Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
btw. (jdu na technickou poprvé) tak by mě zajímalo, co všechno vlastně asi bude kontrolovat?..na co si dát před tím než tam půjdu pozor atd...Jakmile mě v servisu seřídí karburátory atd. tak mám cca 5 dní na to, abych tu technickou udělal, pak mě končí a to bych tam teoreticky dojet nemohl, resp. neměl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A co se týče zapojení, ty máš na té své ještě vypínač světel ne? Jako vypnuto, parkovačky a potkávací? No možná tam máš jenom vypnuto a potkávací, tak buď si to napíchnout do toho vypínače, nebo normálně vzít + z podsvícení budíků a neřešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
desmo> Na technickou můžeš dojet kdykoliv, elektrika se za pár dní stihnout dá. Na technické záleží na koho narazíš, jak mašina jede jim je celkem jedno, hlavně ale kontroluje svítí - houká - bliká, Ečka, jestli souhlasí co má souhlasit, může se podívat na řeťaz, vůle, brzdy a podvozek. Parkovačka je u kulatého světla na jednom ceciku, který seženeš z jakéhokoliv jiného světla a přes dutinky nebo fastony; pokud druhé konce na svazku kabelů najdeš (podle servisního manuálu mrkni jaké mají mít barvy) tak akorát nakrimpuješ a spojíš konektory a máš hotovo, jinak by sis je musel vyvést. Ale pokud máš přepinač s třema polohama měl by tam být i ve svazku. Je to hnědý vodič uplně z kraje na konektoru, jde jak na parkovačku tak na koncové světlo. Pak tam je třeba černobílý, ten je společný a dá se brát např. z blinkru (je to zem.)
sshark> Klasicky vůle mezi podložkou zastudena oba ventily 0,03 - 0,08mm. Tabulka je jako pomůcka místo kalkulačky - pokud si naměříš vůle mimo tak podle současné podložky jakou potřebuješ koupit a pak podle rozměrů part number pro každou podložku. Na zbrušování nebo vyrábění bych se vysral uplně - raději zanes do nějakého servisu vyměnit za jinou, můžou dát dobrou cenu Original podložka kde souhlasí rozměry s tím co je na ni napsané se může hodit jindy. Extra kalený materiál není potřeba, spíš naopak by měl být měkčí jak vačka (ta je dražší a hůř se měni, byla by blbost si ji zhoblovat podložkou a pak potřebuješ definovanou teplotní roztažnost, ta podložka tam není na parádu a vůle je fakt malá. Když bude z čehokoliv jiného než má být, tak je efekt jako bys nastavování vůle ani nedělal
Naposledy editováno 10.04.2011 18:28:12
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Njn, blbinky tam dělal asi kde ko, v noci sem viděl cestou se umýt někoho tlačit a nadávat a na spaní to bylo jen zleva "motorová pila" zprava "bruska" oboje v červeném, jen vůni borovic a bylo by to komplet Jinak jsme za to cestou zpět lehce vzali a silnice byly prázdné aji, takže cesta na Moravu v klidu a pohodičce rozumným tempem na zátah až do Černé hory na benzínku
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Proste blbej den. Ale uz mam objednanou novou za 2t a najel jsem na ni alespon 2000 km. Az si koupim 6tku, tak ty pneu budou mastnejsi. Jinak tuhle sezonu pravdepodobne presedlavam.
Jeste se rozhoduju jestli Bandasku , Bandasku nebo SV , SV
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Fávo a 170? To máš teda hrubě proměřující tachec Ale zase abych nekecal - jestli to byl Solitaire tak se nemusíš stydět, je to silný soupeř - kastla z papírového fáva, žádná váha, ale motor, který byl dáván až do dražších felin.
Favorit byl samozdrejmne upraveny, z venku elektrony, lauf.. takze urcite i kapota. Ale pri 190km/h uz jsem je dohanel...
Naposledy editováno 11.04.2011 07:11:22
A ještě k tomu materiálu - kluci,co si to dělali,říkali,že to je tvrdokov (nešlo to upnout na magnet) a že kdyby to byla kalená ocel,že by sis broušením sundal tu zakalenou vrstvu,takže by byly měkký a tím pádem na hov...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |