1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: Já nevím, mě baví motorka a motorka, ne podle počtu válců ale už dlouho vím že to s tím 2V jak je brutální a kdesi cosi je trochu přitažený za vlasy
Příjde mi totiž že ty co jezděj na 2V se snažej namluvit sami sobě že je čtyřhrnek nebaví a pořád maj tendenci to ostatním obohatit tím jaký to má koule, jak to hrozně brzdí motorem, jak na tom může jezdit jen fakt hodně brutální týpek, jak to dává největší požitek z jízdy atd.
Mě 2V (některý) bavěj ale tak nějak jsem nohama na zemi. Stejně tak mě bavěj některý 4hrnky. Jediný čeho jsem si všimnul je ten fakt že na dvouhrnku ti příjde že jedeš daleko větší palici díky placebo efektu.
Prostě a jednoduše, začněte chápat to že jsou 4hrnky a 4hrnky a 2v a 2v....
Je úplně jedno kolik to má válců ale jak to funguje jakožto celek a ne tady furt plácat píčoviny.
Na jakým nejsilnějším dvouválu jsi jel? Když už to takhle obsáhle hodnotíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo píše: Na jakým nejsilnějším dvouválu jsi jel? Když už to takhle obsáhle hodnotíš...
co je podle tebe silnej dvouvál když už tady mluvíte jen o válcích?! Jel jsem třeba na 999, 1198s, 990 superduke.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL píše: co je podle tebe silnej dvouvál když už tady mluvíte jen o válcích?! Jel jsem třeba na 999, 1198s, 990 superduke.....
Silnej dvouvál beru ty nový Duc 1098/1198 a KTM, pokud si na tý 1198s jel, tak potom neřikám nic. Jen je taky rozdíl na něčem se projet a něco mít delší dobu, to se asi taky hodnotí trošku jinak. Mě třeba kámoš půjčil R1 na projetí asi 5 km, tak to ani neřikám, že jsem na tom jel....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo píše: Silnej dvouvál beru ty nový Duc 1098/1198 a KTM, pokud si na tý 1198s jel, tak potom neřikám nic. Jen je taky rozdíl na něčem se projet a něco mít delší dobu, to se asi taky hodnotí trošku jinak. Mě třeba kámoš půjčil R1 na projetí asi 5 km, tak to ani neřikám, že jsem na tom jel....
Jenže pokud jsem si všimnul tak tady každej mele jen o válcích a já tu celou dobu říkám že to nejde brát podle počtu válců ale jen podle daný motorky, týpek z firestormem tady napíše něco o kladivu tak co si o tom mám myslet?! To je to co tady říkám už od začátku.....
To je úplně to samý jako tady každej plácá jak ho čtyřválce nebavěj ale projel třeba jen jednoho, nebo něco pod litr objemu a nebo něco hodně starýho....
Na to abych motorku poznal mi stačí trasa kterou znám kde jsou zatáčky, nějaký rovinky atd. a když bude mít třeba 15km (tam a 15km zpět) to mi stačí na to abych si udělal úsudek na podvozek, motor a celkový chování a jak to funguje.
Nicméně nejméně jsem měl půjčenýho toho superduka, což bylo na trasu kterou znám cca 10km tam a zpět.... nicméně i to mi stačilo na úsudek
Prostě to nejde brát podle počtů válců a kdo se už na pár motorkách projel tak ví že to tak je, a nejde ani plácat to že to jede ve vrchu a to zas ve spod. Stejně tak jako ta 1198 už nechcípla jako dřívější dvouhrnky a jelo to furt. Jediný co se těm válcům nedá upřít je to že dvouválec má daleko větší placebo efekt při čemž ty vibrace a ten zvuk člověku dodá na úsudku že jede ještě větší kládu než na 4hrnku a to platí u všech dvouválců.
Naposledy editováno 30.12.2011 16:21:29
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
To samé ten projev motoru, když na Triumpha člověk přeleze ze čtyřvála ve stejný kubatuře, tak asi rozdíl pozná, ale když na to sedne někdo kdo jezdí dvouvál, tak tam hodně marně hledá 10 rozdílů... Ale to už je psáno výše, musel bych na tom najezdit tisíce a pak bych to až mohl hodnotit a srovnávat! Ale ten třívál nevím nevím, asi nic pro mě, stejně jako čtyřvál... Je mi jasný, že na dvouválu nikdy nepojedu tak rychle a mimochodem, já to ani nemám na honění desetinek a na pobíjení vysavačů , naopak to mám čistě jen pro svou vlastní radost a potěšení a vím, že málokterá jiná motorka by mně dala to samé. Snad jen novější Ducati , i když i tam by to mohlo být sporné! Na druhou stranu po několika letech na "nejmenším z velkých" dvouválů musím říct, že ono to na silnice zase nejede tak špatně a pokud mě někdo trhne, většinou je to spíš o rukách než o motorce! Takže řekl bych, že jsem našel pro sebe to pravé, ale i tak bych si časem stejně rád okusil tu MV-Agustu v litru, zkusit se má všechno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Ale abych se těch našich pojízdnejch hromobití zastal, je potřeba říct že jedou furt dost pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Majklos píše: Stev> JOJO je pravda že moderní řaďáky stejnýho objemu jedou už dneska dole minimálně stejně a vršek, ten je uplně na jiným levelu.
Ale abych se těch našich pojízdnejch hromobití zastal, je potřeba říct že jedou furt dost pěkně.
Jo, jedou dobře a je to zábava, ale pro člověka co chce v rámci možností to nejrychlejší, litrovej dvouvál fakt není a brutálností V2 se to nevokecá
Naposledy editováno 01.01.2012 16:11:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Jirka749 píše: Já měl 4V a pak jsem ulítnul a zkusil 2V. A vrátil jsem se spátky k made in Japan 4V
Tak to máme stejné , ale jak psal DMC.motobiker... zkusit se má všechno. A já dodávám "a pak až žvanit a hodnotit." Je tady spousta chytráků co nic jiného neměli a kritizují jinou koncepci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
drippera píše: Moje řeč! jezdil jsem Bandita600/1200 dále pak GSX1400 a po nich už jen samé V2. SV1000, Tuono1000, Multistrada1000 a streetfighter1098. Měl jsem dvouválce od 86PS přes 126PS i 137PS a nakonec jsem skončil u 155PS. Super byly všechny a čím víc koní, tím větší sranda, ikdyž je fakt, že těch 130 plus mínus dostačuje. No a co tedy teď? Tříválec! Pro mě nový svět, nepoznané vlastnosti a zážitky a dál se uvidí...
U tebe je Ř3 logický krok a řeknu ti, že je to aspoň pro mně ještě větší exkluzivka než Ducatí V2. A je ze staré dobré poctivé Anglie a né lenivé Itálie kde flákači stavějí motorky stylem milimetr sem a milimetr tam............
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
navíc rozhodně nesouhlasím že čím víc koní tím víc zábavy, to je blbost
Nicméně ten speed je zrovna motorka která je fakt povedená, i když mně osobně se nejvíc líbí starej speed
Naposledy editováno 02.01.2012 07:37:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
To že si skoušel i jiný motorky, ok ale reaguju na to co si napsal že si měl, o ničem jiným ses nezmiňoval i tak teda nevím nevím, na gsx 1400 jsem nejel ale vzhledem k tomu jak táhne odspoda třeba stará K1 nebo třeba R1 02 je mi to divný...
I tak ale tam vidím akorát toho fazera v litru a ten odspoda fakt nejede no a pokud si měl R1 od 04 do 09 tak ta je na spodek taky úplně mrtvá... takže pořád neobjektivnost.
Pokud nezkusím porovnatelný tak mlčím a nemelu kraviny, zkus se tím řídit.
Prosím tě neplácej zase kraviny, já jezdím od 4let (terén) z toho od 16let na velkejch sportech... heft jsem držel víckrát než ty toho svýho fouňu při čůrání a motorek jsem projel a vyzkoušel za rok víc než ty za život takže u mě s tímhle moc neuspěješ , proto vím taky že podle válců nejde určit motorka
Výkon neznamená zábavu, je spousta motorek který výkon nemají zdaleka velkej ale jsou zábavnější než jiný... což ti potvrdí daleko víc lidí a myslím že zrovna mezi dvouválistama to bude většina. Výkon ti nezaručí zábavu
Takže já mám pocit "MILEJ ZLATEJ" že já v době kdy jsem tahal toho kačera jsem ho tahal za motorkou ale ty si seděl na záchodě a slintal u časopisu když čtu tvoje názory a když vidím jak seš chápavej o čem mluvím.
Naposledy editováno 02.01.2012 20:22:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
To bych šáhnul úplně jinam a po sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:04
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Omyl strejdo, já si rád poslechnu objektivní názor kterej dává smysl, včetně argumentace ale to ty bohužel nesplňuješ a tímto příspěvkem si mi to akorát potvrdil víš on není problém ve mě ale v tobě že nedokážeš to co plácáš argumentovat a nepřiznáš že seš hodně neobjektivní.... jinak pro mně za mně si jezdi třeba na papírovým draku, mě je to jedno ale když o něčem něco nevíš tak se radši zeptej místo toho abys psal kraviny a kopíroval texty z časopisů jiní, tady krásně argumentujou svoje názory narozdíl od tebe.
Ale o jedno tě poprosím, nenadávej mi ok já to nemám moc rád a když mi nějakej hrdinskej floutek nadává přes internet, dělá debila akorát sám ze sebe... ne ze mě ale to ty jistojistě víš když pořád omlíláš jak si velkej
Tak buď mlč, nenadávej mi a nebo pokud to hodláš dělat tak mi písni soukromou zprávu. Není problém abys tomu zobákovi zanadával osobně pokud na to nemáš tak mlč a nedělej ze sebe blbce prosím, vyser se radši na to.... díky
Naposledy editováno 02.01.2012 20:53:00
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 9 | Dnes v 12:26 ..Roko.. |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |