globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pitmaxx - brzdy, tlumiče
 
21.2.2011 v 08:49
Čus chlapi : )

Tak jsem podlehl mladé a vzhledem k tomu, že jsem jí na krosku nepřekecal, pořídil jsem jí Pitmaxxe. Hned první víkend, co jsem na tom strávil v garáži jsem tohle rozhodnutí proklínal, ale co už : )

O co mi jde. Hned po prvním usednutím jsem myslel, že jsem si sednul na hardtail kolo. Má to sice přepáčko a hraje si to na dospělou motorku, ale tomu tlumiči chybí nějaká vlastnost, co znám z jiných moto a to funkčnost : ) Po chvíli zkoumání jsem zjistil, že je dole jakési rádoby nastavení útlumu a když jsem ho úplně povolil, už to začínalo připomínat pocitově motorku. Teď mě zajímá, jestli je to normální a všichni jezdí s co nejmenším útlumem (dle označení na tlumiči je to úplně na Fast) a nebo jestli je ten tlumič po smrti a mám koupit nový. Koukal jsem na toto a cena je super, vyjde mě to levněji, než nová pružina a repas stávajícího, ale otázka je, bude to lepší nebo to bude stejnej šmejd? : ) Jinak současný tlumič je nějaký DNM s nastavitelným útlumem a 250 lbs pružinou (to je podle mě málo).

Další věc, kterou řeším je přední brzda. Mám tam tuto, ale je mi divný, že páku zatlačím až na řidítka. Brzdu jsem odvzdušnil, rozhejbal pístky a stejně to stojí za hovno. Chápu, že od toho nemůžu čekat to, co od mého Bremba, kde jen destičky stojí 2x víc, než celá tato brzda, ale tahle vlastnost mi docela vadí. Máte to tak taky? Mám tam větší kotouč, ale nějaký divný adaptér a tak desky dosedají jen na půlku kotouče. Dá se případně koupit nějaký lepší adaptér?

Jinak je to Pitmaxx, model 2009, motor 180ccm : )


Díky za každou radu.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

1.3.2011 v 10:40 | Nahoru | #31
mirapro>Jo, už mi psal, že na tento typ vidle navaří očko a pak tam narve klasický DNM tlumič, jelikož na to přepáčko se nedá nic moc sehnat. Když se mi nepodaří sehnat nikoho, kdo mi to tam přivaří, tak asi koupím novou zadní vidli a bude klid. Doufám, že na to bude pasovat.

1 reakcí na tento příspěvek Pitmaxx - brzdy, tlumiče

1.3.2011 v 10:44 | Nahoru | #32
PetrS: jo povolani syn bych bral, ja taky nestiham nic, takze s tim tunenim je to spis zbozne prani. Hlinu nam vari sousedni firma, oplatkou my jim delame ocelovy veci.. problem je ze to pak neumim zaridit o vikendu a na pockani... ale to oko bych asi resil tak ze bych to oko udelal naky sroubovaci do der po puvodnim prepacku.. kdybys mel foto tak bych mrknul jestli by slo neco sikovnyho vymyslet - svary na hline nemusim, kdyz to jde udelat jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 10:48 | Nahoru | #33
assassin> Tak nechceš pořídit trialku? Na tý nemáš co tůnit, tak nebudeš zklamaný, že na to nemáš čas : ) A je na tom fakt sranda, věřím, že technický člověk jako ty by se na tom hodně vyblbnul : )

Jako není problém, vidli klidně sundám a přivezu. Nespěchám na to, takže až to bude, tak to bude. A nebo to prostě nechám tak jak to je, udělám jen tu přední brzdu a jestli to mladou chytne, tak zainvestuju do nové vidle a nového tlumiče, to bude možná nejlepší : )

Ale určitě bych tě využil, jestli bys byl tedy ochotný, na výrobu toho adaptéru na přední brzdu. Ještě se mrknu, jestli to nepůjde převrtat, ale obávám se že ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 10:52 | Nahoru | #34

PetrS píše: assassin> Tak nechceš pořídit trialku? Na tý nemáš co tůnit, tak nebudeš zklamaný, že na to nemáš čas : ) A je na tom fakt sranda, věřím, že technický člověk jako ty by se na tom hodně vyblbnul : )

Jako není problém, vidli klidně sundám a přivezu. Nespěchám na to, takže až to bude, tak to bude. A nebo to prostě nechám tak jak to je, udělám jen tu přední brzdu a jestli to mladou chytne, tak zainvestuju do nové vidle a nového tlumiče, to bude možná nejlepší : )

Ale určitě bych tě využil, jestli bys byl tedy ochotný, na výrobu toho adaptéru na přední brzdu. Ještě se mrknu, jestli to nepůjde převrtat, ale obávám se že ne.



no ja bych toho chtel poridit:) ale nejak na nic nezbejvaj finance.. ukradli my freeride kolo..to bych rad koupil jiny ... taky furt mam spadeno na naky supermoto... + k tomu dalsi konicky a nejak ne a ne nasetrit na nic:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 11:01 | Nahoru | #35
assassin> Jo, s tím kolem jsem to četl, nenašlo se? Btw. já se v DH ani Free moc nevyznám, ale v létě chceme jet po ferrátách sem, nevíš, jestli to tam stojí za to?

A supermoto jako street nebo okruhový? Na okruhu to stojí dost peněz a hlavně mraky času na servisu, bych potřeboval nějakého černocha do garáže, co by přes týden ladil motorky a přes víkend vydělával prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 11:15 | Nahoru | #36

PetrS píše: assassin> Jo, s tím kolem jsem to četl, nenašlo se? Btw. já se v DH ani Free moc nevyznám, ale v létě chceme jet po ferrátách sem, nevíš, jestli to tam stojí za to?

A supermoto jako street nebo okruhový? Na okruhu to stojí dost peněz a hlavně mraky času na servisu, bych potřeboval nějakého černocha do garáže, co by přes týden ladil motorky a přes víkend vydělával prachy



leogang je dobrej, aspon teda co mam info od znamych, u caryse na 720 dyztak najdes naky clanky z ruznejch tripu tam... ja v zahranici na kole nebyl - cas/finance.

supermoto na street, okruh znam zprostredkovane co to stalo aliiho prachu a v podstate bez vetsich vysledku.. tohle me asi nelaka. jezdim se projet kolecko na pul hodiny jednou za cas tak na to mi prijde SM jako idealni, TL je na ty okresky v okoli zbytecne tezkopadne..

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 12:23 | Nahoru | #37
assassin> Ok, mrknu. Ono to není úplně nejlevnější (pokud si nevezeš vlastní kolo, tak je to asi 3 000 Kč/den), ale věřím, že to za tu srandu stojí : )

Tak základ je od toho žádné výsledky nečekat : ) Jezdím to pro sebe a to je podle mě nejdůležitější, aby to i v této rovině zůstalo. Ale pokud nemáš čas, tak určitě street bude ideál. Otázka je, jak moc tě ten street bude bavit, po tom, co se svezeš na trati. Já kupoval SM taky na s tím, že si dám street a občas okruh a co jsem to zkusil na okruhu, street mě úplně přestal bavit. Jako jednou, dvakrát do roka se projet po Praze, ale jinak je to nuda.

Už máš něco vyhlídlého? Jinak Torny jezdí převážně taky jen street, tak se s ním pak můžeš spojit, přeci jen ve více lidech je to lepší, než v jednom : )

1 reakcí na tento příspěvek Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #38
PetrS: jeste na to kouknu, vybral bych neco kde je pravazne naky freeride trate, takovy to parkovy jezdeni samej velkej dvojak a dropy 2+metry to neni pro cloveka co na kole nejezdi nic moc, skakat na kole je o dost jiny nez na moto...

zatim je mimo me financni moznosti i dalsi motorka, natoz pak jeji okruhove trapeni:) alii rikal ze chodej kluci delat bordel treba parkrat strahac a pryc:) Janostak tusim jezdil mesika nebo tak neco ne? ja premejslel ze vezmu bratrovi te410 do prahy, ale maly kola by staly tolik ze uz je to velka cast jety motorky rovnou na malejch...

jinak me nejvic laka berg, 550 by byl nej, ale aby to melo kola v papirech tak tech FS550 nebo 450 moc neni... takze asi 650... zatim to neni aktualni:) takze na co prijde dobra nabidka:)

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 12:58 | Nahoru | #39
assassin> Jo, já chci něco normálního, taky se mi nechce skákat z 3m lávky, ale co jsem právě jen tak letmo koukal, tak pokud to tam bylo, dal se ten drop vždycky objet, ale jestli budeš mít nějaké info od kluků, co tam přímo byli, tak to bude super Jinak na kole už nějaký ten pátek jezdím (no jezdím, řekněme, že jsem na něm trávil hodně času) a je to asi jediný sport, v kterým si troufám říct, že jsem alespoň průměrný nezávodní jezdec : ) I kdybych měl na hraně toho dropu zastavit a skočit to z místa, tak to prostě dám (V profilu u trialky mám nějaké foto), ale spíš jde o ostatní, kteří se na kole jen vozí, aby to taky byli schopni projet : )

J, Strahov je klasika a není tam ani problém se švestkama. Jezdil jsem tam trénovat wheelie a stoppie a kámoš tam dělal nějaký výjezdovce show na čtýře Prudí tam akorát majitel té Voleyballové haly, když mají turnaj. Oba tam máme Akrapy a tak chápu, že jim to asi vadí. Jinak jsem tam byl i na trialce, PČR akorát přijede, koukne co umíš a jede do hajzlu (a to tam nemám ani SPZ a parkoval jsem v zákazu vjezdu) Jenže i když je to fajn plac, je to na nějaký větší kravení malý, takže tam můžeš trénovat akorát dvě věci. Nějaký slide a drifty vůbec a to je podle mě na motardu ta nejlepší věc. Jízda po zadním je fajn, ale proti slidům docela nuda : ) Ale pokud se chceš zaměřit hlavně na stunt, tak je to tam fajn, i když je tam (na zákaz vjezdu) docela provoz.

Ono je více méně jedno, co koupíš, je to spíš o designu. Ať už je to CRF, FS, SM510 nebo YZ, všechno to jsou super stroje a budeš muset hodně máknout, abys je dostal na limit. A co se servisu týče, všechno se to sere stejně, buď jezdíš a tím pádem to odchází nebo na to vlezeš jako já jednou za měsíc a pak to je docela uživitelné : )

Ale jako kdybys pořídil stroj, docela bych to uvítal, během chvíle bych tě zlomil na okruhy a aspoň bych za Vorlíčkem nejezdil sám

2 reakcí na tento příspěvek Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 16:25 | Nahoru | #40
Fakt to ma 180ccm motor (prevrtana 160?) ? Proc bys kupoval pritelkyni takovou vrazdu, ja bych na sveho 160ccm Stompa zacatecnika rozhodne neposadil, vzdyt to jde na zadni jenom plynem a pri pridani lita zadni kolo ze strany na stranu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #41

SirIndy píše: Fakt to ma 180ccm motor (prevrtana 160?) ? Proc bys kupoval pritelkyni takovou vrazdu, ja bych na sveho 160ccm Stompa zacatecnika rozhodne neposadil, vzdyt to jde na zadni jenom plynem a pri pridani lita zadni kolo ze strany na stranu...



uff cece ja ucil svoji holku na TL ... a teda muzu garantovat ze ani ten litr nedela to co ty popisujes u 160ccm :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 19:06 | Nahoru | #42
SirIndy> No, je tam kit od OORacing, takže opravdu je to 180tka. A já rozhodně nejsem zastáncem toho, že začátečník musí začínat na slabé motorce, ale zastávám názor, že musí být začátečník správně veden a vyzkoušet si všechny pí*oviny v místě, kde se mu nemá moc co stát.

Jinak je tam daná tlumící vložka a co jsem s tím jel po garáži, tak mi to přišlo docela chcíplý. Je sice fakt, že bez tý vložky to jede daleko líp, ale že by se to zvedalo plynem na zadní? : )

Já teda ještě nejel na moto, která by se sama zvedala jen plynem. Ani HQ, která má 60HP na 120kg se ti sama nezvedne jen plynem. Mně ty výkony motorek nepřijdou nikterak přehnané a lehce se mi zvedají koutky, když u někoho čtu, že mu jde mašina plynem za 4 na záda : ) Možná mám handicap v podobě 110kg (s kombou), ale nemyslím si, že by to pod nějakým 80kg klukem byl výraznej rozdíl.

Ale jinak jsem mladý zakázal na to bez chráničů lézt a hlavně ženský mají velkou výhodu, protože nemají potřebu si honit ego a tak jedou hodně s citem. Ono jim totiž ze začátku dělá velkou radost jen to, že to jede a je jim úplně fuk, jestli to má 20 nebo 200 koní. Málo která holka se na začátku rozrakví : )

Jinak klidně bych holce (co se výkonu týče) dal na záčátek i litrové GSXR a bál bych se o ní daleko míň, než kdybych to dal nějakému mlaďasovi s mokrým řidičákem : )

Pitmaxx - brzdy, tlumiče

2.3.2011 v 22:13 | Nahoru | #43
Mě se KX vpohodě samo zvedne na zadek

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

3.3.2011 v 00:44 | Nahoru | #44

assassin píše: uff cece ja ucil svoji holku na TL ... a teda muzu garantovat ze ani ten litr nedela to co ty popisujes u 160ccm :)



To litani kola ze strany na stranu samozrejme ne na tvrdym povrchu, ale jinak si asi na pitu nejel, bys videl jak to tancuje :D A nerikej ze litr nejde na zadni jenom plynem :D

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

3.3.2011 v 00:50 | Nahoru | #45

PetrS píše: SirIndy> No, je tam kit od OORacing, takže opravdu je to 180tka. A já rozhodně nejsem zastáncem toho, že začátečník musí začínat na slabé motorce, ale zastávám názor, že musí být začátečník správně veden a vyzkoušet si všechny pí*oviny v místě, kde se mu nemá moc co stát.

Jinak je tam daná tlumící vložka a co jsem s tím jel po garáži, tak mi to přišlo docela chcíplý. Je sice fakt, že bez tý vložky to jede daleko líp, ale že by se to zvedalo plynem na zadní? : )

Já teda ještě nejel na moto, která by se sama zvedala jen plynem. Ani HQ, která má 60HP na 120kg se ti sama nezvedne jen plynem. Mně ty výkony motorek nepřijdou nikterak přehnané a lehce se mi zvedají koutky, když u někoho čtu, že mu jde mašina plynem za 4 na záda : ) Možná mám handicap v podobě 110kg (s kombou), ale nemyslím si, že by to pod nějakým 80kg klukem byl výraznej rozdíl.

Ale jinak jsem mladý zakázal na to bez chráničů lézt a hlavně ženský mají velkou výhodu, protože nemají potřebu si honit ego a tak jedou hodně s citem. Ono jim totiž ze začátku dělá velkou radost jen to, že to jede a je jim úplně fuk, jestli to má 20 nebo 200 koní. Málo která holka se na začátku rozrakví : )

Jinak klidně bych holce (co se výkonu týče) dal na záčátek i litrové GSXR a bál bych se o ní daleko míň, než kdybych to dal nějakému mlaďasovi s mokrým řidičákem : )



Ten pitbike je hrozne kratkej a clovek sedi dost vzadu, takze pri idealnich podminkach kdy nemuze dojit k prokluzu zadniho kola a dam tam z niceho plnej plyn tak predni kolo prizvednu. Ze to same neudela prekonovane ostre enduro se mi nak nechce verit...

Pitmaxx - brzdy, tlumiče

3.3.2011 v 07:58 | Nahoru | #46
Chlapci, nechci se vás nějak dotknout, ale je zajímavé, že za plynem na záda to jde vždycky jen klukům okolo 20 let : ) Neznám žádného kluka, který by mi po 10 letech na motorce tvrdil takovéhle rozumy : )

Samozřejmě, že pokud na tom sedíš jak bába na kole a ještě se při přidání plynu zakloníš, tak se ti to asi na záda zvedne, ale pokud máš normální posez, nemusíš se ničeho bát : ) Jediná nebezpečná kombinace asi je, když dá na startu moc plynu a rychle pustí spojku, tam by mohl nastat problém, ale mladá zase takové dřevo není, na trialce jí to šlo v poho : )

Ale jsem rád, že vám na mojí mladé záleží

1 reakcí na tento příspěvek Pitmaxx - brzdy, tlumiče

3.3.2011 v 08:10 | Nahoru | #47
SirIndy: samo ze to enduro na zadni zvednes ... kdyz se o to snazis, ale ze by se to nebezpecne vzpinalo pri sebemensim pridani plynu to fakt nehrozi a ze by clovek co se uci pro nic za nic daval plnej.. to jsem jeste nevidel...
jediny co by mi prislo na pitu "nebezpecnejsi" tak ten kratkej rozvor/maly kola, ze to rychle prehodis, ale nevim na pitu sem nejezdil, ale na bmx kole klasicky wheelie moc neslo, na tom se jezdi jen manual...

PetrS: 2006 to jeste karburatorova SMR co? to jelo jeste docela hezky odspodu, ta posledni strikacka co mel aliii uz dole jela znatelne hur presto ze si s tim kvasa hral nekolikrat... vykon az v otackach...
nejvetsi respekt sem mel kdysi kdyz aliii v openech zacinal tak mel TC610 na malejch kolech a to bylo slusny kladivo.. ale dost mozna ze tam hraje roli i ten efekt co zminujes, byl sem 20ti letej kluk tak sem z ty motorky byl dost vyjukanej:)

Naposledy editováno 03.03.2011 08:12:05

(reakce na) Pitmaxx - brzdy, tlumiče

3.3.2011 v 08:25 | Nahoru | #48
assassin> JJ, je to předposlední rok, co se ofiko dělal ještě karbec a za stříkačku bych rozhodně neměnil! Naháněl jsem se v Sosně s 08kou (stříkačka) a na výjezdu nemá šanci. Na rovince mě začínala dojíždět, ale je fakt, že já řadil hodně daleko od omezovače. Ale do powerslidu na výjezdu to jde krásně : ) Jinak třeba Hermunen má na všech svých SM karbec : )

Jo, 610tka musela jezdit asi slušně, ale jak píšeš, určitě tam hodně dělal věk a první jízda na takhle silném jednoválci. Já nebyl ze začátku jiný (proto to tady píšu) a taky jsem si říkal, jak se to samo zvedá i na trojku, ale když si na ten výkon zvykneš, přijde ti, že to zas tak moc nejede a jak jsem ze začátku nedal full gas ani na trojku, tak teď ho mám od jedničky a zas takové peklo to není.

Ale chctěl bych zkusit tu HQ, co má borec z Hostivic. Je to 570tka s 660tkou Zupin kitem, to už musí docela letět : )
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist