paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Převrtání sportstera
 
1.9.2007 v 10:11
Zdar

Nevím jestli tady chodí tolik fundovaných harykářů, ale třeba nědo bude vědět.
Zajímalo by mně názor zkušených na tohle:
Je lepší koupit sportstera 1200 za větší peníz, nebo koupit 883 za menší peníz a nechat ho převrtat na 1200?
Rozdíl mezi 8 a 12 je zhruba 100 litrů (nový v krámě). Převrtání stojí tak snad kolem 20- 30 tisíc. Takže by se to mohlo vyplatit. Otázka je jak se převrtání projeví na vlastnostech a kvalitách stroje. Jak moc se změní vlastnosti motoru, jestli se aspoň přiblíží 12? Má to vůbec cenu dělat? Jaké jsou nevýhody(vyšší opotřebení motoru, nižší rychlost)?
Kdo má nějaké zkušenosti, tak sem s němi.
Předchozí
1 2 3
Následující

Převrtání sportstera

1.9.2007 v 10:40 | Nahoru | #1
Myslím, že tohle už je na převrtání docela doc kubíků...Kdyby to bylo 100 tak neřeknu. Nevím jak by se na to tvářili ostatní součástky motoru...Asi by dlouho nebydžely :/

Převrtání sportstera

1.9.2007 v 11:42 | Nahoru | #2
zde máš ten kit 883-1200 http://cgi.ebay.com...QQrdZ1QQcmdZViewItem
ale motor z toho nadšený asi nebude,nebylo by lepší sehnat si komplet 1200 motor ,třeba z eBay?

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

1.9.2007 v 12:02 | Nahoru | #3
No četl jsem že motoru a převodovce by to vadit nemělo. Kity na to běžně jsou, takže by to chtělo aby se vyjádřil někdo kdoto má a jezdí s tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

1.9.2007 v 12:41 | Nahoru | #4
kocour>v supermotu byl test ojetiny a nějaká bábofka to tam měla udělaný, cosi je k tomu i psáno,....

tak když se mě bude chcet tak bych to aj pohledal....

(reakce na) Převrtání sportstera

1.9.2007 v 13:37 | Nahoru | #5

Děděk EV píše: kocour>v supermotu byl test ojetiny a nějaká bábofka to tam měla udělaný, cosi je k tomu i psáno,....

tak když se mě bude chcet tak bych to aj pohledal....


byl bych vděčen za pohledání :)

Každopádně teď jsem se bavil s mírou žižkou s VMP a ten mně prevrtání doporučil. Prý by to mělo mít nakonec lepší parametry než 1200.

Převrtání sportstera

1.9.2007 v 14:59 | Nahoru | #6
Co já slyšel tak ty vrtaný prej jedou líp než origo 12ky..tak nevim. Sice sem na tom vrtanym kousek jel ale na origo ne takže nevim, každopádně po čtyřválcový šestce sem se docela bavil :D

Převrtání sportstera

1.9.2007 v 16:01 | Nahoru | #7
z článku: "majitelé slabší 883 nemusí zoufat. přebroušení na 1200 stojí 20tis,- jde-li o kompletní úpravu výjde to celkem na 50tis,- , vymění se filtr za KN, použijou se jiný písty a těsnění, přidají se výfuky Sceraming eagle - což je závodní program zvyšující výkon, nebo také je možné ještě zvýšit kompresu pro větší výkon. Prostě upravená 883 na 1200 jede líp jak originál 1200. "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

4.9.2007 v 15:01 | Nahoru | #8
kocour> Zdar! Možná by bylo lepší poradit se přímo v H-D. Dobrý zkušenosti mám se Šalamounkou, ale to je pro Tebe asi z ruky. To převrtání se dělá běžně a pokud vím, tak motoru a všemu ostatnímu je to jedno, neboť se s tím dopředu počítá. Měl jsem pučenýho sportíka 883, jede to docela slušně a je to dost zábavná motorka. Doporučuju!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

4.9.2007 v 15:31 | Nahoru | #9
užovka>>
Byl jsem se na to zeptat ještě v HD v Brně a taky mně říkali že s tím není problém. Hm tak to vypadá, že na jaro bude nový haryk :)

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

4.9.2007 v 17:38 | Nahoru | #10
Ahoj chlapi ja ted vydelavam a mam namireno na spoststera 883 ale ojetiny mi pridou neumerne drahy oproti novote, napr rocnik 2002 sem videl za 215 a za 220 je novej haryk, coz me az skoro vytocilo, nebyl upravovanej... blahove sem doufal ze starsiho sezenu kolem sto litru.... ale je krasnej miluju ho, to bude brblanicko krajinou.... uzovko muzes tu jizdu na ni trosku popsat byl by sem ti vdecnej

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

4.9.2007 v 19:00 | Nahoru | #11
TombaRider>>
Taky jsem viděl ceny ojetin HD a mám pocit že si lidi dělaj srandu :lol: Těžko někdo koupí rok starýho sportstera za cenu o 20 tis menší než je nový :cool:
Spotster není tak drahý a aby se nedal koupit nový. Říkal jsem si že, už je čas na nějakou funglovku ale nechce se mně dávat půl mega za softaila. Takže si koupím 883 v customu a pak si to převrtám na 1200. To by mně mohlo na pár let vydržet.
Do budoucna bych to viděl na road kinga.

(reakce na) Převrtání sportstera

4.9.2007 v 19:02 | Nahoru | #12
kocour>kámoš si překopal 1200 sporstra a taky by neměnil :cool: , říkal že u toho asi taky zůstane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 06:54 | Nahoru | #13
kocour> tak to jest docela známá věc, že cena HD když ho koupíš, poté jezdíš a pak prodáš tak se pohybujou zhruba na stejný úrovni..... Jinak tím převrtáním by se pak měl změnit i kompresní poměr a co jsem slyšel z doslechu tak převrtaný 883 na 1200 pak líp jezději... Jinak Road King je sqělá volba já mám clasica a nedám naň dopustit - fascinuje mě jaká je to stavebnice - během chvilky ho předěláč tak že vypadá úplně jinak - máš sundanej štít, kufry během chvilky a nechá se sehnat mraky příslušenství (já jsem zatím dělal opěrku a jednositz s nosičem). Pro spolujezdce (nebo líp spolujezdkyni - neboť nazývejme věci pravými jmény) to pak chce opěrku na delší trasu.... Jinak já ho mám od r. 02 a nalítal jsem na něm svejch poctivej 52 tis. km a bez sebemenších problémů, poruch a velkých oprav. ... a zapomeň i na rčení o olejničkách .... Jinak je taky zajímavý sledovat ceny na HD venku a tady a to porovnání pro ČR není zrovna mooooc příznivý (ale to už je taky řádně profláklá věc)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 08:09 | Nahoru | #14
mav>>
Si říkám jestli by nebylo lepší vyjet koupit toho haryka do německa nebo rakouska
Myslím že naši obchodníci jsou docela nenasytní

(reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 10:28 | Nahoru | #15
kocour>
Zdar,
jsem nenasytný obchodník,ale pro jistotu mi zavolej.Třeba se ti moje nabídka bude líbit.
Jirka,602 510 800

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

5.9.2007 v 19:21 | Nahoru | #16
kocour>No haryk neharyk, motorka nemotorka, takové "kouzlo" bych určitě nedělal. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 20:07 | Nahoru | #17
Dolík ....>>
jenže haryk je na to převrtání dělaný
už od výroby má osmička tlustší stěny
rovněž výrobce nabízí oficiální kit na převrtání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 20:25 | Nahoru | #18
kocour>no nevím, kdybys honil koně, krouťák nebo třeba ego :lol: tak bych to pochopil, ale fakt mi to přijde jako volovina... jinak u motorek (né haryků) je to snad až poslední možná tunning motoru. :D

(reakce na) Převrtání sportstera

5.9.2007 v 20:34 | Nahoru | #19
kocour> No tak to by bylo bezvadný! Sportík je fakt super, tak ať Ti to vyjde! *yes*

TombaRider> No sportíka jsem měl půjčenýho na víkend, když jsem měl svoje moto v údržbě... Sportster mě dost bavil a na blbnutí je to lepší jak Dyna. Motorka se mi zdála krásně lehká a opravdu příjemně se vodí. Co se týká motoru, tak to jezdí poměrně slušně. Když to srovnám s Dynou, tak spodek je samozřejmě slabší, stejnětak i vršek, ale to je logický. Ze zvuku motoru jsem byl trochu zklamanej. Vinu na tom měly sériové výfuky a hlavně srovnání s Dynou, která má dvojnásobnej objem. Výsledek vypadá tak, že sportík vrčí, zatímco Dyna mohutně duní... Pokud namontuješ otevřené výfuky, případně ho převrtáš, tak bude vše OK! Výhodou tý motorky je, že se s ní dá i docela blbnout. Se Spotsterem jsem jel Dubou a byla to fakt zábava. Oproti Dyně jsi o něco rychlejší a HLAVNĚ se tolik nenadřeš! Jediný co mi chybělo byl šestej kvalt. Převodovka je ale dobře odstupňovaná, takže s těmi pěti kvalty si v pohodě vystačíš. Chodí ale docela ztěžka, takže musíš řadit dost velkou silou. Za ten víkend mi řadička prodřela botu... :D Na dálnici jsem vytáhl skoro 180 km/h a to je na osmistovku mazec! Spotřeba byla něco kolem 5-6 litrů a to jsem za to tahal. Takže abych to shrnul -Sportster 883 je dost povedenej stroj a motorově řekl bych dostačuje. Přesto si ho ale hodně lidí převrtá a nedivím se, protože potom to musí bejt pecka! Motorka vypadá už v základu dobře a pokud se sáhne po pár doplňcích, tak výsledkem bude nádhernej stroj. Doporučuju! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 00:13 | Nahoru | #20
Dolík ....>>
no na tomhle jde vidět že o HD toho moc nevíš
myslím to kladně
myslím to jako o jejich možnostech :cool:
tohle prostě není jako suza :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

6.9.2007 v 00:45 | Nahoru | #21
Ještě něco k těm cenám ojetin - u nás je velký problém pěkný H-D sehnat. Většinou jde o motorky dovezený z USA a to jsou absolutní šroty. Cena tomu odpovídá - jsou docela levný. Problém je, že o těch motorkách nikdo nic neví a nedej bože, když se něco vysere... Pokud se jedná o motorku koupenou u nás, nebouranou, s certifikátem prvního majitele, prokázaným servisem a v odpovídajícím stavu, tak si jí majitel samozřejmě nechá zaplatit.

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

6.9.2007 v 16:11 | Nahoru | #22
užovka: mel sem pred tim bandita a ta masina me nutila celkem jedit rychle, nedela to i sportster? da se na nem nak bez premahani jezdit i kochacka? a myslis e kdyz si necham dovest moto z usa em to bude sunt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 16:23 | Nahoru | #23
TombaRider> Kochačka se na něm dá jezdit určitě, ale mně to moc nešlo... :) Já jsem se s ním chtěl spíš vyblbnout. S tím dovozem nevím. Beru to podle toho, co jsem měl možnost vidět. Já bych spíš sháněl něco, co bylo koupený a servisovaný tady. Jde o to, že pokud se Ti ta motorka začne srát, tak se nedoplatíš. Některý díly na H-D jsou levný ( až mě to překvapilo ) a jiný, u kterých bys to ani nečekal, jsou drahý až hrůza.
Těm lidem co to tahaj z USA bych moc nevěřil, ale nechci zase někomu křivdit. Ty motorky, který jsem viděl, byly neskutečně opelichaný. Přitom ti ale tvrdí, že motorka má najeto 4.000 km !!! Naprostej nesmysl samozřejmě. Uvidíš sám, třeba se Ti podaří na něco slušnýho natrefit.

A ještě něco. Nejlepší by bylo, kdyby ses na tom Sportsteru sám svez. Jsi z Prahy a na Šalamounce si ho můžeš klidně půjčit. Stačí složit kauci 10.000 Kč a je to. Zavolej tam a zeptej se na to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 18:40 | Nahoru | #24
kocour>nevím, děkuju, nechcu. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 20:11 | Nahoru | #25
Dolík ....>>
máš zbytečné předsudky :D
Jinak to převrtání se dělá samozřejmně kvůli vyššímu krouťáku.

(reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 20:19 | Nahoru | #26
kocour>A na co "tolik" kouťáku? furt sem myslel, že to jen plcání po silnici, kochačka přírodou místo sledování provozu, haryk né proto, že je nej, ale proto, že je haryk... Kup si 12 bandita. :lol: V 70kmh dáš 5 kvalt a dál nemusíš už nic řešit. :D

(reakce na) Převrtání sportstera

6.9.2007 v 20:59 | Nahoru | #27
kocour>>
Taky jsem viděl ceny ojetin HD a mám pocit že si lidi dělaj srandu :lol: Těžko někdo koupí rok starýho sportstera za cenu o 20 tis menší než je nový :cool:
Spotster není tak drahý a aby se nedal koupit nový. Říkal jsem si že, už je čas na nějakou funglovku ale nechce se mně dávat půl mega za softaila. Takže si koupím 883 v customu a pak si to převrtám na 1200. To by mně mohlo na pár let vydržet.
Do budoucna bych to viděl na road kinga. [/quote]
No nevím nevím, taky jsem na něj měla namířeno a to za docela slušnou cenu - ,,funglovku " najeto, teda ani nezajeto 700 km za 170 klacků a nějak mě neuchvátil........ :/
Volila jsem raději Intrudera Suzinu - víc mě nadchla. Ale jestli HD jde převrtat jak jsi psal na 1 200, tak to bude asi o něčem jiném ;)

Převrtání sportstera

8.9.2007 v 14:45 | Nahoru | #28
Užovka: díky za info, premejslel sem ze bych si ho dofezl sam, vis drazba pres ebay a pak kontejner se k nekomu napr k autum pridat za rozumnou cenu. ale je fakt ze je to risk. jenze ja, jakozto student bych na slusnyho tady vydelaval jeste tak tri roky jeste se mi libi honda vt 600 ale ase nevim no haryk je hary, i kdyz to vtcko se da krasne upravovat... jeli ste nekdo na vt?

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

9.9.2007 v 17:11 | Nahoru | #29
Nazdar hoši
K tomu převrtávání,jen že se dá vybrousit válec koupíš písty a hotovo.
Dá se to tak udělat taky ale bacha.
Sporták 883 má v základu stejný díly jako 12ka kromě vyfrézovanýho kompresního prostoru hlavy válce tím pádem po převrtání jezdí lépe ale časem může odejít spodek .
Řeší se to bud odfrézováním v lepších inštitucích, nebo zakoupením nízkokompresních pístů od Wiseca aj. firem které tuto ůpravu eliminují. Pak jen seřídit karburátor a davaj, filtr a vše ostatní je stejný klika čepy válce hlava vačky aj.
Nevím jak je to u nových modelů od r.2004 ale to co píšu je od r.1989 do r 2003 možné udělat za nějakých 14000kč svépomocí.
Zdary baby míra
604405862 NÝRSKO

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

9.9.2007 v 18:30 | Nahoru | #30
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cool:
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist