paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zacinam
Zdarec, chtel bych zacit jezdit anevim jakou motorku si poridit. Mam papiry na 125 a jelikoz jsem maly postavy (cca 170 cm) tak nevim jestli je enduro,ktery bych radsi, spravna volba. A tak jsem koukal jeste chopperovi,ale chopper ve 125 nevim,nevim... Tak kdybyste byli rekli mi jaky mate zkusenosti s temito stroji,popripadne poslali odkaz na nakej stroj,abych z neho dosah na zem :D Diky moc...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 15:11 | Nahoru | #31

FishX3 píše: Spotreba do 110km/h do 5l, jede to cca 130km/h



To ten můj čtyřtakt těch 110 jede taky, akorát s tím rozdílem, že ne za 5 litrů, ale necelý tři.

Zacinam

8.4.2011 v 15:16 | Nahoru | #32


Dal bych na to motardový kola a pohoda . Je to lehký ono to pojede pěkně. Jen asi ta cena .
Akorát je to poměrně vysoký tak je to těžiště trošku jinde než na silnici či chopperu...

Naposledy editováno 08.04.2011 15:19:49

Zacinam

8.4.2011 v 18:29 | Nahoru | #33
Psal jsem TDR zavřený se stokilovym chlaepm (se mnou) jede 110 s prstem v nose (to TDR) a jinak po rovince 120 poho, 130 občas. ZAVŘENÝ (jak jsem psal nejaky omezeni otacek) co jsem zjišťoval tak když to uplne otevřeš, tak sice povoli sstado kobylek, ale taky tě sežere - opravdu si myslim, že na 125 to frci solidne.

A opet se opakuji , mladej to ma 2 roky (letos se toho asi bude zbavovat - bylo mu 18) a za ty dva roky byl se mnou 2x v rakousku (pokazde akce cca na 2500km) + mraky po čr a jedinné co řešil byla naprosto běžná údržba. pokud se potkáš s lidma co tomu hoví, tak ti řeknou že 2T neni problem. To co tu řešíš mam už za sebou a je to tu snad každou sezonu. DT tě asi bvyjde o něco dráž, i když pokud se nepletu, má to stejný motor. Oteření bych nřešil, pokud nekoupiš s omezenim 80km/h - což eje snad jen u dovozu z německa - jede to siolidně. Pokud jsi někde z blízka nemam problem ti to předvést (přijedeš si sem, amo se mi nechce na tom prdítku někam jet). Lokalita je v profilu, předpoklad je, že na to máš papíry, nebo přijedeš s někým kdo na to má papíry a komu věříš - s mladým bych to dohodnul .

kup si 4T , protože 2T je samej servis ti vypráví jen chytrolíni co k tomu možná čuchli, ale v životě to neměli. navíc samozřejmě jetliřže budeš ten motor ždímat o 30koní nebo 15, dostává jinou čočku a to se musí někde projevit. proto jsem psal ženemůžeš srovnávat servis na oetvřeným a zavřeným TDR, DT či Mitu - ja bych neotviral, pojede to lip než cokoli z 125ccm 4T a přitom nebude problem se servisem

Naposledy editováno 08.04.2011 18:33:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 18:41 | Nahoru | #34
Lubos92> jasen verim ze 4T bude mit podstane mensi spotrebu, navic na 2T je nutno pripocit i olej (200Kč na 50l), jenže taky tvá ojetina stoji cca 33-40tis a TDR koupis cca 20tis. což znamená že rozdíl v ceně projede majitel TDR za 20tis km !!!! Pánové , kdo na své malorážce dáte za 2 roky 20.000km???...Navíc narozdíl od CBR125 vypadá TDR i DT jako motroka a ne minibike (sorry ale mně to tak přijde)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 18:44 | Nahoru | #35
FishX3> Já teda najedu víc. Na tý stopětadvacítce určitě. A na těch ostatních prckoletech mně to neukazuje, ale kdyby se to všechno sečetlo, tak by to asi malý číslo nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 19:01 | Nahoru | #36
Lubos92> za dva roky??..bavime se tady o 10.000 za rok. to že já mam nájezd 20-30t ročně se považuje za poměrně slušný výkon. tak mi vyprávěj o průměru 10t na malorážku...neodhaduj apodívej se na počítadlo kolik máš na CBR a kdy jsi to koupil (pokud se nepletu máš ji v profilu 2r 3-4mesice)

Mladej jezdi se mnou + 1ročně cizinu a do školy - pochybuju že se na 10t dostabne - další věc vycházím z nejnižší ceny v bazaru - absolutně netuším stav takové motky. Prostě je to o tom, že spotřeba při takovem rozdilu nakupni ceny je irelevantni. Jo , kdyby byla cena srovnatelna, pak by TDR mělo vyšší náklady.

Jeste na okraj, netusim kolik ti je ,a le nevidim duvod proc by se nemel mladek kluk co nejdriv 125 zbavit - tj nejsem z tech co by v 20 honili 125ccm (leda 2T krosku, nebo na motokáře...)

Naposledy editováno 08.04.2011 19:04:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 19:11 | Nahoru | #37
FishX3> Až bude mít CBR najetejch 100 tisíc km, teprve pak změním za silnější stroj. Letos toho zatím moc najeto nemám, ale za sezóny 2009 a 2010 dohromady jsem víc jak 20 tisíc najel. A to jsem nemusel ani nikam za hranice... Mně prostě ty čtyřtakty sedí, já bych další 2T nechtěl. Na Pionýrovi a Simsonovi se ale tady po okolí projedu rád. Zrovna minulej pátek jsem se parádně projel na Pionýrovi. Ale nějakou stopětadvacítku dvoutakt, kterou bych jezdil už třetí sezónu a třetí sezónu tu motorku bral jako svou jedničku (jako teď tu Hondu), tak to fakt né.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 20:11 | Nahoru | #38
Lubos92> právě o tom to je...malorážka je pro mne a dovolím si tvrdit pro většinu lidí jen přestupní stanice 16-18let než je jim dovoleno něco většího. proč? prostě proto že nestačí, je to mrňavý, regulerne se s tim cestovat nedá, pro dbva lidi to už je uplny nesmysl a hlavně široká obec kolem tebe jsou lidi dospělí keterým prostě nebbudeš stačit. Další věc - sedět v dospělosti na minibike není to nej...to ani neřeším jak na tom člověk vypadá.... nicméně to je mimo tuhle diskuzi.

Jo a měl by jsi se mrknout do svého profilu, kolik tam máš 4T stroju

Bisan>
Takže pokud jsi takový blázen (nadšenec) a tvá první motorka (pokud se tomu tak dá říkat, spíš motomiminko) ti má vydržet X let, tak to můžeš zvažovat. pokud jsi normální průměrný kluk co se těší na 18tiny aby mohl začít s dospělýma motorkama a 125ccm máš na naučení - kup levnou a výkonnou TDR (neb DT) jež JEDE, jejíž otlučení ti nebude až tak vadit a která za ty dva roky prakticky neztratí na ceně. - toliko má rada HOWGH

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 20:17 | Nahoru | #39
FishX3> Ještě necelejch 70 tisíc kilometrů a CBR taky bude mít svou nástupkyni. Výměnu motorky po nějakejch dvou nebo třech letech, to není nic pro mě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

8.4.2011 v 21:22 | Nahoru | #40
Lubos92> takže asi tak 6let....to asi jezdíš sám...hlavně aby jsi nepřibral

hochu , hochu asi tehle debaty o ničem necháme ne?

Naposledy editováno 08.04.2011 21:24:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

9.4.2011 v 00:50 | Nahoru | #41
FishX3> Souhlasím. Ahoj, pěknej víkend .

(reakce na) Zacinam

9.4.2011 v 01:47 | Nahoru | #42
Lubos92> Tobě též, pokud vyrazíš, tak návrat vcelku... Čusík

Zacinam

9.4.2011 v 20:08 | Nahoru | #43
Zdar tak sem si dneska sjel na DT a je to presne to ,co chci na zem sem dosahnul celkem v pohode :) takze uz mam asi jasno :D Diky vsem za rady

Zacinam

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2011 v 14:11 | Nahoru | #44
najel sem na DT125 bez zásahu do motoru 25000, pak sem udělal výbrus preventivně a pak najel dalších 10000, podotýkám že až na výbrus a pístní sadu byl motor původní, točil sem motor někam k 10ti tisícům, během toho jsem s motorkou nespočetněkrát fláknul o zem, pak jí prodal a doteď jezdí někde na moravě...takže ohledně spolehlivosti DT jako dvoutaktu není diskuze...taky je třeba říct že jsem ujel každýmu 4Taktu 125, jak v terénu, tak na silnici, prostě se nechytaj...takže si udělal dobře, DT je prostě nej. že někomu vadí zvuk je o něčem jiném..to nejsou ti správní na hodnocení..

(reakce na) Zacinam

8.6.2011 v 23:40 | Nahoru | #45

R4Zzy píše: Uvalak> Měl sem rozdělanej jak 2T tak 4T a ty konstrukce jakž takž znám (alespoň ten hlavní základ) a je fakt, že 4T je mnohem složitější, ale taky se mnohem míň sere než ty posrané cwajtakty a co se týče zvuku Jednoválcového 4T .. měl by si slyšet CBRku s laďákem .. ten zvuk je luxusní a nějaké sekačce se to vůbec nepodobá A 2T nezní ostře .. zní jako staré křoviňáky dobré akorát tak na chatu



Mám Dt a můžu ti říct že když sem pak sedl na kamošovu wr 125 a byl sem zklamán v tu chvíly sem rád že sem koupil 2Takt,protože mě je zvuk u prd*le,podle mě je hlavní jak to jede :P
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM


TOPlist