1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
tak jsem po několika dnech dokončil louhování jednoho výfuku.
a i přesto, že jsem každý den měnil louhovou náplň, tak výsledek je asi 10% odstraněného karbonu.
asi bude vopravdu nejjednoduší to poslat do tk moto a dát jim za úpravu těch hřýšných 1.500,-
kdybych věděl jak to dělaj a co dávaj dovnitř, tak si to udělám sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třinda - dvoukomoráky
zdenek.hry píše: ..
asi bude vopravdu nejjednoduší to poslat do tk moto a dát jim za úpravu těch hřýšných 1.500,-
kdybych věděl jak to dělaj a co dávaj dovnitř, tak si to udělám sám.
Tak jak se to asi dělá? 5ízne se konec, vykuchá labyrint, místo něj dá perforovaná trubka skrz (nebo smotané pletivo) a kolem tlumicí vata, žádná věda..
Naposledy editováno 13.06.2011 23:25:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třinda - dvoukomoráky
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
1. TK Moto sice má napsáno, že koncovky dělá..ale při svém shánění náhradních koncovek na pitvu sem narazil na lidi, kteří je tam mají DRUHÝM rokem a tkmoto je pořád nemá čas, či snad ani nechce překopat
1. Překop koncovek možný je..ale jsou komplet dělané tak na hraně, že je to efektní jenom pro ty, kteří od nich pak nevyžadují 101% vzhled, všechno je tenké, bortí se a neskutečně na hraně, prostě původně na jedno použití
2. V koncovkách je hned na začátku soustava čtyř trubiček v průměru cca 1cm,kuchal sem dvoje koncovky, jedny jeté na polosyntetiku - krásně čisté, jenom byla na konci v asi 5cm absorbčním tlumiči deci oleje..druhé M2T měly trubičky zacpané tak, že součet průměrů byl sotva jedna nezacpaná.karbon je natolik tvrdý a suchý že silně pochybuju o tom, že by to kdy čím šlo rozpustit.. nicméně když bude člověk jezdit na kvalitní olej tak maximálně nabude o pár dB na hluku, ale nic s výkonem se nestane..
3. Průměr vstupu oproti výstupu není stejný, nejen, že má vyústění malinko menší průměr ale zevnitř je tam tak velý svár - a to na obou nezávislých exemplářích, že výsledný rozdíl byl skoro 8!mm dopů oproti původním 28mm na vstupu, takže jsem nakonec celé šilíky ufilnul a vevařil stočenou trubku s původním průměrem.. koho by to výrazně zajmalo..zde je pár fotek.. http://hrnous.rajce...a_absorbcni_tlumeni/
Naposledy editováno 28.01.2013 09:03:33
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
No motorka je docela v cajku, jen jsem menil lozisko na klice u cepu. na to ze to ma nalitano 50000 tak sem udelal jen tohle plus tesneni a pohoda. Von tam mel dany i 19Zub kolecko, no hruza vubec to nejelo. Jen mi delaj starosti ty propady. Ono se to chova jak kdyz to vynechava ale jenom kdyz to pomalu zrychluje na ctyrku v tech otackach. jinak jede fakt pekne. Je to rok 95.
c.j. píše: Tak ona je s dvoukomoráky ve 4tis ot/min hrozná díra. S rovnýma výfukama ne ,ale zase t otak netočí. Mrkni na graf, jaký mají dvoukomoráky (červeně) šílený propad ve výkonu.. Klasické rovné (modrá křivka), mají lepší spodek a střed, ale mrtvý vrch.
Měl jsem takovej dojem, že dvoukomoráky jsou optimalizovaný někde ve 4tis. ot./min. A oni jsou až v pásmu, ve kterým skoro nejezdím. Že tam je takovej propad mě ani snad nikdy nepřišlo. Ten graf to je z jedný mašiny s obouma laufama?
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
Musím se příležitostně zeptat mého dvorního ladiče, jak to dělá, že má výkonovou i krouticí křivku u dvoutaktů plynulou .
Poznámka - třindy nedělá...ale takové hrbaté křivule mají i jiné značky...před "poléčením"...
1 reakcí na tento příspěvek Třinda - dvoukomoráky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |