Jde mi tedy o to, jesti použít papír a jakej, nebo jestli zkusit pastu.
Předem díky za vaše odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Těsnění na levý kryt motoru
TOLI.>Silikon na motory-červená barva tim to namaž a je po srandě.
Takhle to dělají prasata
Pavouk106> Pro tato účely se vyrábí speciální těsnící papír - zajdi do nějaké prodejny, kde se prodávají gufera a těsnění. Je to takový tlustý zelený papír - myslím, že se dělá v tloušťce 0,2(0,3) ?, 0,5 a 1 mm. Na to těsnění bych použil 0,5. List 80 x 100 cm tě vyjde asi na 150 kč....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění na levý kryt motoru
Ale nemusí to téct jen z té dělící roviny. Olej rád prosakuje vpravo okolo spojkové tyčky, okolo hřídele řadicí a startovací páky, z náhonu na tachometr, přes kontrolní šroubek hladiny oleje v převodovce... Staré Jawy holt tečou.
2stroke: Je to prasácké, je to neoriginální, ale je to velice účinné
Naposledy editováno 01.09.2009 17:45:40
1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na levý kryt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění na levý kryt motoru
P.S. stejně si rýpnu - v továrně dávají taky všude těsnění, žádný silikon (resp. s vyjímkou spojovací plochy karterů - tam se dává polyuretanový hylomer a ten stejně aplikuje robot)
Naposledy editováno 02.09.2009 02:54:15
Kape mi to od spodní hrany zadního blatníku a od krytu řetězu vzadu (stejká tam zřejmě z blatníku za jízdy...) takže to teď o víkendu odkrytuju a zkusim to pořádně prohlídnout.
Ale co jsem koukal na zavěšení zadní vidle, tak to je teď důkladně promazaný
Myslim, že to bude buď u šroubu vzadu na víku (s tim plastovym nesmyslem okolo) nebo prostě v zadní části až pod plechem.
Jinak díky za rady, asi tam máznu nějakou pastu, vypadá to, že s ní bude míň práce a asi to bude víc jistota.
Kromě toho - laufy vypadají na vnitřní straně od toho oleje a bordelu ze silnice krásně...
U náhonu tachometru je gufero (rozměr si dohledáš v katalogu dílů) – určitě ho vyměň. Někdo říká, že se tam gufera dokonce vlezou 2 za sebe je pak určitě lépe utěsněné.
Olej se do krytu řetězu dostává přes spojkovou tyčku. Je po třeba vyměnit těsnění na pravé straně motoru uvnitř „osy pastorku“. Musíš demontovat mechanismus automatického vypínání spojky a pak se k tomu dostaneš.
Další místo, kde rád olej u Jaw / ČZ teče je kolem nakopávačky – stačí vyměnit těsnící kroužek.
A poslední věc k přimazávání zadní vidle – ten plastovej nesmysl je velmi jednoduché, ale velmi účinné zařízení – převodovým olejem se přimazává čep zadní vidlice. Provoz zadní vidlice je tímto způsobem bezúdržbový a nemusíš nic řešit (kromě sem tam nějaké kapky oleje). Pokud chceš, tak ho můžeš zdemontovat, ale pokud si chceš zachovat nezarezlou zadní vidlici, tak budeš muset cca každých 500 km čep ručně mazat maznicí.
2stroke>lewisss> Pokud je někdo takové prase, že poškodí styčné plochy, tak nic jiného ani nezbývá
Jo kamaráde prasat je hodně.ale někdy a někde to jinak nejde než použít menšího násilí.kdybys měl při každé demontáži vyrábět nový papír a pořád se stím jeb... to by mě šlehlo.omylem ho trhneš a kde zas schánět papír atd.tady tuba vystačí na rok a máš to přoi ruce.proč to dělat složitě.........1 reakcí na tento příspěvek Těsnění na levý kryt motoru
jirin.sv: když už budu mít kryt dole, tak ty těsnění nejspíš taky vyměnim, dík za tip
Pavouk106>lewisss: Že z toho občas někde ukápne, to bych bral, ale mě po 100 km vychčije víc než decka oleje...
jirin.sv: když už budu mít kryt dole, tak ty těsnění nejspíš taky vyměnim, dík za tip
No jo no holt je trochu ubryndaná.já tím chtěl jen říct že stejně ti to někde poteče at chceš nebo né a můžeš tam měnit lecos.jo a bacha na to těsnění na řadičce,může se stát že bude mos velké a pak se nevrací páky a stejně to netěsní.
jinak červený silikon na motory je taky dobrý (třeba berner mám odzkoušen) ovšem nesmíš zapomenout, že ho nesmíš dávat málo ani moc, a po namontování utáhnout jen lehce, až po zaschnutí naplno...
Naposledy editováno 07.12.2009 19:03:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |