zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Servis, kde vědí jak přezout dušovou gumu, není na každém rohu, nejbližší mám tak možná 40km. Nemají otevřeno non-stop a pokud řeším píchlé kolo někde po cestě, tak se do servisu ani nemám jak dostat. Pokud je člověk zvyklý si gumy přezouvat sám, zvládne zalepit píchlou duši v klidu uprostřed lesa za čtvrt hodiny.
Fic6> Plastové chrániče na ráfky existuji. V nouzi se dají použít i kousky nařezané petflašky. Pokud by ti ale vadily škrábance na enduru, nemůžeš jezdit off.
SuperSic58 píše: Já když přezouvám nebo mam defekt, tk sundám kolo nebo kola z motorky a odvezu je autem tady do motoservisu, tam mi je borec přezuje strojově bez dokurvení ráfku. Pokud je defekt na cestě, tk buď opatrně dojet a když by to nešlo, byl bych dál, tk si zavolám nějakej odvoz dodávkou nebo asistenci. Někde se s tim mrdat u cesty, to ani náhodou. Max u bezdušovky nějaká ta opravná sada, knot, bombičky atd. Ale stejně to s sebou nevozim
Myslím předloni jsem poprvé s sebou vzal opravnou sadu. Jel jsem na Speed Triplu. A poprvé jsem píchnul. U nějaký studánky někde u Plzně. Tomu se říká mít z prdele kliku Od té doby vozím na obou svých bezdušových motorkách. A proto jsem tak nervózní z motorek s duší ... teda né jako s duší, ale s duší
Naposledy editováno 12.02.2021 14:35:24
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo a první "eLka" v Řecku:
Naposledy editováno 13.02.2021 15:20:05
mito7 píše: Jak opravit defekt na motorce s jen bočním stojánkem? S prázdnou gumou to ani nejde opřít o stojan. A to nemusím být ani uprostřed lesa.
Stará berle, chvilka se svářečkou a měl jsem servisní stojan který zabere prd místa .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
E: Mrkev, kolik je vlastně tomu Tvému Hondí svišťovi (z foto viz dřív), předpokládám, že do roka?
Naposledy editováno 13.02.2021 22:24:43
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vozím obě duše v ledvince, plastovou dlouhou pumpu na kolo, malou montpáku, klíč na zadní kolo sloužící zároveň jako druhá montpáka, svíčák se svíčkou a ploché klíče 8-10-12-14-17, malé kombinačky, šroubovák.
Motorka se dá hodit na pařez, na šutr, nebou napíchnout stupačkou na žebřík k posedu.
Kohlstein píše: SuperSic58> Ohledně píchlých duší a vercajku píšeš jak bloncka.
Vozím obě duše v ledvince, plastovou dlouhou pumpu na kolo, malou montpáku, klíč na zadní kolo sloužící zároveň jako druhá montpáka, svíčák se svíčkou a ploché klíče 8-10-12-14-17, malé kombinačky, šroubovák.
Motorka se dá hodit na pařez, na šutr, nebou napíchnout stupačkou na žebřík k posedu.
Případně stupačky otočit a tak máš krásně vzpěry a můžeš to zapřít o cokoli .
V podstatě říká, že motorka má trochu nadváhu a slabé odpružení. Takže je to stejné jako s CRF250L.
Hned tam namontoval zadní odpužení Ohlins.
Je to teda Thajská verze, ale Evropská bude mít navíc jen emisní balast a ABS. Zajímavé je, že Evropská verze má mít žárovková světla a blinkry, zatímco zbytek světa LEDková.
Další zajímavostí je, že jeho to stálo v přepočtu 3800 euro, zatímco v EU se má údajně prodávat za 6500 euro.
V USA už je v prodeji KLX300. Jsem zvědav, jestli se Kawa rozhoupe k návratu do Evropy. Nižší hmotnost a lepší odpružení je to jediné, co bych od CRF chtěl. V tomhle si uživatelé chválili KLX250 ve srovnání s CRF250L. Jako hlavní slabinu KLX uváděli neduživý motor.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ohledně LED nemáš pravdu, LED jsou snad jen v Thajsku. Všude jinde Evropa, USA, Kanada ...bude halogen. A nevím, jak ve zbytku EU, ale u nás 6500 Euro teda nestojí, ale cca 5300.
KLX300 do Evropy imo nepůjde a i kdyby jo, tak bych stejně sáhl po CRF, ten podvozek je řešitelnej a ve všem ostatním má Honda navrch. Váží sice 137 kg, ale bez EVAPu - ten je za 1 kg, bez ABS - to je za 2 kg a Euro5 výfuk další 1 - 2 kg. A hned vyjde, že vlastně obě tříkila váží stejně...
Naposledy editováno 16.02.2021 07:38:49
Koukal jsem ze zvědavosti, jak se dá řešit podvozek na CRF250L (ke 300 ještě nic není) a vyrazilo mi dech, že to má v pravé šavli jen pružinu a v levé zase jen tlumič bez pružiny. No tyvole, (jinak to říc nejde), myslel jsem že je to urban legend, to bych čekal od čínského pitbika. Ta vidle musí hrozně trpět nerovnoměrným namáháním.
Existujou k tomu kity se 2 pružinama, ale tlumič neřeší.
Divil bych se, kdyby to na 300L bylo jinak.
CRF300 má samozřejmě rovněž oddělenou funkci trubek. Ale to má např i CB650R dokonce i CB1000R a žádnej problém s tím není.
Naposledy editováno 16.02.2021 16:05:10
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 18.02.2021 18:34:58
SuperSic58 píše: U čínskýho pitbjaka jsou vždy pružina i tlumič v každé šavli. Ten oddělenej systém jako je u crfka používá mraky motorek už pěknou řádku let, to neni nic novýho. Mě teda podvozek crfka vyhovuje, na rozbitejch okreskách maká jak má, oproti silniční motorce nebe a dudy. I lesní a polní cesty bez problémů. Jedině když to valíš po louce s drnama rychlejc, tk je cejtit, že nestíhá centrál a trochu naklepává. Jako na nějaký skoky a rychlej off, na to bych pořídil uplně jinou motorku..
Jak se potom dělá třeba vyvložkování? Dá se prostě vložka na zvýšení předpětí jen to té jedné šavle?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Ne, tu druhou volně vložíš do šavle s tlumičem
Spíš mi jde o to, jestli tím nezpůsobím problém. Když to dělám na normálním předku se dvěma pružiny, nemám obavu, že bych něco pokazil, i když se posouvám mimo předpětí se kterým výrobce počítal, ale nemám naprosto tušení, jestli tyto kombinované šavle nemají třeba horší vlastnosti, ve chvíli, kdy se předpětí posune mimo tovární rozsah.
Neznám to, proto se ptám.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 18.02.2021 18:42:31
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Animals21 píše: Nepřemýšlíte o nějakým dualsport čtvrtlitrovým srazu? Případně chystáte se někdo někam na nějaký delší výlet? Ať už pár dní po ČR nebo Alpy, ideálně třeba Ligurské?
Sice mám na AJP 40L úložného prostoru, ale nějakou dlouho tůru by se mi na tom jezdit nechtělo. Nebo to myslíš tak, že by se to tam dovezlo a jezdilo až tam? Na to mi zase připadá, že jsou v Alpách příliš striktní v tom, kam můžeš mimo silnici, takže pak není důvod nejet na normálních ADV motorkách. Ale taková tůra, kdy to dovezeme do Rumunska a pak tam budeme jezdit čistě terénem několikadenní výlety, to nezní vůbec špatně .
PS: Díky za rady s vyvložkováním ;) .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak já bych sraz dal, nebo i tu cestu po ČR. Pokud teda nevadí navýšení objemu o 36 ccm oproti čtvrtlitru a to, že tu mašinu ještě nemám . Ale brzo bude snad.
Naposledy editováno 19.02.2021 17:23:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |