globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:43 | Nahoru | #4321

Mr.Ducin848 píše: Jak píš Perňa, Murkin nemá čas a já tomu hovno rozumím, to už je vyšší dívčí Zkusili jsme snad všechno, ještě mám v plánu zkusit prohodit palubku z jediný funkční, jen aby se taky nenakazila . A čekám, ještě na nový svíčky a ještě jsem dostal typ vyměnit nějaký relátka co jsou skovaný vedle baterky. Jinak už jsme zkusili snad vše, vyměnit nádrž, řídící jednotku, čidla otáček, prostříkat všechny kontakty a NIC





ale svicky / kabely / civky bych zkusil mozna i jako prvni.

Naposledy editováno 08.07.2011 14:44:10

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:46 | Nahoru | #4322
SPIJKER> Hednej stroj to je 848 teda pokud netrucuje , lae nesmí to býd EVO, tam už je to horší, to má menší díru v 7000 a pak letí a její brzdy jsou tak o kapitolu někde jinde O ní hodně přemýšlím v základu 140 koní,proti mým vyladěným 137 je jiný kafe, lepší brzdy a pár vychytávek navíc. ALe jinak RC8čka se mi designově taky hodně líbí

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:50 | Nahoru | #4323

Ozzy_ píše:

ale svicky / kabely / civky bych zkusil mozna i jako prvni.



Jak jsem psal, pro mě je tohle vyšší dívčí, nejsem měchanik, ještě před 2 lety jsem si sotva vyměnil kolo . Ale postupně se učím, hold dělám co se mi řekne, jen na svíčky jsem přišel sám a pak mi bylo řečeno že to je snad první co se mění, jen mi to malinko Ducati mechanoico neřekl. Takže teď vyměním svíčky, relátka projedu to a pokud to enpomůže ještě prohodím palubku. POkud tohle nezabere, mám po sezóně, nebo se Murkinovi bude muset udělat místo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 15:35 | Nahoru | #4324

SPIJKER píše: jo.. to CRK u Tebe je divny..ale nechtel jsem to tu propirat.. treba se nekde potkame a povime vic..
koukal jsem jak jsou cenove ty kačky a s desitkou budu jeste urcite o hodne niz.. sice 06, ale duveryhodnych 6000 km a zavod odjeto max 1000 km.. urcite dostala zabrat, ale je krasna.. A jsou k ni laminaty a dalsi veci, cimz nebude potreba do ni investovat dalsi penize do komponentu, dokud to nerozbiju. mluvilo se u ni neco o 190 k.. a to bude pro me urcite vic nez dost.. na rovine uz mi nikdo nebude ujizdet a snad potkam nekoho kdo bude lepsi jen o kousek abych mohl okoukat jak to jede.. a postupne zrychlovat. Taky jsem uvazoval ze bych zkusil soudruha fillu abych se neco priucil.. ale mejdrive si jeste parkrat neco objedu sam, ale zase si rikam, zda nejit hned, jeste nez si vytvorim blby navyky.. ale nejspis je uz stejne mam..



To je fakt, japonský 4V kolem r.06 jsou cenově někde jinde.. Zkrátka to není taková "exklusivitka", za kterou se platí pomalejšími časy a méně dostupnými "second-hand" díly
Tedy osobně bych spíš volil R1 z toho roku, myslím, že má větší potenciál, coby okruhovka.. Nebo R1 2007/8 (prodával jsem svou 08 za podobný bakšiš - Ohlins, PP-tuning, svody, YEC, ...NO TP) a ta je i dneska schopná jet proti BMW Další věc je, že se ZX-10 2006 ti nikdo neporadí, co se nastavení týče.. Pokud budeš mít problém, bude se "vrtět" na výjezdech, tak tu rychlost na rovině stejně nedostaneš i se 190PS. Ale to nechci "mudrcovat", třeba je to dobrý a já tu jen "sejčkuju" ND také moc není a jsou cenově dost nad Yamahou..

Mr.Fillátor je určitě perfektní investice (co takhle vím z doslechu a vidím na výsledcích "studentů" - sám jsem nikdy takové služby nevyužil). Čím dřív s ním pojezdíš, tím rychleji půjdeš k té hranici, za kterou už ti může pomoct jen hooodně velká investice do gum a do ježdění Do tý doby se celkem rychle můžeš podívat v Mostě k 1:44, když budeš vědět JAK..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #4325

Mr.Ducin848 píše: Perňa_81> Ty jsi se rozepsal . Jen bych řekl že to není jen motorkou, ale jezdíš fakt dobře , tobě dát BMW od Dafiťáků, tak jsi na 2:07 ani nemrkneš
A to že Murkin nemá čas, mě taky trápí, pořád laboruju, proč mě to moje na 8900 škubne a ztrácí výkon . Tak doufám, že do Panonky kde do dvouválům svědčí bude už mašina ve fromě. A i já si začnu konečně ježdění užívat a přestanu se jen trápit



..tedy díky za poklonu, ale reálně, tohle si nemyslím! Kluci teď fakt hodně jezděj, stále na nových gumách a za rok najezděj, to co já za tři sezóny. Tohle už neokecáš a proto jsou tak rychlí! 2:07 v Brně je už velkej masakr. S1000 je fakt dobrá a čekal bych na ní od sebe 2:09, abych se nestyděl. Jel jsem na ní a asi to není až takový sci-fi, co tady melu přes klávesnici

Jináč tedy s tou DUC nezávidím, to jsou pěkně zapeklitý srač_y Snad se závada ukáže brzy.. Taky jsem loni řešil podobnej problém na SP-2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 16:04 | Nahoru | #4326
[quote=Perňa_81 Jináč tedy s tou DUC nezávidím, to jsou pěkně zapeklitý srač_y Snad se závada ukáže brzy.. Taky jsem loni řešil podobnej problém na SP-2. [/quote]

No snad na to někdo příjde, uvidíme. A jakápak poklona, jezdil jsi hezky. A to že kluci jezdí hodně, je rpavda, halvně Davit, jen ty nový gumy není tak docela pravda . Tak yštří a Martin ten 2 závod jel na starý. Jenže co je u nich starý že . Jen mají smůlu a moc s těma gumama laborují a kolikrát zbytečně zničí. A propo práce zase jezdí v neměcku na Oschersleben .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 16:49 | Nahoru | #4327
Mr.Ducin848> Hele pane a není to cukání tak trochu tím, že už jsi tu svou polomotorku s dívčím objemem dostal až do omezovače ... Dřív se ti to asi nestávalo, ale teď co už jsi velký kluk, tak by mohla být chyba třeba v tomhle ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 16:57 | Nahoru | #4328
Prasouš> ..Půl-motor a ještě s Půl-objemem, to by mohlo být ono ..nic, to jsou jen vtípky.
Ale Prasouš, koukal jsem teď na nový trend, že spousta dívek osedlává Fáryka 2008
U těch našich 2V vysokých endůr to nehrozí, myslím, že když už by slečny zmáčkly spojku, tak maximálně 3x za sebou a dost ...případně by se svalily do příkopy už při nasedání, páč přehodit nohu přes vysoký zadek je gymnastický výkon

...hele, když teď máš bebí a nemáš co na práci - ukaž nějaký tajný foto novýho Fáryka, kterýho zcele jistě příští sezónu osedláš a nakopeš všem skopčákům prdel (včetně jurgena Fuchse!)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #4329

Prasouš píše: Mr.Ducin848> Hele pane a není to cukání tak trochu tím, že už jsi tu svou polomotorku s dívčím objemem dostal až do omezovače ... Dřív se ti to asi nestávalo, ale teď co už jsi velký kluk, tak by mohla být chyba třeba v tomhle ...



Vysvetlovalo by TO proc TO delak dve stejny motorky uplne stejne Treba TO neni chyba ale vlastnost

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #4330

Perňa_81 píše:
Ale Prasouš, koukal jsem teď na nový trend, že spousta dívek osedlává Fáryka 2008



Ktery jeste krome Nikity ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 17:10 | Nahoru | #4331

Perňa_81 píše: To je fakt, japonský 4V kolem r.06 jsou cenově někde jinde.. Zkrátka to není taková "exklusivitka", za kterou se platí pomalejšími časy a méně dostupnými "second-hand" díly
Tedy osobně bych spíš volil R1 z toho roku, myslím, že má větší potenciál, coby okruhovka.. Nebo R1 2007/8 (prodával jsem svou 08 za podobný bakšiš - Ohlins, PP-tuning, svody, YEC, ...NO TP) a ta je i dneska schopná jet proti BMW Další věc je, že se ZX-10 2006 ti nikdo neporadí, co se nastavení týče.. Pokud budeš mít problém, bude se "vrtět" na výjezdech, tak tu rychlost na rovině stejně nedostaneš i se 190PS. Ale to nechci "mudrcovat", třeba je to dobrý a já tu jen "sejčkuju" ND také moc není a jsou cenově dost nad Yamahou..

Mr.Fillátor je určitě perfektní investice (co takhle vím z doslechu a vidím na výsledcích "studentů" - sám jsem nikdy takové služby nevyužil). Čím dřív s ním pojezdíš, tím rychleji půjdeš k té hranici, za kterou už ti může pomoct jen hooodně velká investice do gum a do ježdění Do tý doby se celkem rychle můžeš podívat v Mostě k 1:44, když budeš vědět JAK..



me se tahle desitka hrozne moc libi.. jezdil na ni pilot co vazi cca jako ja.. tak by tomelo bejt v poradku.. 07 r1 jsem mel a rozbil, a pravda je, ze za podobnej peniz co je ta zelena princezna se da koupit uz i bigbang... ale ta zelena je tak krasna!!! a zase s mejma 5x doroka na okruh...
tady navic vim do ceho jdu, u zajimavych nabidek od cizich nikdy nevis... to ja jsem takovej neduverivej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 17:49 | Nahoru | #4332
SPIJKER> S tou Kawou souhlasím s Perňou...
Jinak podle lidí od pana Hondy to vypadá s novým Fárošem bledě... asi budou na rok 2012 jen nové barvy...

Perňa: Taky jsem měl na CSC vzadu tvrdolína (kvůli CEC máme nakoupeny 6808) a je to znát... V Mostě byl hic a tak jsem "obětoval" D 7713 (jedinou, kterou jsem si koupil), abych vyzkoušel ten rozdíl... Fungovala fantasticky, vůbec se neškubala a držela neuvěřitelně... Schovám si ji na CSC na Slovači

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 18:44 | Nahoru | #4333
tak čidla ok, na cívky proud de ... ale jiskru to nehodí na svíčce.. neni to možný že je třeba baterka špatná a že když točí startér tak už nemá proud nato aby hodila jiskru... ale to by zas chytla když sme ji chtěli roztahnout autem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 19:02 | Nahoru | #4334
.Kolda.> Ty mi v tom děláš hokej. Co to je 7713? Nemyslel si náhodou 7813 (ta co se mi v Mostě po loňským CSC v září po 5ti kolech roztrhala na padrť)???

Jináč v Brně předek jedině tvrdý a možná i všude jinde. Nevidím v tom problém.. Zadek v Brně se taky nechá jet tvrdej, jen to není na nějakej TOP osobáček. Ale zase je stabilní - po celej závod se chová stejně, takže já si pochvaluju předek 6680 a zadek 6854

Já znám na letošek jen tyto směsi.. Ale je možný, že je to zase ještě trochu jinak. Nejměkčí, co budu letos hoblovat, bude asi 7712. S nima jsem spokojen.. Potřebuju to taky bouchnout pod 1:42, ať má duše klid

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 19:34 | Nahoru | #4335

Prasouš píše: Mr.Ducin848> Hele pane a není to cukání tak trochu tím, že už jsi tu svou polomotorku s dívčím objemem dostal až do omezovače ... Dřív se ti to asi nestávalo, ale teď co už jsi velký kluk, tak by mohla být chyba třeba v tomhle ...



A kde jsi přišel, že už jsem velkej kluk
Jen tě zklamu tímhle to není, když se do omezovače ani nedostane A hlavně dřív jsem jezdil malinko rychleji, že by se jí moje pomalá jízda nelíbila

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 20:06 | Nahoru | #4336

Perňa_81 píše: Prasouš> ..Půl-motor a ještě s Půl-objemem, to by mohlo být ono ..nic, to jsou jen vtípky.
Ale Prasouš, koukal jsem teď na nový trend, že spousta dívek osedlává Fáryka 2008
U těch našich 2V vysokých endůr to nehrozí, myslím, že když už by slečny zmáčkly spojku, tak maximálně 3x za sebou a dost ...případně by se svalily do příkopy už při nasedání, páč přehodit nohu přes vysoký zadek je gymnastický výkon

...hele, když teď máš bebí a nemáš co na práci - ukaž nějaký tajný foto novýho Fáryka, kterýho zcele jistě příští sezónu osedláš a nakopeš všem skopčákům prdel (včetně jurgena Fuchse!)



Je to těžký být idolem, ale co mají chudinky dělat, když mě získat nemůžou ????

Ozzy - ještě Léňa si ho pořídila v hezké trikoloře...

Jinak že se chystá nový fárošek jsem se dozvěděl nějak v týdnu... No budu doufat, že informace budou pravdivé... A pokud jo, tak rád zůstanu věrný značce, stejně jako ostatní rychlíci tady z fora (viď Koldo), takže opět všechno od nuly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 20:23 | Nahoru | #4337
Perňa_81> Tak já se taky pokusím trochu zamotat hlavu číslíčkama Dunlopu.... Absolutně dokonalej tvrdej předek 6680 se bohužel už (prej) nevyrábí a tak je po nich docela hlad... Má nějakého nástupce XX54 a ten je možná až moc tvrdej, na MČR na slovakiaringu na ní lehlo několik lidí a pokaždé v druhém kole (možná shoda náhod)... Jinak u dalších směsí to chce "trefit" teplotu trati... U zadků je to alchymie podobná... Ty nový 7813 jsou perfektní do opravdového vedra a pak vydrží neskutečně dlouho... Bohužel je těžké (podle mě) trefit směs 7712 nebo 7813, obě jako medium, ale stačí trochu teplotní rozdíl a jedna odejde okamžitě a druhá neskutečná výdrž a naopak... A aby toho nebylo málo, tak je rozdíl i u 7712 (nejideálnější optimální guma)... Tak nějak jsem si všiml, že 7712 z loňského roku má při stejných podmínek podstatnější životnost než ta samá vyrobená letos... Údajně by to mělo být způsobeno tím, že Dunlop kvůli ekologii použil nějaký jiný materiál (nerozumím tomu)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 22:50 | Nahoru | #4338
Prasouš> ..no vole, tak to je prdel s tím DUNLOPEM. Přes 100 let na trhu a teď musí začít poslouchat "zelený".. A vodsíraj to jen naše peněženky.
Já vím, guma má vydržet závod a pak patří do ....popelnice?? Jenže je příjemný na ní pak dát třeba ještě 2x rychlý trénink. Ale v nových ekologických dobách si dáme pěkně prvních 5 ostrých kol a pak se odkloužeme s gumou na sráč někam na smeťák ..tohle uměly Pirelli.

V r.2008 směs 7511 - nesmrtelná guma a dal se na tom jet kalup 50 kol!!!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 23:00 | Nahoru | #4339

Perňa_81 píše: Prasouš> ..no vole, tak to je prdel s tím DUNLOPEM. Přes 100 let na trhu a teď musí začít poslouchat "zelený".. A vodsíraj to jen naše peněženky.
Já vím, guma má vydržet závod a pak patří do ....popelnice?? Jenže je příjemný na ní pak dát třeba ještě 2x rychlý trénink. Ale v nových ekologických dobách si dáme pěkně prvních 5 ostrých kol a pak se odkloužeme s gumou na sráč někam na smeťák ..tohle uměly Pirelli.

V r.2008 směs 7511 - nesmrtelná guma a dal se na tom jet kalup 50 kol !!!



No jo, ale je ta výdrž opravdu zájem výrobců pneumatik? Není ekologie jen záminka? Oni potřebují především prodávat jeden kus za kusem, hold business. Taky bych bral nesmrtelné pryže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 07:36 | Nahoru | #4340
Perňa_81> Omluvenka... je to opravdu 7813... A Prasouš to píše správně o té ekologiii... Kluci Dafiťáci jsou z toho taky celí tulpachoví... Padly i úvahy o přechodu na jinou značku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 09:04 | Nahoru | #4341

.Kolda. píše: Perňa_81> Padly i úvahy o přechodu na jinou značku...



Slysel jsem nejaky zkazky o letosnich Bridzich, ale ja jsem momentalne s Dunlopem spokojenej. Stoji to jako Pirelli, vydrzi to jako Pirelli, ale jede se mi na tom o dost lip .

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 10:30 | Nahoru | #4342
Doufy> No a já roztrhal na sračky po dvou tréninkách a jednom CSC nejtvrdší 6854.....taky dobrý, ne?

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 14:40 | Nahoru | #4343
Caute kluci koncem srpna bych chtela dat na ninju laminaty cely komplet ale chtela jsem vedet jestli treba resite nejak ochranu nadrze kdybych nahodou zalitla do kacera?? Nadrz budu mit puvodni....

Naposledy editováno 09.07.2011 14:41:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 15:26 | Nahoru | #4344
MichaelaZX636> ja to mam s farosem jednoduchy, kryt nadrze je soucasti kapot... Kdyz kryt neni, tak to vetsinou nikdo dal nechrani, ale videl jsem i nadrze komplet olepeny amerikou, jenze to stejne pomuze jen proti lehkemu odreni a neresi to promacknuti. .. A navic to neni hezky :)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 15:33 | Nahoru | #4345

Prasouš píše: MichaelaZX636> ja to mam s farosem jednoduchy, kryt nadrze je soucasti kapot... Kdyz kryt neni, tak to vetsinou nikdo dal nechrani, ale videl jsem i nadrze komplet olepeny amerikou, jenze to stejne pomuze jen proti lehkemu odreni a neresi to promacknuti. .. A navic to neni hezky :)

no to bych tam nedavala skoda ze na kawu neni taky plastovy kryt jako na honde hold to asi pak prelakuju znovu az to budu jednou prodavat ted na estetiku moc hledet nebudu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 15:44 | Nahoru | #4346
Tak R1 dnes zavrčela už.. paráda ... v brně je asi kousek mé elekrtiky v kačírku... ztratil sem tak takovej hromadnej konektor kterej zpojuje 2 konektory tak proto to nejelo. taková kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 21:08 | Nahoru | #4347

MichaelaZX636 píše: Caute kluci koncem srpna bych chtela dat na ninju laminaty cely komplet ale chtela jsem vedet jestli treba resite nejak ochranu nadrze kdybych nahodou zalitla do kacera?? Nadrz budu mit puvodni....



Ono už to vyjde na stejno, jestli budeš kitovat, brousit a lakovat kryt nebo rovnou nádrž...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 21:45 | Nahoru | #4348

MichaelaZX636 píše: Caute kluci koncem srpna bych chtela dat na ninju laminaty cely komplet ale chtela jsem vedet jestli treba resite nejak ochranu nadrze kdybych nahodou zalitla do kacera?? Nadrz budu mit puvodni....



..jelikož jsem jeden z nejlepších "padačů" a často to trenuju,tak už "padat" umím! ...takže už nikdy nespadnu a když tak jen lehce a budu to mít pod kontrolou!

..ale proč to píšu...mám nádrž ještě jednu,tak ti ji, když tak poskytnu v případu nouze, a až budeš dělat to "přestrojení" tak i radu dám a nějaké plasty mám i k dispozici....za trochu "něhy" a milého slova!!
..jo a ještě jedna důležitá rada!!..základ všeho :srát tam hodně plynu a mít tak trochu dost hodně v píči!"/což máš výhodu proti klukům/!!

Naposledy editováno 09.07.2011 21:48:06

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 22:16 | Nahoru | #4349
Jojo, a nezapomenout TO odpruzit

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.7.2011 v 23:57 | Nahoru | #4350
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 3 Včera v 21:16 2stroke
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist