poradte mi, sháním enduro, lehké, do terénu, ale ne hard.
Vybírám mezi LC4 640 a DR400, ještě jsem zvažoval TTR600 ale po zkoušce jsem zjistil, že to asi nebude to pravé, je na mě (174 cm) trošku vyšší, ale hlavně ji chybí el.startér, což asi budu potřebovat, protože než jsem ji nastartoval, dalo mi to fušku =o
Chci aby bylo i pro 2 a hlavně aby vydrželo a nemusel jsem do něj každou sezonu vrážet cash, ani nevím kolik toho vlastně najedu....
Jo a ještě poradte, dají se sehnat dodatečně motard kola a za kolik?
Díkec
Lubin
1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu
1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu
ve sve dobe bych rekl ze spicka - 1989 -1993 ( zadna novota ale pro kluky co nemaj na ucte 150 tacu dobry kompromis bych rekl)
nej pomer ofroad on road
nejake info zde: www.gilera.cz
díky za vaše příspěvky, ale nakonec to vypadá, že půjdu do TTR, kick taky nějak zvládnu, chce to přece jen cvik :lol: navíc pro něj hraje i bezkonkurenční cena..
ještě si zkusím jednu DR400 a asi to jistí to TTR, tudle mě na něm svezl jeden maník, a jakožto, že jsem na bidle snad ani nikdy neseděl, stáhla se mi pěkně prdel :D
Dám určitě vědět jak to dopadlo...
1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu
Myslim si, že DR-Z je zase otrochu dál než TT-R. Lepší motor, nižší váha, startér, je novější atd...
Jen nevim s tou tvojí výškou (tušim žes psal 174 cm) já mam 180 cm a mam je na mě DR-Z pořád dost vysoká - ale jak se rozjedeš tak už je to stejně jedno :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
moto zdar!!!
Lubin9 píše: mikulas> no nakonec to vyhrála DRZ, už ji mám 2 m a jsem naprosto spokojen, občas i na ní jsem malý jakožto že jsem zadek pustil dolů, ale jak říkáš, jakmile se rozjedeš je to jedno ))
moto zdar!!!
hele, kolik ten motor tak vydrží ? jak se na tom jezdí ? mysliš že bys s tim dojel třeba 2000 km ??
1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
moje cesty nesměřují na západ :) myslel sem taky, jestli je možný na to přidělat kufry a jestli to moto nebude trpět...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
Sedlo je ve skutečnosti pohodlnější něž jak vypadá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
A stejne pokud DRZ tak ta ostra -silnejsi, lehci a ta je pro jednoho :/ .. nebo pak to TTR a s tim uz i lehce pocestujes :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
Toman píše: tarquin>hlavne te DRZ chybi dalsi kvalt takze cestovni rychlost abys to nedrzel na max bude kolem 100km/h ... nebo sahnout po jine rozete.
A stejne pokud DRZ tak ta ostra -silnejsi, lehci a ta je pro jednoho :/ .. nebo pak to TTR a s tim uz i lehce pocestujes :)
hm, z toho co sem čet doteď sem získal pocit, že DR-Z je to pravý... z toho co píšeš ty teď nevim :) v recenzi píšou, že cestovní rychlost je 120, TTR se mi nelíbí vůbec a ostrou DR-Z nechci určitě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu
ja bych sel do nejakyho nezmara 6ky... at to ma trosku i kroutak kdyz to lehce nalozis.
Clvoek si asi nevybere... bud neco ostryho do krosky nebo cestovniho/tezkyho ala transalp...
mozna tak 650GS Dakar... ale to by me bylo lito mlatit nekde v terenu za ty penize... z tech starsich asi tak to TT :/
2 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu
O tom Dakaru sem taky uvažoval, ale s DRZ se zas pěkně prolítnu o víkendech někde v lese a uvažme to, že na výlet chci jet jednou za rok na 2-3 týdny, ale po zbytek roku budu jezdit o víkendech v okolí bez krámů...
nemám s těma mašinama žádný zkušenosti právě