Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nu koukam teď na fotky z mostu z minulého tejdne a začínam mít pomalu new school
Naposledy editováno 24.07.2011 00:38:00
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Myslím, že dokonalý to je tak mezi (Lorenzo, Rossi, ..). Jinak Bayliss nebo Meklau to dávaj po svým a je to taky bomba sledovat tenhle "silový" styl.
Jinak ocituju mýho bratránka teď z Mostu (Volná nad 600), když dojel ze 14.místa po prvním kole celkově 6. "Ten polák, co se tam motal přede mnou dvě kola, než jsem ho dostal, měl skoro v každý zatáčce loket na zemi...jen, než se do tý pozice dostal a udělal se hezký na fotku, tak jsem ho vždycky už v nájezdu skoro narval s motorkou pod sebou a motokrosovým stylem.."
Tak asi tak, pro někoho to fakt asi nemá smysl až takhle přehánět, když přirozeně by byl možná rychlejší. Ona se zatáčka dá blbě vykružovat i v NEW SCHOOL stylu, jen to vypadá rychleji ...ale není!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
juras píše: Old school by Meklau a včera v Mostě 2x vyhrál
... taky ale ty jeho časy: v závodě 36,3 a v kvaldě 35,5 - na zastaralý cestovní Suze, UFF!
Naposledy editováno 26.07.2011 17:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: ... taky ale ty jeho časy: v závodě 36,3 a v kvaldě 35,5 - na zastaralý cestovní Suze, UFF!
No ty časy mě zajímaly, ale byl jsem línej je hledat , dík!! To víš, pretekár v dôchodku, ten by zajel pod 40 i se světly a zrcátky
EDIT : Nevíte někdo co měl za papuče (+ tlaky )?? Perňo??
Naposledy editováno 26.07.2011 21:41:39
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jednak postradam cit co jsem mel pro razeni
zvedat nohu pri zrychovani pod plnym na tech nasich enduro silnicich me obtezuje a krade mi to rovnovahu.. driv jsem se kolenama chytil nadrze, zasunul nohu pod radicku a pak uz jen zvedal spicku.. zkusim ji jeste hodit niz, abych mohl zustat na stupacce zda to pomuze..
je to normalni...? nebo se to jeste podda az si na to zvyknu...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: tak jsem si vcera dovezl moto uz s obracenym razenim a ono se to chova uplne jinak nez drive.. mam z toho pocit ze jezdim na jiny motorce..
jednak postradam cit co jsem mel pro razeni
zvedat nohu pri zrychovani pod plnym na tech nasich enduro silnicich me obtezuje a krade mi to rovnovahu.. driv jsem se kolenama chytil nadrze, zasunul nohu pod radicku a pak uz jen zvedal spicku.. zkusim ji jeste hodit niz, abych mohl zustat na stupacce zda to pomuze..
je to normalni...? nebo se to jeste podda az si na to zvyknu...?
....jinak metodická pomůcka pro začátek než si zvykneš!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Zajimave jeste bylo, ze na okruhu jsem s prepackem nemel prakticky problem, nejvic mi to vadilo na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak snad bude brázdit okruhy dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: Scuber_MadJoe> parada. Snad ho jeste uvidime
V to věřím, koupil ho týpek co jezdí dragstery a začíná na okruzích - byl mistr republiky apod, jméno si teď nepamatuju mám ho ve smlouvě
Takže až ho uvidíte, fandit mu!!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kdyby to bylo chudy a slo egt pres 1000 tak by asi uz by byl problem trosku to i uchladit.. nemas s tim problemy? nehreje to vic nez KTMka s podobnym setupem?
na teplotu vyfukovejch plynu ma vliv i predstih.. neladila se tam mapa predstihu (zapalovani) ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jen vím to, že už mě to sere, něco je špatně! Série 172PS. Můj "tuning" (vše origo Akrapovič za 90tis. Kč) = 169PS
Je to tzv. CLUB RACE KIT a má garantovaný zvýšení výkonu o 10PS + lepší průběh, atd. Mapa se nahrává do originál řídicí jednotky (editovat ji neumíme, není na to u KTM v Liberci SW) a dodává ji společně s výfukem přímo Akrapovič. Taktéž se dává jiné těsnění pod hlavy a podle takového speciálního kalibru se pootáčej vačky.. Takže ta mapa je navržena přímo na toto vše a říká se tomu tedy "CLUB RACE KIT"..
Počítám, že Akrapovič dělá své výrobky špičkové, takže i vata bude OK. RP dává tu stejnou a repasi mi teď provádí on. A právě se divil tomu stavu výfuku po 1200 km na trati.
Co se přehřívání týká, vše je perfekt, KTM se chladí výborně, což jsem po přechodu z R1 tak nějak dost ocenil
Právěže Murkin je jediný, kdo se chtěl poprat s tou originál jednotkou a necpat tam nic dlašího. Problém je u něho s časem... Doma mám RapidBike, jen nemám kabeláž, nutno dokoupit. Každopádně už to MUSÍM řešit, abych nějak nekazil motor, když jezdím s tímhle stavem. O výkon mi nejde, já už toho stejně moc nepojezdím a teď jezdím pro zábavu
...zkrátka tam cítím nevyužitý potenciál a je to škoda.. 180PS by už znělo líp
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Dnes v 09:14 HárošČapapi |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35792 | Dnes v 07:00 Animals21 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |