Takže je otázka, či yuki robí hanbu jawe, alebo si jawa robí hambu sama, ked už ju technicky predbehla aj čína?
PS: toto nie je pokus o začiatok flame, len konštatovanie nezaujatého majiteľa niekoľkých jawa motoriek, ktorý tú čínu skúsil.
nabehaných je cez 36 000km bez problémov, akurát problém je len v tom, že to žere benzín.
2/2013 oslávime spolu dva roky
takže po dvoch sezónach nemám čo SPT vytktnúť. Brzdí to, jazdíto, nežere to a pohodlné je to. Max som dal 750 km za deň, dalo by sa aj viac, ale nemal som kde.
Yukoš sa za dve sezóny slatil sám a zarobil skoro na dve nové, tak je to v najlepšom poriadku a ja som sa vozil v podstate zadara a ešte mi aj ostalo
Nemám dôvod ho dať preč, ale možno pôjde preč a vyskúšame iného číňana VELAS BM 400.
Treba mi doma niečo, čo málo žere a chodí bez problémov. Velas mám vyskúšaný, je výkonnejší, ale nie tak pohodlný ako SPT.
v nových farbách
niečo z údržby
Co vše nevyleze ještě napovrch kol tohoto velkého podvodu..
Nicméně ta SPT byla snad nejkritizovanejším motocyklem jak v tisku tak v tlači....Eště o žádné motorce si tolik medií nedovolilo napsat co o tomto....
A pak dotázek, je to tak 4 roky byla jedna prodejna v C.Budejovicích plná New Pionýrů, opravdu tak 15 na krámě, nicméně nevim jak vy ale já žádnýho nikde na silnici nepotkal.
Tipl bych si že to odvezli za velkou louži ...