Podmínky: teplota kolem 20°C, vlhkost vzduchu kolem přes 90%, vítr kolem 1,5m/s
Rychlosti: město 50, mimo město 90, dálnice 110. Dálnice tvořila většinovou část trasy.
Celou dobu mimo město a dálnice v totálním zálehu. Rozjezdy velmi pozvolné, né však provoz zdržující
Myslel sem si vždycky, že pokud budu jezdit co nejpomaleji na nejvyšší možný stupeň, musí být jízda nejúspornější. tzn u mě to je 70km/h na šestku (při nižší rychlosti už se třepe a evidentně se to motoru nelíbí)..ale není to tak..s takovou jízdou byla spotřeba asi 4,2.
Tak se pochlubte s vašimi tipy a spotřebami jak na pětikoulích, tak jiných strojích
Pro rejpaly: samozřejmě, že to je jen hovadina, jestli žere 4 nebo 5 litrů..tak moc na tom zase nezáleží, ale je ok vědět, při jakým stylu jízdy a hlavně rychlostech si veme nejmíň
Naposledy editováno 28.07.2010 22:04:59
2 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
S tátou si dělám srandu, že oba dva jezdíme na pět litrů-já na pětistovce a on v Renault Megane 1.6 16V 115k
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
2) Proč zakládáš každej den vlákna s takovejma kravinama
3) Spotřebu neřešim, protože mám motorku jako koníčka a ne dopravní prostředek
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
carlos38>1) Do hlasování se nevejdu
2) Proč zakládáš každej den vlákna s takovejma kravinama
3) Spotřebu neřešim, protože mám motorku jako koníčka a ne dopravní prostředek
1) sory, příště přidám víc možností
2) asis nečetl můj poslední odstavec pro rejpaly
3) asis nečetl můj poslední odstavec pro rejpaly
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
špilas: Myslel sem si vždycky, že pokud budu jezdit co nejpomaleji na nejvyšší možný stupeň, musí být jízda nejúspornější.
Kdyby mel ten motor nozicky tak te pekne nakope do prdele Pak si kurva kupte motorku po takovem cloveku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
4star>Kdyby mel ten motor nozicky tak te pekne nakope do prdele Pak si kurva kupte motorku po takovem cloveku
Špilas je evidentně klučina z ekonomky a o motorech a motorkách ví prd.
Myslel sem si vždycky, že pokud budu jezdit co nejpomaleji na nejvyšší možný stupeň, musí být jízda nejúspornější. tzn u mě to je 70km/h na šestku (při nižší rychlosti už se třepe a evidentně se to motoru nelíbí)..ale není to tak..s takovou jízdou byla spotřeba asi 4,2.
Asi ti nedošlo, že když se motor podtáčí, tak se kurví a víc žere...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
carlos38>Asi ti nedošlo, že když se motor podtáčí, tak se kurví a víc žere...
A že se tak blbě ptám...? Kolik jsou ideální otáčky pro pětikilo?
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
Carlos38 je evidentně dlouholetý vlastník GS500E
Jasně sem psal, že sem jel 70 na 6. rychlostní stupeň...to znamená, že otáčky jsou na 3500 tis a zvuk i projev motoru je naprosto ok. pod 70 už se začíná pomaličku třepat a je podtočený.
Takže k žádnému kurvení nedošlo vy odborníci..(mimochodem doporučuji prostudovat v manuálu optimální otáčky pro tento stroj)
Za další..co budu mít z toho, že jedu na spotřebu? Budu z toho mít to, že jedu za co nejnižší náklady. Můj dnešní výlet byl pracovní, a to se hodí. Pokud se jedu projet jen tak ze své vůle, tak samozřejmě jedu trošku jinak.
Na co řešit spotřebu..motorku mám jako odpočinek a relax? trochu to řešit je určitě dobré pro člověka jako jsem já, který ročně najede přes 20tkm..mimochodem jen za letošek mám 12..tak to bude i víc a částka tvoří nemalou část rozpočtu
Takže asi tak přátelé
Naposledy editováno 28.07.2010 23:11:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
Bohunka>Mam stejnou motorku jako Ty 3,8 je moje zatim nejvyssi spotřeba, nejmenší je 3,6.Jenomže se mnou se nemůžeš srovnávat, mám najeto něco málo přes 2000km podle toho taky vypada jízda.
mimochodem to je moc pěkné...tvoje jízda vypadá asi jak? a taky určitě nemáš na ní nalítáno k 50000 jako já
V autě jsem zvyklý z dieslu řadit v dost malých otáčkách. Takže s tím kapku bojuju
Ale řekl bych, že pokud se ty otáčky drží kolem 5 tis., tak to bude pro spotřebu asi nej, co? Blbý je, že tak kolem těch 7mi, to začne teprve krásně zabírat
No jo, spotřeba X požitek z jízdy. Nejde to moc dohromady
2 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
BTW: Ja nectu manual k masine abych vedel jak to mam tocit lol
Idealni pro moji motorku 1. 130km/h, 2. 180km/h, a tak dale spotreba tomu odpovida, ale tu mam řádně v píči protoze motorku mam jako konicek. To znamena kdyz nemam prachy na benzin tak nejezdim a nekurvim motorku jizdou na spotrebu!
Naposledy editováno 28.07.2010 23:25:31
4star>Kdybych mel jet 70 km/h na sesty prevodovy stupen tak to snad udusim Nebo by ten motor vyskocil z ramu a trefil me do hlavy ze co su to za kokota tak jezdit
BTW: Ja nectu manual k masine abych vedel jak to mam tocit lol
Idealni pro moji motorku 1. 130km/h, 2. 180km/h, a tak dale spotreba tomu odpovida, ale tu mam řádně v píči protoze motorku mam jako konicek. To znamena kdyz nemam prachy na benzin tak nejezdim a nekurvim motorku jizdou na spotrebu!
Přesně tak.
Docela by mě zajímalo, jestli vydrží řetězovka dýl, když bych motor podtáčel, nebo kdybych mu dával ceres
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
Mimochodem kdyz ma nekdo motku i jako dopravni prostredek, je jasny ze na spotrebu taky mrkne... Ja sice spotrebu sleduju jen orientacne pro objeveni pripadnyho problemu, ale nenajezdim za sezonu 20tis. To bych ji asi taky resil podstatne vic.
Jinak k tematu, jezdim prumerne tak 5-6 litru. Kdyz jedu s batuzkem kochacku, tak 4.5
Naposledy editováno 28.07.2010 23:35:30
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
Co se tipů týče, na spotřebu se vyser. Nejhorší co můžeš udělat je ten motor podtáčet, z GSka při 3 tisících pomalu děláš fichtla. Navíc fyziku neojebeš, tu energii musí přenést stejně, buď optimálně v otáčkách nebo podtočený - potom ale potřebuješ větší sílu a na to si stejně pápne. Také si čas od času zkontroluj svíčky, pokud Ti i lehce černají bude karbonovat i válec (!) a nebude Tě mít rád. Prostě musíš jí provětrat a čas od času vyhnat pavouky a pořádně vypálit
Pokud už chceš teda jo hodně šetřit, stačí jezdit plynule - dívat se dlouho dopředu, zbytečně nehnat brzda / plyn když vidíš světla, místo toho plynule trochu přidáš nebo ubereš. Což neznamená jezdit nudně krokem jako důchodci! Prostě si držíš svoje otáčky, čili včas a správně řadíš a pak má motor nejmíň práce - nejmíň sežere. To je vše.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |