paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klíčkem nebo chcípákem
26.8.2010 v 19:46
Zdravím mám dotaz čím je lepší vipínat motor chcípákem nebo klíčkem někdo říká že kdyš chcípákem tak se kazí motor a to stejny u klíčku tak nevim díky za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:47 | Nahoru | #1
jedná se o parilia rs 125 rk 2003

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:51 | Nahoru | #2
stojánkem

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #3
zasadne udusit pres rychlost

1 reakcí na tento příspěvek Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #4
Tý woe, člověk tady 3měsíce není, pak sem vleze a zjistí že tady řeší neustále blbiny dokola

A správně se to chcípá opojením fajek ze svíček a strčením prstu do fajfky dokud se motor točí.

Naposledy editováno 26.08.2010 19:55:46

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:59 | Nahoru | #5
no já nevím, ale motor se vYpíná vypínačem

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 19:59 | Nahoru | #6
chcípákem jen přez plnej plyn..aby to brutálně řachlo do laufu a vystřelilo hutokrutej flames

Já osobně to střídám,jednoou tak, pak zas tak

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:00 | Nahoru | #7
Já to vypínám klíčkem , mám pak lepší pocit že šetřím baterku a nenechávám jí zbytečně v zátěži - např. na světlech a tak , ale popravdě řečeno je to úplně ale úplně ale úplně fuk čím to vypneš! Možná snad jen to chcípnutí motoru přes spojku s kvaltem mu nemusí dělat tak úplně dobře , i když u dvácy ani tam nejspíš moc velký problém nehrozí... Vypínej to třeba tím stojánkem, jak chceš...

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:02 | Nahoru | #8
Všechno se kazí Jinak ja chcípakem, je to takový pěkné červené tlačítko jemně na dotek

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:02 | Nahoru | #9
kvaltem

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #10
zastav privod benzinu a pockej nez to chcipne

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #11
Zkratem spojit na baterce + a - ona hned zmklne a je ticho

1 reakcí na tento příspěvek Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:11 | Nahoru | #12
Zásadně dycky jezdim tak dlouho dokud nedojde benál v nádrži a nechcípne to

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:20 | Nahoru | #13
když sem měl krosku tak vždycky jen asponˇ 3mery dlouhý a půl metrů hluboký kaluži s blátem to tam drželo samo ani sem nemusel nedával stojanek
jinak čudlík a klíčem te funguje taky

(reakce na) Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:22 | Nahoru | #14

Dr.fík>Zásadně dycky jezdim tak dlouho dokud nedojde benál v nádrži a nechcípne to



Jo,jo aj já tak vypínám motor. Jen je průser, když mám plnou. To pak jezdim do zblbnutí kolem baráku a motka ne a ne chcípnout.

1 reakcí na tento příspěvek Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:45 | Nahoru | #15

Jo,jo aj já tak vypínám motor. Jen je průser, když mám plnou. To pak jezdim do zblbnutí kolem baráku a motka ne a ne chcípnout.

Jo jo,přesně tak.Nebo ještě horší je,když vyjedeš někam dál abys nejezdil furt dokola u baráku a on dojde zrovna tam

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:48 | Nahoru | #16
Podle me stojankem se zarazenou rychlosti, prava ruka na chcipak a levou na klicek a pak vse pouzit najednou, at ma clovek jistotu. Vyzaduje to naprostou synchronizaci, ale vysledek je zaruceny. Za nejaky cas to zrucny clovek zvladne...

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:50 | Nahoru | #17
Vyndáním pístu, následně ojnice ... chce to ale rychlý ruce

1 reakcí na tento příspěvek Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:51 | Nahoru | #18
nejucinnejsi je ovsem toto

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:55 | Nahoru | #19
a pak toto (1:45)

(reakce na) Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:55 | Nahoru | #20
bikes> nikdy me tenhle druh humoru moc nebral

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 20:57 | Nahoru | #21
Vypínej to čim chceš, protože to je stejně jedno.Kdyby to bylo nějaký průserový tak tady o tom každej z nás ví.Jinak já na všem co mám a měl sem (včetně RS 125) vypínám klíčkem a nikdy nejmenší problém. www.dvoutakty.cz

Naposledy editováno 26.08.2010 20:59:14

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:10 | Nahoru | #22
Máš to napsané v manuálu

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:14 | Nahoru | #23
já vypínám tím co mám po kapsách někdy narvu do vejfuku banán někdy zase rohlík no prostě co kapsa dá a když nemám nic tak poprosím někoho ad přiloží nohu na vejfuk a ono to pak chcípně taky

(reakce na) Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:22 | Nahoru | #24
Dr.fík> Prosimte jak potom vyrazis na dalsi jizdu kdyz ti nikdy v nadrzi nic nezbyde?

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #25
Bože můj, to jsou otázky Předpokládám, že po mnoha radách se Ti ji podařilo vypnout, tak doufám, že tady zítra nebude nové téma a to: Jak nastartovat Aprilii Rs 125 r.v.2003...
Jen chci podotknout, že lepší ji je roztlačovat...

Naposledy editováno 26.08.2010 21:31:56

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:38 | Nahoru | #26
Při vypínání chcípákem jedna DOBRA rada - NEZAPOMEŇ ho dát zpět do původní polohy ! Jinak hrozí, že již nenastartuješ !!! A to ani roztlačováním !!!

Naposledy editováno 26.08.2010 21:38:56

Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:39 | Nahoru | #27
Motorky se obvykle vypínají chcípákem,ale kdyš se vipíná parilie,tak to fakt nevím

1 reakcí na tento příspěvek Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:42 | Nahoru | #28
jedine tak ze fouknes trochu montazni peny do vyfuku!!! pri stani v garazi se ti pak aspon do laufu nebude prasit

pred startovanim ji pak vyndas a jedes... a hlavne proboha pred nastartovanim nezaponem prstenickem leve ruky poklepat na ctvrty sroub na prave kapote zleva, jinak to zkurvis a uz to nikdy neopravis!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 21:46 | Nahoru | #29

Cosmogagy>jedine tak ze fouknes trochu montazni peny do vyfuku!!! pri stani v garazi se ti pak aspon do laufu nebude prasit

pred startovanim ji pak vyndas a jedes... a hlavne proboha pred nastartovanim nezaponem prstenickem leve ruky poklepat na ctvrty sroub na prave kapote zleva, jinak to zkurvis a uz to nikdy neopravis!



Tak takhle to je u aprílek, mě v Yamaze radili, abych klepal zásadně jen po véjfuku...a ono to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíčkem nebo chcípákem

26.8.2010 v 23:18 | Nahoru | #30
Rostisrot> Já jednou zaklepal na třetí šroub a musel jsem dělat komplet generálku ... žádná prdel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist