globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypadá krásně ale nejede :D
16.5.2011 v 21:01
Jednoho krásného dne při prvomájové vyjížďce směr Stříbro - Plzeň motorka vypověděla službu. Zadřena zřejmě na klice. Dostatek oleje, dostatek chladící kapaliny, optimální teplota... přesto se mi jí povedlo zadřít :( po 1400 km
Říká se, že do stejný řeky dvakrtá nevkročíš... Bohužel, nebo snad bohudík, si jedeme zítra pro tu samou a opět úplně novou... zabijte mě :D

Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 14:40 | Nahoru | #31
ahoj, 2V nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 14:42 | Nahoru | #32

Bubrak ZX10R píše: V2 nejede a plati to koukam vic nez kdykoliv predtim



klep klep, slyšíte to taky? jako kdyby se někomu rozklepávaly ventily

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 14:43 | Nahoru | #33

FiZzeR píše: klep klep, slyšíte to taky? jako kdyby se někomu rozklepávaly ventily



nastesti ne uz po 1400km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 14:47 | Nahoru | #34

dva_hrnce píše: Skalik> no já na A-spirit neslyšel dobré reference snad nikdy
a máš tam PM



Já o nich taky nic dobrýho neslyšel. Ale jezdím tam několik let a jsem naprosto spokojenej

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 15:38 | Nahoru | #35

Martin81 píše: Já o nich taky nic dobrýho neslyšel. Ale jezdím tam několik let a jsem naprosto spokojenej


No víš jak, já taky jezdil 8 let Trabantem a byl jsem naprosto spokojenej a někdo by do toho nevlez za zlatý prase

Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 19:57 | Nahoru | #36
To je pěkný zrovna dneska jsem koukal, jak se Aprilii to Dorsoduro povedlo . Ten design má fakt něco do sebe

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

18.5.2011 v 22:09 | Nahoru | #37
Nechci aby to vyznělo tak, že celý Dorsoduro hanim, to určitě ne :D Kdyby bylo tak špatný, nešel bych do něj i podruhý ;) Jen jsem měl asi prostě smůlu no...

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 00:01 | Nahoru | #38

papin01 píše: Nechci aby to vyznělo tak, že celý Dorsoduro hanim, to určitě ne :D Kdyby bylo tak špatný, nešel bych do něj i podruhý ;) Jen jsem měl asi prostě smůlu no...



Je to mozny no, uvidis co to druhy, pak uz se muze rict, ze to je slapnuti do lejna.

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 10:51 | Nahoru | #39

Skalik píše: Nejak posledni dobou na A-spirit neslysim nejlepsi reference a masina se blizi servisnimu intervalu. Kam s ni v praze, nemas nahoudou nejaky reference? MG



OK4U Praha Radotín

Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 10:56 | Nahoru | #40
brácha má Shiver 2011 a je to bomba motorka, podle me se na tom jezdí líp než na duru, posez ergonomie, pohodlí, možná si měl vzít spíš toho shivera. jinak si myslim že to byla smula, blbej kus, to se obcas u talošů stane

Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 11:02 | Nahoru | #41
zjisti si měsíc a rok výroby, pak se podívej jakej se hrál v Itálii fotbalový zápas a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 12:02 | Nahoru | #42
Nechápu, však je to všechno strojově ne?

Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 16:09 | Nahoru | #43
To je výrobní vada, u Italů docela obvyklá věc. Bych ji vzal znovu, když slíbí, že si ji zase vezmou až se rozsype.

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 16:10 | Nahoru | #44
dareckov> může být vada materiálu, ložiska atd. Podle mě se dělají na lince, ale ručně.

2 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 17:36 | Nahoru | #45
dokud je to v záruce tak se děje hovno. ale podruhé už bych tomu tolik nevěřil. to byl důvod proč jsem prodal MG Sport 1200, neměl jsem prostě důvěru, mělo to mouchy a na půl roku jsem byl bez moto. Radši pryč s tim, ted jsem rád že mám BMW a jen liju olej a seřizuju ventily, tedy servis

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 17:46 | Nahoru | #46
Jack82> tak to se nedivím že ses jí zbavil, já do MG musím lít ještě benzín
Proč to půl roku stálo, jestli to není tajný?
Jinak ok4u jsem taky doporučil, ale v pm, abych nechyt banána za reklamu

Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 19:29 | Nahoru | #47
dva_hrnce> nevim za co BAN, nemám s tou firmou nic společného, jezdil jsem tam na servis. Praskla mi po 3 měsících nádrž ve sváru (plast) a italové to nechtěli uznat. naštěstí to bylo od půlky září do konce března. kdyby to bylo v sezoně tak mi jebne. od jiného "zákazníka" servisu OK4U jsem měl na týden zapůjčenou nádrž z Brevy, abych alespon mohl jet na sraz dlouho naplanovanej. taky mi blbnul palivomer a krutě kecal celej PP. a spotřeba nesmyslně o litr vyšší než na jakékoli jiné sportce a jízdním stylem to nebylo, ověřeno na více kusech. prostě ten můj dělali asi v pátek. kdybych nebyl vůl a tenkrát u Petra W. vzal tu černou zaprášenou co mu tam doma stála v garáži i s vyměněnýma řidítkama ze 4V, nemám dodnes problém a jsem spokojený majitel MG. Bohužel se mi ten prach nelíbil a chtěl jsem navíc červenou, tak jsem objednal motku v krabici. tu černou nakonec koupil kámoš a neměl jedinej problém a brala mu do 5,5l někdy jel i za 4,7 , já se jednou s vypětím všech sil dostal na 5,8 jinak stabilně 6,5-7 ať jsem jel jak jsem jel

Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 19:53 | Nahoru | #48
reklama sem, reklama tam, ale v OK4Y jsem byl taky spokojenej, rychlý, ochotný a skvělý přístup. A hlavně měli/maj stáčenej olej do kardanu přímo z Mandella.

Jo a jako bonus maj deal s německým Dynotecem a uměj přeprogramovat mapy na sériových ECU třeba na V11 a pod

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 20:34 | Nahoru | #49
VlastíkPlamínek> to přeprogramování žačli bohužel nabízet až když jsem se Sportky zbavil.. dost mě tam štvala ta díra 3-4000 a s Dynotecem jsem si mailoval ale za úpravu na 101k/113Nm co maj na webu s řekli skoro 2500 EUR (engine kit 1200é, elektronik 500é, K&N 74é, Silencer ABE 690é) a byli celkově dost neochotní, nechtěli ani říct co všechno budou s motorem dělat a co se skrývá pod tím jejich engine kit.. a samotný přehrání ŘJ s výfukem prý moc nepomůže. takže jsem se s díky rozloučil to bylo v únoru 2010

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 20:41 | Nahoru | #50
Jack82> já jsem vyhodil kaťák, dal 6tis. za svody + koncovku a díra fuč

1 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

19.5.2011 v 21:09 | Nahoru | #51
dva_hrnce> tak to je supr něco podobnýho budu asi dělat i na BMW, tam je pro změnu dirka mezi 5-6tis., ale zdaleka ne tak masivní jako na MG. to má asi každej dvouvál nějaký hluchý místo, dá se s tim žít

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 06:11 | Nahoru | #52
Jack82> u Guzzi je to daný tím, že okolo těch 4tis.km měřej normy, takže je to tam prostě zavřený..
A teď si tak uvědomuju že sportka nemá katalyzátor už z krámu, ale taky by ta díra měla jít určitě nějak ucpat
A tu spotřebu jsi bral podle PP nebo jsi jí počítal podle kilometrů a litrů?
PP u MG kecá, dá se hodně zblbnout jízdním stylem, ale dá se s tím žít, holt ta elektrika není úplně 100%..
Jinak právě sportky berou o fous měně než třeba Brevy, maj větší objem ale zase kratší primár o zub, takže jsi měl možná taky smůlu na slabší kus..

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 09:22 | Nahoru | #53
Zdravím vlastním Sportku 1200 4v koupenou novou od Petra W.mám vyměněný mezisvod od Petra W,jiný mapy č2 jsou celkem tři ,kn filtr a teď i laďák.Musím říct že před úpravou vše original spotřeba byla 5,5 l celkem slušný svižný jízdy.Je to samozhřejmě na debatu nechalo se i za míň při kochačce ale kdo tak jezdí.Teď je spotřeba na cca 7-mi litrech určitě svižnější jízdy než na orig.,nutí to člověka tahat víc za heft.Po svodu mapách a filtru jsem chvilku jezdil na orig. koncovku díra na 4-5 tis značná byl jsem fakt zklamanej.Orig koncovka má v sobě kat.proto jsem koupil laďák teď to funguje skvěle.Díra není žádná,reakce na plyn jemnější jde to od spodu až do vrchu krásně plynule.Takže spokojenost.

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 09:49 | Nahoru | #54
Já kupoval jednou funglovku Aprilii od A-spiritu a prakticky, co týden to problém. Od té doby už mám averzi k této značce a ani vesnu bych si už Aprilii nekoupil!

Proto myslím, že jsi s nákupem podruhé té samé motorky udělal chybu. Ne, že bych ti to přál..! Třeba bude v pohodě, ale já bych to nerisknul ani náhodou.

Hodně šťastně najetých km přeji

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 14:38 | Nahoru | #55
Ital no ... tak hodně štěstí s novou

Naposledy editováno 20.05.2011 14:38:59

(reakce na) Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 14:41 | Nahoru | #56

Jack82 píše: dokud je to v záruce tak se děje hovno. ale podruhé už bych tomu tolik nevěřil. to byl důvod proč jsem prodal MG Sport 1200, neměl jsem prostě důvěru, mělo to mouchy a na půl roku jsem byl bez moto. Radši pryč s tim, ted jsem rád že mám BMW a jen liju olej a seřizuju ventily, tedy servis



tak tomu rozumím

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 16:49 | Nahoru | #57
dva_hrnce> to s tou spotřebou, samozřejmě že jsem to dopočítával pokaždé při tankování, PC mi třeba ukazoval 4,5l a realita byla 6,5l, prostě nesmyslná odchylka. Jednou mi to ukázalo dokonce při zajíždění 3,8l a reál 5,8l, to je rozdíl přes 50% a to nesmí dělat žádnej palubák, ani ten italskej nevim jestli to bylo slabší, ale dle tacho jsem to ani z kopce neroztočil víc než na 215, rovina 210, GPS asi 205 takže na tom něco možná bude, v TP psáno 215. Grisa 1100 prý neni problém dotočit tacho na 220-230 a to mají menší výkon, Norge to samé, asi mají jiný převod ale stejně. Mě to při 210 tacho točilo 7000 a nejmín 500 otáček do omezovače byla rezerva. Nejlíp to jelo mezi 5-6tis.ot., ale dalo se 4-7, po těch 6,5 už ale motor vadnul. podobný motor co mám ted v báwu je naprosto odlišný průběhem, při běžné jízdě stačí 3-5tis., pak trochu jalových 5-6 a rošambo 6-8,5 a rve až do omezovače bez poklesu. přitom taky vzduch a ca stejný objem, jen ta komprese je nekde jinde. u MG jsem si musel stále hlídat abych nepadl pod 4000 a flashlight jsem měl nastavenej na 7000. celkově je BMW mnohem víc vychytaný a jezdím průměr za 5,5l ale umí i za 4,6 při klidné jízdě do 120, šestka bere vše od 90 do maxima bez nutnosti řazení, u MG to bylo od 120, v 90 na 3000 to sice taky jelo konstantně ale jak se přidalo malinko víc plynu, motorka se rozklepala jak drahej pes a bylo to až do 4000 dost nepříjemný a bez potřebného tahu. na nižší kvalty se ale kupodivu dalo jet plynule i mezi 2500-3300ca pak opět klepačka

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #58
Píšeš podobný motor co máš teď.Máš přeci 4 ventil ten nemůžeš srovnávat s 2-ventil sportkou ani náhodou je jasný že musí mít jinej průběh.To co popisuješ u BMW jako když mluvíš o sportce ale 4-ventilu.

Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 19:34 | Nahoru | #59
Jack82> ty Guzziny jsou zvláštní, skoro všem ukazuje na sportkách pp průměrnou spotřebu o hodně menší než je realita, Breva ukazuje +/- litr, sport kecá víc, je to divný..
Jinak me zas připadá že to v těch 2500 - 3000 pocitově zatáhne víc než když jí otevřu třeba v 6tis, ale to bude daný tím dvouventilem a taky že v prvním případě je to akcelerace takřka z volnoběhu, v druhém z půl plynu. A to oklepání se se mě osobně líbí a užívám si ho
Maximálku mám dle pp 221 po skopci, rovina těch 215, zdá se mi že nová jela víc, ale taky už mám skoro 50tis.najeto, tak jsou už asi koně unavený
A tím že má sportka kratší primární převod, tak by teoreticky měla jít na 6-ku do vyšších otáček, ale ani nevím přesně kolik točí breva při 220..
No jak říkám, MG jsou zvláštní. Ale stejně jí mám rád

2 reakcí na tento příspěvek Vypadá krásně ale nejede :D

20.5.2011 v 19:51 | Nahoru | #60
MichalDK: je pravda že hluchá místa jsou si podobná, s tím rozdílem že R1200 od 3000 do 5000 fakt silně táhne kdežto MG 4V je do 6000 jalovější než původní dvouventil. možná ty poslední modely to maj jinak, ale Stelvio 2008 jelo dole tragicky. a taky spotřeba je minimálně o litr nižší u BMW, jezdí na velmi chudou směs. Nic proti MG, ty motorky mají charakter a vždycky jsem se vracel z vyjížďky vysmátej, ty mušky se snadno odpouštějí. občas se mi po MG zasteskne. ale BMW je technicky, uživatelsky a spolehlivostí jinej level, to je bez diskusí

Naposledy editováno 20.05.2011 19:53:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 Maerek 41 27.5.2024 v 20:13 jarouch
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 MTTM22 5 26.2.2024 v 18:08 papin01
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 M0891557 3 27.11.2023 v 14:33 ThePes
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 1 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 18 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ


TOPlist