Nevím jestli tady chodí tolik fundovaných harykářů, ale třeba nědo bude vědět.
Zajímalo by mně názor zkušených na tohle:
Je lepší koupit sportstera 1200 za větší peníz, nebo koupit 883 za menší peníz a nechat ho převrtat na 1200?
Rozdíl mezi 8 a 12 je zhruba 100 litrů (nový v krámě). Převrtání stojí tak snad kolem 20- 30 tisíc. Takže by se to mohlo vyplatit. Otázka je jak se převrtání projeví na vlastnostech a kvalitách stroje. Jak moc se změní vlastnosti motoru, jestli se aspoň přiblíží 12? Má to vůbec cenu dělat? Jaké jsou nevýhody(vyšší opotřebení motoru, nižší rychlost)?
Kdo má nějaké zkušenosti, tak sem s němi.
ale motor z toho nadšený asi nebude,nebylo by lepší sehnat si komplet 1200 motor ,třeba z eBay?
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
tak když se mě bude chcet tak bych to aj pohledal....
Děděk EV píše: kocour>v supermotu byl test ojetiny a nějaká bábofka to tam měla udělaný, cosi je k tomu i psáno,....
tak když se mě bude chcet tak bych to aj pohledal....
byl bych vděčen za pohledání :)
Každopádně teď jsem se bavil s mírou žižkou s VMP a ten mně prevrtání doporučil. Prý by to mělo mít nakonec lepší parametry než 1200.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
Byl jsem se na to zeptat ještě v HD v Brně a taky mně říkali že s tím není problém. Hm tak to vypadá, že na jaro bude nový haryk :)
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
Taky jsem viděl ceny ojetin HD a mám pocit že si lidi dělaj srandu :lol: Těžko někdo koupí rok starýho sportstera za cenu o 20 tis menší než je nový :cool:
Spotster není tak drahý a aby se nedal koupit nový. Říkal jsem si že, už je čas na nějakou funglovku ale nechce se mně dávat půl mega za softaila. Takže si koupím 883 v customu a pak si to převrtám na 1200. To by mně mohlo na pár let vydržet.
Do budoucna bych to viděl na road kinga.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
Si říkám jestli by nebylo lepší vyjet koupit toho haryka do německa nebo rakouska
Myslím že naši obchodníci jsou docela nenasytní
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
jenže haryk je na to převrtání dělaný
už od výroby má osmička tlustší stěny
rovněž výrobce nabízí oficiální kit na převrtání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
TombaRider> No sportíka jsem měl půjčenýho na víkend, když jsem měl svoje moto v údržbě... Sportster mě dost bavil a na blbnutí je to lepší jak Dyna. Motorka se mi zdála krásně lehká a opravdu příjemně se vodí. Co se týká motoru, tak to jezdí poměrně slušně. Když to srovnám s Dynou, tak spodek je samozřejmě slabší, stejnětak i vršek, ale to je logický. Ze zvuku motoru jsem byl trochu zklamanej. Vinu na tom měly sériové výfuky a hlavně srovnání s Dynou, která má dvojnásobnej objem. Výsledek vypadá tak, že sportík vrčí, zatímco Dyna mohutně duní... Pokud namontuješ otevřené výfuky, případně ho převrtáš, tak bude vše OK! Výhodou tý motorky je, že se s ní dá i docela blbnout. Se Spotsterem jsem jel Dubou a byla to fakt zábava. Oproti Dyně jsi o něco rychlejší a HLAVNĚ se tolik nenadřeš! Jediný co mi chybělo byl šestej kvalt. Převodovka je ale dobře odstupňovaná, takže s těmi pěti kvalty si v pohodě vystačíš. Chodí ale docela ztěžka, takže musíš řadit dost velkou silou. Za ten víkend mi řadička prodřela botu... :D Na dálnici jsem vytáhl skoro 180 km/h a to je na osmistovku mazec! Spotřeba byla něco kolem 5-6 litrů a to jsem za to tahal. Takže abych to shrnul -Sportster 883 je dost povedenej stroj a motorově řekl bych dostačuje. Přesto si ho ale hodně lidí převrtá a nedivím se, protože potom to musí bejt pecka! Motorka vypadá už v základu dobře a pokud se sáhne po pár doplňcích, tak výsledkem bude nádhernej stroj. Doporučuju! *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
no na tomhle jde vidět že o HD toho moc nevíš
myslím to kladně
myslím to jako o jejich možnostech :cool:
tohle prostě není jako suza :shy:
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
Těm lidem co to tahaj z USA bych moc nevěřil, ale nechci zase někomu křivdit. Ty motorky, který jsem viděl, byly neskutečně opelichaný. Přitom ti ale tvrdí, že motorka má najeto 4.000 km !!! Naprostej nesmysl samozřejmě. Uvidíš sám, třeba se Ti podaří na něco slušnýho natrefit.
A ještě něco. Nejlepší by bylo, kdyby ses na tom Sportsteru sám svez. Jsi z Prahy a na Šalamounce si ho můžeš klidně půjčit. Stačí složit kauci 10.000 Kč a je to. Zavolej tam a zeptej se na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
máš zbytečné předsudky :D
Jinak to převrtání se dělá samozřejmně kvůli vyššímu krouťáku.
Taky jsem viděl ceny ojetin HD a mám pocit že si lidi dělaj srandu :lol: Těžko někdo koupí rok starýho sportstera za cenu o 20 tis menší než je nový :cool:
Spotster není tak drahý a aby se nedal koupit nový. Říkal jsem si že, už je čas na nějakou funglovku ale nechce se mně dávat půl mega za softaila. Takže si koupím 883 v customu a pak si to převrtám na 1200. To by mně mohlo na pár let vydržet.
Do budoucna bych to viděl na road kinga. [/quote]
No nevím nevím, taky jsem na něj měla namířeno a to za docela slušnou cenu - ,,funglovku " najeto, teda ani nezajeto 700 km za 170 klacků a nějak mě neuchvátil........ :/
Volila jsem raději Intrudera Suzinu - víc mě nadchla. Ale jestli HD jde převrtat jak jsi psal na 1 200, tak to bude asi o něčem jiném ;)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
K tomu převrtávání,jen že se dá vybrousit válec koupíš písty a hotovo.
Dá se to tak udělat taky ale bacha.
Sporták 883 má v základu stejný díly jako 12ka kromě vyfrézovanýho kompresního prostoru hlavy válce tím pádem po převrtání jezdí lépe ale časem může odejít spodek .
Řeší se to bud odfrézováním v lepších inštitucích, nebo zakoupením nízkokompresních pístů od Wiseca aj. firem které tuto ůpravu eliminují. Pak jen seřídit karburátor a davaj, filtr a vše ostatní je stejný klika čepy válce hlava vačky aj.
Nevím jak je to u nových modelů od r.2004 ale to co píšu je od r.1989 do r 2003 možné udělat za nějakých 14000kč svépomocí.
Zdary baby míra
604405862 NÝRSKO