Pheta>Matess727x> chceš přijet na nějaké staré vráně?;) hlavně dojeď:)
....myslíš tím mojí vymazlenou Hondici?rambo46>Zdarec mám vistu 125 a sem s ní spokojen jen má svoje mouchy které řeším :) ale chtěl bych se zeptat jak nejlíp vyladit zvuk :) nebo jestli by jse tam vlezly neoriginalní laufy :) např (http://www.chopperhorse.cz/koncovka-vyfuku-turnout/) diki za odpověd Yuki ZDAR
Což takhle na konci svodu před vlastním tlumičem vyvrtat zdola dírku cca 2 mm
Tohle řešení máme na čínské dváce už od výrobce - výkon dobrý, zvuk dobrý, ...
[img]
Klasický problém praskání výpletu zadního kola (za pár kč lze převrtat na silnější dráty je pokoj), jsem druhý majitel a nejsou moc problémy. Jen ty doplňky, jak někdo psal "bambusový", zvlášť lanko spojky. Ale to jak jsem zjistil mi prasklo 3x po sobě kvůli idiotovi servisákovi, kterej použil nevím proč o polovinu slabší lanko - po výměně je to ok. Jinak výhody jsou velký - levná motorka, levný díly (ne ani japonci se nevyrovnaj když se to sečte), nenáročná údržba, spolehlivost v normě, nikdy mě nikdy nenechala,..
A nezapomeňte, motorka je tak dobrá a spolehlivá jak moc dobře a spolehlivě se o ní staráte. Rozjebat se dá kdeco i japonec se vyprasí, když se o něj nebudete starat a když se budete o čínu dobře starat odvděčí se Vám spolehlivou službou.
Důkaz tady - [img]
môj názor na yuki je taký, že pokiaľ človek nie je technický typ, tak radšej to nekupovať. Mne to problém nerobí, páč tatko mi s tým pomôže keď si neviem poradiť. S motorkou sme minulý rok najazdili 3500km cca, a spokojnosť. spotreba presne 3,5l/100km v priemere. na naučenie výborné podľa mňa. vysoký posed, ľahko idúca spojka, ľahká ovladateľnosť a pre niekoho môže byť plusom aj netradičný dizajn.
Ale keďže zima bola dlhá, tak sme sa rozhodli, že ju trošku upravíme obrazu svojmu ešte viac.(minulý rok to bol nový lak+ som si vyrobil uplne iný predný blatník, na foto to vidno dobre.). Ako prvé toho roku som si dokúpil diaľkové svetlo, keďže to pôvodné je strašná zloba. Potom prišiel na rad výfuk. Vnútro je vymené+odľahčené. Výsledok - ešte krajší zvuk na voľnobehu, naozaj parádny podľa môjho názoru :)
test zvuku, bez vzduchového filtru a vačšej trysky v karburátore,kvalita slabá, je to starým foťákom fotené.
ďaľej výmena airboxu za vzduchový filter DELO, a väčšia tryska do karburátoru. Pôvodná 98, my sme dali 120 :D. Výsledok je taký, že motorečka chytá krásne za studena na prvé kopnutie, ide lepšie za plynom, až mi tam chýba 6sty prevodový stupeň. Takže ako ďaľší krok bude kúpa novej rozety a veru aj reťaz treba novú, tá pôvodná má po 10 000km už dosť :D
A tu by som mal na vás otázku. Neviete mi poradiť, kde zohnať rozetu s 36-38 zubmi(pôvodná je tam 41) ? naj by bolo ak by to bol dáky eshop, príp niečo v oblasti zlínu, olomoucu.. Dík :)
Naposledy editováno 04.04.2010 12:09:43
Ale ak ti ide iba o znizenie vykonu, tak to sa moze spravit roznymi sposobmi..
Jestli toiž všechno pude podle mejch představ, tak bych mohl do prázdnin mít řidičák (tušim že je to ta podskupina je A1, no prostě do 25kW) a tak už se koukám, co bych si koupil, (No, teda jestli se vůbec zmůžu na něco lepšího naž na babetu) a padl mi do oka tenhle stroj (a pak ještě Virago, ale znáte to, člověk se nemůže zbavit představy, že dostane motku čerstvě s nulou na tachometru). A tak se chci dovědět, ideálně od někoho kdo to má, jaký to je. Samozřejmě je těžký někde sehnat na Yuki nějaké pozitivní ohlasy, takže se chci právě zeptat někoho kdo na tom opravdu jezdí (popř. jezdil). A tady právě první připomínka, považuju za velkej rozdíl JEZDIL a JEL. Nechci žádny skvělý rady od někoho, kdo na tom jel kolem baráku a řiká jakej je to shit. Pouze seriozní (ne)doporučení, pokud možno z vlastní zkušenosti.
Díky všem za spolupráci
Poznámka pro rejpaly
ANO, vím že je to hroznej krám, kterej smontovali šikmovoký na koleně
ANO, vím že je z lisovaný rejže a podřadnejch plastů
ANO, vím že se to po první tisícovce km rozpadne na kousky, pokud se na tom dřív nezabiju.
ANO, vím že ta cena je úměrná kvalitě
Naposledy editováno 17.05.2010 18:30:05
Potřeboval bych ale poradit zda máte někdo zkušenost s výměnou trysek v karburátoru a jestli jste měnili vzduchový filtr, za jiný něž origo, bez airboxu. Uvažuji že bych tam hodil KN.
Co se týká spolehlivosti, 2stovka bez problému, motor čistě Suzuky, reference na tohoto rejžovýho výrobce dobré (vyrábí fabr. Quinqi).