Téma: Technické záležitosti, poradna, tipy
 
22.1.2015 v 12:25
tak jsem otevřeli další diskusi, tady prosím dávat, tipy, rady, obrazky, jak co udělat na motorce.

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 17:52 | Nahoru | #451

stanley1400 píše: A co vy ostatni Raidristi, aky olej s akou viskozitou a s akymi skusenostami pouzivate???

zdravím vospolok.

moja skúsenosť:
motorka prišla z USA s AMSOIL 20W-50, ful syntetik. Ten išiel po chvýlke von, rozhodol som sa pre SHELL ADVANCE ULTRA 4T 15W-50, ful synt. Všetko bolo OK, až , keď som motor zohrial na prevádzkovú teplotu cestou do Albanska ( 9 dní - 9 štatov- cca 3400 km ) začal mi olej presakovať na každom spoji. Fotky som sem už dával, hladaj na fóre. Chod motora bol ok.
Ďalší olej čo som skúsil dat je Yamalube 20W- 50, semi synt.( polosyntetika ) Chod motora je rovnaký, akurát mi olej nepresakuje.
Na jar dám pravdepodobne, asi, možno, určite znovu yamalube, človek nikdy nevie čo ho do jari osvieti

neviete prosím, kedy už bude JAR

držte si

stanley1400 JAR si můžeš koupit v drogeií a máš ho hned

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 18:28 | Nahoru | #452
Pepka>
Ahoj, za pět měsíců

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 18:42 | Nahoru | #453
Pepka>

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 18:43 | Nahoru | #454
Pepka>

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 18:46 | Nahoru | #455
Olej jsem ještě meměnil, taky ani nevím jaký tam je
Do Marouše jsem dával 10W40 Racing a před tím jsem dával Liqui Moly a taky dobrý.
Měnil jsem olej každou sezonu nehledě na ujeté km.
Do Marouše stačily 2 lt takže to stálo 260kč sem se vejde 5 lt tak to bude asi dražší
Ale to se nedá nic dělat, zase je to hezká mašina tak si zaslouží pořádnou péči.
Kdo si myslí že by do té rozvodovky stačil olej PP90 ať zvedne ruku mám ho plný sud
Hezký večer

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 20:14 | Nahoru | #456

mviky píše: Pepka>
Ahoj, za pět měsíců



No to bych řekl, už jsem se lekl že napíšeš za 9 měsícu

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 20:20 | Nahoru | #457
Pepka>

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 21:00 | Nahoru | #458
chlapci, plodná debata sa tu vedie. Toto je sekcia Technické záležitosti .
Drístať treba íst do pokec o vsem mozném

Je tu toho potom vela a ťažko sa tu dá niečo podstatné techniské nájsť.

Dik

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 21:09 | Nahoru | #459
stanley1400> Pravdu ma predseda. Chcel som tu rozvinut serioznu plodnu debatu na dost dolezite tema a ono sa to zvrtlo uplne niekam inam. No a to par ludi vyslovene ceka na to ako ta debata dopadne aby sa dozvedeli co mozno najviac a spravne sa rozhodli pre ten konkretny olej.

Technické záležitosti, poradna, tipy

12.11.2016 v 21:42 | Nahoru | #460

stanley1400 píše: chlapci, plodná debata sa tu vedie. Toto je sekcia Technické záležitosti .
Drístať treba íst do pokec o vsem mozném

Je tu toho potom vela a ťažko sa tu dá niečo podstatné techniské nájsť.

Dik

Technické záležitosti, poradna, tipy

14.11.2016 v 09:31 | Nahoru | #461
Pavol>Už několik let krmín miláčka olejem CASTROL 10w40 4T POWER 1. Kupuju ho od servisáka přímo ze sudu, takže vím s jistotou, co kupuju

Technické záležitosti, poradna, tipy

14.11.2016 v 11:31 | Nahoru | #462
Holly> nevim jak u motorek ale olej do aut od Castrolu je nejhorsi olej.. ale tim ze to je stejna firma tak to bude vse stejne..jsi s tim spokojen?O Castrolu jsem slysel zverstva..a par znicenych motoru..vim to od kluku ze servisu a z vlastni zkusenosti

Naposledy editováno 16.11.2016 14:49:47

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

14.11.2016 v 15:58 | Nahoru | #463
Holly> tento olej používám 15.let a ještě jsem se žádného zvěrstva nedočkal tak doufám že to tak zůstane.

Prodávali ho dřív v origo prodejnách Yamaha a potom přišla Yamaha ze svým převratným olejem Yamalube

Tak asi tak ,uf.... a to jsem se to této debaty nechtěl vůbec zapojovat

Nechápu proč si někdo myslí že naleje "lepší" olej ,určitě v dobré výře,než vymyslí výrobce,tak super stroje Myslím hlavně specifikaci ani ne tak výrobce oleje.....

Raiderům zdar

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 13:06 | Nahoru | #464
Drakosaurus> myslim si ze kazdy z nas dava iny olej ako predpisal vyrobca, ono totiz 20w 40 sa v EU moc nepredava

Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 17:33 | Nahoru | #465

Pavol píše: Drakosaurus> myslim si ze kazdy z nas dava iny olej ako predpisal vyrobca, ono totiz 20w 40 sa v EU moc nepredava


Pavol jenže doba de dopředu a oleje mohou ( podotýkám ) mohou být kvalitnější než předepsaný olej pro dannou motku

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 18:26 | Nahoru | #466
Pavol> Jasný stejně se na naše klima nehodí

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 18:53 | Nahoru | #467
Drakosaurus> kluci oslovujte mna kludne Palo alebo Palino tak jak na Raider zraze v cervnu toho roku hej hej, som to ja ten pitomec co vodil v piatok a sobotu kolonu.
Co sa oleja tyka tak ja som do Yamalube 20w50 isiel prave preto ze mna cakala dovolenka v Toskansku kde bolo bezne cez den i 45 stupnu v tieni, Holly je toho svedkom. Nasledne som vedel ze o mesiac pojedem s Raidrom do Chorvatska, kde teploty v sezone tiez lezu pekne nahor. Preto som sa rozhodol ist do voskozity 20w50, kedy prave 50 vyadruje to ze olej je i vo vyssich prevadzkovich teplotach schopny dostatocne udrzat mazaci film. V lete za tepla vsetko OK, ale prisiel podzim a chlad a motor sa za studena stal "chrastivim", pripisujem to prave 20 s oznacenia oleju, lebo ta vyadruje opak 50. Mozno su to len moje dedukcie ale po navrate k viskozite 10w40 ci 15w50 sa onen problem uz nezopakoval.

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 20:35 | Nahoru | #468
Pavol> Palo kdy sem dáš fotky raidera atd?

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 22:01 | Nahoru | #469
Mar_ty> tak na toto som ja velky darebak. Ale pokial pozres na fotky z tohto rocneho Raider zrazu tak tam bude jeden cierny Raider CU packet "bez" blinkrov v predu i v zadu, a to je moj milacik

Technické záležitosti, poradna, tipy

15.11.2016 v 22:14 | Nahoru | #470





Tak som nasiel foto z jednoho podzimneho vyjazdu

Technické záležitosti, poradna, tipy

16.11.2016 v 14:11 | Nahoru | #471

Pavol píše:




Tak som nasiel foto z jednoho podzimneho vyjazdu



Naozaj pekné Palo

Technické záležitosti, poradna, tipy

16.11.2016 v 14:49 | Nahoru | #472
Pavol> vzadu taky nemam blinkry ale jaktoze nemas ani vpredu?

Technické záležitosti, poradna, tipy

16.11.2016 v 15:16 | Nahoru | #473
Chlapci zase to tu trosku "zasirame" skutocnostami ktore sem nepatria Ale budiz nam odpusteno. Pepko diky za slova chvaly, bola to perfektna vyjizdka .
Marty predne blinkre resp. ich plastova obimka na savli tak niak opticky rozdelovala tu krasnu dlhu prednu vidlu , tak som sa rozhodol ich dat do prcic. Nahradil som ich led veckom pod spodnymi brilami, myslim ze je to produkt od firmy customled vyslovene pre Raidra

Technické záležitosti, poradna, tipy

16.11.2016 v 16:30 | Nahoru | #474
Pavol> Palo,sůhlasím

Myslím Tvůj poslední příspěvek o oleji

Naposledy editováno 16.11.2016 16:31:17

Technické záležitosti, poradna, tipy

20.11.2016 v 13:02 | Nahoru | #475

stanley1400 píše: Drakosaurus>

Ahoj. No, pre mňa bolo najtažšie odkrútiť ten imbusový šróbik zo spodu tlmiču. Matica je z vnútra, treba ju držať takým cca 60-70 cm dlhým klúčikom. Ja som to urobil z 12-ky gulatiny, ktorú som na konci karboškou zabrúsil do 4-hranu. Menil som len guferá, je to prvá výmena tak som to nesilil. Pri ďalšej výmene dám nové aj prachovky, aj tie mosadzné ložiská ( 2 ks ) a aj o-krúžky na vrchnej matici.
Ešte ma zarazilo, ako bolo gufero zasunuté do tlmiču. Podla mńa bolo opačne, lebo na vonkajšom priemere má gufero z jednej strany zrazenú hranu. Preto by som dal gufero touto zrazenou hranou napred. No bolo to opačne na obydvoch tlmičoch, tak som ho dal tak ako bolo.
Pri doliati nového oleja treba poriadne postláčať piest tlmiču hore-dole, je tam dost vzduchu. Skontrolovat, doliat do tých predpísaných 11,7 cm a vložit strunu podložku a rúrku. Zatočiť maticu len rukou. Vložit do okulárov a dotiahnut na predpísaný moment.

Narychlo asi tolko, drž si

panplegia psal že se u nás nedají sehnat pouzdra do vidlí na Raidera tak psal že tam pasujou tyhle Suzuki GSX-R

1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy

20.11.2016 v 15:27 | Nahoru | #476
Pavol> můžeš sem dát fotku zblízka abych to viděl díky

(reakce na) Technické záležitosti, poradna, tipy

21.11.2016 v 10:01 | Nahoru | #477
Mar_ty> neni problem. Jak budem v garazi cvaknem to do mobilu a hodim to sem.

Naposledy editováno 21.11.2016 10:02:08

Technické záležitosti, poradna, tipy

21.11.2016 v 10:42 | Nahoru | #478
Zdar kucíí hoďte téma jak se staráte o baterku přes zimu ? třeba jestli vadí když je v chladném nebo příliš vteplem prostředí co ji ublíží přes zimu nebo ne atd.

Technické záležitosti, poradna, tipy

21.11.2016 v 11:17 | Nahoru | #479
Pepka> baterka by mela mit pokojovou teplotu pres zimu pokud ne musi byt na nabijecce a pokud klesne napeti pod urcitou hranici tak baterku muzes vyhodit..mas odeme tu nabijecku optimate 6 nech to na.ni celou zimu a pohoda..ale uz sem ti to vse davno rikal

Technické záležitosti, poradna, tipy

21.11.2016 v 11:37 | Nahoru | #480

Mar_ty píše: Pepka> baterka by mela mit pokojovou teplotu pres zimu pokud ne musi byt na nabijecce a pokud klesne napeti pod urcitou hranici tak baterku muzes vyhodit..mas odeme tu nabijecku optimate 6 nech to na.ni celou zimu a pohoda..ale uz sem ti to vse davno rikal


Mar_ty já vím ale rád si přečtu názor i jiných dneska jsem zrovna četl od nějakého mechanika že baterka může být v mistnosti i do 0 stupňů a pokud máš mínus stupňů tak ti nepomůže ani kvalitní nabiječka .

Naposledy editováno 21.11.2016 12:05:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist