paolo_novy Přidat reklamu

Téma: odpojovč baterie
19.10.2011 v 19:05
Ahoooj,tak jsem pročítal forum a neustále se řeší,baterie,vybíjení,vadné relé nebo vadná baterie Jak ted na konci sezony chodím kolem Yukinky a nudím se,vymýšlím asi pí..ny.
Napadlo mně dodat na moto odpojovač baterie a bylo asi po vybíjení,jasně základ je dobrá baterie-to beru šéfe Jak říkam chodím kolem Yukinky takže Čína a uznávám že třeba elektrika není ůplně dokonalá a tak ten odpojovač by byl dobrý i vzhledem k ochraně před požárem atd.
Napadlo mně ho umístit do kastlíčku pod sedadlem,stejně ho nevyužívám.
Odpojoval bych -pol.
Řešil už to někdo,nebo možná nějaká super značka to od vyrobce, nevím.
Myslím že by to nebylo špatné,co vi na to?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) odpojovč baterie

20.10.2011 v 16:45 | Nahoru | #31

takjanevim píše: assassin> Jo,díky.Ještě mně napadla otázka-mam v psáno že moje baterka má být 12v-9ah.
Co když tam dám 11ah???skazim něco nebo si v něčem pomůžu??Ještě jednou ta otázka co připojení optimate4 trvale přes celou dobu odstavení motocyklu a jak? nechat baterku připojenou normálně v motorce nebop ji vyndat a zapojit nabíječku mimo??díky



Dej tam nejlépe typ jaký má být podle uživatelské příručky a máš po problému. Jinak samozřejmě drobné odchylky nevadí.

Baterii je nejlepší stejně koupit na jaře, nechat si ji naplnit elektrolytem a dobít. Kupovat ji teď na zimu a udržovat je zbytečné a nemá smysl.

1 reakcí na tento příspěvek odpojovč baterie

20.10.2011 v 18:11 | Nahoru | #32
zil: ty letecký jističe mají jeden vývod značený +, takže při zkratu opačným směrem nevypnou! Tj. pokud zapojíš + baterky na + jističe, vypne jistič při zkratu na motorce a ochrání baterku, ale pokud se ti zkratne článek baterky a altík do ní tím pádem začne rvát maximální proud, jistič nevypne a přijdeš o vinutí altíku.
Při opačném zapojení jističe si škody vypočítej sám, ale také nastanou Věř mi, 2 ty jističe mám vedle počítače a z tohoto důvodu jsem je na motorku nedal.

takjanevim: jestli tam máš origo černou čínskou baterii, tak přesně takhle mě vypekla na motosrazu, přijel jsem tam, ok, po hodině nastartoval, lidi si chtěli poslechnout motor, taky ok, po další hodině jsem neodjel, baterka KO, nastěstí pár hodných kluků dojelo pro jinou aku (v sobotu odpoledne) do sousední vesnice ke známému... když otevřeš v levém menu Motorky - dle původu - čínské - yuki 350 spt, tak tam o tom píšu.

Ty čínské baterky (zapouzdřené) prostě zemřou náhlou smrtí, za jízdy se zkratne článek, spálí ti to pojistku. Nikdy předem neodhadneš, kdy k tomu dojde. Mě náhodou spálila pojistku 2x a než jsem stihl jít po kabelech a hledat prodřenou izolaci, baterka sama klekla u odstavené motorky. Pak nebylo co řešit, prostě jsem dal jinou, otevřenou kyselinovou. Pokud se ti vejde do kastlíku, samozřejmě můžeš dát 11 Ah místo 9 Ah, nic se nezkazí, ale taky je to zbytečné.

Bacha na značkové servisy, jednomu kolegovi objednali novou aku a objednali špatně, pak se jim prý nevešla

Při ceně baterek (700 Kč, v akci i 399) nemá cenu řešit, zda slavný Optimate ukazuje správně. Prostě kup novou baterku a máš 2-3 roky pokoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odpojovč baterie

20.10.2011 v 18:37 | Nahoru | #33
rrss> No baterka je tam už nějaká jiná než čína,taková bílá,značku ted z hlavy nevím.
Je to pravda,na jaře koupím novou a bude.S optimate mně to potvrdil i jeden elektrikář,
nemusí poznat že je kapůt pokud jen neudrži kapacitu tak to neřeším,baterka odpojena od optimate,ještě příští týden to musím dovezt do servisu tak to zase proberu autonabíječkou
a pak až na jaře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odpojovč baterie

20.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #34
Zdraví Tě do Teplic,
něco málo o YIKI Vím. Místo nějaký nabíječky si kup novou gelovou baterku. Co servisu se týká tak co chceš servisovat??? Vyměň olej je ho tam 1.6l a dej tam 10W40 pro čtyřtakt motorky ne ten do auta, motorku vyčisti a opucuj a namaž řetěz a to je vše a za zbylé kačky si dej plnou nádrž.
A pokd si nevíš s něčím rady tak mě napiš mailík P.Piny@seznam.cz,


Čágo Píny

odpojovč baterie

20.10.2011 v 22:59 | Nahoru | #35
Odpojovac baterky mame na Lublinovy (FSC Lublin - nastupce legendarniho Zuka), moc to nepouzivame a zatim jsme to vzdycky nadlabli

(reakce na) odpojovč baterie

21.10.2011 v 00:04 | Nahoru | #36
Píny> Ahooj,tak to je super,třeba stebe vytáhnu nějaké rady .No do servisu jde proto že:
za prvé,spojka,když se rozjíždím(anení to tím že bych to neuměl)tak najednou motorka poskočí jako když prudce pustím páčku spojky,je zajimavé že to dělá jen když je teplá.Ten servisák řikal že to na lamely nevypadá že to asi bude opotřebený ten vypínací mechanizmus že pry to ma yukina často.
Za druhé:opět jen když je to teplé tak něco začne cvrdlikat v hlavě,prognoza možná rozvodový
řetízek nebo něco na ventylech.když je studená přede jako kočka,mám rad když to maká jak má
tak at na to mrkne odborník.
Čistou to ja jí mám až moc,na to ja jsem pes řetěz mám ted novej a zubatá kolečka taky
tak snad když se neobjevý nějaký velký problém tak na jaře nová baterka a snad bude chvilku klid V čem je lepší gelová baterka a obyčejná??ted mně nenapadá žadný dotaz ale když se něco vyskytne tak se ozvu joo??díky a zatím čus.

2 reakcí na tento příspěvek odpojovč baterie

21.10.2011 v 05:33 | Nahoru | #37
Gelová je lepší na to, že chcípne náhlou smrtí, nevaruje tě poklesem kapacity. Já bych ji do yuki nedával, i když to píšou v návodu. Instaluj si správně odvzdušňovací hadičku a nemáš problém (s reznutím kastlíku). Yuki má jako spousta jiných motorek zkratový regulátor dobíjení, tj. nijak neomezuje nabíjecí proud z altíku do baterky, tj. pro gelovku to není dobré řešení. Jedinou výhodou gelovky pro (prodejce a servisy Yuki) je to, že ti ji mohou prodat 2-3x dráž než klasiku
Jestli ti něco cvkliká z hlavy, tak si zkontroluj stav vaček a hlavně nejdřív vůli ventilů. Ta uváděná v manuálu nemusí být správná, zejména když ji někdo neumí změřit a měří měrkou naplocho, aniž by vzal v úvahu, že třeba u mé Yuki tlačí šroubek na zdvihátko mírně šikmo a tak v něm vytlačil nějakých 0,05 mm vrub. O tento vrub poté naměříš menší vůli, když měříš, jak jsi zvyklý třeba z auta.
Mám najeto skoro 19 000 km a rozvodový řetěz bude to poslední, co budu na motorce měnit. Celé rozvody jsou předimenzované jako kráva (ale mám 350 ccm).

odpojovč baterie

21.10.2011 v 06:30 | Nahoru | #38
cau, nechce se mi to procitat, ale pokud na rozpojovani trvas tak se mrkni po jistici na autohifi, mam v aute 100A a to by ti mohlo stacit... sepnuti a rozpojeni otazka vteriny...

tady bys vybral i silnejsi

ale celkove bych se na to vysral prechodove odpory apod.

(reakce na) odpojovč baterie

21.10.2011 v 08:28 | Nahoru | #39

rrss píše: Gelová je lepší na to, že chcípne náhlou smrtí, nevaruje tě poklesem kapacity. Já bych ji do yuki nedával, i když to píšou v návodu. Instaluj si správně odvzdušňovací hadičku a nemáš problém (s reznutím kastlíku). Yuki má jako spousta jiných motorek zkratový regulátor dobíjení, tj. nijak neomezuje nabíjecí proud z altíku do baterky, tj. pro gelovku to není dobré řešení. Jedinou výhodou gelovky pro (prodejce a servisy Yuki) je to, že ti ji mohou prodat 2-3x dráž než klasiku
Jestli ti něco cvkliká z hlavy, tak si zkontroluj stav vaček a hlavně nejdřív vůli ventilů. Ta uváděná v manuálu nemusí být správná, zejména když ji někdo neumí změřit a měří měrkou naplocho, aniž by vzal v úvahu, že třeba u mé Yuki tlačí šroubek na zdvihátko mírně šikmo a tak v něm vytlačil nějakých 0,05 mm vrub. O tento vrub poté naměříš menší vůli, když měříš, jak jsi zvyklý třeba z auta.
Mám najeto skoro 19 000 km a rozvodový řetěz bude to poslední, co budu na motorce měnit. Celé rozvody jsou předimenzované jako kráva (ale mám 350 ccm).



lehce mi unika nevhodnost bezudrzbove aku kdyz ma motorka zkratovou regulaci, temer vsechny japonsky motorky uz maji zkratovou regulaci hezkejch par let a uzavreny-bezudrzbovy-gelovy (at si kazdej vybere svuj vicecimene presnej nazev) maji z vyroby a nejsou s tim zadne problemy, jasne baterky casem umiraj, ale to ty obyc taky. me na TL uz ty baterky umrely dve a pokazde sem na tom domu dojel - roztlacil. ceny nejsou zas o tolik jiny nez klasika, u te yuki je to moznost, nejspis tam starter nebere nic moc proud, ja ale ten litr klasickou baterkou s tekutym elektrolytem +- stejnejch rozmeru jako origo nenatocim....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odpojovč baterie

21.10.2011 v 11:20 | Nahoru | #40
rrss> táke se mně do gelovky nechce,rozdíl mezi 700 za obyč a 2500 za gelovou se mně zda hodně.no co jsem pak hodně poslouchal motor tak se mně to taky zdá na ventyly ale mate mně že to dělá jen když je to ,ani né teplé ale opravdu hodně prohnané a rozpálené.Utěšuju se že tyhle drobnosti dám do kupy,holt to bude něco stát ale pak bude v sezoně klid a budu si prdět v klídku krajinou a zdržovat mezi vesničkama důchodce když spěchaj na slevy do kauflandu .dííky

(reakce na) odpojovč baterie

Skvělá odpověď, děkuji! 21.10.2011 v 11:35 | Nahoru | #41

takjanevim píše: rrss> táke se mně do gelovky nechce,rozdíl mezi 700 za obyč a 2500 za gelovou se mně zda hodně.no co jsem pak hodně poslouchal motor tak se mně to taky zdá na ventyly ale mate mně že to dělá jen když je to ,ani né teplé ale opravdu hodně prohnané a rozpálené.Utěšuju se že tyhle drobnosti dám do kupy,holt to bude něco stát ale pak bude v sezoně klid a budu si prdět v klídku krajinou a zdržovat mezi vesničkama důchodce když spěchaj na slevy do kauflandu .dííky



hele 2500 je naky prehnany ne? ta baterka tam evidentne nelezi.. kdyz tam jde dat i obyc a jestli nema nakej atyp tvar tak nemuze stat takovej balik, treba yuasa 12Ah podle origo specifikaci pro moje TL se da sehnat uz kolem nakejch 1300,- zkus pohledat na netu...

jinak bacha na to oznaceni "gelovka" ono vlastne 99procent baterek do motorek co se tak oznacuji nejsou gelove.. neni tam volnej elektrolyt jako u klasiky ale je nacucanej v naky tkanine, takze se neprelejva apod.. tzn podobne vlastnosti jako kdyz je ten elektrolyt ve forme "gelu" ... co se tyka vlastnosti je to +- stejne jak gel tak elektrolyt v tkanine...

odpojovč baterie

21.10.2011 v 18:29 | Nahoru | #42
takovou fíčuru mi vyfiknul předchozí majitel na ČZtě, akorát zdroj odporu a problémů
řeš jiný věci, tohle ti přidá starosti akorát
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist