paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dva, nebo čtyři válce??
17.1.2010 v 13:33
Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motorky... Do teď jsem byl smířený s nejlevnější možnou variantou a to bylo GS500, nebo ER5, ale SV-čka a BANDITY nejsou o moc dražší...
Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #271
DMC.motobiker> Hele se te zeptam.... Proc chces radsi karbon nez hlinu? Ma to nejaky vyhody nebo jenom kvuli vzhledu?

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:52 | Nahoru | #272

pylot>DMC.motobiker> Hele se te zeptam.... Proc chces radsi karbon nez hlinu? Ma to nejaky vyhody nebo jenom kvuli vzhledu?


Karbon nepálí a je lehkej. Zase se musí dávat pozor na vatu jinak se propálí nebo zežloutne.

Měl jsem ho na RS a samotná koncovka vážila jak prázdná petka. (trošku přeháním, ale je to lehký jak pírko)

Naposledy editováno 20.01.2010 22:53:43

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:59 | Nahoru | #273
pylot> No tak jasně že kvůli vzhledu , nehoním váhu, a na 916 prostě patří karbon, úplně to změní celkovej vzhled , a je to na ní prostě super , jinak já mám raději bezúdržbový věci, takže u Monstera je pro mě určo lepší hliník, jak říká Roman, o karbon se musíš i občas starat , ale u té 916 mi to za to prostě stojí...

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 23:18 | Nahoru | #274
DMC> K tomu starání. U výfuků jsem měl na té děrované trubce jemnou síťku (vypadá jako proti komárům ) a díky tomu vata nevylítává. Už jsem to slyšel z více stran. No a carbon vypadá líp no. Teď budu mít kartáčovaný nerez- ten se mi taky líbí. Víc než leštěnej.

Navíc stačí mít jen dobré vrtáky, nýtky si odvrtat a nažďuchat tam vatu a pak zanýtovat. To není nic složitýho. Jen ty vrtáky se mi nějak ztrácí.

Naposledy editováno 20.01.2010 23:20:37

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 00:44 | Nahoru | #275
RomanSS> No taky možnost , já mám pocit že na Monsteru už mi žádná vata nezbyla, a proto to právě má tak skvělej zvuk! Každopádně te sound je tam tak super že s tím nebudu nic dělat, na 916 to už budu muset hlídat, nejednomu už se to zabarvilo dozlatova , takže u karbonů na to chce holt dávat pozor no. Jinak kámoš teď má v plánu kupovat laďáky na Monstera, a říkal něco o nějaký český firmě - ale teď bych fakt kecal kdybych se snažil si vzpomenout co to je za značku, a říkal že by ho měli oba ty laďáky vyjít na nějakých 6 tisíc , a má to prej i vložku a všechno, takže pak už jen stačí na to dát nálepku termíků a je vymalováno! Jinak já to mám horší, protože na 916 je to skvělej atyp , takže musím volit někoho kdo je dělá, a většinou stojí všechny stejně, takže Termignoni v karbonu jsou jasná a pro mě jediná možná volba...

Naposledy editováno 21.01.2010 00:45:29

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 12:10 | Nahoru | #276
Nebo 3 válec?

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 15:03 | Nahoru | #277
tak jsem to důkladně počítal a vychází mi, že nejlepší je 2,79 válce!

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 16:21 | Nahoru | #278
to je blíž ke dvoum... teda jestli ignoruju 3:D

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 16:32 | Nahoru | #279
Pokud na motorce začínáš, asi bych zvolil Bandita, nebo Fazera... Jsou to motorky přívětivé, relativně blbuvzdorné a na nich získáš ostruhy.... No a časem bych doporučil sednout na dvouválec a buďto tě specifičnost 2V chytí (jako mě) a přejdeš k nim, nebo upgradeuješ v mezích 4V.... Sednout ze startu na dvouvál je blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 16:35 | Nahoru | #280

DMC.motobiker>Sweep> Jé takových je...

RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...

Souhlas! Mám totéž, - i s laufama - jen v devítistovce a neměnil bych. Pokud jde o provedení výfuků u Monstera, nic jiného, než hliník, nebo matná ocel bych tam nedával. Monster je konzervativní až klasický stroj a nerez, nebo karbon jej jen zhyzdí.

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:11 | Nahoru | #281
Na rady se vykašli stejnak jsem napíšou,že je dobrý,to co maj v garáži je to spíš na tobě na co se cejtíš,ale každej jsme začínali.500ccm tě brzo omrzí at je to CB.ER nebo GS to neber skus to SV vyborná mašina pro začátečníky velký náklady na udržbu nejsou a už vubec né na provoz,tak si to nech projít hlavou

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:13 | Nahoru | #282
o provedeni carbone jsem také uvažoval,vyhrál nerez ovál...

jinak si myslim ze s B6 ci SV neuděláš žádnou chybu,vřele doporučuji ...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #283
Chochu tady bude s doporučováním velkej problém, jelikož a protože ti vždycky každej doporučí takovej motor, jako má on sám ve svým mazlíkovi. GS a ER ale určitě nebrat - po víkendu tě omrzí. Kdybych měl volit mezi Banditem a SV, tak bych bral asi toho Bandita, protože je o něco rychlejší a je to i větší držák.

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #284

WhiteS>Chochu tady bude s doporučováním velkej problém, jelikož a protože ti vždycky každej doporučí takovej motor, jako má on sám ve svým mazlíkovi. GS a ER ale určitě nebrat - po víkendu tě omrzí. Kdybych měl volit mezi Banditem a SV, tak bych bral asi toho Bandita, protože je o něco rychlejší a je to i větší držák.


Ještě, že kefi dá na radu někoho, kdo na těhle motorkách aspoň něco najel.

dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #285
Jo, SV650 bych se nebál... sice jak píšu, dvouvál není pro začátek moc vhodný, ale tím jsem myslel spíše nějakou italskou divočinu, SV není záludný stroj, nebál bych se toho taky....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:33 | Nahoru | #286
Rado_> no já už jsem rozhodnutéj pro to SV. Pokud se nebudu snažit podřazovat nakloněný v zatáčce, tak si myslím že je bezpečná a i ideální (a ten zvuk dvouválce...) Už mi jen stačí udělat papíry, sehnat prašule a hlavně musím konečně prodat tu dandynu. Už na ní projíždím moc benzínu a s takovou bych nikdy nenašetřil ani na GS 500....

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #287
kefi> dobrá volba..... je to levné na provoz a není to záludný stroj....

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

21.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #288
kefi> správná volba ...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

22.1.2010 v 07:49 | Nahoru | #289
Dědóch> Přesně tak... Jeden a velkej... K tomu není co dodat...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

23.1.2010 v 20:40 | Nahoru | #290

Váňa>lubin>
Pokud srovnáváš SV650 s bandaskou 600 tak ano, pokud ale vezmeš B650 pak mají zátah úplně stejnej



nechtěl jsem slovíčkařit, ale byl to B650, ač první modelový rok...tuším, že vzducháč....třebas ten novej vodník je na tom líp....

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

24.1.2010 v 21:08 | Nahoru | #291
Já bych jednoznačně doporučil Bandita 650S,tedy polokapotu, ještě ten poslední model se vzduchem a olejem chlazeným motorem. Motor se bez problémů rozhýbá na šestku i ze 40 km rychlosti,což žádný dvouvál nedokáže, a když ho naopak už od dvojky vezmeš pod krkem,tak tam máš v mžiku nasázenou šestku a na tachu 200. Spotřebu má kamarád typicky mezi 4,5 až 4,8 litry na sto.
Podvozek se dá nastavit opravdu na míru k potřebám jezdce. Má vynikající chování v zatáčkách,do kterých se skládá naprosto snadno a lehce.Když jsem na něm poprvé jel po známé trase,s úžasem jsem zjistil,že zatáčky projíždím rychlostmi,které mám jako top se svou ZZR 600!! A to naprosto lehce,bez sebemenší křeče.
Jednu nevýhodu věak tento Bandit má. Nějak se mu nechce na zadní
Je však možné,že to je jenom rukama Pokud někdo ví,jak s ním na zadní,snadno rychle a bespečně,tak sem stím

dva, nebo čtyři válce??

24.1.2010 v 21:46 | Nahoru | #292
rychlýdědek> Bandit 650S do MotoGP!!!

Ná záda přes spojku a plnej...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

24.1.2010 v 23:17 | Nahoru | #293
rychlýdědek>

Bandaska je už skoro klasika a není špatná, ale zase bych povozek a ovladatelnost nepřeceňoval, H6, FZ6, ER6 jsou nezanedbatelně lepší ...

dva, nebo čtyři válce??

28.1.2010 v 04:51 | Nahoru | #294
Jeslti je lepší dvouvál, nebo čtyřvál? Nej je třiválec!! Sedni na mašinu a ber tu, terá ti nejvíc sedne. Stejně po několikaset odjetech km zjistíš, že má nějaký mouchy, ať koupíš cokoliv. Já volil pětikilo z důvodu nižšího povinnýho ručení. Nakonec je 500 kč rozdílu asi dost malichernejch, ale když člověk studuje, je i 500 Kč občas rozhodujících.
Osobně sjem přestupoval z ČZ 180/487.3, což se v dnešní době asi moc nevidí, takže mi všechno přišlo jako děsná raketa. Nakonec jsem z důvodu ceny sáhnul do dvouválu Kawasaki ER-5 a zatím toho nelituju. NA druhou stranu musím šíct, že mě vadí neustálý řazení. Všechny tyhle motorky maj krátký kvalty a objem se ničím nenahradí. Nemyslím, že 2 válec, alespoň v týhle kubatuře jsou extra záludný. Samozřejmě když člověk podřazuje v relativně vysokejch otáčkách, občas se blokne zadní kolo. To ovšem není na škodu, alespoň má člověk z mašiny trochu respekt. TAky chod motoru není tak sametovej jako u 4 válec (zatím jsem sedlal jen dva čtyřválce, jene byl Diversion v autoškole). Těžko říct jaké jsou tvoje ambice. Já radši delší cestování, takže z tohodle pohledu není ER-5tka úplně ideální, ale dá se to. Hlavně chování dvouválce je trchu víc temperamentní než u čtyřválce. Měl sjem od kamaráda půjčený Suzuki GSX 650F a u tý šestka v pohodě pobrala rychlost lehce nad 50, zatímco u ER-5tky už při padesáti cuká i pětka...Ale zato mi přijde pocitově lepší dvouválec v nižších středních až středních otáčkách- prostě nejdřív cuká, když netrefíš dobře otáčky, ale pka se rychle sebere. Samozřejmě záleží na kontrukci a nastavení každého motoru. nechci takhle generalizovat jen ze 3 motorek. Pokud chceš jen blbnout, ber asi nějkaý šestikilo 4 válec. Pokud chceš jezdit spíš na pohodu, s nižší spotřebou a mít motor, který víc vydrží, ber dvouválec. Mým snem je nějaký tříválec z Produkce Triumphu, proto jsem napsal, co jsem napsal. Neber to zase tak moc vážně :)
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist