Říká se, že do stejný řeky dvakrtá nevkročíš... Bohužel, nebo snad bohudík, si jedeme zítra pro tu samou a opět úplně novou... zabijte mě :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D
Bubrak ZX10R píše: V2 nejede a plati to koukam vic nez kdykoliv predtim
klep klep, slyšíte to taky? jako kdyby se někomu rozklepávaly ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D
dva_hrnce píše: Skalik> no já na A-spirit neslyšel dobré reference snad nikdy
a máš tam PM
Já o nich taky nic dobrýho neslyšel. Ale jezdím tam několik let a jsem naprosto spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
papin01 píše: Nechci aby to vyznělo tak, že celý Dorsoduro hanim, to určitě ne :D Kdyby bylo tak špatný, nešel bych do něj i podruhý ;) Jen jsem měl asi prostě smůlu no...
Je to mozny no, uvidis co to druhy, pak uz se muze rict, ze to je slapnuti do lejna.
1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
2 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
Jo a jako bonus maj deal s německým Dynotecem a uměj přeprogramovat mapy na sériových ECU třeba na V11 a pod
1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
A teď si tak uvědomuju že sportka nemá katalyzátor už z krámu, ale taky by ta díra měla jít určitě nějak ucpat
A tu spotřebu jsi bral podle PP nebo jsi jí počítal podle kilometrů a litrů?
PP u MG kecá, dá se hodně zblbnout jízdním stylem, ale dá se s tím žít, holt ta elektrika není úplně 100%..
Jinak právě sportky berou o fous měně než třeba Brevy, maj větší objem ale zase kratší primár o zub, takže jsi měl možná taky smůlu na slabší kus..
Proto myslím, že jsi s nákupem podruhé té samé motorky udělal chybu. Ne, že bych ti to přál..! Třeba bude v pohodě, ale já bych to nerisknul ani náhodou.
Hodně šťastně najetých km přeji
Jack82 píše: dokud je to v záruce tak se děje hovno. ale podruhé už bych tomu tolik nevěřil. to byl důvod proč jsem prodal MG Sport 1200, neměl jsem prostě důvěru, mělo to mouchy a na půl roku jsem byl bez moto. Radši pryč s tim, ted jsem rád že mám BMW a jen liju olej a seřizuju ventily, tedy servis
tak tomu rozumím
Jinak me zas připadá že to v těch 2500 - 3000 pocitově zatáhne víc než když jí otevřu třeba v 6tis, ale to bude daný tím dvouventilem a taky že v prvním případě je to akcelerace takřka z volnoběhu, v druhém z půl plynu. A to oklepání se se mě osobně líbí a užívám si ho
Maximálku mám dle pp 221 po skopci, rovina těch 215, zdá se mi že nová jela víc, ale taky už mám skoro 50tis.najeto, tak jsou už asi koně unavený
A tím že má sportka kratší primární převod, tak by teoreticky měla jít na 6-ku do vyšších otáček, ale ani nevím přesně kolik točí breva při 220..
No jak říkám, MG jsou zvláštní. Ale stejně jí mám rád
2 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D
Naposledy editováno 20.05.2011 19:53:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 | Maerek | 41 | 27.5.2024 v 20:13 jarouch |
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 | MTTM22 | 5 | 26.2.2024 v 18:08 papin01 |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 3 | 27.11.2023 v 14:33 ThePes |
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 1 | 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ |
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 18 | 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ |