paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přetryskování CRF 250X
11.1.2011 v 10:15
Zdravim,mam hondu CRF 250X rok 04,je na ní komplet vejfuk akrapovič,moto má po prudkém přidání plynu díru,zakucká se a občas i chcípne.Budu vyndavat karburátor,chtěl bych slyšet názory ohledně přetryskování kvůli výměně výfuku.Uvažuju o dynojet kitu,ale nevím,jestli to má význam,jestli nestačí jen vyměnit třeba hlavní trysku.Navíc nevim jaký jsou v karbecu originál trysky,abych poznal jestli s tím už někdo něco dělal nebo jen vyměnil výfuk a na karbec nešahal.Jinak kdybych šel do dynojet kitu tak bych rovnou dal i vzducháč KN.Díky za rady a postřehy.Petr

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:44 | Nahoru | #31
prackarr> ale u mě to bude ta pumpička,protože normálně když je to ohřátý v létě,tak to za jízdy neudělá jen při hodně prudkym přidání z volnoběhu,tu směs bych v zimě neřešil,to je jasný je to propastnej rozdíl.S tou tryskou náhodou nevíš,jaká má bejt origo?

2 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:46 | Nahoru | #32
To nevím. Já mám sice CRF dvě,ale obě od nového valí dobře,tak jsem do toho nejebal. Vespič ale koukám,to má pěkně nastudovaný ,každopádně jak říkám,ten teploměr si tam dej a pak šteluj tu pumpu. Hlavně pak napiš,jak jsi dopadl.

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:48 | Nahoru | #33
Vespa> s leak tryskou laborovat nebudu,to půjde seřídit,uvidim co zítra udělá o kroužek.Ještě mě zajímá kde se dají koupit samotný trysky,taky chci dát dlouhej šroub na směs,koupím to třeba v bikerscrown?V pondělí jedu do Prahy,doporučíte mi někdo nějakej obchod?

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:51 | Nahoru | #34

Vorák píše: na tom videu je vidět,že na to černý vahadlo zatlačí a ono má vůli doleva,tak je to vpořádku?


Ta vůle opačným směrem nemá na nic vliv, pumpuje se na druhou stranu a tam tomu pomůže právě O-kroužek a nebo silnější pružinka.
To zdrátování funguje pokud nemá membrána moc dlouhej doraz (složitý povídání :) ale ve zkratce to není tak blbuvzdorný jako O-kroužek nebo silnější pružinka

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:51 | Nahoru | #35
prackarr> dám vědět,to je jasný,ale nebude to hned,protože jakmile to poskládám tak musim přeorganizovat celou garáž,před motorkou mam čtyřkolku a vedle motky auto a nechci se všim pořád přeparkovávat a jak jsi vyřešil teploměr Ty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:54 | Nahoru | #36

prackarr píše: To nevím. Já mám sice CRF dvě,ale obě od nového valí dobře,tak jsem do toho nejebal. Vespič ale koukám,to má pěkně nastudovaný ,každopádně jak říkám,ten teploměr si tam dej a pak šteluj tu pumpu. Hlavně pak napiš,jak jsi dopadl.


Za to vděčím hlavně ladiktm-ovi
Některý motorky to mívají nastavený dobře, třeba Husabergy. Ale časem se i ty pružinky unavují.
Když budeš mít někdy dole nádrž tak tam pro zajímavost ten O-kroužek nasaď, třeba budeš překvapenej.. nebo to nic neudělá :) Každopádně je to test co nic nestojí, to je ta výhoda.
Ale největší smysl má tahle úprava asi u těch starých KTMek, jak jsem měl já.. to byla změna neuvěřitelná. Pak taky volodaj na WR si to pochvaloval.

Naposledy editováno 13.01.2011 21:55:50

Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 21:54 | Nahoru | #37
Koupil jsem tento teploměr

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 22:22 | Nahoru | #38
Tak ja keď som to na WR 250f robil, tak som menil toho v karburátore viacej. Nahadzoval som ladený výfuk + otváral som aj airbox. Pri takejto veľkej zmene došlo k podstatnému ochudobneniu zmesi, takže som dával aj väčšiu hlavnú trysku, ihlu o jednu pozíciu vyššie. Menil som vtedy aj leak trysku, ale len na základe odporúčaní z ThumperTalk. Vymieňal som originálnu myslím 80 za 60, trochu som došteloval tú skrutku a dal som jeden O-krúžok. Správanie motorky sa podstatne zlepšilo, diera zmizla. Ešte ako vraví prackarr, treba mať riadne zohriatú motorku, inak tam diera je aj pri dobrom nastavení. Na zimu tiež prekrývam chladiče.

Teraz mám komplet rozobratú motorku kvôli striekaniu rámu, keď to dám trochu dokopy, tak to chcem presne doladiť tak ako vraví vespa, aby doba toho vstreku bola približne tú jednu sekundu.

Ak nemáš problém s angličtinou, tak dosť veľa sa dá o tom naštudovať na tejto stránke. Je to síce pre WR 250f, ale princíp je pre každý Keihin karburátor rovnaký.

Pred samotným nastaveným AC pumpy odporúčam poriadne nastaviť všetky okruhy karburátora. Tiež veľmi dobre vysvetlené na tej stránke.

Držím palce pri nastavovaní, sám viem, aká vie byť tá diera v priebehu nepríjemná. Hlavne keď treba vrknúť plynom pri skoku alebo pred prekážkou a ono zrazu nič.

Naposledy editováno 13.01.2011 22:22:26

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 22:30 | Nahoru | #39
volodaj> super stránka
Kdo má problém s angličtinou tak pomůže google - do řádku vložit odkaz na to stránku a on to automaticky přeloží
http://translate.google.com/#

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.1.2011 v 22:39 | Nahoru | #40
Vespa> no už mam venku karbec,takže to samo vyzkoušim,dám vědět

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 17:22 | Nahoru | #41
Tak jsem se zastavil na tom,že nikde nemůžu sehnat trysky na keihin fcr 37,chci hlavní a volnoběžnou,kdo poradí?Našel jsem,ale musel bych koupit od každé 5 kusů ,takže to neni řešení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 17:43 | Nahoru | #42
Vorák> jaký potřebuješ?
Já jsem to kupoval jako originální ND u Yamahy (musíš ale znát objednací číslo z katalogu.. třeba u YZ 250F je trysek na výběr hodně)
Nebo v Brně má trysky Brumla.com, nebo http://www.tss.cz/
každej slušnější motocross obchod nebo servis by je měl mít na skladě, i když většinou ne v katalogu na netu

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 17:44 | Nahoru | #43
Vespa> potřebuju 160 hlavní a 42 volnoběžnou,navíc nestíham rozhodit jehlu,abych jí zkontroloval

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 17:47 | Nahoru | #44
Tady v Chomutově máme yamahu,dalo by se to nějak převést na kody yamahy?Majitel se minule dušoval,že kdybych měl yamahu a ne hondu,tak sežene cokoliv do druhýho dne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 18:01 | Nahoru | #45
Vorák> snaž sa trochu :)
http://www.partsdepot.cz/index.php?model=345&cat=Motorcycles&year=2005&mfg=Yamaha&curl=&modelsearch_x=&section=14592

Yamaha YZ450F 2005
Pilot jet 42 - č : 4MX-14948-04-00
Main jet 160 - č : 4MX-14943-39-00

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 20:40 | Nahoru | #46
Vespa> díky jsi borec,zítra to zkusim

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #47
Ještě laboruju,jestli to nebude chtít jinou jehlu při změně průměru trysky,jestli bude stačit jí seřídit na zářezech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 20:50 | Nahoru | #48
Vorák> nz :)
S jehlou neporadím, já jsem to řešil vždyck yokopírováním od někoho komu to dobře šlapalo.

Kdybys vybíral tak tady jsem si vypsal už dřív jehly coby díly od Yamahy

YAMAHA jehly:

2007 YZ250F
12 5NL-14916-P1-00 NEEDLE (#OBEPQ) STD 1
12 5NL-14916-PM-00 NEEDLE (#OBEPM) AP 1
12 5NL-14916-PN-00 NEEDLE (#OBEPN) AP 1
12 5NL-14916-PP-00 NEEDLE (#OBEPP) AP 1
12 5NL-14916-PR-00 NEEDLE (#OBEPR) AP 1
12 5NL-14916-PS-00 NEEDLE (#OBEPS) AP 1
12 5NL-14916-PT-00 NEEDLE (#OBEPT) AP 1

2006 YZ250F
12 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
12 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
12 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
12 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) STD 1
12 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
12 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
12 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1

2005 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) STD 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
13 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1
13 5NL-14916-EU-00 .NEEDLE (#OBELU) AP 1

2005 WR250F
13 5UM-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBERP) STD 1
13 5UM-14916-EL-00 .NEEDLE (#OBERL) AP 1
13 5UM-14916-EM-00 .NEEDLE (#OBERM) AP 1
13 5UM-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBERN) AP 1
13 5UM-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBERQ) AP 1
13 5UM-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBERR) AP 1
13 5UM-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBERS) AP 1
13 5UM-14916-EK-00 .NEEDLE (#OBERK) AP 1
13 5JG-14916-1L-00 .NEEDLE (#OBEQL) AP 1
13 5JG-14916-1M-00 .NEEDLE (#OBEQM) AP 1
13 5JG-14916-1N-00 .NEEDLE (#OBEQN) AP 1
13 5JG-14916-1P-00 .NEEDLE (#OBEQP) AP 1
13 5JG-14916-11-00 .NEEDLE (#OBEQQ) AP 1
13 5JG-14916-1R-00 .NEEDLE (#OBEQR) AP 1
13 5JG-14916-1S-00 .NEEDLE (#OBEQS) AP 1

2004 WR250F
13 5TJ-14916-DT-00 .NEEDLE (#OBDUT) AP 1
13 5TJ-14916-DR-00 .NEEDLE (#OBDUR) AP 1
13 5TJ-14916-DS-00 .NEEDLE (#OBDUS) STD 1
13 5TJ-14916-D1-00 .NEEDLE (#OBDUQ) AP 1
13 5TJ-14916-DU-00 .NEEDLE (#OBDUU) AP 1
13 5TJ-14916-DV-00 .NEEDLE (#OBDUV) AP 1
13 5TJ-14916-DP-00 .NEEDLE (#OBDUP) AP 1

2004 YZ250F
13 5JG-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBEKR) STD 1
13 5JG-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBEKN) AP 1
13 5JG-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBEKP) AP 1
13 5JG-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBEKQ) AP 1
13 5JG-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBEKS) AP 1
13 5JG-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBEKT) AP 1
13 5JG-14916-EU-00 .NEEDLE (#OBEKU) AP 1

2003 WR450
13 5TJ-14916-DT-00 NEEDLE (#OBDUT) STD 1
13 5TJ-14916-DR-00 NEEDLE (#OBDUR) AP 1
13 5TJ-14916-DS-00 NEEDLE (#OBDUS) AP 1
13 5TJ-14916-D1-00 NEEDLE (#OBDUQ) AP 1
13 5TJ-14916-DU-00 NEEDLE (#OBDUU) AP 1
13 5TJ-14916-DV-00 NEEDLE (#OBDUV) AP 1
13 5TJ-14916-DW-00 NEEDLE (#DUW) AP 1

2003 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1

2002 WR250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) AP 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) STD 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP 1
13 5NL-14916-ET-00 .NEEDLE (#OBELT) AP 1

2002 YZ250F
13 5JG-14916-ER-00 .NEEDLE (#OBEKR) AP 1
13 5JG-14916-EN-00 .NEEDLE (#OBEKN) AP 1
13 5JG-14916-EP-00 .NEEDLE (#OBEKP) STD 1
13 5JG-14916-E1-00 .NEEDLE (#OBEKQ) AP 1
13 5JG-14916-ES-00 .NEEDLE (#OBEKS) AP 1
13 5JG-14916-EL-00 .NEEDLE (#OBEKL) AP 1
13 5JG-14916-EM-00 .NEEDLE (#OBEKM) AP 1

2001 WR250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD (5PH1) 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP (5PH1) 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP (5PH1) 1

2001 YZ250F
13 5NL-14916-EP-00 NEEDLE (#OBELP) STD (5NL1) 1
13 5NL-14916-EL-00 NEEDLE (#OBELL) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-EM-00 NEEDLE (#OBELM) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-EN-00 NEEDLE (#OBELN) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-E1-00 NEEDLE (#OBELQ) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-ER-00 NEEDLE (#OBELR) AP (5NL1) 1
13 5NL-14916-ES-00 NEEDLE (#OBELS) AP (5NL1) 1

KTM:
57331034100 JET NEEDLE KEIHIN OBEKP $30.38
57331034200 JET NEEDLE KEIHIN OBEKQ $30.39
57331034300 JET NEEDLE KEIHIN OBEKR $36.00
57331034400 JET NEEDLE KEIHIN OBEKS $30.39
57331034500 JET NEEDLE KEIHIN OBEKT $30.03
59031023000 JET NEEDLE KEIHIN OBEVP $31.47
59031034100 JET NEEDLE KEIHIN OBETP $29.20
59031034200 JET NEEDLE KEIHIN OBETN $29.20
59031034300 JET NEEDLE KEIHIN OBETQ $29.20
590311340VR JET NEEDLE OBEVR $31.47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 20:57 | Nahoru | #49
Vespa> zkusim se zítra pozeptat v yamaze jak budou chytrý,jaká by měla být jehla k tý 160ce trysce,uvidíme,kdyžtak budu zkoušet no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 21:03 | Nahoru | #50
Vorák> to bych se hoooodně divil, většina dealerů ani neví co to ta jehla je :)
Navíc ta se váže spíš k typu motoru než k hlavní trysce.. i když to taky.
Jsem se to pokoušel nějak naštudovat, ale vzdal jsem, tvar jehly je definovanej pěti veličinama + sponkou, a každá ovlivňuje něco, navzájem se prolínají atd, je to docela na posrání :) Vybrat správnou jehlu na vlastní pěst chce dlouhý testování a zkoušení a na to nemám - doslova, když jedna jehla stojí 1000,- tak tam není moc prostor k pokus-omylům :)

Naposledy editováno 18.01.2011 21:04:16

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 21:24 | Nahoru | #51
Vespa> no uvidíme,snad bude původní v dobrym stavu a bude to fungovat,jsem zvědavej,jestli mi ty trysky vůbec zítra objednaj,když jsem jim volal,tak trysky na keihin objednávaj,ale možnost objednat to na hondu dle typu a rozměru zavrhli tak uvidim jak se budou tvářit na yamaha díly

Přetryskování CRF 250X

18.1.2011 v 21:35 | Nahoru | #52
Vespa> Druh ihly som vzdal aj ja. Preštudoval som ThumperTalk, našiel podobnú nadmorskú výšku a teplotu a kúpil takú .

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

19.1.2011 v 11:03 | Nahoru | #53
Tak mam v hlavě brouka dneska jsem dostal nabídku na ktm 400exc rok 02 v pěknym stavu za solidní peníz,tak nevim jestli neprodat crf,co myslíte hoši?Má někdo zkušenost s touhle exc?Několikrát mi při výjezdech už bylo 250 málo,ale předtim jsem měl 500 a bylo to zbytečně moc,tak laboruju ,to je hrozný,proč jsem se na ten inzerát koukal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

20.1.2011 v 18:26 | Nahoru | #54
Vorák> podle mě je tak stará 400 EXC krok zpátky. Samozřejmě záleží na stavu, furt lepší pěkná stará EXC než nová plečka Honda :)

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

20.1.2011 v 18:35 | Nahoru | #55
Vespa> Už jsem od toho upustil.Včera jsem objednal trysky,zítra je mam mít,na cestě je taky svíčka a vzduchovej filtr,teď jdu okouknout ventily,jestli jsou v cajku,tak snad zítra budu skládat.Ta exc je slušná,ale vzhledem je jak z osmdesátejch let,crx mi přijde designově mnohem novější,navíc už jí mam vyzkoušenou,na žádný jiný motorce se mi tak dobře nejezdilo,takže měnit nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

20.1.2011 v 20:39 | Nahoru | #56
Nemeň, ja teraz keď sadnem z WR na kamarátov Husaberg FE 400, 2003 tak sa mi to zdá ako parník :D. Neviem ako som na tom 2 roky jazdil . Inak dnes kontrola ventilov po asi 50 mth . Stačilo nastaviť jeden ventil + bude treba novú rozvodovú reťaz. Inak všetko OK, takže u mňa veľká spokojnosť. Ono to s tou životnosťou pri tých 250 4T asi nebude až také strašné ako si myslia tí, čo to videla tak na obrázku.

Naposledy editováno 20.01.2011 20:41:14

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 21:25 | Nahoru | #57
Tak jsem konečně měl čas zase pokročit dál,takže přetryskováno,otevřený airbox,nová svíčka,nový vzducháč.Výsledkem zatím bylo,že motorka se při přidání dusila,takže jsem zvednul jehlu o jeden zářez,hned se to zlepšilo,myslím,že to jde líp do otáček,dokonce mi lítaly lišky z vejfuku ,ale při uplně prudkym přidání se pořád hltí,každopádně jsem to už večer nemohl projet,takže zítra jí projedu,zahřeju a pak se uvidí.Musím seřídit směs,pak dám vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 21:52 | Nahoru | #58
Vorák> Tak to máš blbě, plameny z výfuku by určitě neměly lítat.
Jaks došel k tomu otryskování?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 22:06 | Nahoru | #59
Vespa> otryskování jsem našel na netu,je to vyzkoušený,jen by se měla měnit i jehla a tu já nesehnal,takže laboruju s původní.Jinak ty plameny šli když jsem tomu párkrát dal i přes to zahlcení,asi to bylo moc bohatý,co myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 22:27 | Nahoru | #60
Vorák> jenže jehla má hrozně velkej vliv, a je s tryskama provázaná. A to otryskování z netu je odkud? Jestli to je z jinýho kontinentu a nadmořský výšky tak to u nás nebude fungovat.

Střílení do výfuku je známka chudý směsi. Šroubek bohatisti jsi ladil?
Chce to si s tím hrát a zkoušet, po netu to nevyřešíme.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F Milagros 2 28.3.2021 v 20:57 Milagros
Homologace a sto Honda CRF 250X J1Rk2 5 19.9.2019 v 07:47 JUPP67
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX J1Rk2 4 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X KubAiS 3 27.11.2018 v 09:43 foxdive


TOPlist