paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Názor na NC
11.11.2014 v 09:00
Jelikož mám v garáží jen to "NC" přídám sem jeden názor.
Rád se projedu na dvou kolech. Jelikož jezdím do práce tak mám na výběr jestli jet autem, busem nebo na moto. Jezdím přes Brno. Busem dvě hodiny, autem dražší a je to krabice na čtyřech kolech. Spojím příjemné s užitečným-moto. Jaké moto? V mém případě bych bral 3 motorky. Na ty bohužel nemám. Měl bych xjr 1300- skvělá moto, na každodenní ježdení do práce velká spotřeba, přes město trápení motorky. Jinač bych s ní jezdil na výlety, ale mám rodinu, prácu, prácu na svém domě, koníček ryby, tak na ty výlety s motorkou toho moc nezbývá. Mít xjr jen na výlet dvakrát za rok je luxus. Druhou bych měl Suzuki V-strom 1000, nový model, dobře se hodí na naše silnice, pohldné svezení- ale stejné podmínky jak xjr- čas a papírky. Třetí bych měl skútra Kymco 300. Jede to, malá spotřeba, ale na ty výlety nic moc. Do práce jak dělaný, ale jen na cestu do práce. Automat nuda, rád řadím, podřaďuju.
Shrnutí- za sto tisíc jsem si koupil NC jetou dvě sezóny. Něco jsem vrazil na dolepšení přiznávám, ale do práce malá spotřeba, svižná jízda, ve městě jak skútr. Za ty peníze skútru, pohodlí ja v-stromu. Sem tam krásnej výletek po naší republice to NC stačí.
Nejsem žádnej srdovej motorkář, ale taky nemá rád lidi co si hned koupí motorku jen proto, že na ni mají, z nudy.
Je jasný, že každý si bude vychvalovat svoje. Já mám NC s výšše popsaných důvodů, škoda, že nemá víc koníků. Jsou motorky, který se mi taky nelíbí, některé krabice z 80., 90. let, ale to není důvod abych majitele napadal. Nebo sousedovi zapaloval "NC".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 05:12 | Nahoru | #271
assassin> aerodynamika je jen jedna a není nějaká jedna speciální pro závoďáky a jiná pro běžný auta chyba v tvé amatérské úvaze je v tom, že křídlo letadla je volně obtékáno z obou stran, zatímco vozidlo je z jedné strany u země - kdyby byla pravda to, co říkáš, tak by se ty obrácený předky vyráběly dál a dneska by dominovaly jde o slepou uličku, ale z marketingovýho hlediska je to dobrej tah - auto vypadá zajímavě a agresivně, což určitou skupinu zákazníků - neodpustím si formulaci skupinu zákazníků s určitým typem psychickejch problémů - neodolatelně přitahuje je to podobný jako v současný době stejnou továrnou vyráběný kupédžípy z hlediska automobilovýho inženýrství je to zrůdnost, ale majitel si podprahově myslí, že kdo má kupé, tak je borec a kdo má džípa, tak je taky borec a kdo má kupédžípa, tak je dvojnásobnej borec je to dobře zacílený na lidi, keří maj potřebu si něco kompenzovat, čili na naprosto odlišnou skupinu zákazníků, než sou ti, co si kupujou NC

Naposledy editováno 18.11.2014 05:17:31

(reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 05:16 | Nahoru | #272

Skalik píše: . Občas se stane, že forma zvítězí nad funkcí



jj - tohle je dobře definovaný

Názor na NC

18.11.2014 v 05:25 | Nahoru | #273
ještě bych poznamenal, že když máš koncepci auta, kerá používá podélnej řadovej stoják, tak samo nízkej předek neuděláš a konstruktéři odvedli velmi dobrou práci na motoru a podvozku, což samo nijak nezpochbňuju a díky tomu auto jako takový nebylo neúspěšný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 05:42 | Nahoru | #274

Che píše: assassin> aerodynamika je jen jedna a není nějaká jedna speciální pro závoďáky a jiná pro běžný auta chyba v tvé amatérské úvaze je v tom, že křídlo letadla je volně obtékáno z obou stran, zatímco vozidlo je z jedné strany u země - kdyby byla pravda to, co říkáš, tak by se ty obrácený předky vyráběly dál a dneska by dominovaly jde o slepou uličku, ale z marketingovýho hlediska je to dobrej tah - auto vypadá zajímavě a agresivně, což určitou skupinu zákazníků - neodpustím si formulaci skupinu zákazníků s určitým typem psychickejch problémů - neodolatelně přitahuje je to podobný jako v současný době stejnou továrnou vyráběný kupédžípy z hlediska automobilovýho inženýrství je to zrůdnost, ale majitel si podprahově myslí, že kdo má kupé, tak je borec a kdo má džípa, tak je taky borec a kdo má kupédžípa, tak je dvojnásobnej borec je to dobře zacílený na lidi, keří maj potřebu si něco kompenzovat, čili na naprosto odlišnou skupinu zákazníků, než sou ti, co si kupujou NC



No samozrejme ze auto je obtekany z obou stran - protoze auto pro beznou silnici nemuze byt tak nizke jako ty zavodaky co litaj pouze po okruhu a ty obraceny predky se normalne dal vyrabi - v tom vlakne kde se to resilo jsem ti daval priklad hned nekolika soucasnych modelu.

Popravde me tvoje tvrzeni ze auto je obtekany pouze z jedne strany moc neprekvapuje a da se rict ze nemam asi zadnej argument (a ani chut ho hledat) jak ti to vyvratit...

(reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 05:56 | Nahoru | #275

assassin píše:

Popravde me tvoje tvrzeni ze auto je obtekany pouze z jedne strany moc neprekvapuje a da se rict ze nemam asi zadnej argument (a ani chut ho hledat) jak ti to vyvratit...



jestli prokážeš, že tvrzení, že auto je volně obtékaný jen z jedný strany, je mylný, nobelovka tě nemine

Naposledy editováno 18.11.2014 06:16:58

2 reakcí na tento příspěvek Názor na NC

18.11.2014 v 06:23 | Nahoru | #276
jinak je tu dobře vidět, jaxe lidi s nezdravou psychikou snaží manipulovat já sem nikde nenapsal, že auto není obtékáno vzduchem z obou stran, pouze jsem řekl, že je volně obtékáno pouze z jedné strany - proto je srovnání s křídlem letadla nesprávné

Naposledy editováno 19.11.2014 06:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 07:52 | Nahoru | #277

Marex píše: Není. Omezené je nerespektovat názor druhých. Pro mne je diesel na sporťáku nepřijatelný. Diesel mám v dodávce. Diesel do osobáku nechci. Na mazlavý svinstvo jezdí náklaďáky, traktory, kombajny, bagry..... tak nevím, proč bych po tom měl toužit!? Unavuje mne neustále vypínat přívod vzduchu v autě, za dieselovýma střepama, jejichž majitel má u prdele, co mu lítá z laufu. A KAŽDÝ říká, že jemu to nekouří. Je mi z toho na blití a prostě to nemám rád. Jestli to nechápeš, není to má starost.



Psal jsem o Fiatu Croma a Alfe Romeo 159 ... ani jedno z toho není sportovní auto. A taky jsem psal ať se s tím svezeš ne, aby jsi si to pořizoval. Je to prostě zajímavý na vyzkoušení.

A mimochodem moje dýmovnička saze pouští snad rovnou v briketách

(reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 07:57 | Nahoru | #278

Che píše: jinak je tu dobře vidět, jaxe lidi s nezdravou psychikou snaží manipulovat já sem nikde nenapsal, že auto není obtékáno vzduchem z obou stran, pouze jsem řekl, že jevolně obtékáno pouze z jedné strany - proto je srovnání s křídlem letadla nesprávné



jeste nam debilum rekni co je to volne. Kdyz uz to prirovnavas ke kridlu, tak znam laminarni a turbulentni proudeni. Volne obtekat... nevim co je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 10:22 | Nahoru | #279

Skalik píše: Psal jsem o Fiatu Croma a Alfe Romeo 159 ... ani jedno z toho není sportovní auto. A taky jsem psal ať se s tím svezeš ne, aby jsi si to pořizoval. Je to prostě zajímavý na vyzkoušení.

A mimochodem moje dýmovnička saze pouští snad rovnou v briketách



Hm. Tak jsi prase. Co ti na to mám říct!?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 10:33 | Nahoru | #280

Che píše: jinak je tu dobře vidět, jaxe lidi s nezdravou psychikou snaží manipulovat já sem nikde nenapsal, že auto není obtékáno vzduchem z obou stran, pouze jsem řekl, že jevolně obtékáno pouze z jedné strany - proto je srovnání s křídlem letadla nesprávné



Oka, clovek s nemocnou psychikou uznava ze bmw je nesmyslne zkonstruovany a proud vzduchu kterej ten nesmyslnej cumak hrne pod auto zaprve brzdi (velice spatne Cx - doporucuju srvonat s hodnotama u spicate konkurence) a navic nadlehcuje ve vyssich rychlostech cumak - je fakt ze moje auto nekde kolem 250 ma predni kola tak pul metru v luftu - dost mozna duvod proc si trojkovy bawo natre na chleba fiat punto
Jo a kupecka mezi borcema tak frci ze maj temer nulovy prodeje a skoro nikdo uz je nevyrabi

No a ted vazne - nevim jestli tam to volne obtekani bylo, nebo to bylo soucasti editace - ale chces tedy rict ze tim ze auto neni volne obtekane z obou stran tak to s rychlosti proudeni a rozdilem tlaku neplati? - nejakej dukaz? Argument na podporu toho tvrzeni? Nejakej argument na podporu toho ze je to zcela nesmyslnej tvar - nebo proste protoze to che rekl?

Naposledy editováno 18.11.2014 10:56:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 13:35 | Nahoru | #281

Marex píše: Hm. Tak jsi prase. Co ti na to mám říct!?



Doufám, že ti je líp

Názor na NC

18.11.2014 v 14:57 | Nahoru | #282
hele nechcete si jít krafat někam na AUTOFORUM
sem myslel že tady je to o motorkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 15:12 | Nahoru | #283
assassin> vcera jsi jeste byl kamarad "co rozumi motorum" a dneska uz jsi taky psychicky postizeny? Inu tak Te mezi nami postizenymi vitam

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 19:33 | Nahoru | #284

MedWed píše: assassin> vcera jsi jeste byl kamarad "co rozumi motorum" a dneska uz jsi taky psychicky postizeny? Inu tak Te mezi nami postizenymi vitam



Ne, psychickej problem uz mi diagnostikoval driv a dokonce si o sobe myslim ze uplne normalni nejsem - a sem na to docela hrdej

(reakce na) Názor na NC

18.11.2014 v 19:57 | Nahoru | #285

assassin píše: Ne, psychickej problem uz mi diagnostikoval driv a dokonce si o sobe myslim ze uplne normalni nejsem - a sem na to docela hrdej



Me spis pobavil ten rozpor :D Tedy jeden z mnoha

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 05:37 | Nahoru | #286
assassin> tak vysvětli, proč bmw u toho úžasného obráceného sklonu nezústalo, když to bylo tak výhodný ???










3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 05:42 | Nahoru | #287
assassin, gugo> tvrdíte teda, že auto je obtékáno vzduchem zcela shodně jako křídlo letadla a že to, že auto je na spodní straně u země, nemá na obtékání žádný vliv ?? chápu to správně ??

(reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 05:46 | Nahoru | #288

assassin píše:

No a ted vazne - nevim jestli tam to volne obtekani bylo, nebo to bylo soucasti editace - ?



todle je ubohý já sem tam opravoval nějakej překlep a protožes na to odpovídal a je tam skopčený i to, na cos odpovídal, vidí i malý děcko, že to tam bylo

(reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 05:51 | Nahoru | #289

assassin píše: Ne, psychickej problem uz mi diagnostikoval driv a dokonce si o sobe myslim ze uplne normalni nejsem - a sem na to docela hrdej



já nijak nezastírám, že si o tobě myslím, že seš trochu ujetej - viz vlákno o narcismu nicméně u tebe se to míchá s tím, že někerejm věcem kolem aut a motek rozumíš aerodynamika to teda nejni

(reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 10:46 | Nahoru | #290

Che píše: assassin, gugo> tvrdíte teda, že auto je obtékáno vzduchem zcela shodně jako křídlo letadla a že to, že auto je na spodní straně u země, nemá na obtékání žádný vliv ?? chápu to správně ??



Ty nekomu tvrd neco o manipulaci a posroumanem egu. Ja jsem se te pouze ptal co to je volne obtekani vzduchem. Proste vim jsem debil a mam jenom jednu zkousku z aerodynamiky a tak znam jenom laminarni a turbulentni proudeni (obtekani). Volne obtekani neznam, tak kdyby si me to prevedl do pojmu ktery ja znam tak bych se treba chytil.

Názor na NC

19.11.2014 v 14:10 | Nahoru | #291
že s tím hňupem vůbec diskutujete..

(reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 15:04 | Nahoru | #292

Che píše: assassin> tak vysvětli, proč bmw u toho úžasného obráceného sklonu nezústalo, když to bylo tak výhodný ???



Protože nesplňuje normy (nebo hvězdičky) pro ochranu chodců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 15:06 | Nahoru | #293

Che píše: assassin, gugo> tvrdíte teda, že auto je obtékáno vzduchem zcela shodně jako křídlo letadla a že to, že auto je na spodní straně u země, nemá na obtékání žádný vliv ?? chápu to správně ??



Ano chapes.
Seriove auto neni brichoplaz a proudeni probiha nerusene (resp castecne turbolentne z duvodu clenitosti podvozku) i pod autem.

edit pismenka

Naposledy editováno 19.11.2014 15:06:55

1 reakcí na tento příspěvek Názor na NC

19.11.2014 v 15:26 | Nahoru | #294
Hele pánové a teď vážně. Ať jsem v obraze, tahle debata začala tím, že Che vyplodil svůj pomýlený názor, že BMW 635csi není sportovní auto, protože nemá aerodynamicky optimální čumák. A teď se tu dohadujete o proudění vzduchu pod autem. Je to tak nebo jsem vedle?

Jestliže vedle nejsem tak do toho aerodynamiku netahejte, protože v době vzniku auta se nehonilo nad Cx koeficientem a nad emisema CO2 a tudíž si mohli dovolit udělat atraktivní auto i za cenu toho, že to nebude aerodynamicky čistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 15:35 | Nahoru | #295
Skalik> Nejsi vedle... Slapl ho hovinka a ted v nem tancuje... klasika

Nicmene hlavni argument toho, ze to bylo pomylene reseni je... "ha blbeckove, kdyz to bylo tak super, tak proc se v tom nepokracuje?!"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 15:39 | Nahoru | #296
MedWed> já když jsem to tak četl, tak jsem si říkal, že zrovna u starších sporťáků měl kařdej aerodynamiku u prdele, ale hlavně, že to dobře vypadalo a jelo :)

Jen na příklad Lotus 7 nebo AC Cobra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 15:40 | Nahoru | #297

Skalik píše: MedWed> já když jsem to tak četl, tak jsem si říkal, že zrovna u starších sporťáků měl kařdej aerodynamiku u prdele, ale hlavně, že to dobře vypadalo a jelo :)

Jen na příklad Lotus 7 nebo AC Cobra



Inu, zrovna treba "sportak" Calibra se honosil nejnizsim Cx v historii pokud vim... (ve sve dobe)

(reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 17:13 | Nahoru | #298

MedWed píše: Ano chapes.
Seriove auto neni brichoplaz a proudeni probiha nerusene (resp castecne turbolentne z duvodu clenitosti podvozku) i pod autem.

edit pismenka



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 17:21 | Nahoru | #299
MedWed> takže vlastně auto jedoucí po silnici se chová úplně stejně, jako auto kerý by jelo po dvou účkách šířky pneumatik a pod těma účkama by byl volnej prostor - chápu to správně ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC

19.11.2014 v 17:25 | Nahoru | #300

Skalik píše: MedWed> u starších sporťáků měl kařdej aerodynamiku u prdele, ale hlavně, že to dobře vypadalo a jelo :)



takže aerodynamika nemá žádnou souvislost s tím, jak to jede ?? chápu to správně ??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... jincom 605 11.11.2023 v 02:11 maco
honda obd Honda NC 700X jack.fx 4 11.7.2023 v 08:35 jack.fx
Vzduchový filtr u Honda NC700X Honda NC 700X Bad.1 17 23.6.2022 v 20:56 gugo
Zvýšení výkonu a vypnutí omezovače... Honda NC 700X Ličoun 8 2.11.2021 v 16:02 assassin
Honda NC 700X DTC Honda NC 700X M1T 7 12.9.2021 v 19:34 jack.fx


TOPlist