Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
Tak to koupelna bude v zelenym ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ...to neznamená, že nejde zvednout. ....navlečeš na ní 2 podložku-kolik potřebuješ.
Tak já si taky trochu rejpnu . Spíš se podělím o zkušenost. Ta podložka je průměr 3 mm . Předevčírem jsem taky ladil karburátor a je to odzkoušený. Povedlo se mi sehnat hlavní trysku 155, co má eRko, ale volnoběžnou jsem neshnal. Volal jsem ještě klukovi, co tu má brzdu a motory seřizuje. Říkal mi, že volnoběžnou trysku měnili asi jen jednou z x set motorek. Stačí doladit šroubem bohatosti (základ 2 3/8 ot.), kde jsem dal 3 ot. a pod jehlu jsem dal podložku 0.6 mm tlustou (jinou jsem neměl). Už žádná střelba a motor jede jako fík . Spodek je výrazně silnější než s původním laufem a nastavení. Nejvíc je to samo znát na 1. a 2. kvalt, až jsem se příjemně lekl. Za jedna jde při přidání na zadní, že jsem to málem převrhnul. I vyšší kvalty jdou mnohem líp. Hlavně zmizelo takový to nepříjemný škubání při akceleraci po 2500 ot. . Co se týká nějaký výkonový špičky, tak víc než 5000 ot. jsem nezkoušel, páč to vůbec nepotřebuju. Zkrátka až na (na můj vkus) větší hlučnost , jen samý pozitiva . V rozsahu volnoběh - 5000 ot je to podle mýho gusta. Ještě zkusím to tlumítko, ale to udělám, že počet dírek bude takovej, aby plochou pokryly dosavadní průměr 35 mm a nechám u něj trochu delší trubku, aby šla do výfuku, aby se splodiny musely krepet vracet od zadní příruby. Snad to pomůže trochu víc tlumit hluk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Chceš říci že jsi dal motorku do cajku a nebudeš jezdit?
a já myslel že co nevidět dáme nějaké to první letošní vorání
Rád bych se přidal. Tenhle víked nemůžu, ale na příští sobotu bych si u manželky vzal dovolenou a přijel, teda pokud nebude jako dneska, kdy od rána chčije . V každým případě váš kraj navštívím, protože bych si rád vyzvedl pneu u Matessa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
fhert píše: Matess727x> A nevíš náhodou o nějakym tom centrálu? Nebo z čeho by pasoval. Prodával Lomax z Rka. A já než jsem se dostal k netu byl už fuč
Co je za problém v centrálu?
Já měl dost unavenou pružinu a tak jsem si nechal udělat asi o 25% silnější. Stála 1500,-.
Abych řekl pravdu, nevím, jestli je teď to pravý ořechový, ale je to v terénu lepší. Hlavně už neslyším to drhnutí gumy, když šla na doraz. Chtělo by to, aby se na tom svezl někdo, kdo už má na KLXu něco nalítáno. Potom by bylo víc názorů.
Jediný co bych asi změnil je, použít menší průměr drátu a ubrat jeden závit (platí, že pokud by se jen ubral závit, pružina by byla ještě pevnější, což už by bylo moc)- samozřejmě by se to muselo nechat spočítat, aby zůstal ten parametr + 25 %
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jinak ten šroubek bohatosti můžeš bez obav povolit i o 4 ot. Jinak ta jehla jde krásně udělat na motorce. Pavolíš asi 17 šroubů a jsi u ní . Ale začal bych tím šroubem bohatosti, jestli bude znát nějaká reakce na povolení a pokud máš otevřenou koncovku, tak bych dal i větší hlavní trysku nebo vem 1,5 vrták a zrob si ji .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: Rád bych se přidal. Tenhle víked nemůžu, ale na příští sobotu bych...
Dobrý nápad
Mohli bychom na příští sobotu něco naplánovat
Mohl by se přidat Horner a Rations...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Pegos píše: kadeloid> Oko jako takové určitě ne ale nevím jestli by nešel odšroubovat celej ten spodek což se mi zas moc nezdá.
No právě celej ten spodek že by se odšrouboval od pístnice. Jak je dole ten gumovej doraz, tak by snad měl jít zvednout a pod nim by měla bejt "matka" na klíč a celej spodek by měl jít odšroubovat. Tak sem to měl já a myslim, že by to měl mít každej tlumič, ale zas tolik sem jich neviděl. Zkus se podívat. Mělo by to jít už jen z principu, že pístnice a to oko je z jinejch materiálů To by tam pak jednoduše šlo našroubovat vydličku z céčka a jesli tam je taky štelovací šroubek tak dodělat i ten a bylo by to
Ta kawa je zajímavá, ale je to eRko, tak to bude vyhoněnej sráč, že jo Mates
Naposledy editováno 17.03.2011 19:37:17
Hlavní tryska má vliv při vyšších otáčkách. Protože tam máš otevřenou koncovku, myslím, že směs bude chudá i v těch vyšších ot., což ty blbě poznáš, a je to hodně na škodu motoru - trpí ventily. Bohatá směs taky není dobrá - olejový film na stěnách třecích ploch válce se spaluje... Ideální je to vzít tam, kde měří emise, a kouknout, aby to mělo ve všech otáčkách správný poměr. Ono se to tu dost bagatelizuje, ale osobně mám před tvůrci výfukovejch systémů dost respekt. Pokud to nechceš nikde měřit, tak ti napoví barva svíčky
A jinak tu trysku klidně vyvrtej, pokud to bude potřeba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
lomax1400 píše: fhert> sežeň si erkovej centrál. je plně stavitelnej a sedne přesně nemusíš nikde nic upravovat a vymejšlet. je akorát o 2 cm kratší, takže vyrobíš kratší táhla a máš hotovo úpravy typu tvrdší pružina nebo jen samotná kratší táhla jsou celkem k ničemu...
Nejsou celkem k ničemu . Dokud si nekoupil tu oranžádu, bejvals hodnější .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
fhert píše: Právě a mrkneš na šroub směsi a ten to ovliňuje nejméně. Ale pochopil jsem. Zavřu a střílí. Z toho důvodu přidat palivo při zavřený klapce a šoupěti tudíž v první cyklu 1/8.
Ale když se na to koukneš ještě jednou, tak zjistíš, že jako jedinej spolu se vzduchovym šroubem na to má vliv Zavřenou klapkou myslej volnoběh. Pak už ale taky záleží, jak moc ti to střílí. Jestli dost, tak tam bude ještě něco, ale jehla to nebude.
Naposledy editováno 17.03.2011 20:49:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt výfukových svodů pod motorem Triumph Tiger 955i | Beny73 | 0 | 9.9.2024 v 11:27 Beny73 |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 8 | 3.7.2024 v 15:40 Ondra666 |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |