globalmoto_kveten





Téma: Jak zhomologovat krosku
 
15.4.2010 v 12:59
Je to španělsky, ale kdo má zájem přeloží si to. Třeba to někomu pomůže
Je tam přesný postup co a jak
http://www.endureando.com/foro/matricula-tu-moto-de-motocross-2655/

Předchozí
1 2 3
Následující

Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 13:05 | Nahoru | #1
Není to náhodou DT
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 13:58 | Nahoru | #2
problem vidim v tom ze to, co funguje v normalnich statech nejde praktikovat u nas viz. tuning v nemecku a cr a tak bych mohl pokracovat kazdy snad vi o co jde zde funguje osvedcena cesta sehnani tp na enduro, prerazit cislo na ram a delat ze to tak je origo

1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:13 | Nahoru | #3
je to k hovnu,stejne ti to nikdo tu nepostavi na papiry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:28 | Nahoru | #4

Kovi>je to k hovnu,stejne ti to nikdo tu nepostavi na papiry



A proč myslíš že ne?? Mam YZ250 1998 na papírech a kamoš ma YZ250 2001 s čistopisem.

2 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #5
to slysim prvne.
prihlaseno u nas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:30 | Nahoru | #6

Kovi>to slysim prvne.
prihlaseno u nas?



Jistě že u nás.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:31 | Nahoru | #7
Yz 250> Ale to bylo s tim TP přivezeno ze zahraničí, ne?

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:32 | Nahoru | #8

Kovi>to slysim prvne.
prihlaseno u nas?



videl jsem stejne prihlasene RM250 ... ale bylo to v divocejsich dobach kdy dotycnemu bazaristovi napsali technicak na cokoliv. dnes uz to pujde hur.
nejjednodussi je dovezt takhle homologovane vozidlo ze zahranici, pokud mozno z eu a pak to prihlasit tady, legalne to tady prohnat vsema potrebnejma zkusebnama a prihlasit jako individualni stavbu mi prijde trosku jako sci-fi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #9

Yz 250>Jistě že u nás.

takže jsi měl YZ bez dokladů,namontoval jsi tu na ni nejaky homo kit a sel ji zde v CR prihlasit na doklady,ano?

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:33 | Nahoru | #10

Dave81>Yz 250> Ale to bylo s tim TP přivezeno ze zahraničí, ne?



To nevím už sem to tak koupil s TP .

Naposledy editováno 15.04.2010 14:34:21

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:34 | Nahoru | #11

Kovi>takže jsi měl YZ bez dokladů,namontoval jsi tu na ni nejaky homo kit a sel ji zde v CR prihlasit na doklady,ano?



podle me blbost, znamost na urade, nebo papiry z neceho jineho apos..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:35 | Nahoru | #12

Kovi>takže jsi měl YZ bez dokladů,namontoval jsi tu na ni nejaky homo kit a sel ji zde v CR prihlasit na doklady,ano?



Ne už sem to koupil s TP a kamoš s čistopisem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:37 | Nahoru | #13
Yz 250> takže ses vlastně vyjadřoval k něčemu s čim nemáš zkušenost. Koupit to tak udělaný umí každej.

Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:38 | Nahoru | #14
v uvodu navod na homologaci ve spanelstine a nejspis ve spanelsku taky asi nebude u nas prilis aktualni:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:38 | Nahoru | #15

Dave81>Yz 250> takže ses vlastně vyjadřoval k něčemu s čim nemáš zkušenost. Koupit to tak udělaný umí každej.



Tím sem chtěl říct že to nějak u nas z legalizovat jde jenom nevím jak.
Tohle má taky papíry:

www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/365552-yz-125.html

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:39 | Nahoru | #16

Yz 250>Ne už sem to koupil s TP a kamoš s čistopisem.

No to jsem myslel,takze to je uplne mimo tuto diskuzi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:41 | Nahoru | #17
Yz 250> a kde bereš jistotu že k "legalizaci" došlo v čr a ne v zahraničí?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #18

Dave81>Yz 250> a kde bereš jistotu že k "legalizaci" došlo v čr a ne v zahraničí?


Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #19

Dave81>Yz 250> a kde bereš jistotu že k "legalizaci" došlo v čr a ne v zahraničí?



protože mam v techničaku první přihlášení v roku vyroby moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:44 | Nahoru | #20

prackarr>Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.

Presne to jsem myslel. No takže se mužeme vratit na zacatek,jak jem psal,že takový kit je stejně k hovnu

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #21

Yz 250>protože mam v techničaku první přihlášení v roku vyroby moto.


To já taky.

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:46 | Nahoru | #22

Kovi>Presne to jsem myslel. No takže se mužeme vratit na zacatek,jak jem psal,že takový kit je stejně k hovnu


Podle mě je. U nás jsou s tím strašný potíže a pokud nejsi Kocábův náměstek,jsi prakticky bez šance.
Proto bych to udělal přesně tak,jak je na obrázku. Espaňolec ať to nabastlí a mě to prodá.
Já to jako dovoz přihlásím,STK na 2 roky a mám novase.

Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:47 | Nahoru | #23
ono homologovat se dá leccos. Je to ale vždy otázkou peněz





(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 14:51 | Nahoru | #24

prackarr>Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.



JJ to samé já CRF 450 X nová moto v bedně , koupeno v německu ale dovoz USA. Udělal jsem dovozovou stk a hurá na úřad. Byl to docela oříšek to vše udělat. a ted jsem byl na stk po dvou letech a moc se mu teda nechtělo, držkoval dost, normální člověk by asi neprošel. Já jí mám ještě psanou jako dvoumístnou

1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 15:02 | Nahoru | #25
Tak jsem to fofrem přelouskal (vládnu trochu španělsky) dle článku tu trvá cca 6-7 týdnů, jde to pouze u nové motorky, musí se s tím na laboratorní zkoušky (něco jako u nás výzkumák mot. vozidel) vše musíš doložit na prokololech , výzkumák vydá prohlášení (certifikát) o nových datech včetně vyšší celkové hmotnosti, následně mmusíš za zástupcem výrobce, atd.
Takže se přikláním k názoru dovézt už s legalizovaným TP a u nás přihlásit.
Nebo koupit "noty" třeba v mým případě na WR, ale to naní můj styl.

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 15:07 | Nahoru | #26

BenikTre>Tak jsem to fofrem přelouskal (vládnu trochu španělsky) dle článku tu trvá cca 6-7 týdnů, jde to pouze u nové motorky, musí se s tím na laboratorní zkoušky (něco jako u nás výzkumák mot. vozidel) vše musíš doložit na prokololech , výzkumák vydá prohlášení (certifikát) o nových datech včetně vyšší celkové hmotnosti, následně mmusíš za zástupcem výrobce, atd.

Pravda,ale jen za razítka a vyzkumak dáš u nás 15tkč + cena kitu..takže..je to k hovnu
Stejne moc nerozumim tomu,na co mi bude nejaka YZ-F 250 na papírech,k čemu?
Kdyz uz tak radsi CR 500 na motardech.

Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 17:42 | Nahoru | #27
To věřím nakonec to vyjde dráž než koupit enduro
Já na to narazil na netu, tak jsem si říkal proč se o to nepodělit

(reakce na) Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 17:54 | Nahoru | #28

amanzes>problem vidim v tom ze to, co funguje v normalnich statech nejde praktikovat u nas viz. tuning v nemecku a cr a tak bych mohl pokracovat kazdy snad vi o co jde zde funguje osvedcena cesta sehnani tp na enduro, prerazit cislo na ram a delat ze to tak je origo

až na to že když si v německu nalepíš fólii na okna bez homologace,jdeš domů pěšky.

Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 18:05 | Nahoru | #29
xtezeto: tak jasne jenze zase v nemecku nemáš proč lepit folii bez homologace , ale tim tuningem jsem spis myslel treba vymenu motoru za jiny a bez problemu projdes TUV udelas nejake testy a mas to legal... prostě tady jsme se v tomto zasekli a dál nai krok no

1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku

15.4.2010 v 18:54 | Nahoru | #30
Prostě u nás vládne mafie, která za prachy udělá úplně všechno, jakmile chce plebejec něco oficiálně, tak ho buzerací stáhnou z kůže a vyplení peněženku a nakonec řeknou "NEJDE" je mi z toho na blití..
U nás mi ty šmejdi nechtěli přihlásit ani KLE z Rakouska, neni homologační štítek, neni tuto nejde tamto.. až nakonec za pár kapříků vystavili veškerý doklady a ani nechtěli vidět motorku.. mafie prvim úředníkem začínaje a nechci jmenovat kým konče..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist