zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Stav celkově k začátku roku v čr:
595ks CRF250L (k tomu dalších 88ks rally)
150cca TRICKER,XG*250
150cca KLX*250 (i 90.léta)
130cca WR250R
116ks PR5 -ajp (poloostré=další nepřihlášené?, model nahrazen novinkou SPR 250)
80cca WR250X -motard
80cca ALP 4.0/T2 -beta
60ks KLX230 -novinka za rok 2020 (model končí, připraveno dalších až 41ks ve výběhu E4)
46ks CRF250M -motard
37ks CRF450L -poloostré=další nepřihlášené?, ukončeno bez výběhu
20cca MOTARD 4.0/M4 -beta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak AJP jsem nedávno poslal do světa . Pravda, mnoho se u mě neohřálo. Trošku náš bezproblémový vztah nabořilo to, že jsem hned z kraje musel řešit opravu převodovky, která se dost vlekla. Už tam byla kaňka na reputaci. Trochu jsem pojezdil, ale asi jsem si moc zvykl na japonskou preciznost. Je to takový, prostě portugalsko čínský. Nejvíc mě asi sralo startování po delším stání. Jak za doby karbců ne-li horší. Člověk zvyklý na japonce, kde drknu starter a motor ihned běží, dojde vystřízlivění :D. Bylo potřeba si docela hrát s plynem, aby se to probudilo k životu (aspoň teda u verze 2014).
EDIT: Btw, když se počet PR5 srovná s tou WRR, tak to vlastně neni tak špatné. Na to, že to je už motorka opravdu off zaměření a větší jezdění po silnici se u ní nečeká, dosahuje téměř počtů WRR. Ale asi pořád tam tu roli bude hrát cena nového v době vzniku + možná menší důvěra k "neznámému".
Ještě jeden EDIT :D : By mě zajímalo kde je těch 37 CRF450L. To mi nakonec přijde docela dost na její cenu a dobu prodeje a velmi specifické zaměření.
Naposledy editováno 27.02.2021 21:34:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Další překvapivé číslo je 60 kusů KLX230 - ten model existuje teprve od loňska. Počítají se do toho o čistopisy? (motorky s vydaným českým TP, ve kterém ještě není zapsán žádný majitel), čekal bych, že většina těchto strojů bude teprve stát v prodejnách.
Naposledy editováno 27.02.2021 21:38:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mně je záhadou kde jsou ojeté crf250L v inzerci? Motoinzerce,motorkari,bazoš nic.
Naposledy editováno 28.02.2021 23:12:26
Naposledy editováno 27.02.2021 22:13:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: stráťa> To sice jo, ale třeba WR250R byla víceméně stejná třída. Ale hádám, že masový prodej ve stylu CRF zabila cena. Před 10 lety byl národ "chudší" a WRR dražší jak CRF dnes. Naopak CRF byla víceméně v době obecného blahobytu a za slušné peníze. Tak se dobře prodávala. Hádám, že 300 by pořád mohla být velmi žádaná - i díky minimu konkurence.
Jinak AJP jsem nedávno poslal do světa . Pravda, mnoho se u mě neohřálo. Trošku náš bezproblémový vztah nabořilo to, že jsem hned z kraje musel řešit opravu převodovky, která se dost vlekla. Už tam byla kaňka na reputaci. Trochu jsem pojezdil, ale asi jsem si moc zvykl na japonskou preciznost. Je to takový, prostě portugalsko čínský. Nejvíc mě asi sralo startování po delším stání. Jak za doby karbců ne-li horší. Člověk zvyklý na japonce, kde drknu starter a motor ihned běží, dojde vystřízlivění :D. Bylo potřeba si docela hrát s plynem, aby se to probudilo k životu (aspoň teda u verze 2014).
EDIT: Btw, když se počet PR5 srovná s tou WRR, tak to vlastně neni tak špatné. Na to, že to je už motorka opravdu off zaměření a větší jezdění po silnici se u ní nečeká, dosahuje téměř počtů WRR. Ale asi pořád tam tu roli bude hrát cena nového v době vzniku + možná menší důvěra k "neznámému".
Ještě jeden EDIT :D : By mě zajímalo kde je těch 37 CRF450L. To mi nakonec přijde docela dost na její cenu a dobu prodeje a velmi specifické zaměření.
Já moc nerozumím tomu, proč PR5 tak táhne oproti PR4. PR4 má bezva motor z CRF 230, je lehčí a o problémech čtu minimálně. O problémech s PR5 jsem si toho přečetl už tolik, že to proti třeba ostré 350 dává smysl jen cenou, zato PR4 fakt vypadá skvěle, otázka je, jak moc méně je testovaná, když se méně prodává.
Já na své jezdím teď druhou sezónu, nejteplejší léto a teď nejchladnější zima. Zatím co já se na to v těch -15 sotva vyškrabu, motorka startuje a šlape bez jediného problému. V období mokra jsem promočený a mám toho dost, zato motorka i po dvojím utopení dojede domů, v pohodovějším stavu, než já. Přesto mi to vrtá hlavou, co když tam číhají podobní bubáci jako u PR5? Doufám že ne, protože PR4 je pro mě takové zlaté vejce, geometrie a podvozek ostré, ale s motorem, spolehlivostí a blbuvzdorností tupé.
ad PR4/PR5 - pro mě z toho PR4 vypadla už proto, že je to karbec, vzducháč, nižší výkon a, pokud se nemýlím, i menší rám. NA druhé straně z pohledu čistě dual-sport s nádechem cestování, je to možná naopak výhoda. Otázka je, jak na tom pak něco řešit, když je to málo známej model od málo známé značky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 01.03.2021 12:36:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Už mám nachystanou LiFePo
Naposledy editováno 09.03.2021 20:29:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ok, pak sem něco hodím, což jsem chtěl stejně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |