paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.5.2017 v 22:55 | Nahoru | #5821
dalsi vyroci
28.7.2017 budu slavit 10 let co sem ji koupil, mela 12250km, tj mohl bych mit do ty doby v poho i 112250 najeto, ze by se to seslo pekne












Naposledy editováno 30.05.2017 22:55:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 08:36 | Nahoru | #5822

Bubrak-ZX10R píše: zada v 95% pres spojku

plisen jezdim, ale na kudlu spojku nepotrebujes o nic vic prece



Jojo, přenáší víc síly tudíž se víc namáhá, a hlavně ten antihop když skopáváš kvalty a tak

Bůhví co s tím dědek předtim dělal... a kolik to má namotáno v reálu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 08:49 | Nahoru | #5823

Bubrak-ZX10R píše: dalsi vyroci
28.7.2017 budu slavit 10 let co sem ji koupil, mela 12250km, tj mohl bych mit do ty doby v poho i 112250 najeto, ze by se to seslo pekne











mazec
e: ať slouží ještě hodně km

Naposledy editováno 31.05.2017 08:51:21

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 08:52 | Nahoru | #5824

FiZzeR píše: Jojo, přenáší víc síly tudíž se víc namáhá, a hlavně ten antihop když skopáváš kvalty a tak

Bůhví co s tím dědek předtim dělal... a kolik to má namotáno v reálu

hele taky moc nevěřím, že měla 15tis když sem ji kupoval

ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 08:59 | Nahoru | #5825
pekny tak at slouzi dal!

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 16:32 | Nahoru | #5826
si furt říkám že letos nějak často tankuju... svině začla nějak žrát kua... když jsem ji koupil, tak brala kolem sedmi, teď najednou devět? a to jezdim jen dálkopřesuny po dálnici do 180ti.
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 19:29 | Nahoru | #5827
me taky vylezla spotreba a vidim to na priveru , tak o litr a vic to slo nahoru

driv pri plisni se oko rozsvitilo i pri 220km (denni pocitadlo po natankovani), ted 190 a pri 160-180kmh nalozeno i pri 150km

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 19:30 | Nahoru | #5828
turistiku sem mel i 5.5 / 100 (devitka i 5.1 a min pri chudsi smesi), a bezne 5.5-6.0 turistiku, prumer 6.5-7.5 , ted sem od 7.5 do 9

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2017 v 23:51 | Nahoru | #5829
hele dolil sem plnou syntetiku Motorex (mel sem malo oleje), asi 0.6l, to neva kdyz se naleje do polosyntetiky ne? pouzivam Valvoline 10W40 Durablend (polosynt) normalne, jeste sem dolil 0.6 Motulu 5100 10W40 (to je taky polo). ten Motorex zbyl po kamosovi co prodal motku (Duc ST4), tak mi prislo lito to vyhodit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 07:53 | Nahoru | #5830

Bubrak-ZX10R píše: turistiku sem mel i 5.5 / 100 (devitka i 5.1 a min pri chudsi smesi), a bezne 5.5-6.0 turistiku, prumer 6.5-7.5 , ted sem od 7.5 do 9



jsme se do toho neměli hrabat, co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 08:27 | Nahoru | #5831

Bubrak-ZX10R píše: hele dolil sem plnou syntetiku Motorex (mel sem malo oleje), asi 0.6l, to neva kdyz se naleje do polosyntetiky ne? pouzivam Valvoline 10W40 Durablend (polosynt) normalne, jeste sem dolil 0.6 Motulu 5100 10W40 (to je taky polo). ten Motorex zbyl po kamosovi co prodal motku (Duc ST4), tak mi prislo lito to vyhodit



Nestane se vubec nic :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 12:10 | Nahoru | #5832

FiZzeR píše: jsme se do toho neměli hrabat, co



nojo, dam tam zpatky priveru (resp bowdeny) a snad to bude zase cajk, ale docela me to prekvapilo stejne.

pokud to neni priverou tak jeste sem tehda vyndal KLEEN, ale ten by na to asi vliv mit nemel, nebo ?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 12:11 | Nahoru | #5833

Ozzy_ píše: Nestane se vubec nic :)



diky hned sem klidnejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 13:39 | Nahoru | #5834

Bubrak-ZX10R píše: me taky vylezla spotreba a vidim to na priveru , tak o litr a vic to slo nahoru

driv pri plisni se oko rozsvitilo i pri 220km (denni pocitadlo po natankovani), ted 190 a pri 160-180kmh nalozeno i pri 150km

jj já jezdím cca za 5,5, když jedo cca kolem 100 (jen jednou jsem tahle jel) a 220km a ještě rezerva nesvítila a extrem pri 120 km začla svítit rezerva (převod -1 a zadní nezměněn) - přívera funkční a jinak jezdím cca 7,5 -9,5 a to ji nešetřím

co ste dělali stou přívěrou? jen lanka pryč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 14:23 | Nahoru | #5835

matt píše: jj já jezdím cca za 5,5, když jedo cca kolem 100 (jen jednou jsem tahle jel) a 220km a ještě rezerva nesvítila a extrem pri 120 km začla svítit rezerva (převod -1 a zadní nezměněn) - přívera funkční a jinak jezdím cca 7,5 -9,5 a to ji nešetřím

co ste dělali stou přívěrou? jen lanka pryč?



jen lanka pryc. ona pak drzi plne otevrena tou pruzinou.

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 14:35 | Nahoru | #5836
dneska sem s ni v praci a jede to hezky kdyz je tam olej

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.6.2017 v 17:39 | Nahoru | #5837

FiZzeR píše: si furt říkám že letos nějak často tankuju... svině začla nějak žrát kua... když jsem ji koupil, tak brala kolem sedmi, teď najednou devět? a to jezdim jen dálkopřesuny po dálnici do 180ti.
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)



U 3.generace mam -1/+2, coz je bohuzel porad malo, ale na druhou stranu si pochvaluju, jakou ma desitka spotrebu. Na rsv jsem nedal ani 150km na nadrz, tady mozna i 180km a to beru jako hodne dobry.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.6.2017 v 11:13 | Nahoru | #5838

FiZzeR píše: si furt říkám že letos nějak často tankuju... svině začla nějak žrát kua... když jsem ji koupil, tak brala kolem sedmi, teď najednou devět? a to jezdim jen dálkopřesuny po dálnici do 180ti.
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)


mohu se zeptat? proč tak do síly? já mám ve předu -1 a vzadu origo a když vezmu za plyn jde na záda jak nic oproti 3.generaci co mám je to hrozně mrštná holka. ty tvoje převody to musí být kurňa masakr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.6.2017 v 11:14 | Nahoru | #5839

Bubrak-ZX10R píše: jen lanka pryc. ona pak drzi plne otevrena tou pruzinou.

no a cítil si nějakou změnu - já bych ji tam dal zpět podpoříto spodek a ve středních a vys otáčkách je stejně otevřená

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.6.2017 v 12:03 | Nahoru | #5840
FiZzeR> nejel si vcera nekdy kolem 6 korunovacni na letnou? Potkal sem cervenou desitku prave...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.6.2017 v 13:49 | Nahoru | #5841

matt píše: no a cítil si nějakou změnu - já bych ji tam dal zpět podpoříto spodek a ve středních a vys otáčkách je stejně otevřená



moc sem nic necejtil, krom ty spotreby, chci ji tam vratit samo spis sem tak laboroval ze sem mel poniceny lanka a jestli nebude lepsi to vyhodit a co to udela a tak.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.6.2017 v 15:15 | Nahoru | #5842

Bubrak-ZX10R píše: moc sem nic necejtil, krom ty spotreby, chci ji tam vratit samo spis sem tak laboroval ze sem mel poniceny lanka a jestli nebude lepsi to vyhodit a co to udela a tak.

taky jsem nad tím přemýšlšl, ale teď vidím, že to nemá cenu oni ví kluci japonský

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.6.2017 v 14:41 | Nahoru | #5843
Hosi mam dotaz na experty 3. generace desitky, tedy asi nejvic na Oxyho.

Myslite si, ze je tento mirny skluz u aktivni elektroniky KIMS normalni?
O nic neslo, zadne drama. Vyjelo se na trat se studenou SC1 a lehounce mi to v te mirne leve ujelo na plynu, ale mel jsem tam za 3 a plynule pridaval a to uz si myslim, ze by KIMS mel zacit pracovat.
Moc to resim, pze jsem si letos rozbil tlamu, kdyz zkousel tuto elektroniku aktivovat a porad na draze nemam dusevni klid a zbytecne se tam bojim srat vic plynu.

Mrknete, diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.6.2017 v 21:06 | Nahoru | #5844
SLEEPER>

www.sportrider.com/2008-kawasaki-zx-10r-street-afterthought

The caveat, however, is that it will only intervene at smaller throttle and lower rpm settings; big handfuls of throttle at higher rpm (such as when a rider wants to intentionally spin the rear tire) will override the system. This means that not only will the KIMS rarely intrude upon a rider on the track, it's also not a failsafe that will keep ham-fisted riders from ending up on their heads. We found the Kawasaki would easily spin up the sticky Pirelli Diablo Supercorsa DOT race rubber on Losail's superb pavement if provoked. "We want expert riders to have the freedom to ride the ZX-10R without electronics intruding on their technique," says ZX-10R project leader Yasuhisa Okabe.

So is the KIMS a real form of traction control? In a way, yes; we can see it helping with wet-weather traction on the street, keeping the rear tire from spinning unintentionally at slower speeds. Whether it will actually accomplish this will have to wait until we get our hands on a test unit back in the States, as we weren't able to engage it on the high-speed tarmac of Losail. But as an actual form of traction control in any type of performance sense, the KIMS doesn't fit the bill.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.6.2017 v 21:15 | Nahoru | #5845
Stev> Diky.
Jenze ja tam prave jedu na nizke otacky a pridavam naprosto vlazne, proto jsem si rikal, ze by system uz mohl zacit neco delat.

Tady, u kolegy, treba KIMS krasne zasahne a to i na prudkou jednicku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2017 v 05:33 | Nahoru | #5846
SLEEPER> podle toho co jsem precetl jak od Tebe tak o tom systemu si myslim ze je lepsi jezdit jako kdyby tam zadna pojistka nebyla. V podstate to reaguje na nejakou nahlou zmenu otacek v kombinaci s rychlosti, polohou plynu a prevodovym stupnem, a ty kombinace jsou preddefinovany. Takze ses nevesel japonskejm inzenyrum do tabulky :)

E: treba tahle situace mohla pro kims bejt ekvivalent jako bys na rovince zrychloval, ono to nepozna ze se to hrne bokem misto rovne dopredu.

Naposledy editováno 16.06.2017 05:39:05

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2017 v 06:23 | Nahoru | #5847
Stev> Porovnava to otacky, rychlost a polohu plynu a ten muj pripad (z videa, ne kdyz jsem tomu schalne daval a sel na hasana) mi prijde jako idealni pro zasah elektroniky.

Po tom padu taky vim, ze se s tim musi jezdit tak, jako kdyby tam nic nebylo, ale to porad neresi mou utazku a ja bych to rad vedel. :)

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2017 v 07:46 | Nahoru | #5848
no jestli to není tím, jak to máš napřevodovany Třeba to motorka nečeká tvůj nástup v takové rychlosti/otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2017 v 08:07 | Nahoru | #5849
SLEEPER> mne to neprislo nijak dramaticky, a dokazu si predstavit takovej narust otacek i kdyz guma klouzat nebude treba pri ty jizde rovne. A tam bys zase rad za zasah nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.6.2017 v 08:21 | Nahoru | #5850
Stev> Bylo to pekne citelny, drámo z toho nedelam, jen bych chtel uz zazit zasah kims, aby mela dusicka klid.
Kims pracuje (porovnava) 50x/s nebo chcete-li na 50Hz a to uz by mela neco delat.

Sonicek> Pri padu na zadni kolo byl prevod pouze -1 na pastorku, stejne tak to ma kolega na videu z Myta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist