paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 19:56 | Nahoru | #361
Ahoj CDI jsem koupil ve Španělsku. Takto vypadá
Ignitech fungovat nebude, protože se musí vyněnit časovač ke snímači polohy klikové hřídele.Ten vypadá takto.
Má 9 impulzú za otáčku.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 20:00 | Nahoru | #362

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 20:08 | Nahoru | #363

pepe79 píše: Ahoj CDI jsem koupil ve Španělsku..


...no já myslel, jako že postneš nějaký obchod, kde se dá objednat. "Koupil jsem ho ve Španělsku",...to skoro vypadá, že je to tajné kde přesně si ho koupil?Tos koupil osobně v nějaké kamenném obchodě v tom Španělsku?....určitě mají i shop ne?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 20:15 | Nahoru | #364
Je to http://www.cdi-fmx.es/equipo.html lámanou angličtinou přeloženou přez google přímo od sergio.No prostě jsem mu poslal prachy na učet a on to poslal a ještě bez DPH.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 20:18 | Nahoru | #365

pepe79 píše: Je to http://www.cdi-fmx.es/equipo.html lámanou angličtinou přeloženou přez google přímo od sergio.No prostě jsem mu poslal prachy na učet a on to poslal a ještě bez DPH.


...díky. Cena je tedy "slušná".

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 20:22 | Nahoru | #366
Jestli si uděláš výlet do krkonoš, tak tě na jaře nechám povozit

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 21:05 | Nahoru | #367
Pěkný, ale to je skoro jedna šestina ceny motorky.

Naposledy editováno 20.12.2011 21:06:19

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 21:36 | Nahoru | #368
Jestli vyrobíš ten časovač, což by neměl být problém (třeba uprava starého) tak od igniteku pude v pohodě naprogramovat http://imfsoft.cz/h...ect-ignition-cdi.asp . Mám přípravek na měření úhlu předstihu tak není problém naměřit celý průběh. Dost jsem se tím zabýval. Dokonce jsem postavil celé cdi, ale problém byl že, jsem neměl rozdělaný motor a Japonci mně posrali triko s těmi 9ti impulzy. Tak jsem obětoval eura. Ale má to háčky,čidlo teploty,potenciometr polohy škrtící klapky, a nevratný proces s originál konektory.

Naposledy editováno 20.12.2011 22:09:07

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 22:18 | Nahoru | #369
Pepe79: A jak prosímtě funguje přesně ten potenciometr na hřídelce klapky karbece?...poznám něco, když ho odpojím?Co to přenastavuje v CDI předstih?Drátky od toho poťáku vedou přímo do CDI.SLR poťák mělo,...FMX taky má,...ale Dominátor ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.12.2011 v 22:28 | Nahoru | #370
Matess727x> Potenciometr ovlivňuje v malé míře křivku předstihu, znatelné to je na tvrdosti chodu motoru a motorové brzdě. Jinak při pouhém svezení není poznat odpojení potenciometru škrtící klapy.

Naposledy editováno 20.12.2011 22:40:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.12.2011 v 07:15 | Nahoru | #371
pepe79> proc by musel menit pulzni rotor,neverim ,ze nejde nastavit v softwaru tento pocet vystupku,pokud ne je tam jeste moznost specialniho nastaveni,resil jsi to s ignitechem,nebo jsi koukal do programu,pokud bude cas kouknu se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.12.2011 v 19:14 | Nahoru | #372
kubosh> Neřešil jsem s Ignitechem nic, protože jsem měl cdi postavené doma a neuměl jsem to vyřešit v programu mikrokoprocesoru. Jenom jsem si přečetl funkce CDI firmy Ignitech a mám pocit, že by museli vyrobit zapalování na zakázku a vyšlo by to na vyšší peníze. Takže si myslím, že se to nevyplatí. Proto jsem zvolil cestu nejmenšího odporu a koupil hotové CDI.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.12.2011 v 07:08 | Nahoru | #373
pepe79> jo chapu,je to tedy tak ze fmx ma cdi ne tci,jak jsem jiz psal cdi nabidka je omezenejsi,

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.12.2011 v 19:58 | Nahoru | #374
Troufám si říct, že než investovat do CDI, tak je lepší dát karbec Mikuni.

Myslím tím kombinaci buď Tuning CDI + seriový karbec nebo Seriový CDI + Tuning Karbec.

Protože tuning CDI sice asi vylepší průběh křivky díky lepšímu vychytanějšímu řízení zapalování, ale pořád nám tu zůstává seriový karbec a je to prostě obyčejný karbec se kterým se nedá moc dělat.

Když dám karbec Mikuni, je to ve spoustě směrech lepší, jak jsem psal někde nahoře.

Samozřejmně, že uplně nejlepší by bylo Tuning CDI, karbec Mikuni + svody + laďáky + vačka. A je to 100% super.

Ale taková ta v pohodě cesta mi přijde právě karbec a svody a laďáky.

Nevím jak to má Pepe79 jestli tam náhodu nemá i ten karbec

Jinak já jsem taky z krkonoš, a jestli bude mít Pepe79 někdy čas, rád bych se u něj stavil na pokec, a omrknul tu jeho krasavici ia aspoň si vzal za plyn na volnoběh jak mu to CDI maká, oproti serii.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

25.12.2011 v 20:15 | Nahoru | #375
mates nemohl by si mi poradit. v lednu bych si zajel pro FMX a jen by me zajimalo na co si dat treba pozor a tak, je to moje prvni motorecka.

http://www.jhmoto.cz...da-fmx-650-25kw.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 12:50 | Nahoru | #376
klouczek>

Na fotkách vypadá FMXko moc pěkně a při těch najetých KM asi nebude co řešit. Skoukni základní věci, jestli nejdou z motoru divné pazvuky, jestli se motorka nevlní apod. Asi nemá cenu tady vše vypisovat, co vše máš skouknout, tyto rady seženeš všude po netu, je to motorka jako každá jiná a z 99% tomu věnuješ stejnou pozornost ať je to FMX 650 nebo CBR 1000 RR.

No a taky si šáhni na motor až se přijedeš podívat na motorku, jestli je studený, aby na tebe nemachovali jak to pěkně chytá za studena.

Ale jak jsem psal, pokud historie motorky sedí, má to najeto co udávaji, tak by neměl být žádný problém.

Jediný co mi nesedí, je cena 49t.kč se mi zdá nějak málo, takto pěkný FMX 650 bych viděl na cca 60-65t.kč.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 13:52 | Nahoru | #377
Opteron>

no ona cena byla tak 2-3 mesice 59 000 a ted ji dali o 10 dolu, tak sem si rikal ze to je asi pro me znameni :D:Dpokud sezenu nekoho kdo tomu rozumi, tak tam s nim zajedu at se mi na to mrkne. s tim motorem je dobrej napad, to by me nenapadlo

Naposledy editováno 26.12.2011 13:54:20

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 16:17 | Nahoru | #378
Ty oprýskané výfuky jsou dost divný.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 16:18 | Nahoru | #379
matrixbiker>

ze by stribrenka ktera nedrzi ?:D

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 17:45 | Nahoru | #380

Opteron píše: klouczek>
Jediný co mi nesedí, je cena 49t.kč se mi zdá nějak málo, takto pěkný FMX 650 bych viděl na cca 60-65t.kč.


....v tom bych problém neviděl,...poslední dobou šla cena FMX celkem dolů. Dnes jich je třebas za 60 hodně,...to v době před rokem když jsem FMX kupoval já, tak za 60 nebylo ani jedno. Nehledě na to, že teď je nejlepší doba na koupi motorky,...páč je nabídka veliká a ceny hodně dole.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

26.12.2011 v 17:46 | Nahoru | #381

matrixbiker píše: Ty oprýskané výfuky jsou dost divný.


...není to nijak vyjímečný,...řekl bych, že to z těch konců sleze rychle a když jsem okukoval před rojkem FMX já, tak jich bylo hodně s tou slezlou barvou z konců,...včetně mého.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 13:51 | Nahoru | #382
cau chlapi, koupil jsem fmx a mam prasklý plasty na levý straně.nevim kde je mam sehnat, na netu nikde nejsou, poradte petr.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 13:54 | Nahoru | #383
to fmxko mam už já doma tak nikam nejezdi, koupil jsem jí za 47tis.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 15:02 | Nahoru | #384

pemara1 píše: to fmxko mam už já doma tak nikam nejezdi, koupil jsem jí za 47tis.


...komu jsi směřoval ten příspěvek?

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 15:32 | Nahoru | #385
no na ty plasty všem a o tý motorce klouczekovi, už jsem jí koupil já.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 17:11 | Nahoru | #386

pemara1 píše: no na ty plasty všem a o tý motorce klouczekovi, už jsem jí koupil já.


...aha, tak tož gratulace k novému FMX-ku.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 17:14 | Nahoru | #387

pemara1 píše: cau chlapi, koupil jsem fmx a mam prasklý plasty na levý straně.nevim kde je mam sehnat, na netu nikde nejsou, poradte petr.


...ty bočnice zkus...TADY .

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 17:21 | Nahoru | #388
pemara1>

Na FMX 650 si objednáš cokoliv do posledního šroubku z pohodlí domova z netu, vše z Holandska, což znamená, že to je v rámci EU, nemusí se už platit žádné DPH ani CLO(jako to bývá z USA, Číny, apod.), takže cena je pro tebe konečná, pouze si zaplatíš poštovné z NL, to je zhruba 600kč za balík do váhy 3-4KG.

AKTUÁLNÍ CENY PLASTŮ FMX 650 dne 1.1.2012

- levý podsedlový plast 92 EUR
- pravý podsledlový plast 92 EUR
- levý plast - kryt nádrže 109 EUR
- pravý plast - kryt nádrže 109 EUR
- zadní blatníček 100 EUR
- přední blatník 75 EUR
- Přední podblatník 50 EUR
- štítek, plastový kryt přední masky 145 EUR

Kompletní přeplastování FMX 650 = 772 EUR = cca 19 300,- Kč

ceny opravdu krásné, tak moc nebourej

Nebo si zajdi k nějakému ofic. dealerovi Hondy v ČR, a u něj si zrovna tak objednáš ty samé plasty, cokoliv, ceny počítej +- stejné(někdy něco levnější, něco zase dražší), a nebudeš muset platit poštovné.

Možnosti jsou jak sehnat plasty

Naposledy editováno 01.01.2012 17:25:09

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 17:39 | Nahoru | #389
Jo tak partsdepot bych moc nedoporučoval, ceny řádově o několik EURO vyšší, v něčem i o 100ky euro i USD více než je běžná cena na netu. Specielně válce, hlavy apod. věci mají tak prasecký ceny u některých modelů, že se to vyplatí objednat z USA(nebo i to NL), v případě USA/Kanada zaplatit si DPH, CLO, poštovné, a ještě tu je úspora několik tisíc Kč.

Pokud se nejedná o model motorky pro USA trh, tak pro kdejaký drobnosti, díly, plasty apod, určitě zajít k dealerovi, a tam si díl objednat.

Např.

Válec pro FMX 650 originál díl:

Holandsko: 700 EUR
partsdepot: 825 EUR

rozdíl: 125 EUR( 3125,- Kč) minus 600kč poštovné z NL, máme tu úsporu nějakých 2500,- Kč, tak bacha na to pánové, objednávat díly s rozumem.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

1.1.2012 v 17:53 | Nahoru | #390
Opteron: Pravda,..na PartsDepot jsou ceny sakra přitažený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist