2. sežeň si autoservis, kde mají helicoil vložky pro tenhle závit
3. demontuj vanu (jak vypustíš olej nechám už asi na tobě:)))) )
4. stržený šroub už nějak vyndej. - zatlač z druhé strany a toč, nebo prostě na hrubiáka vyraž ven, závity jsou stejně v piči
5. zajdi do toho servisu a nech si ten závit vyvložkovat.
6. Pokud je tam závit M10x1,25 (což pochybuju), tak se stav v Liberci a převložkuju ti to.
zlom vaz:)
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
Vrtačkou odvrtat šroub. Pak klidně vytočit nějaký větší závit. (pro lepší soudržnost)
Pak zaslepit tekutým kovem. Nechtat vytvrdnout a pak vyvrtat dírů a vytočíš požadovaný závit.
Je to sice komplikovanější, ale také možné.
AndělČK>A nebo je další možnost. Použít tzv. tekutý kov.
Vrtačkou odvrtat šroub. Pak klidně vytočit nějaký větší závit. (pro lepší soudržnost)
Pak zaslepit tekutým kovem. Nechtat vytvrdnout a pak vyvrtat dírů a vytočíš požadovaný závit.
Je to sice komplikovanější, ale také možné.
možné je všechno
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
Americkej>Ta vložka drží v čem-ve větším závitu. A dát tam větší zátku s magnetem snad není problém. Taky může sundanou vanu necht vyvařit hliníkem a říznout origo závit do masa (skutečně správné řešení). Asi bych se rozhodoval podle tloušťky vany v místě závitu. Teď zrovna řeším strženej závit na vidlici a tam helicoil není optimální řešení, stejně bych musel pak nechat vysoustružit speciální šroub
no material kterym se to vyvari je vetsinou jeste mekci svinstvo nez ten origo odlitek, bublinky, zavit v tom stoji za dve veci.. pokud neni ostrej novej zavitnik vetsinou se uz do toho svaru vyreze dost nic moc zavit...
proc ne zavit.vlozka do vidlice? treba i drahe firmy do racing komponent ktere se casto sundavaji davaj helicoil vlozky od vyroby, mel sem tu treba fungl nove sestipisty APracing za 900liber a meli uz od vyroby vlozky... a to to nebyl obyc odlitek ale vykovek z naky lepsi al slitiny...
Naposledy editováno 12.08.2009 15:31:18
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
Americkej>Ta vložka drží v čem-ve větším závitu. A dát tam větší zátku s magnetem snad není problém. Taky může sundanou vanu necht vyvařit hliníkem a říznout origo závit do masa (skutečně správné řešení). Asi bych se rozhodoval podle tloušťky vany v místě závitu. Teď zrovna řeším strženej závit na vidlici a tam helicoil není optimální řešení, stejně bych musel pak nechat vysoustružit speciální šroub
nesouhlasím. jak jsem řekl - origo stav motorky, třeba i s helicoil vložkou je daleko lepší než nějaká temovaná a lepená vložka z bronzi nebo kýhošlaka, která se může časem uvolnit, téct atd.. Uvolněný helicoil jsem ještě neviděl, drží to lépe než origo závit a je to tam na věky. Já mám helicoil vložky v držáku motorou, obou třmenech přední brzdy a vrchních brýlích, což jsou v podstatě kritická místa celé motorky a drží to na výbornou. jediná nevýhoda je cena té sady...holt ne každý si kvůli jednomu závitu koupí sadu za talíř... já mám dva rozměry doma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
Axel>vložku,jak psali ostatni, a kup si momenťák,pro příště se takovymhle věcem vyvaruješ,když nemaš v rukou cit
cece u tehle namahanejch spoju na starsich moto bych rekl ze je dotahovani s citem bezpecnejsi nez momentak... momentakem kupu sroubu utrhas kdyz je dotahnes na predepsanej moment... to asi neni pripad vypustaku- ale kupa srouba se ma po kazdem sundani menit za nove (trmeny, kotouce atd)
assassin>cece u tehle namahanejch spoju na starsich moto bych rekl ze je dotahovani s citem bezpecnejsi nez momentak... momentakem kupu sroubu utrhas kdyz je dotahnes na predepsanej moment... to asi neni pripad vypustaku- ale kupa srouba se ma po kazdem sundani menit za nove (trmeny, kotouce atd)
souhlas.
Ale to měnění šroubů je jenom alibismus výrobce..kdybych to dělal jak přikazuje, tak si musím rozjet šroubárnu:)))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
RUTAN: jediná nevýhoda je cena té sady...holt ne každý si kvůli jednomu závitu koupí sadu za talíř...
Když se to tak vezme, je ta cena té sady pěkná zlodějina. Teoreticky to jde pořídit za pár šupů. Je tam jeden závitník, zaváděč, což je kus ohnuté kulatiny s drážkou na konci (domácí výroba pět minut) a ulamovák, což je zas jen kulatina, kterou se odlomí ta příčka. No a hrst vložek, které se dají pořídit i kusově a stojí pár kaček. Zapomněl jsem na něco? Snad ještě krabička.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, strženej závit u výpuštáku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CR125 2003 motorka vůbec nejd... Honda CR 125 Honda 08L55-KPC-850 | Pítr43 | 6 | 17.5.2024 v 10:49 ja1 |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |