globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 14:06 | Nahoru | #4171
SuperSic58> To jsi jak ty blondýny, co si odmítají samy i dolejt ostřikovače u auta a vše řeší číslem na asistenční službu.

Servis, kde vědí jak přezout dušovou gumu, není na každém rohu, nejbližší mám tak možná 40km. Nemají otevřeno non-stop a pokud řeším píchlé kolo někde po cestě, tak se do servisu ani nemám jak dostat. Pokud je člověk zvyklý si gumy přezouvat sám, zvládne zalepit píchlou duši v klidu uprostřed lesa za čtvrt hodiny.

Fic6> Plastové chrániče na ráfky existuji. V nouzi se dají použít i kousky nařezané petflašky. Pokud by ti ale vadily škrábance na enduru, nemůžeš jezdit off.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 14:28 | Nahoru | #4172
no já jsem to vloni dělal v podstatě prvně po spoustě let (před tím akorát Simson a MZ) a dalo se to. Trochu byl boj chytit grif na postupné shazování gumy pákami - ideální by byly 3 montpáky, aby se dvěma dalo vždy podržet to co už je shozene. Kupoval jsem si páky zaoblené s madly a ráfek to podle mě nijak neodnesl. Ani duši jsem napoprvé neskřípl .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 14:34 | Nahoru | #4173

SuperSic58 píše: Já když přezouvám nebo mam defekt, tk sundám kolo nebo kola z motorky a odvezu je autem tady do motoservisu, tam mi je borec přezuje strojově bez dokurvení ráfku. Pokud je defekt na cestě, tk buď opatrně dojet a když by to nešlo, byl bych dál, tk si zavolám nějakej odvoz dodávkou nebo asistenci. Někde se s tim mrdat u cesty, to ani náhodou. Max u bezdušovky nějaká ta opravná sada, knot, bombičky atd. Ale stejně to s sebou nevozim



Myslím předloni jsem poprvé s sebou vzal opravnou sadu. Jel jsem na Speed Triplu. A poprvé jsem píchnul. U nějaký studánky někde u Plzně. Tomu se říká mít z prdele kliku Od té doby vozím na obou svých bezdušových motorkách. A proto jsem tak nervózní z motorek s duší ... teda né jako s duší, ale s duší

Naposledy editováno 12.02.2021 14:35:24

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 11:19 | Nahoru | #4174
Jak opravit defekt na motorce s jen bočním stojánkem? S prázdnou gumou to ani nejde opřít o stojan. A to nemusím být ani uprostřed lesa.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 14:57 | Nahoru | #4175
Tu motorku položíš, případně podložíš něčím spodek rámu. Jinak boční stojánek ti moc nepomůže ani pokud by to na něj šlo opřít

Jo a první "eLka" v Řecku:



Naposledy editováno 13.02.2021 15:20:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 17:51 | Nahoru | #4176

mito7 píše: Jak opravit defekt na motorce s jen bočním stojánkem? S prázdnou gumou to ani nejde opřít o stojan. A to nemusím být ani uprostřed lesa.



Stará berle, chvilka se svářečkou a měl jsem servisní stojan který zabere prd místa .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 21:59 | Nahoru | #4177
CB600> měli ještě ukázat tu paní, co to natáčí ;)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 22:09 | Nahoru | #4178
No jo, Řekyně. Taky jsem znal jednu z Kréty, María . Ta jezdila teda na skůtru, ale to jako většina tam . Ale je to už dávno, drachmou se tam tehdá platilo a člověk jich potřeboval hodně

E: Mrkev, kolik je vlastně tomu Tvému Hondí svišťovi (z foto viz dřív), předpokládám, že do roka?

Naposledy editováno 13.02.2021 22:24:43

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2021 v 22:36 | Nahoru | #4179
CB600> narodil se 2.7., takže měl 7 měsíců. Ale trochu to uspisil. Měl se narodit až kolem 10.8. Ale dohnal to poctivě z 2.5 kg má teď 9. Pěkný buřt.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2021 v 18:49 | Nahoru | #4180
Tak pneu na crfku bych určo zvládnul přezout, ale má to svý ale, jedna věc je, že to nemá hlavní stojan. Pokládat moto na bok, to fakt ne hele Další věc, jak povolim osu? Vercajk s sebou nevozim, max pár imbusů a šroubovák. Nebudu s sebou tahat nějaký ráčny a montpáky. Jak zalepit duší? Srát se s tim u cesty nebo vozit furt náhradní? Rumunsko nejezdim, jen max jednodenní vejlety do 100km od domova. Na větší vejlety beru větší motorku. Na dirtbajku do lesa, když je defekt, tk sem vždy dojel zlehka domu a tam si defekt opravil v klidu doma. Ale když vidim ten domrdanej ráfek po x přezouváních, tk to bych na crfku mít fakt nechtěl Teď už i ty kola z dirtbajka vezu raději kámošovi do motoservisu, kde to přezouvá strojově, protože jak sem starej, tk sem línej Akorát babetku si přezouvám sám, páč ty pneu jsou měkoučký jak na bicyklu Jinak crfko mam od roku 13 a defekt jsem měl jen jeden a to při cestě na STK, kterou mam asi půl kilometru od domu Prošel sem i s tim prázdnym kolem Jinak uplná bloncka snad nejsem, na motorkách si sám měnim náplně, i brzdovku a olej v teleskopech, brzd.destičky, filtry, svíčky. Snad jen ventily a synchra bych svěřil servisu. Na dirtbajku si seřizuju ventilové vůle, je to easy a i sem vyndaval a půlil motor a měnil hřídel v převodovce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2021 v 19:13 | Nahoru | #4181
SuperSic58> Ohledně píchlých duší a vercajku píšeš jak bloncka.
Vozím obě duše v ledvince, plastovou dlouhou pumpu na kolo, malou montpáku, klíč na zadní kolo sloužící zároveň jako druhá montpáka, svíčák se svíčkou a ploché klíče 8-10-12-14-17, malé kombinačky, šroubovák.
Motorka se dá hodit na pařez, na šutr, nebou napíchnout stupačkou na žebřík k posedu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2021 v 20:26 | Nahoru | #4182

Kohlstein píše: SuperSic58> Ohledně píchlých duší a vercajku píšeš jak bloncka.
Vozím obě duše v ledvince, plastovou dlouhou pumpu na kolo, malou montpáku, klíč na zadní kolo sloužící zároveň jako druhá montpáka, svíčák se svíčkou a ploché klíče 8-10-12-14-17, malé kombinačky, šroubovák.
Motorka se dá hodit na pařez, na šutr, nebou napíchnout stupačkou na žebřík k posedu.



Případně stupačky otočit a tak máš krásně vzpěry a můžeš to zapřít o cokoli .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2021 v 22:05 | Nahoru | #4183
Recenze od majitele CRF300L co už na ní pár týdnů jezdí:


V podstatě říká, že motorka má trochu nadváhu a slabé odpružení. Takže je to stejné jako s CRF250L.
Hned tam namontoval zadní odpužení Ohlins.
Je to teda Thajská verze, ale Evropská bude mít navíc jen emisní balast a ABS. Zajímavé je, že Evropská verze má mít žárovková světla a blinkry, zatímco zbytek světa LEDková.

Další zajímavostí je, že jeho to stálo v přepočtu 3800 euro, zatímco v EU se má údajně prodávat za 6500 euro.

V USA už je v prodeji KLX300. Jsem zvědav, jestli se Kawa rozhoupe k návratu do Evropy. Nižší hmotnost a lepší odpružení je to jediné, co bych od CRF chtěl. V tomhle si uživatelé chválili KLX250 ve srovnání s CRF250L. Jako hlavní slabinu KLX uváděli neduživý motor.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2021 v 07:16 | Nahoru | #4184
Jo, ale ten borec to srovnává s Huskou 300, kterou též vlastní. Tak se nelze divit, že z toho srovnání v offroad CRF vyjde tak, že je podkoňovaná, těžká, má převody míň do síly a taky špatný podvozek. Thajská verze má navíc nižší světlou výšku a možná bude i měkčí. Ten chlapík taky nemá thajské proporce.

Ohledně LED nemáš pravdu, LED jsou snad jen v Thajsku. Všude jinde Evropa, USA, Kanada ...bude halogen. A nevím, jak ve zbytku EU, ale u nás 6500 Euro teda nestojí, ale cca 5300.

KLX300 do Evropy imo nepůjde a i kdyby jo, tak bych stejně sáhl po CRF, ten podvozek je řešitelnej a ve všem ostatním má Honda navrch. Váží sice 137 kg, ale bez EVAPu - ten je za 1 kg, bez ABS - to je za 2 kg a Euro5 výfuk další 1 - 2 kg. A hned vyjde, že vlastně obě tříkila váží stejně...

Naposledy editováno 16.02.2021 07:38:49

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2021 v 15:09 | Nahoru | #4185
CB600> Ono se to bude lišit i podle země EU. I tak je to dost rozdíl.
Koukal jsem ze zvědavosti, jak se dá řešit podvozek na CRF250L (ke 300 ještě nic není) a vyrazilo mi dech, že to má v pravé šavli jen pružinu a v levé zase jen tlumič bez pružiny. No tyvole, (jinak to říc nejde), myslel jsem že je to urban legend, to bych čekal od čínského pitbika. Ta vidle musí hrozně trpět nerovnoměrným namáháním.
Existujou k tomu kity se 2 pružinama, ale tlumič neřeší.
Divil bych se, kdyby to na 300L bylo jinak.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2021 v 16:00 | Nahoru | #4186
Tak rozdíl to je. Ale tak je to u všeho. U žádný motorky není cena stejná po celým světě, kord když jsou na různých místech různé legislativní požadavky (ať už na emise, délku záruka apod.), nehleděna na to, že v tom Thajsku se ta motorka i vyrábí. Cena v rámci EU už ale moc rozdílná nebude. Např v Německu 5475 E. Což jsem zhruba psal já. Není důvod, aby se to v rámci unie zásadně lišilo.

CRF300 má samozřejmě rovněž oddělenou funkci trubek. Ale to má např i CB650R dokonce i CB1000R a žádnej problém s tím není.

Naposledy editováno 16.02.2021 16:05:10

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:05 | Nahoru | #4187
U čínskýho pitbjaka jsou vždy pružina i tlumič v každé šavli. Ten oddělenej systém jako je u crfka používá mraky motorek už pěknou řádku let, to neni nic novýho. Mě teda podvozek crfka vyhovuje, na rozbitejch okreskách maká jak má, oproti silniční motorce nebe a dudy. I lesní a polní cesty bez problémů. Jedině když to valíš po louce s drnama rychlejc, tk je cejtit, že nestíhá centrál a trochu naklepává. Jako na nějaký skoky a rychlej off, na to bych pořídil uplně jinou motorku..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:21 | Nahoru | #4188
Kohlstein> Tyjo tak takovej Přemek Podlaha nejsem, ani drsnej endurák, netahám s sebou žádnou veteš, jen mobil a peníze Jsem jen strejda, co se jede občas vyvětrat za slunného nedělního odpoledne po českých luzích a hájích a kochám se jak Hrušínskej ve střediskový A kolo budu sundavat vždy jen v garáži a ráfku se montpáka nedotkne, časy našich dědů a kejvaček jsou pro mě už pryč

Naposledy editováno 18.02.2021 18:34:58

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:22 | Nahoru | #4189

SuperSic58 píše: U čínskýho pitbjaka jsou vždy pružina i tlumič v každé šavli. Ten oddělenej systém jako je u crfka používá mraky motorek už pěknou řádku let, to neni nic novýho. Mě teda podvozek crfka vyhovuje, na rozbitejch okreskách maká jak má, oproti silniční motorce nebe a dudy. I lesní a polní cesty bez problémů. Jedině když to valíš po louce s drnama rychlejc, tk je cejtit, že nestíhá centrál a trochu naklepává. Jako na nějaký skoky a rychlej off, na to bych pořídil uplně jinou motorku..



Jak se potom dělá třeba vyvložkování? Dá se prostě vložka na zvýšení předpětí jen to té jedné šavle?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:26 | Nahoru | #4190
Ne, tu druhou volně vložíš do šavle s tlumičem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:33 | Nahoru | #4191

CB600 píše: Ne, tu druhou volně vložíš do šavle s tlumičem



Spíš mi jde o to, jestli tím nezpůsobím problém. Když to dělám na normálním předku se dvěma pružiny, nemám obavu, že bych něco pokazil, i když se posouvám mimo předpětí se kterým výrobce počítal, ale nemám naprosto tušení, jestli tyto kombinované šavle nemají třeba horší vlastnosti, ve chvíli, kdy se předpětí posune mimo tovární rozsah.

Neznám to, proto se ptám.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:41 | Nahoru | #4192
No, jelikož se dělají motorky o oddělenou funkcí trubek i s funkcí regulace předpětí a i regulací komprese/odskoku (zvlášť), tak předpokládám, že by podložka pod strunu neměla být problém. Lidi tu strunu normálně mění za tužší a taky s tím není problém a podložka je to samé...

Naposledy editováno 18.02.2021 18:42:31

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 18:42 | Nahoru | #4193
Mr.Dreamer> Jo tak vyvložkovávala by se ta jediná pružina. Ale takhle bych to neřešil, spíš celou jinou tvrdší pružinou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 19:00 | Nahoru | #4194
CB600> Strunu?

SuperSic58> Ta podložka funguje úplně stejně jako nastavitelné předpětí, jenom potřebuješ jiný nářadí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2021 v 19:11 | Nahoru | #4195
Struna = pružina

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2021 v 07:28 | Nahoru | #4196
Nepřemýšlíte o nějakým dualsport čtvrtlitrovým srazu? Případně chystáte se někdo někam na nějaký delší výlet? Ať už pár dní po ČR nebo Alpy, ideálně třeba Ligurské?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2021 v 13:06 | Nahoru | #4197
Animals21> Já bych jel do Rumunska, ale žena to vidí jinak :D.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2021 v 15:53 | Nahoru | #4198

Animals21 píše: Nepřemýšlíte o nějakým dualsport čtvrtlitrovým srazu? Případně chystáte se někdo někam na nějaký delší výlet? Ať už pár dní po ČR nebo Alpy, ideálně třeba Ligurské?



Sice mám na AJP 40L úložného prostoru, ale nějakou dlouho tůru by se mi na tom jezdit nechtělo. Nebo to myslíš tak, že by se to tam dovezlo a jezdilo až tam? Na to mi zase připadá, že jsou v Alpách příliš striktní v tom, kam můžeš mimo silnici, takže pak není důvod nejet na normálních ADV motorkách. Ale taková tůra, kdy to dovezeme do Rumunska a pak tam budeme jezdit čistě terénem několikadenní výlety, to nezní vůbec špatně .

PS: Díky za rady s vyvložkováním ;) .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2021 v 17:21 | Nahoru | #4199
No s tím AJPem Ti to věřím, ale on to není ani tak dualsport, jako spíš enudro. A čistokrevné enduro (byť tupé) opravdu není na delší přejezdy nic příjemného.

Jinak já bych sraz dal, nebo i tu cestu po ČR. Pokud teda nevadí navýšení objemu o 36 ccm oproti čtvrtlitru a to, že tu mašinu ještě nemám . Ale brzo bude snad.

Naposledy editováno 19.02.2021 17:23:21

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2021 v 14:35 | Nahoru | #4200
Nemam o tom presnou predstavu, to bychom asi doladili. Zadne hard enduro, proste co nejvic po polnich/lesnich cestach, neco malo po silnici, spani dle domluvy, proste pohoda.

Na tech nasich motorkach uz par lidi objelo svet, tak se snad nebudem bat jet kousek po ose
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist