Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
pepe79 píše: Ahoj CDI jsem koupil ve Španělsku..
...no já myslel, jako že postneš nějaký obchod, kde se dá objednat. "Koupil jsem ho ve Španělsku",...to skoro vypadá, že je to tajné kde přesně si ho koupil?Tos koupil osobně v nějaké kamenném obchodě v tom Španělsku?....určitě mají i shop ne?
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
pepe79 píše: Je to http://www.cdi-fmx.es/equipo.html lámanou angličtinou přeloženou přez google přímo od sergio.No prostě jsem mu poslal prachy na učet a on to poslal a ještě bez DPH.
...díky. Cena je tedy "slušná".
Naposledy editováno 20.12.2011 22:09:07
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Naposledy editováno 20.12.2011 22:40:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Myslím tím kombinaci buď Tuning CDI + seriový karbec nebo Seriový CDI + Tuning Karbec.
Protože tuning CDI sice asi vylepší průběh křivky díky lepšímu vychytanějšímu řízení zapalování, ale pořád nám tu zůstává seriový karbec a je to prostě obyčejný karbec se kterým se nedá moc dělat.
Když dám karbec Mikuni, je to ve spoustě směrech lepší, jak jsem psal někde nahoře.
Samozřejmně, že uplně nejlepší by bylo Tuning CDI, karbec Mikuni + svody + laďáky + vačka. A je to 100% super.
Ale taková ta v pohodě cesta mi přijde právě karbec a svody a laďáky.
Nevím jak to má Pepe79 jestli tam náhodu nemá i ten karbec
Jinak já jsem taky z krkonoš, a jestli bude mít Pepe79 někdy čas, rád bych se u něj stavil na pokec, a omrknul tu jeho krasavici ia aspoň si vzal za plyn na volnoběh jak mu to CDI maká, oproti serii.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
http://www.jhmoto.cz...da-fmx-650-25kw.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Na fotkách vypadá FMXko moc pěkně a při těch najetých KM asi nebude co řešit. Skoukni základní věci, jestli nejdou z motoru divné pazvuky, jestli se motorka nevlní apod. Asi nemá cenu tady vše vypisovat, co vše máš skouknout, tyto rady seženeš všude po netu, je to motorka jako každá jiná a z 99% tomu věnuješ stejnou pozornost ať je to FMX 650 nebo CBR 1000 RR.
No a taky si šáhni na motor až se přijedeš podívat na motorku, jestli je studený, aby na tebe nemachovali jak to pěkně chytá za studena.
Ale jak jsem psal, pokud historie motorky sedí, má to najeto co udávaji, tak by neměl být žádný problém.
Jediný co mi nesedí, je cena 49t.kč se mi zdá nějak málo, takto pěkný FMX 650 bych viděl na cca 60-65t.kč.
no ona cena byla tak 2-3 mesice 59 000 a ted ji dali o 10 dolu, tak sem si rikal ze to je asi pro me znameni :D:Dpokud sezenu nekoho kdo tomu rozumi, tak tam s nim zajedu at se mi na to mrkne. s tim motorem je dobrej napad, to by me nenapadlo
Naposledy editováno 26.12.2011 13:54:20
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Opteron píše: klouczek>
Jediný co mi nesedí, je cena 49t.kč se mi zdá nějak málo, takto pěkný FMX 650 bych viděl na cca 60-65t.kč.
....v tom bych problém neviděl,...poslední dobou šla cena FMX celkem dolů. Dnes jich je třebas za 60 hodně,...to v době před rokem když jsem FMX kupoval já, tak za 60 nebylo ani jedno. Nehledě na to, že teď je nejlepší doba na koupi motorky,...páč je nabídka veliká a ceny hodně dole.
matrixbiker píše: Ty oprýskané výfuky jsou dost divný.
...není to nijak vyjímečný,...řekl bych, že to z těch konců sleze rychle a když jsem okukoval před rojkem FMX já, tak jich bylo hodně s tou slezlou barvou z konců,...včetně mého.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Na FMX 650 si objednáš cokoliv do posledního šroubku z pohodlí domova z netu, vše z Holandska, což znamená, že to je v rámci EU, nemusí se už platit žádné DPH ani CLO(jako to bývá z USA, Číny, apod.), takže cena je pro tebe konečná, pouze si zaplatíš poštovné z NL, to je zhruba 600kč za balík do váhy 3-4KG.
AKTUÁLNÍ CENY PLASTŮ FMX 650 dne 1.1.2012
- levý podsedlový plast 92 EUR
- pravý podsledlový plast 92 EUR
- levý plast - kryt nádrže 109 EUR
- pravý plast - kryt nádrže 109 EUR
- zadní blatníček 100 EUR
- přední blatník 75 EUR
- Přední podblatník 50 EUR
- štítek, plastový kryt přední masky 145 EUR
Kompletní přeplastování FMX 650 = 772 EUR = cca 19 300,- Kč
ceny opravdu krásné, tak moc nebourej
Nebo si zajdi k nějakému ofic. dealerovi Hondy v ČR, a u něj si zrovna tak objednáš ty samé plasty, cokoliv, ceny počítej +- stejné(někdy něco levnější, něco zase dražší), a nebudeš muset platit poštovné.
Možnosti jsou jak sehnat plasty
Naposledy editováno 01.01.2012 17:25:09
Pokud se nejedná o model motorky pro USA trh, tak pro kdejaký drobnosti, díly, plasty apod, určitě zajít k dealerovi, a tam si díl objednat.
Např.
Válec pro FMX 650 originál díl:
Holandsko: 700 EUR
partsdepot: 825 EUR
rozdíl: 125 EUR( 3125,- Kč) minus 600kč poštovné z NL, máme tu úsporu nějakých 2500,- Kč, tak bacha na to pánové, objednávat díly s rozumem.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |