2 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
Vorák píše: na tom videu je vidět,že na to černý vahadlo zatlačí a ono má vůli doleva,tak je to vpořádku?
Ta vůle opačným směrem nemá na nic vliv, pumpuje se na druhou stranu a tam tomu pomůže právě O-kroužek a nebo silnější pružinka.
To zdrátování funguje pokud nemá membrána moc dlouhej doraz (složitý povídání :) ale ve zkratce to není tak blbuvzdorný jako O-kroužek nebo silnější pružinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
prackarr píše: To nevím. Já mám sice CRF dvě,ale obě od nového valí dobře,tak jsem do toho nejebal. Vespič ale koukám,to má pěkně nastudovaný ,každopádně jak říkám,ten teploměr si tam dej a pak šteluj tu pumpu. Hlavně pak napiš,jak jsi dopadl.
Za to vděčím hlavně ladiktm-ovi
Některý motorky to mívají nastavený dobře, třeba Husabergy. Ale časem se i ty pružinky unavují.
Když budeš mít někdy dole nádrž tak tam pro zajímavost ten O-kroužek nasaď, třeba budeš překvapenej.. nebo to nic neudělá :) Každopádně je to test co nic nestojí, to je ta výhoda.
Ale největší smysl má tahle úprava asi u těch starých KTMek, jak jsem měl já.. to byla změna neuvěřitelná. Pak taky volodaj na WR si to pochvaloval.
Naposledy editováno 13.01.2011 21:55:50
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
Teraz mám komplet rozobratú motorku kvôli striekaniu rámu, keď to dám trochu dokopy, tak to chcem presne doladiť tak ako vraví vespa, aby doba toho vstreku bola približne tú jednu sekundu.
Ak nemáš problém s angličtinou, tak dosť veľa sa dá o tom naštudovať na tejto stránke. Je to síce pre WR 250f, ale princíp je pre každý Keihin karburátor rovnaký.
Pred samotným nastaveným AC pumpy odporúčam poriadne nastaviť všetky okruhy karburátora. Tiež veľmi dobre vysvetlené na tej stránke.
Držím palce pri nastavovaní, sám viem, aká vie byť tá diera v priebehu nepríjemná. Hlavne keď treba vrknúť plynom pri skoku alebo pred prekážkou a ono zrazu nič.
Naposledy editováno 13.01.2011 22:22:26
Kdo má problém s angličtinou tak pomůže google - do řádku vložit odkaz na to stránku a on to automaticky přeloží
http://translate.google.com/#
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Já jsem to kupoval jako originální ND u Yamahy (musíš ale znát objednací číslo z katalogu.. třeba u YZ 250F je trysek na výběr hodně)
Nebo v Brně má trysky Brumla.com, nebo http://www.tss.cz/
každej slušnější motocross obchod nebo servis by je měl mít na skladě, i když většinou ne v katalogu na netu
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
http://www.partsdepot.cz/index.php?model=345&cat=Motorcycles&year=2005&mfg=Yamaha&curl=&modelsearch_x=§ion=14592
Yamaha YZ450F 2005
Pilot jet 42 - č : 4MX-14948-04-00
Main jet 160 - č : 4MX-14943-39-00
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
S jehlou neporadím, já jsem to řešil vždyck yokopírováním od někoho komu to dobře šlapalo.
Kdybys vybíral tak tady jsem si vypsal už dřív jehly coby díly od Yamahy
YAMAHA jehly:
2007 YZ250F
12 5NL-14916-P1-00 NEEDLE (#OBEPQ) STD 1
12 5NL-14916-PM-00 NEEDLE (#OBEPM) AP 1
12 5NL-14916-PN-00 NEEDLE (#OBEPN) AP 1
12 5NL-14916-PP-00 NEEDLE (#OBEPP) AP 1
12 5NL-14916-PR-00 NEEDLE (#OBEPR) AP 1
12 5NL-14916-PS-00 NEEDLE (#OBEPS) AP 1
12 5NL-14916-PT-00 NEEDLE (#OBEPT) AP 1
2006 YZ250F
12 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
12 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
12 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
12 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) STD 1
12 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
12 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
12 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1
2005 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) STD 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
13 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1
13 5NL-14916-EU-00 .NEEDLE (#OBELU) AP 1
2005 WR250F
13 5UM-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBERP) STD 1
13 5UM-14916-EL-00 .NEEDLE (#OBERL) AP 1
13 5UM-14916-EM-00 .NEEDLE (#OBERM) AP 1
13 5UM-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBERN) AP 1
13 5UM-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBERQ) AP 1
13 5UM-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBERR) AP 1
13 5UM-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBERS) AP 1
13 5UM-14916-EK-00 .NEEDLE (#OBERK) AP 1
13 5JG-14916-1L-00 .NEEDLE (#OBEQL) AP 1
13 5JG-14916-1M-00 .NEEDLE (#OBEQM) AP 1
13 5JG-14916-1N-00 .NEEDLE (#OBEQN) AP 1
13 5JG-14916-1P-00 .NEEDLE (#OBEQP) AP 1
13 5JG-14916-11-00 .NEEDLE (#OBEQQ) AP 1
13 5JG-14916-1R-00 .NEEDLE (#OBEQR) AP 1
13 5JG-14916-1S-00 .NEEDLE (#OBEQS) AP 1
2004 WR250F
13 5TJ-14916-DT-00 .NEEDLE (#OBDUT) AP 1
13 5TJ-14916-DR-00 .NEEDLE (#OBDUR) AP 1
13 5TJ-14916-DS-00 .NEEDLE (#OBDUS) STD 1
13 5TJ-14916-D1-00 .NEEDLE (#OBDUQ) AP 1
13 5TJ-14916-DU-00 .NEEDLE (#OBDUU) AP 1
13 5TJ-14916-DV-00 .NEEDLE (#OBDUV) AP 1
13 5TJ-14916-DP-00 .NEEDLE (#OBDUP) AP 1
2004 YZ250F
13 5JG-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBEKR) STD 1
13 5JG-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBEKN) AP 1
13 5JG-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBEKP) AP 1
13 5JG-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBEKQ) AP 1
13 5JG-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBEKS) AP 1
13 5JG-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBEKT) AP 1
13 5JG-14916-EU-00 .NEEDLE (#OBEKU) AP 1
2003 WR450
13 5TJ-14916-DT-00 NEEDLE (#OBDUT) STD 1
13 5TJ-14916-DR-00 NEEDLE (#OBDUR) AP 1
13 5TJ-14916-DS-00 NEEDLE (#OBDUS) AP 1
13 5TJ-14916-D1-00 NEEDLE (#OBDUQ) AP 1
13 5TJ-14916-DU-00 NEEDLE (#OBDUU) AP 1
13 5TJ-14916-DV-00 NEEDLE (#OBDUV) AP 1
13 5TJ-14916-DW-00 NEEDLE (#DUW) AP 1
2003 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
2002 WR250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) STD 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
13 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1
2002 YZ250F
13 5JG-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBEKR) AP 1
13 5JG-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBEKN) AP 1
13 5JG-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBEKP) STD 1
13 5JG-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBEKQ) AP 1
13 5JG-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBEKS) AP 1
13 5JG-14916-EL-00 .NEEDLE (#OBEKL) AP 1
13 5JG-14916-EM-00 .NEEDLE (#OBEKM) AP 1
2001 WR250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD (5PH1) 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP (5PH1) 1
2001 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD (5NL1) 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP (5NL1) 1
KTM:
57331034100 JET NEEDLE KEIHIN OBEKP $30.38
57331034200 JET NEEDLE KEIHIN OBEKQ $30.39
57331034300 JET NEEDLE KEIHIN OBEKR $36.00
57331034400 JET NEEDLE KEIHIN OBEKS $30.39
57331034500 JET NEEDLE KEIHIN OBEKT $30.03
59031023000 JET NEEDLE KEIHIN OBEVP $31.47
59031034100 JET NEEDLE KEIHIN OBETP $29.20
59031034200 JET NEEDLE KEIHIN OBETN $29.20
59031034300 JET NEEDLE KEIHIN OBETQ $29.20
590311340VR JET NEEDLE OBEVR $31.47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Navíc ta se váže spíš k typu motoru než k hlavní trysce.. i když to taky.
Jsem se to pokoušel nějak naštudovat, ale vzdal jsem, tvar jehly je definovanej pěti veličinama + sponkou, a každá ovlivňuje něco, navzájem se prolínají atd, je to docela na posrání :) Vybrat správnou jehlu na vlastní pěst chce dlouhý testování a zkoušení a na to nemám - doslova, když jedna jehla stojí 1000,- tak tam není moc prostor k pokus-omylům :)
Naposledy editováno 18.01.2011 21:04:16
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
Naposledy editováno 20.01.2011 20:41:14
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Jaks došel k tomu otryskování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Střílení do výfuku je známka chudý směsi. Šroubek bohatisti jsi ladil?
Chce to si s tím hrát a zkoušet, po netu to nevyřešíme.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F | Milagros | 2 | 28.3.2021 v 20:57 Milagros |
Homologace a sto Honda CRF 250X | J1Rk2 | 5 | 19.9.2019 v 07:47 JUPP67 |
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX | J1Rk2 | 4 | 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein |
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... | AimCat | 10 | 9.4.2019 v 10:31 LukynHot |
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X | KubAiS | 3 | 27.11.2018 v 09:43 foxdive |