Téma: Ubytování v okolí Livorna.

20.8.2007 v 11:44
14 září se s kamarádem budeme vracet trajektem do Livorna.Připlujeme ve večerních hodinách a na noc se nám nechce moc jet,kromě toho bychom následující den navštívili rádi šikmou věž v Pise a i továrnu Ducati v Bologni.Nevíte někdo o slušným ubytování za rozumný peníze v okolí Livorna?Díkes Tomy...

Ubytování v okolí Livorna.

20.8.2007 v 12:27 | Nahoru | #1
My jsme spali v Pise, tam je kemp kousek od šikmé věže. Dostupný a poměrně pěkný. Akorát se blbě hledá, jezdili jsme tam pěkně dlouho, než jsme to našli.

20.8.2007 v 14:20 | Nahoru | #2
Tomy-Fazer1000> V Livornu je nejblíže velice slušný kemp jižně od přístavu směrem na Piombino. Jinak apartmánů a kempů všude plno, buď bez obav

21.8.2007 v 07:15 | Nahoru | #3
NAD>Nějaký konkrétní tip za dobré peníze by nebyl?

21.8.2007 v 13:28 | Nahoru | #4
Tomy-Fazer1000>Apartmány - ceny nevím, akorát vím, že jsou cedulky nabízející ubyt. Spali jsme v tom kempu za Livornem , tuším za 7 e, hlavní důvod byla blízkost k přístavu, neb ráno nám jel trajekt. Dá se i cena usmlouvat, pokud na to máš chuť a povahu. Letos na Elbě jsme sebou takového smlouvače měli a vyplatilo se to

21.8.2007 v 13:53 | Nahoru | #5
Tomy-Fazer1000> spali sme v kempu na jižním okraji Livorna a nic moc - cena pro dva, stan a moto byla v přepočtu kolem 1100 Kč, což je na kemp docela dost. Bylo to min. rok v červnu :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ubytování v okolí Livorna.

21.8.2007 v 14:05 | Nahoru | #6
Aha,tak my budeme hledat stoprocentě levný pension,stan sebou nebereme....
MichalXX:Na tý Sardošce bychom se tedy mohli někde potkat.

21.8.2007 v 14:12 | Nahoru | #7
Tomy-Fazer1000>beru, ale musíme se domluvit! my sme tam od 10/9 do 19/9. Můj mobil je 605 53 42 14, tak až tam budete, dej echo a někde se tam scuknem.

Ten druhej blackbird co měl jet s náma je na sračky, takže zatím to vypadá, že pojedem 1 blackbird a 1 plechovka - nějakej džíp. Už začínám pomalu balit věci, je to zapár :lol:

21.8.2007 v 14:30 | Nahoru | #8
Tomy-Fazer1000> No nerad bych Ti bral iluze ale před dvěma lety jsem byl v podobném problému, neřešil jsem nic dopředu s tím, že něco určitě najdu. Připluli jsme do Livorna tuším okolo 20h a měl jsem velký problém něco sehnat. Ono když je tma (navíc dost pršelo) neznáš to tam tak se blbě hledá. Všude bylo plno a našli jsme až asi 40km jižně od Livorna kemp, kde jsme šli do karavanu za hříšný prachy. A bylo tzo okolo 10. září. Asi bych se po těchto zkušenostech raděj snažil buď jet dál nebo přijet ráno. Ale třeba něco seženeš. Jinak hodně štěstí a pěknou cestu!!!

21.8.2007 v 14:35 | Nahoru | #9
Jirka-FJR>Díky moc za názor,taky si myslím,že je lepší v okolí Livorna si zajistit ubytování předem nebo potom raději jet přes noc..Díky moc..