kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: Nejvýkonnější naháč od Ducati přichází - Monster 1200R
A toto je zasa čo? Do boha! Já čekám na nového, velkého SF! To bude zase to samé, možná s malinko tvrdším nastavením a elektronikou nahnaným vyšším výkonem o pár kobyl! Krucinál...
On ten nový STREET asi fakt letos nebude...
Takže V4R Factory a nebo, až se někteří jedinci vzbudí a budou chtít prodat své vymazlené SF za NORMÁLNÍ A PŘIJATELNÉ PENÍZE!!!
Kurva...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.09.2015 12:18:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Stev> Teda, ta díra v 6i a půl je hustá
já bych to ani dírou nenazval, spíš to bude taková plochá oblast a pak to zas vystřelí. A i v tý plochý oblasti to jede víc jak tele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ty nekupuješ motorky abys na nich jezdil...ale abys je prodával...chápeš to už?
Kupovat kvůli prodeji je prostě nonsens...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak to že je SF ultimativní bajk je jasný, ale že s ním někdo najede tolik aniž by se zmrzačil, nebo zabil je zajímavé ... Sice je od Pavelky tzn. 3x větší riziko smrti, ale i tak ..
Frennky> Když už jsem to tak projížděl tak jsem našel toto ... Tohle by jsi měl zvážit na té vaší páteční schůzi ..
Naposledy editováno 08.09.2015 13:25:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: já bych to ani dírou nenazval, spíš to bude taková plochá oblast a pak to zas vystřelí. A i v tý plochý oblasti to jede víc jak tele
No,no,jak jede líp?Jako na motor?Néééééééééé
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prdlajs ultimativní bajk. Konečně motorka, která fungovala tak jak má. Na rozbité cestě to jen tak drckalo, na želhličce to jezdilo jak po kolejích. Motor s laďákama od 3,5-4tis. táhnul do omezovače jak smyslů zbavený. Posez na rychlou jízdu jak stvořenej, mírný předklon, na nohy místa 3 x víc než na Tuonu nebo na Triplu, od 120km/h jsi se nemusel ani opírat, jak tě vítr nadnášel. Ve dvou kilech to chtělo přilehnout bradou k nádrži a ve 278km/h (mám do dnes důkaz na DDA že to tolik jede) už bylo fakt o držku. Každá zatáčka byla výsměchem fyzikálním zákonům, mohlo se na tom v náklonu brzdit, přidávat, když jsi ten plyn jen tak lechtal a motorka poslouchala. A to všechno pro to, že celá vylitá váží 167kg! Kolik že má dnes Panigale v esku? A Ohlinsy vodily ráfky lehčí než guma, která se na ně obouvala. Sériový tlumič řízení na rozdíl od toho na SUPERDUKOVI 1290 opravdu fungoval!
Ve sto šedesáti jste otočili heftem a za kadence dvou kulometů to začalo zrychlovat úplně stejně, jako když na 848 otevřeš na dvojku v 7tis. !!!
Po celo denním ježdění (přes 400km) Jeseníky a zpět jsem nebyl unavenej. Teda byl, ale to jenom pro to, že jsem rozjížděl novou kombu a tlačila mě nová helma a u zahrádky před cukrárnou na to každej čuměl, páč to je DUCATI se suchó spojkó.
Na něco jsem zapomněl?
Jo, monobloky M40. Tak k tomu snad nemusím nic psát. Po SF1098 jsem nejezdil motorku, která by brzdila líp a nebo alespoň stejně! A to jsem zkusil i Panigale "S", SUPERDUKA1290!
Takže asi tak...
A proč jsem ho 4x prodal? Bo su kokot...
Čaute!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Na něco jsem zapomněl?
za kolik jsi na tom dal brno?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak SF je ve své podstatě výborný stroj,ale potřebuje plno elektroniky a různých bezpečnostních a komfortních fičur,aby to bylo pro většinu motocyklistů jezditelné. Nové Tuono vyhodit takhle s fabriky bez všeho jen s motorem a brzdama,tak je podobně masochistické,jako SF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jasek píše: Stev> to je údaj na nic,na tý samý motorce může bejt rozptyl minuty podle kvality pilotů
není, když čtu o zatáčkách a výsměchu fyzikálním zákonům, společně s brutálníma brzdama, je dobrý si to dát do kontextu Člověk potom může zjistit že super podvozek a brzdy má i šestkovej hornet.
e: tím nechci říct že by na tom neměl jezdit nikdo kromě hustejch střelců, ale jen že to hodnocení vlastností je hodně subjektivní.
Naposledy editováno 08.09.2015 15:12:10
JollyJoker píše: Honba za výkonem je nekonečná, až někdy úsměvná
Jinak SF je ve své podstatě výborný stroj,ale potřebuje plno elektroniky a různých bezpečnostních a komfortních fičur,aby to bylo pro většinu motocyklistů jezditelné. Nové Tuono vyhodit takhle s fabriky bez všeho jen s motorem a brzdama,tak je podobně masochistické,jako SF
1/2 je svatá pravda, naprostá a se druhou nesouhlasím. Díky bohu, že tu elektroniku SF nemá! Jinak by nebyl tak ryzí a zábavný.
Pokud ona zmiňovaná "elektronika" funguje všude tak, jako mi to předváděla na SUPERDUKOVI a nebo na elektronickém plynu na M1200S, v tom případě né, děkuji, nemám zájem!
Brno jsem neměřil. Nevím, nejsem závodník, jezdím pro radost. Tam jsem měl možnost jen na motoškole a pak na volném ježdění po ní a to mě Pepa Sršeň na MV1078RR jednou předjel. Jednou na cílovce, ve dvou kilech po zadním... a potom už jsem ho neviděl...Cha cháááá...
Takže asi tak.
pocit křivdy už konečně lehce polevil...a konečně to je on...
Teď jen najde něco na koupi... a začnou nový slohovky.... pak to lehce zvadne... a na jaře bude už koukat po novým"nejsilnějšímmonsteruvšechdobodDucati " ...a s omluvným obličejem prodávat PÁTÉHO strýtfajtra... o maličko vylepšenýho...
VÍTEJ ... pojď a neubliž