Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pouze od pístních kroužků bych si moc nesliboval - pokud nejsou vyloženě špatné už na pohled tak proměřit vůle sice můžeš ale měl bys změřit i válec (konicitu a ovalitu) a počítej, že pouhá výměna kroužků může být pouze dočasná, většinou se to bere komplet. Což pokud není špatný motor zase nemá cenu Takhle bys mohl dělat mašinu od předu do zadu a zpět a vrazíš do ní dvě další (a věř mi, že to jde jen to hvízdne a hlavně není ani nikde vidět) Pokud nežere brutálně oleje a je plus minus v normě, tak jen zkontroluj a hlavně jezdi
Jo, GSko se ač se nezdá čas od času modernizovalo, poslední ročníky byste skoro nepoznali - plynulejší chod s novými karburátory, TPS, dvě plynová lanka, složitější elektronika, oblejší ovladače, chrániče vidlí, oblejší a vzadu prostornější plasty... Jestli ručička bezdůvodně lítá tam a zpět nebo se jakoby "utrhne" a zdivočí, tak se přímo nabízí špatné ukostření nebo volný kontakt, na elektronickém otáčkoměru jsem to viděl, že jak se rozvibruje tak pak dělá takové psí kusy. Očisti si důkladně nějakým kontaktolem kontakty a vše dobře napruž a dotáhni, pokud to nepomůže budeš muset dál a dál po drátech
BTW Kdo pozná co to je? Kabely hotovo, teď už "jen" přichytit
Naposledy editováno 17.04.2011 18:08:50
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
KoPa> Jak to jezdí, naposledy jsem Tě snad viděl na loňském srazu. GSko předpokládám tak plně spolehlivě lítá Letos by to ale chtělo též nějaký sraz spáchat. Na cestu na Moravu jsem si vzpomněl zrovna cestou z přívěr letos, jeli jsme vlastně z Hořic na Svitavy stejnou trasou včetně těch průjezdů pod mostama. I silnic je v těch místech furt stejně vydrolená
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1x Vodotěsná zásuvka 142,-
1x Pojistkové pouzdro 20,-
1x (+ náhradní) Pojistka nožová 10A 6,-
2x (+ rezerva na zmetky) Očko (tuším, bral jsem podle přívodu baterie) M5 neizolované, průřez do 2,5 mm á 2,-
2x (+ rezerva, případně +1 pokud táhneme jinam než pod sedlo) Krimpovací spojka modrá 1,5-2,5 mm á 2,-
nějaký ten cm Smršťovací bužírka 2:1 6,4 mm červená á 16,- za metr
taktéž i smršťovací bužírka 2:1 6,4 mm černá á 14,- za metr
pár cm Izolovaný kablík 1,5 - 2,5 mm na prodloužení dle libosti, černá, modrá nebo černobílá na kostru, červená nebo něco podobné na plus.
Cvaknout si tekutého helfera na kuráž, nastříhat a nezapomenout nasadit bužírky (bo nasazovat je teprv až jsou krásně hotové konektory bo skleroza je prostě k vzteku) nakrimpovat vhodnýma kleštěma (očko kleště na neizolovaná očka, spojku kleště na izolovaná očka a spojky) vyhodit zmetky, řezné rány ošetřit, tržné zašít, dezinfikovat lihem zvnější i zevnitř, smrštit bužírky zapalovačem, zkontrolovat, popálené prsty zledovat, roztavený zapalovač vyhodit, zapít a oslavit úspěch díla
dj_hroch> Jj, zásuvku jsem přidělával už loni na jaře, já ji kupoval myslím v Bikerscrownu asi za 50 Kč, i když teda kvalitou hodně pokulhává a při ostřejší jízdě má po délším čase tendenci vytřepávat zapojenej konektor, ale mám tam dělanej držák a aji schovanej vypínač, kdybych to nechal někde stát bez dozoru...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Na druhej pokus sme tam souply knot, tak snad bude drzet..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: Kdyby se někomu hodilo:
1x Vodotěsná zásuvka 142,-
1x Pojistkové pouzdro 20,-
1x (+ náhradní) Pojistka nožová 10A 6,-
2x (+ rezerva na zmetky) Očko (tuším, bral jsem podle přívodu baterie) M5 neizolované, průřez do 2,5 mm á 2,-
2x (+ rezerva, případně +1 pokud táhneme jinam než pod sedlo) Krimpovací spojka modrá 1,5-2,5 mm á 2,-
nějaký ten cm Smršťovací bužírka 2:1 6,4 mm červená á 16,- za metr
taktéž i smršťovací bužírka 2:1 6,4 mm černá á 14,- za metr
pár cm Izolovaný kablík 1,5 - 2,5 mm na prodloužení dle libosti, černá, modrá nebo černobílá na kostru, červená nebo něco podobné na plus.
Cvaknout si tekutého helfera na kuráž, nastříhat a nezapomenout nasadit bužírky (bo nasazovat je teprv až jsou krásně hotové konektory bo skleroza je prostě k vzteku) nakrimpovat vhodnýma kleštěma (očko kleště na neizolovaná očka, spojku kleště na izolovaná očka a spojky) vyhodit zmetky, řezné rány ošetřit, tržné zašít, dezinfikovat lihem zvnější i zevnitř, smrštit bužírky zapalovačem, zkontrolovat, popálené prsty zledovat, roztavený zapalovač vyhodit, zapít a oslavit úspěch díla
já si koupil asi za 50 korun obyč zásuvku do auta, připrasil jsem to napřímo nějakýma použitýma kabelama a celej loňskej rok to fungovalo bez jedinýho problému
posmiros píše: já si koupil asi za 50 korun obyč zásuvku do auta, připrasil jsem to napřímo nějakýma použitýma kabelama a celej loňskej rok to fungovalo bez jedinýho problému
To je taky reseni, ale urcite bych tam dal aspon pojistkovej box, bez pojistky si koledujes o pruser.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Johny_1986 píše: ... Tak jsem si dneska dával vymezovací podložky k vačkovým hřídelím...
Kde jsi prosímtě sháněl ty podložky? Přímo v suzuki nebo prostě podle rozměrů třeba ve Feroně?
A jak jsi to srovnával? Respektive u sebe mám představu, že jelikož mám vůli jenom na výfukové vačce, vezmu třeba ocelový pravítko a srovnám rozvodový kola do roviny, pak vezmu spárovou měrku a změřím si vůle po stranách, pak vyndám ty podložky - podle haynesse by to snad mohlo jít jenom s vyhozeným napínákem - a přeměřím + naměřená vůle a hurá do shánění. No zatím to nehoří, ale asi se na to vrhnu v létě.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[img]
[img]
[img]
Z těch fotek vypadá nejlíp ta poslední ještě příště vyfoťte víc na detail, hlavně kola v pohybu a nech na široko a hned by se vyjímalo do profilu. Bych také chtěl nějakou takovou akční fotku... I když zase s mými "náklony" raději snad ani ne
Boda: Klopit mam este peknu rezervu ale je tam este bordelu na ceste po zime este to nezametali tak este neskusam maximun. Do tych zakrut hlavne mi pride ze idem rychlo ale pritom by sa dalo ist omnoho rychlejsie ale sak mam cele leto na trenovanie. Inak jedna sa o Jankov vrsok mam to asi 20km od domu a ked chcem blbnut idem tam. Je to trat kde sa jazdia preteky do vrchu je to taka viacmenej slepa ulicka iba jedna odbocka tam je asfalt este sa da premavka skoro ziadna a polisi vobec. Sice niektory nadavaju ze moc technicke a smyklavy asfalt ale mne sa nezda. Mat tam chatu tak cele leto som tam :D. fotene je to v zakrute 9.
jankov vrsok
ked ukazete na cislo zakruty aj vam ju ukaze na fotke
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |