kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a něco pro Martina http://www.moto.it/...hter-2009-12/6211400
Naposledy editováno 29.09.2015 09:52:32
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
O víkendu jsem to viděl poprvé naživo v bílé barvě. A dost mě to zklamalo. Kdyby na nádrži bylo napsáno Suzuki, tak si té motorky ani nevšimnu. Nebyla vůbec výrazná.
Staré SS, 916, 999, Monster, 1098 byly designové lahůdky. Z toho nešly sundat oči. Ze SF ten dojem vůbec nemám.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kamoš má cbf 1000. nudou ludru která má ale ve všech otáčkách lepší čísla jak můj stařík a přesto monster jede pocitově víc, jen tím, že je to takový neposeda narozdíl od té hajtry. prostě kombinace v jakou je poskládaný SF a jemu podobní (možná tak Brutale) klame tělem. Argumentace do absolutních detailů a břitkost mluvy je občas úsměvná z pradávné historie si pučím Francův obrázek
cibus píše: Když tady meleme SF, taky si odplivnu. Koncepčně se mně ta motka líbí. Nekapota se skills kapoty.
O víkendu jsem to viděl poprvé naživo v bílé barvě. A dost mě to zklamalo. Kdyby na nádrži bylo napsáno Suzuki, tak si té motorky ani nevšimnu. Nebyla vůbec výrazná.
Staré SS, 916, 999, Monster, 1098 byly designové lahůdky. Z toho nešly sundat oči. Ze SF ten dojem vůbec nemám.
Bílá patří na dodávku! Ač je tý barvy na SF pomálu, tak bílá tomu ubere opravdu hodně. Když jsem viděl poprvé na živo SF v bílé ale byl takovej ušmudlanej špinavej taky no.
Je to hodně subjetivní. Já se ale na design SF nemůžu vynadívat, až na detail levé strany, kde trčí podivně klakson
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Si říkám co je na něm tak špatného, že ho lidi chtějí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: ........ o velkém SF se hodně mluví, někomu se i nelíbí. Jo... a není to zase takový brutus, na naše cesty prý zbytečný.
Si říkám co je na něm tak špatného, že ho lidi chtějí.
SF je každopádně skvělá mašina, která ale nedává zas tak moc velký smysl a je jen pro pár specificky vyhraněných jedinců. Proto ani ty prodeje nebyla tak fantastický...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: SF zmysel dava od 170km/h+
No a tam už nedává moc smysl absence kapot...
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No je trochu mimo muj rozpocet, ale ma stary sjety gumy, tak bych ho moch zkusit na tech 130 stahnout
Ten prvni V4 mel sice porad na muj vkus okslivou predni masku (byt ze vsech Tuon do ty doby suverene nejstravitelnejsi), ale kousnul bych to. Je to pecka bajk. A uprimne, ten uplne novej se mi konecne asi i libi .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Franco82> nad tim tácem misto budiku sem kroutil hlavou hned, ale tech mobilnich zrcatek sem si nevsim To je fakt jebnuta picovina
Ja obecne nemam problem s elektronikou a modernima technologiema na motorkach. Tohle je samozrejme samoucelna uchylarna, ale i na seriovejch motorkach je to obas na ukor prakticnosti.
Treba ten barevnej displej na monstru 1200 mi prisel uplne na pikacu. Na slunicku jsem nevidel lautr nic. No a jelikoz jezdim jenom kdyz je pekne, byla by to druha vec po elektronickym plynu, co by me velmi prudila. Takze ac nejsem staromilec, v tomto pripade je mi klasicky budik milejsi. Jinak mi ale treba nevadi plastovy kryt svetla, co freedome?