paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 09:22 | Nahoru | #3541
storeman> To ne. Já bych rači KLX 450. Ale zůstanu u starý dobrý 650. Jinak se snažim všechno dávat na spoření, protože kdybych to tam nedával, tak to za tu motorku utratim jak se znám. Pro mě je lepší mít u sebe maximálně 5000. To mi na jídlo stačí a nevymejšlim bejkárny jako další motorka

Tak to koupelna bude v zelenym ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 10:13 | Nahoru | #3542

Matess727x píše: ...to neznamená, že nejde zvednout. ....navlečeš na ní 2 podložku-kolik potřebuješ.


Tak já si taky trochu rejpnu . Spíš se podělím o zkušenost. Ta podložka je průměr 3 mm . Předevčírem jsem taky ladil karburátor a je to odzkoušený. Povedlo se mi sehnat hlavní trysku 155, co má eRko, ale volnoběžnou jsem neshnal. Volal jsem ještě klukovi, co tu má brzdu a motory seřizuje. Říkal mi, že volnoběžnou trysku měnili asi jen jednou z x set motorek. Stačí doladit šroubem bohatosti (základ 2 3/8 ot.), kde jsem dal 3 ot. a pod jehlu jsem dal podložku 0.6 mm tlustou (jinou jsem neměl). Už žádná střelba a motor jede jako fík . Spodek je výrazně silnější než s původním laufem a nastavení. Nejvíc je to samo znát na 1. a 2. kvalt, až jsem se příjemně lekl. Za jedna jde při přidání na zadní, že jsem to málem převrhnul. I vyšší kvalty jdou mnohem líp. Hlavně zmizelo takový to nepříjemný škubání při akceleraci po 2500 ot. . Co se týká nějaký výkonový špičky, tak víc než 5000 ot. jsem nezkoušel, páč to vůbec nepotřebuju. Zkrátka až na (na můj vkus) větší hlučnost , jen samý pozitiva . V rozsahu volnoběh - 5000 ot je to podle mýho gusta. Ještě zkusím to tlumítko, ale to udělám, že počet dírek bude takovej, aby plochou pokryly dosavadní průměr 35 mm a nechám u něj trochu delší trubku, aby šla do výfuku, aby se splodiny musely krepet vracet od zadní příruby. Snad to pomůže trochu víc tlumit hluk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 10:19 | Nahoru | #3543

storeman píše: Chceš říci že jsi dal motorku do cajku a nebudeš jezdit?
a já myslel že co nevidět dáme nějaké to první letošní vorání


Rád bych se přidal. Tenhle víked nemůžu, ale na příští sobotu bych si u manželky vzal dovolenou a přijel, teda pokud nebude jako dneska, kdy od rána chčije . V každým případě váš kraj navštívím, protože bych si rád vyzvedl pneu u Matessa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 10:41 | Nahoru | #3544

fhert píše: Matess727x> A nevíš náhodou o nějakym tom centrálu? Nebo z čeho by pasoval. Prodával Lomax z Rka. A já než jsem se dostal k netu byl už fuč


Co je za problém v centrálu?
Já měl dost unavenou pružinu a tak jsem si nechal udělat asi o 25% silnější. Stála 1500,-.
Abych řekl pravdu, nevím, jestli je teď to pravý ořechový, ale je to v terénu lepší. Hlavně už neslyším to drhnutí gumy, když šla na doraz. Chtělo by to, aby se na tom svezl někdo, kdo už má na KLXu něco nalítáno. Potom by bylo víc názorů.

Jediný co bych asi změnil je, použít menší průměr drátu a ubrat jeden závit (platí, že pokud by se jen ubral závit, pružina by byla ještě pevnější, což už by bylo moc)- samozřejmě by se to muselo nechat spočítat, aby zůstal ten parametr + 25 %

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 11:46 | Nahoru | #3545
Janek> Ok. Zkusim tedy taky o trochu zvednout jehlu podložkou. Jen o kousek. Já nechal šroub na základu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 11:50 | Nahoru | #3546
Janek> V pružině potíž neni. Já jsem lehká váha. Chtělo by to přitvrdit na útlumu. Nejlépe prostě štelovatelnej, aby jsi si mohl nastavit to co ti vyhovuje. Je mijasný že to jako moje KXo nebude, už jen ta váha. Ale přece jen trochu by to poladit chtělo, ať to neni jak žvejka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 17:02 | Nahoru | #3547
kadeloid> Oko jako takové určitě ne ale nevím jestli by nešel odšroubovat celej ten spodek což se mi zas moc nezdá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 17:15 | Nahoru | #3548
fhert> Třeba ti pomůže tenhle odkaz Centrál .
Jinak ten šroubek bohatosti můžeš bez obav povolit i o 4 ot. Jinak ta jehla jde krásně udělat na motorce. Pavolíš asi 17 šroubů a jsi u ní . Ale začal bych tím šroubem bohatosti, jestli bude znát nějaká reakce na povolení a pokud máš otevřenou koncovku, tak bych dal i větší hlavní trysku nebo vem 1,5 vrták a zrob si ji .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 17:46 | Nahoru | #3549

Janek píše: Rád bych se přidal. Tenhle víked nemůžu, ale na příští sobotu bych...



Dobrý nápad
Mohli bychom na příští sobotu něco naplánovat
Mohl by se přidat Horner a Rations...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 17:51 | Nahoru | #3550
storeman> A hned je, na co se těšit
Natrefil jsem na pěkný fotečky jedný KLX. Vůbec bych se týhle pouštní verzi nebránil

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 18:10 | Nahoru | #3551
Janek> jojo, vypadá zajímavě

čéče s tou příští sobotou by to mohlo klapnout! Taková malá zahajovačka!
sice neznám nějakou dlouhodobou předpověď, protože tento víkend se to počasí dost pokazí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:12 | Nahoru | #3552
Janek> Já vim měl jsem to dole asi desetkrát.Plasty, sedlo, nádrž. Nevim ale myslim, že šroubem toho zas až tak moc neovlivníš ne? Teda jestli se nepletu. Je to v podstatě volnoběžnej šroub v uvozovkách. Tudíž jestli ho vytočíš na 3 nebo 4 už by neměl byt kromě volnoběhu rozdíl ne? Pak leda jehla a poté leda tryska. Ale vrtat jí nebudu To bych se bál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #3553
Janek> Jinak dík za odkaz. Můžu se poohlédnout po centrálu na husku.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:34 | Nahoru | #3554

Pegos píše: kadeloid> Oko jako takové určitě ne ale nevím jestli by nešel odšroubovat celej ten spodek což se mi zas moc nezdá.



No právě celej ten spodek že by se odšrouboval od pístnice. Jak je dole ten gumovej doraz, tak by snad měl jít zvednout a pod nim by měla bejt "matka" na klíč a celej spodek by měl jít odšroubovat. Tak sem to měl já a myslim, že by to měl mít každej tlumič, ale zas tolik sem jich neviděl. Zkus se podívat. Mělo by to jít už jen z principu, že pístnice a to oko je z jinejch materiálů To by tam pak jednoduše šlo našroubovat vydličku z céčka a jesli tam je taky štelovací šroubek tak dodělat i ten a bylo by to

Ta kawa je zajímavá, ale je to eRko, tak to bude vyhoněnej sráč, že jo Mates

Naposledy editováno 17.03.2011 19:37:17

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:51 | Nahoru | #3555
fhert> On je to šroub bohatosti směsi, takže to má právě vliv, jak bohatá je směs při zavřený klapce. To, že máš chudou směs při zavřený klapce způsobuje právě to střílení, když zaklapneš plyn. Proto jsem psal, abys to vyzkoušel jako první. Povol to třeba o 3,5 ot. a vyzkoušej, jestli ta střelba nezmizí. Výška a tvar jehly mají vliv na složení směsy prakticky pořád, takže tím, že ji zvedneš, můžeš to složení taky změnit a to skoro pro celý spektrum otáček.
Hlavní tryska má vliv při vyšších otáčkách. Protože tam máš otevřenou koncovku, myslím, že směs bude chudá i v těch vyšších ot., což ty blbě poznáš, a je to hodně na škodu motoru - trpí ventily. Bohatá směs taky není dobrá - olejový film na stěnách třecích ploch válce se spaluje... Ideální je to vzít tam, kde měří emise, a kouknout, aby to mělo ve všech otáčkách správný poměr. Ono se to tu dost bagatelizuje, ale osobně mám před tvůrci výfukovejch systémů dost respekt. Pokud to nechceš nikde měřit, tak ti napoví barva svíčky
A jinak tu trysku klidně vyvrtej, pokud to bude potřeba.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:54 | Nahoru | #3556
fhert> sežeň si erkovej centrál. je plně stavitelnej a sedne přesně nemusíš nikde nic upravovat a vymejšlet. je akorát o 2 cm kratší, takže vyrobíš kratší táhla a máš hotovo úpravy typu tvrdší pružina nebo jen samotná kratší táhla jsou celkem k ničemu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 19:59 | Nahoru | #3557
fhert> Janek má s tou směsí pravdu, tak ho můžeš v klidu poslouchat. Jinak pro úplou představu jak je to se směsí je tady na tom obrázku. Už tu na fóru několikrát je a je to dost užitečný.


Naposledy editováno 17.03.2011 20:00:13

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:04 | Nahoru | #3558

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #3559
kadeloid> Známej mi ukazoval trochu jednodušší obrázek ze sady Dinojetu. Tam mě právě překvapilo, že asi nejvíc byla zdůrazněná jehla.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:26 | Nahoru | #3560
storeman> Zas takovej šlágr mi to nepřijde, ale je dobře, že je o jedno KLX víc .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:29 | Nahoru | #3561

lomax1400 píše: fhert> sežeň si erkovej centrál. je plně stavitelnej a sedne přesně nemusíš nikde nic upravovat a vymejšlet. je akorát o 2 cm kratší, takže vyrobíš kratší táhla a máš hotovo úpravy typu tvrdší pružina nebo jen samotná kratší táhla jsou celkem k ničemu...


Nejsou celkem k ničemu . Dokud si nekoupil tu oranžádu, bejvals hodnější .

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #3562

Janek píše: kadeloid> Známej mi ukazoval trochu jednodušší obrázek ze sady Dinojetu. Tam mě právě překvapilo, že asi nejvíc byla zdůrazněná jehla.



To je ale tady celkem taky Ty první 3 rádky sou jehla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:41 | Nahoru | #3563
Právě a mrkneš na šroub směsi a ten to ovliňuje nejméně. Ale pochopil jsem. Zavřu a střílí. Z toho důvodu přidat palivo při zavřený klapce a šoupěti tudíž v první cyklu 1/8.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #3564
lomax1400> No jo když než jsem se sem dostal už jsi mi ho prodal a já utřel nudli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:48 | Nahoru | #3565

fhert píše: Právě a mrkneš na šroub směsi a ten to ovliňuje nejméně. Ale pochopil jsem. Zavřu a střílí. Z toho důvodu přidat palivo při zavřený klapce a šoupěti tudíž v první cyklu 1/8.



Ale když se na to koukneš ještě jednou, tak zjistíš, že jako jedinej spolu se vzduchovym šroubem na to má vliv Zavřenou klapkou myslej volnoběh. Pak už ale taky záleží, jak moc ti to střílí. Jestli dost, tak tam bude ještě něco, ale jehla to nebude.

Naposledy editováno 17.03.2011 20:49:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:49 | Nahoru | #3566
kadeloid> Jasný, jasný. Pochopil jsem. Jen už to nechci zas rozdělávat Nemůžu se tam totiž ničim na ten blbej šroub dostat.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:51 | Nahoru | #3567
ERko to má vyřešený líp no. Neni tam ta elektrická kravina pod karburátorem a je tam placu jak svině

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:53 | Nahoru | #3568
Janku jak myslíš, že by se kawa tvářila na to, že bych jí o pár deka odlehčil vyvažovák? Uvažuju, že bych ten druhej motor trošku potunil.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 20:58 | Nahoru | #3569
No jo no. Když ten startér to je parádička.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

17.3.2011 v 21:02 | Nahoru | #3570
V tom dnešnim světě, kdy je každej na krok línej to parádička je. I když se u toho občas slušně zapotim, tak si stejně rači na tý páce zaskáču V tomhle se mi strašně líbí ty starý mašiny. Přijdeš, hupsneš na páku a celá motorka se rozklepe a občas chytne Já nevim, mě to prostě přijde tak nějak stylový
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kryt výfukových svodů pod motorem Triumph Tiger 955i Beny73 0 9.9.2024 v 11:27 Beny73
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 8 7.9.2024 v 13:48 kratkej01
cestovani Kawasaki KLX 650 Janlai 5 9.8.2024 v 14:06 docent
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 8 3.7.2024 v 15:40 Ondra666
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100

TOPlist