Téma: Jízda na 2V a 4V
 
22.6.2008 v 12:13
Zdravím jezdce, kteří již okusili jízdu jak na V2 tak na 4V.

Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.

Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej

Honda SP2


Honda SP1


Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 12:24 | Nahoru | #1
dvouval umi jezdit po zadnim kdykoliv... hlavne kdyz to necekas a kdyz se to nehodi

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 12:32 | Nahoru | #2
No asi nejdřív nebudeš moc chápat, proč nemůžeš ve městě řadit za 3 a vejš, proč se to do 4000 hádá a od 9000 umírá. Nohy už nebudeš mít roztažený jak kurva ale hezky u sebe, páč je to štíhlá holka. Podvozek bude zřejmě "trochu" jinde. Zvuk samo taky...
Blbě se to popisuje, určitě se na nějakém dvouválu svez, než to koupíš. Nemusí to totiž sednout každému. Ale jestli tě to chytne, tak už asi nebudeš chtít nic jiného.
Mimochodem, jestli ti to vyjde, tak ti budu nepěkně závidět

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 12:44 | Nahoru | #3
Droppi> ani nevíš, jak daleko jsi od pravdy... teda od té univerzální...
Telátkový motor se nehádá ani ve 3000 otáčkách, rozhodně neumírá v 8000, abych byl přesný, i v odborných recenzích psali, a já to musím potvrdit, že omezovač v 11500 je zbytečně brzo, protože ten motor pořád jede jak raketa a štíhlá rozhodně není...
Tedy to, cos psal, platí pro Ducati, možná pro VTR, ale určitě ne pro TL1000R...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 12:45 | Nahoru | #4
sisel> no teda fakt by mě zajímalo, na jekém 2V jsi jezdil, protože např. TL1000R rozhodně nejezdí rádo po zadním...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 12:57 | Nahoru | #5

Rizla Tele>sisel> no teda fakt by mě zajímalo, na jekém 2V jsi jezdil, protože např. TL1000R rozhodně nejezdí rádo po zadním...


na jakem? na tom co mam v garazi.. tuono

1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:00 | Nahoru | #6
Docela by mě zajímalo jezdil-li někdo na obou a u čeho zůstal a proč se tak rozhodl....
Já jsem s mojí ZXR spokojen nad míru, ale fak by mě zajímalo jak se chová V2
Jestli by se taky přehřívala ve městě od kolika otáček táhne jak má moto táhnou moje ZXR tak od těch 8000ot/min atd...
Prostě kdo má zkušenosti z obou tak sem s nima jsem zvědavý jak Kelišová

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:03 | Nahoru | #7

kaw750>Docela by mě zajímalo jezdil-li někdo na obou a u čeho zůstal a proč se tak rozhodl....
Já jsem s mojí ZXR spokojen nad míru, ale fak by mě zajímalo jak se chová V2
Jestli by se taky přehřívala ve městě od kolika otáček táhne jak má moto táhnou moje ZXR tak od těch 8000ot/min atd...
Prostě kdo má zkušenosti z obou tak sem s nima jsem zvědavý jak Kelišová


svez se.. nikdo ti nerekne nic jinyho ze ta jeho je nejlepsi..
rozdil je hlavne o objemu, protoze pak jedes svizne uz jen na kroutak ve strednich otackach a pred omezovacem jedes strelbu. aspon u me to tak je. Na 4V (i kdyz jsem mel slabou) se dalo jet svizne jen v tech vysokych.

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:03 | Nahoru | #8
na dvouválcoch se mi líbí akorát tak, že sou úzké. tam výhody končí. hlavně ten hodný motor, kdo se s tím má furt tahat. aspoň teda na TL-S bych se musel furt hlídat a na 4válci si dělám co chcu.

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:10 | Nahoru | #9
v databázi byl myslim nějaký klučina, co přelezl taky ze 750 (GSXR?) na eSPéčko a zklamanej rohodně nebyl Pohledej

Rizla Tele> njn, Telátko je jinde, to je pořádnej tlouštík , SP má redline na 10ti, z toho jsem tak nějak soudil, že se v sérii na dvanáct asi moc akčně nepohrne. A zase neříkej, že když tam nacvakáš čtyřku a vyšší kvalt a dáš na 3000 otáčkách plnej, že to jen sametově zatáhne a nepokouší se tě to skopat ze sedla

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:12 | Nahoru | #10
sisel> si měl asi napsat "tuono jezdi po zadnim"...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:16 | Nahoru | #11
Droppi> sametově to nezatáhne, ale nehádá se... Že je to od těch třech takové opravdu tvrdé "buch buch buch" do 4tis a pak to teprve začne lézt sametově až do omezovače, to je pravda...
Jestli se někdy někde potkáme, rád si s tebou vyměním moto, abychom mohli posoudit rozdíly v motorech...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:17 | Nahoru | #12
Dolík ....> hele, co myslíš tím hodným motorem? BTW, před měsícem jsem na tebe čekal v Bílovci a ty nikde...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:21 | Nahoru | #13
kaw750> táhne pořádně tak od 4500, ve městě se mi ve 106 zapínají ventilátory, na tuto hodnotu se dostanu tak po 15 minutách pojíždění po semaforech, ale pak to ventilátory v klidu utáhnou, zato prdel se mi přehřívá jak ji zadní válec přitápí odspodu.
Jinak jsem jezdil vždy na dvouválu, takže ti můžu jen říci moje zkušenostise 4V co jsem měl půjčené: 4V je opravdu pohodlnější jízda...

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 13:21 | Nahoru | #14
Je jsem na SP1 - kurva tvrdý podvozek i motor. Jestli to chceš na normální ježdění, pak jsi slušný masochista.

Motor jde tvrdě, má velkou kompresi a malý setrvačník. Použitelné otáčky si nepamatuju, navíc jsem s tím jel jen pár desítek km.

Podvozek je nastavený na velmi kvalitní asfalt (i úplně povolený!).

Před pár lety s náma jel kámoš prodloužený víkend na Slovensko a všichni jsme se divili, že to zvládnul. Před dvěmi lety jeli Francii a on jel po dálnici, zatímco ostatní si užívali dva dny zatáček. Vrátil se a prodal

V podstatě jsou to "okruhovky pro hobíky s homologační sadou".

Jestli chceš jezdit jen okruhy a maximálně krátké vyjížďky, pak je to zkousnutelné. Jinak pořiď jiný dvouvál - např. Firestorma od 2001 nebo TL od 1998, kterékoli SV...do Italů nevidím

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 14:01 | Nahoru | #15
mariano> To je slovo do pranice... TL se mi zdá na mě s 170cm dosti velká kráva, ale uvidíme... o tom SPčku mám čím dál větší obrázek jako o totální okruhovce.... musím se na tom projet...
Dík za názor !

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 14:21 | Nahoru | #16
7pade...zlatá střední cesta.......dobry cestak,dobrá spotřeba

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 14:59 | Nahoru | #17
kaw750> TL je velká a těžká kráva, to máš pravdu. A na okruhu bude TL-R horší než SP1.
Svez se

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 15:30 | Nahoru | #18
Rizla Tele> no, myslím, že sem tam byl tak, jak sem psal.

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 16:13 | Nahoru | #19
myslim, že dvouvál nemá žádný praktický výhody do provozu, řekl bych, že je na jízdu trošku "náročnější", ptže třeba v zatáčkách musíš s plynem hodně citlivě i v nižších otáčkách, má menší rozsah použitelnejch otáček, pokud nemáš antihop, tak tě leckdy při prudšim podřazení začne předbíhat zadní kolo - i když to to tam člověk musí sázet hoodně ostře, nebo s tim ještě třeba neumí, možná trochu"horší", nebo spíš jiná ovladatelnost oproti čtyřválu, kde máš těžiště hned u předního kola, kdeždo na V2 je skoro pod tebou - aspon jeho část, ale SS motorky typu SP a tak si myslim, že ovladatelný jsou super...a jiný věci, ALE!!! pak je tu druhá strana a to ta, že je to fakt super zábavný(svez sem se i na několika čtyřválech, takže trošku můžu srovnávat)zátah v poměrně nízkejch otáčkách - často nemusíš ani podřazovat třeba při předjíždění apod. a pak ten zvuk a celkově charakter těch motorů ale zas chápu, že to někoho nebaví (btw. nechápu, ale to je pro rejpali )

Naposledy editováno 22.06.2008 16:14:32

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 17:02 | Nahoru | #20

peetr>myslim, že dvouvál nemá žádný praktický výhody do provozu, řekl bych, že je na jízdu trošku "náročnější", ptže třeba v zatáčkách musíš s plynem hodně citlivě i v nižších otáčkách, má menší rozsah použitelnejch otáček, pokud nemáš antihop, tak tě leckdy při prudšim podřazení začne předbíhat zadní kolo - i když to to tam člověk musí sázet hoodně ostře, nebo s tim ještě třeba neumí, možná trochu"horší", nebo spíš jiná ovladatelnost oproti čtyřválu, kde máš těžiště hned u předního kola, kdeždo na V2 je skoro pod tebou - aspon jeho část, ale SS motorky typu SP a tak si myslim, že ovladatelný jsou super...a jiný věci, ALE!!! pak je tu druhá strana a to ta, že je to fakt super zábavný(svez sem se i na několika čtyřválech, takže trošku můžu srovnávat)zátah v poměrně nízkejch otáčkách - často nemusíš ani podřazovat třeba při předjíždění apod. a pak ten zvuk a celkově charakter těch motorů ale zas chápu, že to někoho nebaví (btw. nechápu, ale to je pro rejpali )



lol lol lol

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 20:44 | Nahoru | #21
víš co, to je jako vyholený a bobříci, to se nedá srovnávat :)

pokud máš 4 řaďák a sedne ti tak ti na 90% bude dvouvál na nic. A to nemluvím o ostrém dvouválu co sis vyhlédl :)

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 20:47 | Nahoru | #22
Dvouvál je super,ale sere mě,že je to takové ucukané.

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 21:16 | Nahoru | #23
rozdíl tam je a dost velkej, a těžko se to popisuje, prostě to chce se svézt. Jinak vicemene souhlasím s tím co již bylo napsáno předemnou.....

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 22:23 | Nahoru | #24
SValovec> jestli nemáš triceps stejně velkej jako biceps, tak to prodej... (pro kaw: jestli nesplnuješ tento požadavek, tak to vůbec nekupuj dvouvál...)

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 22:52 | Nahoru | #25
já jel na 2 válci Huasong 650 GTR , motor to má z SVčka a jelo se na tom krásně, bralo to krásně od spoda a super zvuk a sem tam rána do laufu no pecka

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 22:53 | Nahoru | #26
A co to vzít postupně? Přes nějakej 3V - Triumph?

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 23:45 | Nahoru | #27
nebo kombinaci - VFR

Jízda na 2V a 4V

22.6.2008 v 23:55 | Nahoru | #28
Já přelezl tam i z5.
2V- výhoda zvuku,zátah dole,tedy ne moc dole a takovýto-má to koule..
nevýhody spotřeba,neodpouští chyby v podřazení,umírá brzy při vytáčení.
4V- výhody a nevýhody opačně.
Nevím,ale když jsem byl na 2V,rád jsem používal frázi,že kdo neokusil,neví,vocogo a 2V forever,ale ted jsem z5 ve hře o 4V a mohu říct- kdo chce jezdit universal,koupí si 4V,kdo chce být viděn při jízdě a odlišit se,koupí si 2V. Už jen díky tomu,jak se vývoj fabrik dívá na 4V vs.2V je jasné,že slavná éra 2V skončina někdy v roce 2001.
Příznivci 2V mě jistě zapravdu nedají,ale dnes 4V díky vývoji strčí 2V do kapsy skoro ve všem.
Ale někomu nejde o soutěžení o nejrychlejší a nejsilnější. Jde o styl,takže proč ne 2vál,že? Mě osobně se po něm stýská,ale za 4V už bych asi neměnil..

Jízda na 2V a 4V

23.6.2008 v 00:00 | Nahoru | #29
Já vyměnil dvouvál za jednobuch a

Naposledy editováno 23.06.2008 00:06:37

Jízda na 2V a 4V

23.6.2008 v 20:01 | Nahoru | #30
jo a dvouvál docela topí pod prdel
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist