Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
pepe79 píše: Čau chlapi,já jsem koupil tuningové cdi. Hned první start mě překvapil. Motorka chytla hned na první převalení,a to po tříměsíční odstávce. Motor má uplně jinou odezvu na plyn. Bohužel nemužu to projet, protože u nás je už 20 cm sněhu. Hned na jaře vám napíšu, jak to pojede, ale myslím, že to bude znát dost. To soudím podle toho jak reaguje na plyn. Tak se už nemužu dočkat.
...a kdes to tuningové CDI koupil?...koupím si ho taky.
Opteron píše: Matess727x>
Čím si fotil tvoje FMXko, že máš tak živé fotky? zrcadlovka, nějaký lepší kompakt?
...já se focení věnuju už nějaký roky (tohle jsou spíš jen takový "pracovní" cvaky),....fotím hlavně zrcadlovkama, ale i lepšíma kompaktama. To na co se ptáš a ty dvě první, jsou konkrétně Nikonem D90+Tamron 17-50/2.8 II(stabilizace). To jak jsem byl z tý motorky nadšenej, tak jsem si říkal, že jí vezmu zrcadlem.
Ale i kompaktem se dají udělat slušné fotečky (ty dvě dole). Pak na motorce s sebou většinou všude vozím můj oblíbený,...a opravdu povedný kompakt Canon SX 120 IS. TADY ...mám celé vlákno o něm.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Tak teď poraď, stojí 130ka za to? Ale nic lepšího stejně nevidím, a roky preferuju jen Canony...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Opteron píše: Jo 120ku IS jsem loni kupoval brachovi, a než jsem se rozhoupal koupit to samý pro sebe, tak zmizel z trhu a místo něj je teď 130 IS, ale do toho se mi moc nechce, spíš váhám, 120ka měla suprovou světelnost objektivu a 130 je na tom o dost hůř??, no ty tomu rozumíš víc, ale u 120ky bylo 2.8 - 4.3 a 130 má teď 3.4-5.6 při malinko jiné ohniskové vzdálenosti než 120ka.
Tak teď poraď, stojí 130ka za to? Ale nic lepšího stejně nevidím, a roky preferuju jen Canony...
...ano, je to přesně jak píšeš,...130-cítka má o něco méně světelnější objektiv. Co si pamatuju-když jsem jí měl v ruce,...tak 130 má na začátku širší ohnisko. Tam ale záleží, co s tím fotíš, či co preferuješ?....jestli foťák na focení kamarádů, motorek atd., tak stejně vždycky vyzoomováváš, takže u té 130-cítky ještě o maloučko více, když na fotce-kompozici nechceš jen nějaké "nepatrné" postavičky v prostoru.A tam je to právě o tom, že jelikož není clona konstantní po celém rozsahu zoomu, tak je to širší ohnisko a horší světelnost u té 130-cítky podle mě většinou na škodu.Vyjímka je snad jen když chceš fotit krajinu,...páč tam potřebuješ široký ohnisko a přiclonit. A pak video má myslím 130-cítka lepší.
KTM 990SMT
a chtěl jsem svoji starou dát do světa
ale teď si říkám, stojí mi těch cca 60tis.Kč za tu ztrátu?
No, mám ke svoji staré citový vstah.
Až je mi teď líto, že FMXa je na posledních čtyřech fotkách tak vzadu, že je skoro neviditelná.
...jinak KTM je focena SONY alfa 300.
Naposledy editováno 19.12.2011 23:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
kubosh píše: Matess727x> a co takhle zkusit ignitech,nevim sice jestli fmx ma cdi nebo tci,ale pokud ma tci koupis u nich programovatelne za 3T,cdi by jsi musel zkusit na dotaz to nevim
....tak klidně bych zkusil,...ale nevím kde se informovat a kde to koupit,....a jestli vůbec je něco, co je přímo pro FMX atd.U nás se s tím asi nikdo nezabývá a s kupováním z ciziny nemám zkušenosti.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
kubosh píše: Matess727x>...je schopno jet fmx bez baterky?
...tak to netuším,...ale bez baterky nenastartuje, páč má jen starter, ale jestli jsi myslel, jako jestli dostatečně dobíjí, když odpojím baterku, tak to nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Je to přímo z Itálie a i s poštovným do ČR je cena 13000kč
http://www.ebay.it/itm/HONDA-FMX-650-05-07-TERMINALI-SCARICO-ARROW-THUNDER-ALU-/110627496253?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19c1e9a13d
V ČR vás výfuky na FMX vyjdou zhruba na 15t.kč
Jinak z FMX 650 se dá vyždímat až 50 koní tuning úpravou - vačka, karbec mikuni, výfuky, svody, CDI
Matess727x píše: ...ano, je to přesně jak píšeš,...130-cítka má o něco méně světelnější objektiv. Co si pamatuju-když jsem jí měl v ruce,...tak 130 má na začátku širší ohnisko. Tam ale záleží, co s tím fotíš, či co preferuješ?....jestli foťák na focení kamarádů, motorek atd., tak stejně vždycky vyzoomováváš, takže u té 130-cítky ještě o maloučko více, když na fotce-kompozici nechceš jen nějaké "nepatrné" postavičky v prostoru.A tam je to právě o tom, že jelikož není clona konstantní po celém rozsahu zoomu, tak je to širší ohnisko a horší světelnost u té 130-cítky podle mě většinou na škodu.Vyjímka je snad jen když chceš fotit krajinu,...páč tam potřebuješ široký ohnisko a přiclonit. A pak video má myslím 130-cítka lepší.
Ještě je taky 150 IS, ale má 14 MPix snímač, k čemu mi to je? Ať s tím jdou už do prde.. Kdysi před lety jsem začínal s Canon PowerShot A200, bez zoomu, bez ničeho, pevná světelnost 3.6, rozlišení 2MPix. Dělalo to pěkný fotky, sice to bylo jen o cvakání, nic nešlo kloudně nastavit, ale fungoval parádně a fotky fakt pěkný. A dnes? Naserou do foťáku MPixely, hoděj tomu "sračkový objektiv" a pak už jen čekaj kolik lidí se naláká na velký číslo MPix A když si člověk nekoupí rychlo kartu tak se i docela načeká než uloží fotku ze 14MPix. No a co pak s takovou fotkou?? 99% lidí jen cvaká co je napadne, pak musí u fotek v PC stejně změnit rozlišení, dát případně kompresi aby to šlo vůbec poslat někomu na mail a pochlubit se tím a tím A jsme u toho. Vyfotím ve velkým rolišení - nejsem profík, stáhnu fotky do kompu, musím je stejně zmenčit, musím dát případně tu kompresi, vyhodím z toho Exif aby měli co nejméně, a můžu si je hodit na web, nebo poslat kamarádům. Proto by mi stačil klidně 6ti megáč ale se špičkovou optikou, a udělám si s tím lepší fotky než fotit kompaktem se 14 MPix. No a taky spousta lidí řekně, tak si ve foťáku nastav menčí rozlišení, to sice jde, ale k čemu?? Pořád tady je ten rozdíl, hodně MPix a málo kvalitní optiky. Nevím jestli jsem jedinej komu toto vadí, ale připadá mi, že to je čím dál horší s kvalitou digitálů. Nemyslím doslova všechny, ale je to bída V době kdy já jsem fotil s 2Mpix kompaktem, tak se prodávali profi zrcadlovky se 4Mpix a stáli i 150 - 500t.kč, a v testech se vychvalovalo jak to dělá luxusní fotky. 4MPix a velká kvalitní optika Dnes je ta doba prostě v určitých směrech horší a sposuta uživatelů ani nemá páru co to je základní úprava fotek, kolikrát se mi stalo, že mi lidi poslali fotky motorek na mail bez jakýkoliv úpravy, jak jim to vyplivnul foťák, tak mi to poslali, potom mi místo 1 mailu přišlo mailů 15, v každým mailu po 1-2 fotek cca 8MB, to je pak super A foťáky v mobilu, o tom ani nemluvím, ještě že se stále prodávají mobily bez foťáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
kubosh píše: Matess727x> ne,ne jde o to ze takhle poznas jedli jde o cdi nebo tci /laicky/,tci zap je napajeno z bat kdezto cdi ma svuj okruh a tam vim,ze nabidka je omezena
...aha. Já tomu bohužel moc nerozumím.
klouczek píše: mě se tahle motorka tak libi a chtel bych si ji koupit, ale prijde mi jako by ji kazdej zatracoval. nikdy sem na ni nejel ale je fakt bomba. hned jak bude nejakej dobrej inzerat tak du do ni samozrejme i s ladakama :D:D hodne zdaru
...spousta těch, co jí zatracujou na ní v životě nejela, ale někde se dočetli-většinou od jiných někde na fóru, že to nejede, tak myslím kolem toho FMX vznikla taková fáma. Je jasný, že to FMX stále vychází z klasického endura, že to není žádnej "spešl" motard a s ostrýma motárdama se to nedá srovnávat. Dmes se i to FMX prodává i za docela dobrý peníze a investice minimálně do Dynojetu (cca 1500,-), ať už s jiným filtrem, nebo laďákama či bez laďáků, se pro to oživení motorky vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
jede to fakt pěkně a i když už jezdím šestnáctou sezónu a rozhodně to není moje první motorka, tak jsem se zatím nedostal na hranice toho,co motorka umí (...ééé, rozumíme všichni stejně tomu,že malá maximálka při rovný jízdě po dálnici se nepočítá?).
má super aktivní posez,dobrý brzdy, suprovou vidlici a krásnou jednoduchou stavbu.
origo zvuk je dost tlumenej. mě to třeba moc nevadí - stejně se mi většinu času prohání krosovou helmou meluzína. míval jsem DR s prokopnutým Laserem a to byl opačnej extrém - po delší vyjížďce ti hučelo v hlavě jak v nasraným úle...
co mě štve je, že na nádrž ujedu 130km a musím dát rezervu a spotřeba taky není z nejmenších... jo a sedlo je pohodlný jak svodidlo
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
tipmoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Jo FMXko je zatracovaný a podcěňovaný,ale uplně zbytečně.
Za ty peníze co se dnes prodávají ojetiny, je to hodně dobrý kompromis.
Je pravda, že Honda mohla některý detaily udělat lépe, a taky to nemusela tak "drasticky" uškrtit. Pak mají majitelé pocit že to je líný a motorka oničem. Přitom dnes už jsou docela slušný možnosti jak motorku odškrtit. Před lety to byla pálka, ale dnes stačí dát cca 4000kč za nový svody, aspoň ten dynojet do karburátoru, vypárat přisávání vzduchu a je z toho uplně jiná motorka se silným motorem 650ccm, spolehlivým, nenáročným na údržbu. A taky je mi jasný, že plno lidi si raději řekne, to si koupím něco jinýho než pořídit FMXko, cpát do toho ještě peníze do tuningu - sám si to taky občas říkám ale stále mě láká ten motor, měl jsem ho v Dominátoru, měl jsem XR600, XR400, to jsou motory stejné konstrukce, odolný, silný, daj se pěkně poladit. mimojiné te nsamej motor se dává do XR650 model 2012 na USA trhu - závidím amíkům...
Mě osobně teď napadá, kdybych šel do této třídy, tak prom mě jsou jen 2 stroje, FMX 650 nebo pak Yamaha MT-03. Motard od Yamahy to XT660X se mi nelíbí, určitě bude fungovat slušně, ale nikdy nepřekousnu svody pod motorem a pár detailů. To samý u XT660R.
Jinak co se týká výkonu u FMX 650 v sérii, schválně jsem se projel na naprosto seriovým FMX 650 s výkonem těch 37-38 koní, abych si mohl porovnat, jak to tedy je.
Připadá mi, že FMX 650 v serii jede dost podobně, spíš stejně a dokonce mi přijde že má lepší zátah od spodku než seriová Yamaha XT600E nebo seriový TT600E(oboje výkon cca 42k v serii)
A taky se mi potvrdilo, že FMX 650 nemůže být zas taková tragedie po stránce výkonu, jak se dá často dočíst, protože jsem jezdil nějaký čas na Dominátoru 650, který sice nebyl škrcený(45k), a moc dobře si pamatuju, jak Domík krásně táhnul i ve dvou lidech!!! Toto se nedá říct např o motorech XT600. A přitom NX 650 je ještě o několik KG těžší než FMX.
No ale jedna věc je jistá, FMX 650 by se mělo odškrtit tak jako tak, zlepší se citelně průběh výkonu a zlepší se i spotřeba směrem dolů. Ať jsem odškrcoval skútra, nebo motorku, vždycky jsem šel se spotřebou naopak dolů a výkonem nahoru. Vím že se to někomu může zdát divný, ale je to tak. Motorka "lépe" dejchá, jede jak má, nic jí nestojí v cestě.
A jak už jsem psal, k maximální spokojenosti u FMX bych to viděl na karburátor Mikuni TM40 + výfuky Arrow nebo leoVince + svody, a je z toho čistokrevný motor Dominátora 650 s ještě lepším průběhem výkonu díky Mikuni Přál bych vám poznat ten rozdíl mezi seriovým karbcem a pak Mikuni s akcelerační pumpou
No a ještě by mě docela zajímala ta jiná řídíci jednotka co se tady píše, pokud jenom ta jednotka dokáže takhle ovlivnit průběh výkonu zapalováním, tak to pak bude masakr se spojením s karbcem Mikuni
A taky by se ještě mělo brát v potaz, že to není jen o brutálním výkonu, ale o tom, jak se dá s motorkou vyblbnout, jak se ovládá, atd atd. Měl jsem kdysi CBR Fireblade a plno jiných strojů, výkonu až moc a stejně jsem to vždycky prodal, nebavilo mě to, dá se na tom jezdit pouze tam a tam, nic mezi tím, a ještě pro mě nepohodlný. Sednu na enduro, a můžu na tom jezdit celý den a pořád mě to baví a taky zvuk jednobuchu nebo 2válce je pro mě to pravé než řadový 4válec
Naposledy editováno 20.12.2011 16:14:47
klouczek píše: hodne pisou lidi, ze s origama vejfuky to ma hroznej zvuk, jak to je ?
Já naopak začínám přicházet na chuť zvuku sériovým výfukům.. kdysi jsem bláznil s výfukama, řvalo to, a stejně to moc nejelo, protože se vždycky jednalo o univerzál koncovky. Dnes to řeším tak, že si buď koupím laďáky přímo dělaný pro daný model motorky aby to stálo zato, nebo na tom ponechám seriový výfuk a je to lepší než na to dávat univerzální otevřenou koncovku, kde máte jen kravál. A co si budeme povídat, kolik lidí poctivě odladí karbec když na to prsknout univerzální otevřenou koncovku? Asi tak každej 10tý.
Ale jak říkám, dnes jsou uplně jiné možnosti než např. před 5ti - 8mi rokama Dnes když si zamanu, že si koupím FMX 650 a vytuním, tak za slušný peníze se daj sehnat pěkný kusy, sednu k netu a z pohodlí domova si objednám cokoliv mě napadne, od výfuku po ostrou vačku, karbec, nic není problém a za rozumný peníze. A nejen u FMX, ale spousta jiných strojů.
Ale pořád nejhorší na tom je, že mi tady v Evropě díky těn debilním EU normám musíme stejně paběrkovat, v Brazílii, Austrálii, USA, Kanada a Japonsko, tam jezdí stroje, o kterých si lidi myslí že se už 10 roků nevyrábí, nebo to jsou modely, který byste měli rádi doma na dojíždění do práce, víkendový blbnutí
callowsick píše: pro ty,co tu řešili svody z Domina - tenhle týpek je prodává i s koncovkama celkem za levno:
tipmoto
...dnes jsem měl čas, tak jsem se zastavil za kamarádama co maj motoservis s tím, jestli vědí jak to s tou kompatibilitou svodů z Domina na FMX. Svody z domina nepasujou na FMX.
Opteron píše: klouczek>
Jo FMXko je zatracovaný a podcěňovaný,ale uplně zbytečně.
Za ty peníze co se dnes prodávají ojetiny, je to hodně dobrý kompromis.
Je pravda, že Honda mohla některý detaily udělat lépe, a taky to nemusela tak "drasticky" uškrtit. Pak mají majitelé pocit že to je líný a motorka oničem. Přitom dnes už jsou docela slušný možnosti jak motorku odškrtit. Před lety to byla pálka, ale dnes stačí dát cca 4000kč za nový svody, aspoň ten dynojet do karburátoru, vypárat přisávání vzduchu a je z toho uplně jiná motorka se silným motorem 650ccm, spolehlivým, nenáročným na údržbu. A taky je mi jasný, že plno lidi si raději řekne, to si koupím něco jinýho než pořídit FMXko, cpát do toho ještě peníze do tuningu - sám si to taky občas říkám ale stále mě láká ten motor, měl jsem ho v Dominátoru, měl jsem XR600, XR400, to jsou motory stejné konstrukce, odolný, silný, daj se pěkně poladit. mimojiné te nsamej motor se dává do XR650 model 2012 na USA trhu - závidím amíkům...
Mě osobně teď napadá, kdybych šel do této třídy, tak prom mě jsou jen 2 stroje, FMX 650 nebo pak Yamaha MT-03. Motard od Yamahy to XT660X se mi nelíbí, určitě bude fungovat slušně, ale nikdy nepřekousnu svody pod motorem a pár detailů. To samý u XT660R.
Jinak co se týká výkonu u FMX 650 v sérii, schválně jsem se projel na naprosto seriovým FMX 650 s výkonem těch 37-38 koní, abych si mohl porovnat, jak to tedy je.
Připadá mi, že FMX 650 v serii jede dost podobně, spíš stejně a dokonce mi přijde že má lepší zátah od spodku než seriová Yamaha XT600E nebo seriový TT600E(oboje výkon cca 42k v serii)
A taky se mi potvrdilo, že FMX 650 nemůže být zas taková tragedie po stránce výkonu, jak se dá často dočíst, protože jsem jezdil nějaký čas na Dominátoru 650, který sice nebyl škrcený(45k), a moc dobře si pamatuju, jak Domík krásně táhnul i ve dvou lidech!!! Toto se nedá říct např o motorech XT600. A přitom NX 650 je ještě o několik KG těžší než FMX.
No ale jedna věc je jistá, FMX 650 by se mělo odškrtit tak jako tak, zlepší se citelně průběh výkonu a zlepší se i spotřeba směrem dolů. Ať jsem odškrcoval skútra, nebo motorku, vždycky jsem šel se spotřebou naopak dolů a výkonem nahoru. Vím že se to někomu může zdát divný, ale je to tak. Motorka "lépe" dejchá, jede jak má, nic jí nestojí v cestě.
A jak už jsem psal, k maximální spokojenosti u FMX bych to viděl na karburátor Mikuni TM40 + výfuky Arrow nebo leoVince + svody, a je z toho čistokrevný motor Dominátora 650 s ještě lepším průběhem výkonu díky Mikuni Přál bych vám poznat ten rozdíl mezi seriovým karbcem a pak Mikuni s akcelerační pumpou
No a ještě by mě docela zajímala ta jiná řídíci jednotka co se tady píše, pokud jenom ta jednotka dokáže takhle ovlivnit průběh výkonu zapalováním, tak to pak bude masakr se spojením s karbcem Mikuni
A taky by se ještě mělo brát v potaz, že to není jen o brutálním výkonu, ale o tom, jak se dá s motorkou vyblbnout, jak se ovládá, atd atd. Měl jsem kdysi CBR Fireblade a plno jiných strojů, výkonu až moc a stejně jsem to vždycky prodal, nebavilo mě to, dá se na tom jezdit pouze tam a tam, nic mezi tím, a ještě pro mě nepohodlný. Sednu na enduro, a můžu na tom jezdit celý den a pořád mě to baví a taky zvuk jednobuchu nebo 2válce je pro mě to pravé než řadový 4válec
....nejdřív jsem myslel, že zkopíruju jen pár vět, ale nakonec jsem si dovolil to zkopírovat celé, jelikož na to máme hodně podobný, néli naprosto stejný pohled.
Také mě FMX-ko baví,...nevím proč, můžu mít spoustu jiných i silnějších motorek,...nějaký jsem už měl, na nějakých jsem jen jel, ale FMX-ko mi prostě sedlo.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
To jsi bohužel propásnul Taky bych to bral jako hračku.
Před 3 týdnama tady byl Tricker, čerstvý dovoz na čistopisu, najeto pouze 5000km za 50t.kč. Byl naprosto ok a hned pryč, na tipmotu, možná sem tam škrábl plasty, ale jinak prostě jak novej...
Měj peníze připravený a číhej, nic jinýho ti nezbyde, dělám to taky tak
Opteron píše: Matess727x>
To jsi bohužel propásnul Taky bych to bral jako hračku.
Před 3 týdnama tady byl Tricker, čerstvý dovoz na čistopisu, najeto pouze 5000km za 50t.kč. Byl naprosto ok a hned pryč, na tipmotu, možná sem tam škrábl plasty, ale jinak prostě jak novej...
Měj peníze připravený a číhej, nic jinýho ti nezbyde, dělám to taky tak
...no jeden tu za 50 byl,...byl to ten s těma 5-ti tisícema najeto, ale ten inzerát byl podaný tak, že motorka bude k mání za 14 dní.Okamžitě jsem pánovi volal, že jí beru. On že jo,...a že jak jí doveze, dá mi vědět. Já mu ještě psal, že ale ať určitě, že o ní mám na 100% zájem. No a od té doby "makčupikču nespatřil". Telefon už dotyčný nebral a na moje zprávy nereagoval.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |