paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 21:26 | Nahoru | #271
tak Daytonu si nekoupim

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 21:35 | Nahoru | #272

Bubrak ZX10R píše: tak Daytonu si nekoupim


Ale jdi ty! Copak to video to bych pochopil, ale, že by jsi šel do 675 z litra? To by jsi musel mít stejný důvod jako já a to očividně nemáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

30.12.2011 v 09:45 | Nahoru | #273

GRASSEL píše: Já nevím, mě baví motorka a motorka, ne podle počtu válců ale už dlouho vím že to s tím 2V jak je brutální a kdesi cosi je trochu přitažený za vlasy
Příjde mi totiž že ty co jezděj na 2V se snažej namluvit sami sobě že je čtyřhrnek nebaví a pořád maj tendenci to ostatním obohatit tím jaký to má koule, jak to hrozně brzdí motorem, jak na tom může jezdit jen fakt hodně brutální týpek, jak to dává největší požitek z jízdy atd.

Mě 2V (některý) bavěj ale tak nějak jsem nohama na zemi. Stejně tak mě bavěj některý 4hrnky. Jediný čeho jsem si všimnul je ten fakt že na dvouhrnku ti příjde že jedeš daleko větší palici díky placebo efektu.

Prostě a jednoduše, začněte chápat to že jsou 4hrnky a 4hrnky a 2v a 2v....
Je úplně jedno kolik to má válců ale jak to funguje jakožto celek a ne tady furt plácat píčoviny.



Na jakým nejsilnějším dvouválu jsi jel? Když už to takhle obsáhle hodnotíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

30.12.2011 v 15:54 | Nahoru | #274

Sefo píše: Na jakým nejsilnějším dvouválu jsi jel? Když už to takhle obsáhle hodnotíš...



co je podle tebe silnej dvouvál když už tady mluvíte jen o válcích?! Jel jsem třeba na 999, 1198s, 990 superduke.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

30.12.2011 v 16:08 | Nahoru | #275

GRASSEL píše: co je podle tebe silnej dvouvál když už tady mluvíte jen o válcích?! Jel jsem třeba na 999, 1198s, 990 superduke.....



Silnej dvouvál beru ty nový Duc 1098/1198 a KTM, pokud si na tý 1198s jel, tak potom neřikám nic. Jen je taky rozdíl na něčem se projet a něco mít delší dobu, to se asi taky hodnotí trošku jinak. Mě třeba kámoš půjčil R1 na projetí asi 5 km, tak to ani neřikám, že jsem na tom jel....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

30.12.2011 v 16:17 | Nahoru | #276

Sefo píše: Silnej dvouvál beru ty nový Duc 1098/1198 a KTM, pokud si na tý 1198s jel, tak potom neřikám nic. Jen je taky rozdíl na něčem se projet a něco mít delší dobu, to se asi taky hodnotí trošku jinak. Mě třeba kámoš půjčil R1 na projetí asi 5 km, tak to ani neřikám, že jsem na tom jel....



Jenže pokud jsem si všimnul tak tady každej mele jen o válcích a já tu celou dobu říkám že to nejde brát podle počtu válců ale jen podle daný motorky, týpek z firestormem tady napíše něco o kladivu tak co si o tom mám myslet?! To je to co tady říkám už od začátku.....
To je úplně to samý jako tady každej plácá jak ho čtyřválce nebavěj ale projel třeba jen jednoho, nebo něco pod litr objemu a nebo něco hodně starýho....

Na to abych motorku poznal mi stačí trasa kterou znám kde jsou zatáčky, nějaký rovinky atd. a když bude mít třeba 15km (tam a 15km zpět) to mi stačí na to abych si udělal úsudek na podvozek, motor a celkový chování a jak to funguje.

Nicméně nejméně jsem měl půjčenýho toho superduka, což bylo na trasu kterou znám cca 10km tam a zpět.... nicméně i to mi stačilo na úsudek

Prostě to nejde brát podle počtů válců a kdo se už na pár motorkách projel tak ví že to tak je, a nejde ani plácat to že to jede ve vrchu a to zas ve spod. Stejně tak jako ta 1198 už nechcípla jako dřívější dvouhrnky a jelo to furt. Jediný co se těm válcům nedá upřít je to že dvouválec má daleko větší placebo efekt při čemž ty vibrace a ten zvuk člověku dodá na úsudku že jede ještě větší kládu než na 4hrnku a to platí u všech dvouválců.

Naposledy editováno 30.12.2011 16:21:29

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

31.12.2011 v 11:32 | Nahoru | #277





Naposledy editováno 02.01.2012 20:43:17

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

31.12.2011 v 19:06 | Nahoru | #278
drippera> No číst časopisy koukám umíš

proč si editoval to co si napsal o stránku zpět?!

Naposledy editováno 31.12.2011 19:12:11

Kdo přešel z V2 na 4V??

31.12.2011 v 19:11 | Nahoru | #279
.

Naposledy editováno 31.12.2011 19:11:51

Kdo přešel z V2 na 4V??

31.12.2011 v 22:30 | Nahoru | #280
to ja zatim presel akorat z 1V (nebo jak to oznacit ) na V2

Naposledy editováno 31.12.2011 22:30:14

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 12:33 | Nahoru | #281
drippera> Triumph dělá skvělé stroje , ale pro mě by to asi nebylo... Známej má Speeda a měl jsem možnost si ozkoušet 675ku. Je to krásná, lehoučká a pohodlná mašina (ve srovnání s Ducati se s ní dá určitě i dobře cestovat, protože se na tom nemusí tolik ležet, i když to je asi víc o zvyku ), jenom ten zvuk... Třívál zní určitě trochu hruběji než čtyřvál, ale zrovna ta 675ka má víc k litrovýmu řaďáku ve čtyřválu než k dvouválu. Dokonce i ten "skorolitr" Speed zní téměř stejně jako řadovej čtyřválec, možná je dole hlubší a ve vrchu tolik neřve, ale člověk na první poslech skoro nepozná rozdíl...

To samé ten projev motoru, když na Triumpha člověk přeleze ze čtyřvála ve stejný kubatuře, tak asi rozdíl pozná, ale když na to sedne někdo kdo jezdí dvouvál, tak tam hodně marně hledá 10 rozdílů... Ale to už je psáno výše, musel bych na tom najezdit tisíce a pak bych to až mohl hodnotit a srovnávat! Ale ten třívál nevím nevím, asi nic pro mě, stejně jako čtyřvál... Je mi jasný, že na dvouválu nikdy nepojedu tak rychle a mimochodem, já to ani nemám na honění desetinek a na pobíjení vysavačů , naopak to mám čistě jen pro svou vlastní radost a potěšení a vím, že málokterá jiná motorka by mně dala to samé. Snad jen novější Ducati , i když i tam by to mohlo být sporné! Na druhou stranu po několika letech na "nejmenším z velkých" dvouválů musím říct, že ono to na silnice zase nejede tak špatně a pokud mě někdo trhne, většinou je to spíš o rukách než o motorce! Takže řekl bych, že jsem našel pro sebe to pravé, ale i tak bych si časem stejně rád okusil tu MV-Agustu v litru, zkusit se má všechno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 13:39 | Nahoru | #282
DMC.motobiker> takhle to má asi většina lidí na dvouválcích, blbý je že se občas čertěj když čtou že V2 nejede. Což je bohužel, ve srovnání s R4, objektivní pravda ...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 13:41 | Nahoru | #283
DMC.motobiker> Pěkně napsaný, přesně tak to mám taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 13:46 | Nahoru | #284
Stev> JOJO je pravda že moderní řaďáky stejnýho objemu jedou už dneska dole minimálně stejně a vršek, ten je uplně na jiným levelu.
Ale abych se těch našich pojízdnejch hromobití zastal, je potřeba říct že jedou furt dost pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 15:39 | Nahoru | #285
Já měl 4V a pak jsem ulítnul a zkusil 2V. A vrátil jsem se spátky k made in Japan 4V

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 16:11 | Nahoru | #286

Majklos píše: Stev> JOJO je pravda že moderní řaďáky stejnýho objemu jedou už dneska dole minimálně stejně a vršek, ten je uplně na jiným levelu.
Ale abych se těch našich pojízdnejch hromobití zastal, je potřeba říct že jedou furt dost pěkně.



Jo, jedou dobře a je to zábava, ale pro člověka co chce v rámci možností to nejrychlejší, litrovej dvouvál fakt není a brutálností V2 se to nevokecá

Naposledy editováno 01.01.2012 16:11:38

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 19:10 | Nahoru | #287
DMC.motobiker> No kámo tady jsi zabodoval souhlas. Hodně dobře napsané.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 19:13 | Nahoru | #288

Jirka749 píše: Já měl 4V a pak jsem ulítnul a zkusil 2V. A vrátil jsem se spátky k made in Japan 4V


Tak to máme stejné , ale jak psal DMC.motobiker... zkusit se má všechno. A já dodávám "a pak až žvanit a hodnotit." Je tady spousta chytráků co nic jiného neměli a kritizují jinou koncepci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 20:20 | Nahoru | #289



Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:54

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

1.1.2012 v 20:31 | Nahoru | #290

drippera píše: Moje řeč! jezdil jsem Bandita600/1200 dále pak GSX1400 a po nich už jen samé V2. SV1000, Tuono1000, Multistrada1000 a streetfighter1098. Měl jsem dvouválce od 86PS přes 126PS i 137PS a nakonec jsem skončil u 155PS. Super byly všechny a čím víc koní, tím větší sranda, ikdyž je fakt, že těch 130 plus mínus dostačuje. No a co tedy teď? Tříválec! Pro mě nový svět, nepoznané vlastnosti a zážitky a dál se uvidí...


U tebe je Ř3 logický krok a řeknu ti, že je to aspoň pro mně ještě větší exkluzivka než Ducatí V2. A je ze staré dobré poctivé Anglie a né lenivé Itálie kde flákači stavějí motorky stylem milimetr sem a milimetr tam............

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 07:36 | Nahoru | #291
drippera> Nooo jako mít ty čtyřválce co ty tak bych taky radši dvouválce, mezitím co 4hrnky si měl rozpočtový Banďoury který jsou fakt strašný a koncepce z roku pojď na mě z boku tak dvouhrnky si měl podstatně novější, tomu říkám přesně to neobjektivní posouzení....

navíc rozhodně nesouhlasím že čím víc koní tím víc zábavy, to je blbost

Nicméně ten speed je zrovna motorka která je fakt povedená, i když mně osobně se nejvíc líbí starej speed

Naposledy editováno 02.01.2012 07:37:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 19:31 | Nahoru | #292


Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #293


Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:25

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 19:54 | Nahoru | #294
drippera> rozumíš co ti tady říkám?! Nezlob se na mně ale já mám pořád pocit že ty motorkám asi zas tak moc nerozumíš viď?! Mluvím o koncepci, to že budeš mít motorku třeba z roku 2012 je sice hezký ale je to úplně jedno když bude mít komponenty z roků 85-95 už to chápeš?! To je třeba zrovna případ Banditů který kvůli hodně malý ceně museli mít co nejmenší náklady na výrobu....

To že si skoušel i jiný motorky, ok ale reaguju na to co si napsal že si měl, o ničem jiným ses nezmiňoval i tak teda nevím nevím, na gsx 1400 jsem nejel ale vzhledem k tomu jak táhne odspoda třeba stará K1 nebo třeba R1 02 je mi to divný...
I tak ale tam vidím akorát toho fazera v litru a ten odspoda fakt nejede no a pokud si měl R1 od 04 do 09 tak ta je na spodek taky úplně mrtvá... takže pořád neobjektivnost.
Pokud nezkusím porovnatelný tak mlčím a nemelu kraviny, zkus se tím řídit.

Prosím tě neplácej zase kraviny, já jezdím od 4let (terén) z toho od 16let na velkejch sportech... heft jsem držel víckrát než ty toho svýho fouňu při čůrání a motorek jsem projel a vyzkoušel za rok víc než ty za život takže u mě s tímhle moc neuspěješ , proto vím taky že podle válců nejde určit motorka

Výkon neznamená zábavu, je spousta motorek který výkon nemají zdaleka velkej ale jsou zábavnější než jiný... což ti potvrdí daleko víc lidí a myslím že zrovna mezi dvouválistama to bude většina. Výkon ti nezaručí zábavu

Takže já mám pocit "MILEJ ZLATEJ" že já v době kdy jsem tahal toho kačera jsem ho tahal za motorkou ale ty si seděl na záchodě a slintal u časopisu když čtu tvoje názory a když vidím jak seš chápavej o čem mluvím.

Naposledy editováno 02.01.2012 20:22:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 19:58 | Nahoru | #295
drippera> to že je novější speed lepší nepopírám ale starší má podle mýho daleko větší charisma a je dle mýho daleko hezčí takovou motorku bych si kupoval pro styl, ne pro parametry a výkon....
To bych šáhnul úplně jinam a po sportu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #296


Naposledy editováno 02.01.2012 20:42:04

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 20:32 | Nahoru | #297
Já si myslím, že kdo nezkusil 900RR Fireoblude ten neví co je jedinečnost, styl, charizma, emoce (to bych podtrhl ) a koule.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 20:36 | Nahoru | #298
drippera> No koukám že došla argumentace tak nastávaj nadávky

Omyl strejdo, já si rád poslechnu objektivní názor kterej dává smysl, včetně argumentace ale to ty bohužel nesplňuješ a tímto příspěvkem si mi to akorát potvrdil víš on není problém ve mě ale v tobě že nedokážeš to co plácáš argumentovat a nepřiznáš že seš hodně neobjektivní.... jinak pro mně za mně si jezdi třeba na papírovým draku, mě je to jedno ale když o něčem něco nevíš tak se radši zeptej místo toho abys psal kraviny a kopíroval texty z časopisů jiní, tady krásně argumentujou svoje názory narozdíl od tebe.

Ale o jedno tě poprosím, nenadávej mi ok já to nemám moc rád a když mi nějakej hrdinskej floutek nadává přes internet, dělá debila akorát sám ze sebe... ne ze mě ale to ty jistojistě víš když pořád omlíláš jak si velkej

Tak buď mlč, nenadávej mi a nebo pokud to hodláš dělat tak mi písni soukromou zprávu. Není problém abys tomu zobákovi zanadával osobně pokud na to nemáš tak mlč a nedělej ze sebe blbce prosím, vyser se radši na to.... díky

Naposledy editováno 02.01.2012 20:53:00

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 20:37 | Nahoru | #299

italšrot píše: Já si myslím, že kdo nezkusil 900RR Fireoblude ten neví co je jedinečnost, styl, charizma, emoce (to bych podtrhl ) a koule.



Je pravda že to charisma a emoce Honda ještě měla

Naposledy editováno 02.01.2012 20:38:08

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 22:00 | Nahoru | #300
Na posledních dvou stránkách mě nejvíc mrzí,že jsem to nestih přečíst ještě před editací...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 9 Dnes v 12:26 ..Roko..
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist