas a chut si to projet tak prosím mrkni a posud.Za kazdý názor budu jen rád, ve výběru jsem amatér a potrebival bych někoho zkušeného s výběrem ojetiny.Díky za případnou odpověd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 15:12 | Nahoru | #35
R612> na obrázku je každá motorka perfektní, na dálku to fakt takhle posoudit nejde
u pět roků staré vrány nemůžeš nikdy čekat dokonalý stav a co je konkrétně špatné z fotky nezjistíš

spíše prolistuj názory a zkušenosti tady na fóru (třeba já osobně bych nebral husqvarnu ale jiný ji zase vychválí)

terénní motorka je dobrá tak rok, dva
po pěti letech to bude vždycky loterie a ve výběru potřebuješ štěstí na zachovalý kus

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 15:18 | Nahoru | #36
Dvoutakty jsou daleko míň náročný na údržbu,akorát po nějaký době novej píst,ložisko nebo celou sadu,Ale nemusíš jak u ostrýho 4-taktu měnik kařždých 10 mth olej a štelovat ventily...
Mám exc 250 a žádnj problém ...Důležitej je kvalitní olej do benzinu...

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 18:00 | Nahoru | #37
R612> možná nejsou špatný ty poslední dvě suzuki. Problém je odhalit zda to, co majitel píše, je fakt pravda. Tak třeba jestliže je nový nikasil, musí být válec z venku jakoby opískovaný, atd. Jestli jsi, ale vážně v tomto amatér, tak si vem někoho s sebou. I tak se, ale většinou všechno nepodaří odhalit. Ještě bych upozornil na bouchlé ráfky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 18:07 | Nahoru | #38
R612> osobně bych bral asi tuhle http://www.motoinze...nzerat.php?mid=91148

PS: Ještě bych připomněl jeden nešvar českých lidiček. POZOR na určení roku výroby. U krosek ho snad každý šroubuje nahoru. Některé ročníky si jsou dost podobné a kroska nemá žádné papíry. Ať se pak nedivíš, že ti nepasují náhradní díly!!

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 18:39 | Nahoru | #39
R612>

Vana666 píše: R612> na obrázku je každá motorka perfektní, na dálku to fakt takhle posoudit nejde
u pět roků staré vrány nemůžeš nikdy čekat dokonalý stav a co je konkrétně špatné z fotky nezjistíš


presne tak. pro kamose hledame krosku nebo enduro a byli jsme se uz na nejakych podivat. v inzeratu bylo: bez investic, v perfektnim stavu atd. ve skutecnosti byla na jedne "jen" praskla kyvka, na dalsi 10x blbe navarovana radicka, na jine ulamany zebra na valci a mohl bych pokracovat. Zechcany byly samozrejme vsechny a celkove to byly vomlaceny, zbedovany chudinky. jo a cena za jakou to prodavali.....blazni! Takze az budes vybirat mej oci na stopkach a porad se ptej... na kazdou chujovinu. Poznas tak majitele a jakej majitel takova motorka. Ja to tak udelal a vyplatilo se :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 19:25 | Nahoru | #40
ladiki>rok výroby se dá přesně určit z VIN kódu u dealera příslušné značky
při koupi RM85 r.v. 2003 nám řekli den, měsíc a,rok prodeje a odpovídající číslo motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 19:34 | Nahoru | #41
hAjPR>Ty jsi blááázen.Nemyslim,že je něco podřadnýho.Cena max.25tis.znamená že jsem ještě jen nevyhrál v té sportce.Ale až bouchnu ty mega co tam sou bude všecko nové ;)

14350 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 21:32 | Nahoru | #42
14350>no, tak snad dobre poridis ;)

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

25.7.2007 v 22:14 | Nahoru | #43
Jirka H.> jenže praxe je taková, že jedeš přes půl republiky pro moto, dovezeš ji domů a pak se biješ do hlavy, že jsi koupil starší ročník => předražená.

Kupuji jetou krosku..

26.7.2007 v 10:27 | Nahoru | #44
Chlapi mockrat díky za odpovědi,jsou to dobré zkušenosti *yes* Díky moc :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

4.8.2007 v 08:50 | Nahoru | #45
R612> jestli muzu doporucit tak cr 125 mam dvě a obě šlapou na výbornou zvlášť bezproblemová je ročník 2001, 2004 uz pár závad měla ale to bylo spíš špatným zacházením předchozího majitele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

4.8.2007 v 15:17 | Nahoru | #46
peťoš>k cemuze mas dve skoro stejny motorky? :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

4.8.2007 v 22:25 | Nahoru | #47
jedna na tréning a druhá na závody ne :cool: a krom, toho je dobrý mít něco v záloze :thmubup:

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 12:18 | Nahoru | #48
Jezi>a pak opravovat dve vrany? :/ No, proti gustu... :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 14:03 | Nahoru | #49
no každej má svoje - třeba já teď jezdim na kole, ale neni to vono - ten výkon chybí prosdtě 1 vůl a 55 koní je rozdíl :lol:

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 15:13 | Nahoru | #50
Jezi>copak servisujes? A jakej je teda nakonec rozdil RM/RMX?

1 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 16:40 | Nahoru | #51
Téměř neznatelnej co se týká vrchu, ve spod de RMX o hodně líp - podle ruky bych řek že tak od 2 - 3000 máš k dispozici tak 50 - 60 % výkonu o čemž si může RM nechat zdát, podvozek je stejnej - magneto u RMX větší jinak převodovka má delší pětku, ale neznatelně RM má top cca 110 a RMX 130 při tom že tam sou stejný rozety, ale RMX má 18ku a RM 19 zadní kolo.

Jinak servisuju motor *no* ojka, píst, ložiska ... nejhorší je válec - vařit pak znova brosit nikasil .... No a pak už jenom tlumiče přepákování a ložiska v kolech a bude hotovo. Pak si to trošku vymazlim - dám měřič motohodin, tachometr, nalepím SPZ, přidám vypadaný šrouby z blatníků a plastů vokolo a pak už budu jenom jezdit (akorát doufám že to nebude vo vánocích)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 19:23 | Nahoru | #52
hAjPR>tu starší sedlá můj malý bráška, tak proto jsem koupil dvě

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 20:01 | Nahoru | #53
Jezi>>
skoro to tak vypada... :lol: Nee, hodne stesti, ale treba bude letos zase mirna zima (v coz doufam snad poprve v zivote) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

5.8.2007 v 20:02 | Nahoru | #54
peťoš>tak to ma tvuj bracha hodnyho brachu ;)

Kupuji jetou krosku..

6.8.2007 v 10:46 | Nahoru | #55
Zdarec, možná je to úplná blbost, ale jaký máte názor na toto ? Jde mi o naučení, vyblbnutí a řádění od podzimka do jara ... Nechci kupovat nic drahýho.

http://www.tipmoto.c...p?tid=54966&fid=
nebo
http://www.tipmoto.c...p?tid=43485&fid=

Ještě tady mají za 27kkč o obsahu 200ccm
http://www.martymoto.cz/motocykly.html

Možná to je fakt jen pro malý děti, rád bych slyšel nějaké konkrétní názory ...
Dík, Levhart

1 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

6.8.2007 v 14:25 | Nahoru | #56
chtěl bych radu budu kupovat jeto krosu,rok max. dva roky starou,dřív jsem jezdil ale jen hoby a ted chci začít zase asi po 6 letech,rozmýšlím se mezi kawasaki 250 nebo yamahou 250,uvažuji tak o čtyřtaktu
chtěl bych vědět vaše zkušenosti,jestli jít do dvoutaktu nebo koupit radši čtyřtakt,jak jede čtyřtakt atd.,čeho se vyvarovat,zacházení s ní,náklady na servis u dvou a čtyřtaktu jak často se to dělá
dík za všechny postřehy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

6.8.2007 v 16:10 | Nahoru | #57
drew> na motokros raději 4T. Čtyřtakty jedou dobře, počítej ale že už rok stará 4T 250 bude chtít investice - nejčastěji ventily. Větší objemy vydrží víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupuji jetou krosku..

7.8.2007 v 10:59 | Nahoru | #58
Vana666> Do 250 4T bych šel jedině do nové. Spousta lidí od nich utíká pro drahý provoz a vrací se zpět na 2T. Platí to pro hobby poháry jinak svezení na 4T je o něčem jiném než na 2T. Většinou je po roce ta motorka zralá na investici za cca 30tis (píst ventily rozvoďák).

(reakce na) Kupuji jetou krosku..

7.8.2007 v 20:02 | Nahoru | #59
Michal #5> souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Kupuji jetou krosku..

7.8.2007 v 22:16 | Nahoru | #60
díky za rady,250 4T bych stejně nechtěl,když už tak 450 určitě
a jak keto třeba s údržbou tlumičů, přepákování atd. děláte to jednou do roka nebo to vydrží na delší dobu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist