globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2011 v 22:06 | Nahoru | #4531
poli46> K6 zní dobře

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2011 v 00:34 | Nahoru | #4532
Jiřina97: jj ale potřeboval bych se natom projet abych věděl jestli mi to bude vyhovovat, nevim jak moc jsou od sebe rozdílný ty yamahy od súz, asi nej mi zatim podvozkově sedla R1 2009 s bengem měl jsem ji na den a fakt paráda... co se týče podvozku.

Nu koukam teď na fotky z mostu z minulého tejdne a začínam mít pomalu new school


Naposledy editováno 24.07.2011 00:38:00

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2011 v 23:08 | Nahoru | #4533
poli46> pekny poli.. jaky byly casy?

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2011 v 21:51 | Nahoru | #4534
Old school by Meklau a včera v Mostě 2x vyhrál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2011 v 23:05 | Nahoru | #4535
Za sebe můžu říct, že ten "new style" vypadá dobře jen když se to moc nepřehání. Co jezdí třeba Ondra Ježek se mi vůbec nelíbí. Jezdí ukrutně rychle, o tom žádná, ale vypadá to strašně nepřirozeně, ruka versus zápěstí na vnitřním řidítku vždycky zalomená do šíleného úhlu, celý skoro vypadnutý z motorky ven. Oproti tomu třeba Patrik Vostárek na motorce vypadá při jízdě uvolněně a jede stejnou "pilu".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 12:45 | Nahoru | #4536
Ducati-1198S> Taky mám ten pocit, že za určitou hranici je to možná až "na škodu".. Ondra ale ten styl jede od "mala", tak to asi pro něho je přirozený..
Myslím, že dokonalý to je tak mezi (Lorenzo, Rossi, ..). Jinak Bayliss nebo Meklau to dávaj po svým a je to taky bomba sledovat tenhle "silový" styl.

Jinak ocituju mýho bratránka teď z Mostu (Volná nad 600), když dojel ze 14.místa po prvním kole celkově 6. "Ten polák, co se tam motal přede mnou dvě kola, než jsem ho dostal, měl skoro v každý zatáčce loket na zemi...jen, než se do tý pozice dostal a udělal se hezký na fotku, tak jsem ho vždycky už v nájezdu skoro narval s motorkou pod sebou a motokrosovým stylem.."

Tak asi tak, pro někoho to fakt asi nemá smysl až takhle přehánět, když přirozeně by byl možná rychlejší. Ona se zatáčka dá blbě vykružovat i v NEW SCHOOL stylu, jen to vypadá rychleji ...ale není!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 14:49 | Nahoru | #4537
Perňa_81> S tím se nedá než souhlasit...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 16:56 | Nahoru | #4538
Nejdrsnější "okruhový styl" CHAD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 17:06 | Nahoru | #4539

juras píše: Old school by Meklau a včera v Mostě 2x vyhrál



... taky ale ty jeho časy: v závodě 36,3 a v kvaldě 35,5 - na zastaralý cestovní Suze, UFF!

Naposledy editováno 26.07.2011 17:07:34

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 19:56 | Nahoru | #4540
Jak poznáváte new school a old school ? :D co je třeba tohle ? [URL= with [URL=

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 20:47 | Nahoru | #4541

oxygen píše: ... taky ale ty jeho časy: v závodě 36,3 a v kvaldě 35,5 - na zastaralý cestovní Suze, UFF!


No ty časy mě zajímaly, ale byl jsem línej je hledat , dík!! To víš, pretekár v dôchodku, ten by zajel pod 40 i se světly a zrcátky

EDIT : Nevíte někdo co měl za papuče (+ tlaky )?? Perňo??

Naposledy editováno 26.07.2011 21:41:39

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 21:08 | Nahoru | #4542
Palec68> ..to je taková malinko podivnost. Ale když ti to tak jde rychle, proč ne

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2011 v 21:10 | Nahoru | #4543
Perna: tohle je výjezd pod boxama v mostě, a zatím to moc rychle nejde. Rovnejch 50 :-/ ale byla to první jízda tak snad to půjde dolů

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 07:18 | Nahoru | #4544
Ahoj, rychlej dotaz:

Jaký převod zvolit na GSXR600 K7 do Brna a Mostu?

Dával jsem 520 rětěz a koupil rozety 15/43, série má 16/43 a zvažuju koupit do zádu 44,45.

Dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 10:03 | Nahoru | #4545
tak jsem si vcera dovezl moto uz s obracenym razenim a ono se to chova uplne jinak nez drive.. mam z toho pocit ze jezdim na jiny motorce..
jednak postradam cit co jsem mel pro razeni
zvedat nohu pri zrychovani pod plnym na tech nasich enduro silnicich me obtezuje a krade mi to rovnovahu.. driv jsem se kolenama chytil nadrze, zasunul nohu pod radicku a pak uz jen zvedal spicku.. zkusim ji jeste hodit niz, abych mohl zustat na stupacce zda to pomuze..

je to normalni...? nebo se to jeste podda az si na to zvyknu...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 10:18 | Nahoru | #4546

SPIJKER píše: tak jsem si vcera dovezl moto uz s obracenym razenim a ono se to chova uplne jinak nez drive.. mam z toho pocit ze jezdim na jiny motorce..
jednak postradam cit co jsem mel pro razeni
zvedat nohu pri zrychovani pod plnym na tech nasich enduro silnicich me obtezuje a krade mi to rovnovahu.. driv jsem se kolenama chytil nadrze, zasunul nohu pod radicku a pak uz jen zvedal spicku.. zkusim ji jeste hodit niz, abych mohl zustat na stupacce zda to pomuze..

je to normalni...? nebo se to jeste podda az si na to zvyknu...?



....jinak metodická pomůcka pro začátek než si zvykneš!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 10:44 | Nahoru | #4547
2LEKO> ja tam mam pred brejlema ted tlumic rizeni.. tak bych tohle nevidel.. si to nalepim pres tachak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 12:25 | Nahoru | #4548
SPIJKER> tak ja si taky zvykal na reverzni razeni, dneska uz to je prakticky bez premysleni. musel jsme si to taky asi 2x nastavit jinak, nez jsem nasel jakz takz polohu ve ktere mi to nevadi. Horsi, je ze kdyz ted treba jedu na 4kole nebo jsme mel puceny jiny motot, je to dost matouci. Clovek se musi chvili soustredit, nez se mu ta automatika v mozku prepne :) (teda u mne).
Zajimave jeste bylo, ze na okruhu jsem s prepackem nemel prakticky problem, nejvic mi to vadilo na silnici.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 12:59 | Nahoru | #4549
poli46> sefe nefim jakej jezdis olej ale me na nacate spjce na namaze klouzal nejvice R4 castrol spolecne s GPS motul 5100 uz byl lepsi a neklouzala jen na 300v ale za to ma zase o chlup tuzsi razeni.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 16:23 | Nahoru | #4550
babynek> kdyz jsem si to vezl ze servisu tak jsem to jeste pujcoval kamaradovi a jel na jeho SV ve stabndardu.. hrozny.. az me to stvalo... prestup zpatky na simsoní razeni je fakt mor.. ja tomel na prvnim moto jedna nahoru (jawa) a ted po 10 letech se teda vracim zpet.. a mam pocit jako by se tomu hlava branila.. dnes jsem jel na moto do prace, abych mel co nejvic casu a prilezitosti na adaptaci

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 20:20 | Nahoru | #4551
Tak okruhový SRADík má nového majitele Až mi zabylo líto jak odjížděl
Tak snad bude brázdit okruhy dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 20:21 | Nahoru | #4552
Scuber_MadJoe> parada. Snad ho jeste uvidime

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 20:26 | Nahoru | #4553

Dawe02 píše: Scuber_MadJoe> parada. Snad ho jeste uvidime


V to věřím, koupil ho týpek co jezdí dragstery a začíná na okruzích - byl mistr republiky apod, jméno si teď nepamatuju mám ho ve smlouvě
Takže až ho uvidíte, fandit mu!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.7.2011 v 22:16 | Nahoru | #4554
z-x-r: GPS motul 5100 .. nu ale v tomhle motoru co jsem teď složil už neklouže . takže paráda. ale z převodovky nemam dobrej pocit.. fakt to je motor jen na to aby sem se vozil po silnici.. ... budu muset sehnat jinej pokud se budu chtít ještě letos podívat někam na drom. s timhle nemam odvahu..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 15:05 | Nahoru | #4555
A sakra, tak tohleto se "událo" s mým Akrapovičem po cca 1200 km po repasi.. Je fakt, že V2 je na výfuk "prase", ale že až takovýhle! I to ukazuje, že mapa v jednotce asi nebude optimální (příliš "chudé" ??) a pak i ten výkon tedy chybí. Už se vám to někomu taky stalo? Spečená vata, která odolává až 1000 °C?



1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 15:21 | Nahoru | #4556
perna: no zajimavy... chudy/bohaty.. to by snad moh nekdo zmerit...to by snad nemela bejt operace co dokaze jen vytizeny murkin:) u dvouvalce sem videl tu vatu rychle vylitat.. ale specenou?uff to fakt nevim... nebo ze by se u akrapa nepovedla vata? teplota vyfukovych plynu by nemela jit pres 900stupnu tzn v tlumici uz by pres 1000 nemela mit vubec...

kdyby to bylo chudy a slo egt pres 1000 tak by asi uz by byl problem trosku to i uchladit.. nemas s tim problemy? nehreje to vic nez KTMka s podobnym setupem?
na teplotu vyfukovejch plynu ma vliv i predstih.. neladila se tam mapa predstihu (zapalovani) ?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #4557
Treba tam jen dali kolegove ze slovinska vadnou dodavku vaty ? Hele stane se i u kvalitniho vyrobce ze mu nekdo doda ausus ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 16:31 | Nahoru | #4558
assassin> Máš stejné dotazy jako já! Já to nevím!!!

Jen vím to, že už mě to sere, něco je špatně! Série 172PS. Můj "tuning" (vše origo Akrapovič za 90tis. Kč) = 169PS
Je to tzv. CLUB RACE KIT a má garantovaný zvýšení výkonu o 10PS + lepší průběh, atd. Mapa se nahrává do originál řídicí jednotky (editovat ji neumíme, není na to u KTM v Liberci SW) a dodává ji společně s výfukem přímo Akrapovič. Taktéž se dává jiné těsnění pod hlavy a podle takového speciálního kalibru se pootáčej vačky.. Takže ta mapa je navržena přímo na toto vše a říká se tomu tedy "CLUB RACE KIT"..

Počítám, že Akrapovič dělá své výrobky špičkové, takže i vata bude OK. RP dává tu stejnou a repasi mi teď provádí on. A právě se divil tomu stavu výfuku po 1200 km na trati.

Co se přehřívání týká, vše je perfekt, KTM se chladí výborně, což jsem po přechodu z R1 tak nějak dost ocenil

Právěže Murkin je jediný, kdo se chtěl poprat s tou originál jednotkou a necpat tam nic dlašího. Problém je u něho s časem... Doma mám RapidBike, jen nemám kabeláž, nutno dokoupit. Každopádně už to MUSÍM řešit, abych nějak nekazil motor, když jezdím s tímhle stavem. O výkon mi nejde, já už toho stejně moc nepojezdím a teď jezdím pro zábavu

...zkrátka tam cítím nevyužitý potenciál a je to škoda.. 180PS by už znělo líp

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 16:47 | Nahoru | #4559
Perňa_81> v koncovce vyfuku nebude v zadnem pripade pres 800degC. Pokud ti tam nehori benzin... Tu vatu bych cekal spis vyfoukanou, roztrhanou a ne spalenou.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.7.2011 v 16:53 | Nahoru | #4560
Perňa_81> Zdar,jak jsi na tom po Terlicich,ja prijedu akorat z dovoleny,tak bych se na to podival,nez zacne zase blazinec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 3 Dnes v 09:14 HárošČapapi
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist