Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.
Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej
Honda SP2
Honda SP1
Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12
Blbě se to popisuje, určitě se na nějakém dvouválu svez, než to koupíš. Nemusí to totiž sednout každému. Ale jestli tě to chytne, tak už asi nebudeš chtít nic jiného.
Mimochodem, jestli ti to vyjde, tak ti budu nepěkně závidět
Telátkový motor se nehádá ani ve 3000 otáčkách, rozhodně neumírá v 8000, abych byl přesný, i v odborných recenzích psali, a já to musím potvrdit, že omezovač v 11500 je zbytečně brzo, protože ten motor pořád jede jak raketa a štíhlá rozhodně není...
Tedy to, cos psal, platí pro Ducati, možná pro VTR, ale určitě ne pro TL1000R...
1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V
Já jsem s mojí ZXR spokojen nad míru, ale fak by mě zajímalo jak se chová V2
Jestli by se taky přehřívala ve městě od kolika otáček táhne jak má moto táhnou moje ZXR tak od těch 8000ot/min atd...
Prostě kdo má zkušenosti z obou tak sem s nima jsem zvědavý jak Kelišová
kaw750>Docela by mě zajímalo jezdil-li někdo na obou a u čeho zůstal a proč se tak rozhodl....
Já jsem s mojí ZXR spokojen nad míru, ale fak by mě zajímalo jak se chová V2
Jestli by se taky přehřívala ve městě od kolika otáček táhne jak má moto táhnou moje ZXR tak od těch 8000ot/min atd...
Prostě kdo má zkušenosti z obou tak sem s nima jsem zvědavý jak Kelišová
svez se.. nikdo ti nerekne nic jinyho ze ta jeho je nejlepsi..
rozdil je hlavne o objemu, protoze pak jedes svizne uz jen na kroutak ve strednich otackach a pred omezovacem jedes strelbu. aspon u me to tak je. Na 4V (i kdyz jsem mel slabou) se dalo jet svizne jen v tech vysokych.
Rizla Tele> njn, Telátko je jinde, to je pořádnej tlouštík , SP má redline na 10ti, z toho jsem tak nějak soudil, že se v sérii na dvanáct asi moc akčně nepohrne. A zase neříkej, že když tam nacvakáš čtyřku a vyšší kvalt a dáš na 3000 otáčkách plnej, že to jen sametově zatáhne a nepokouší se tě to skopat ze sedla
Jestli se někdy někde potkáme, rád si s tebou vyměním moto, abychom mohli posoudit rozdíly v motorech...
Jinak jsem jezdil vždy na dvouválu, takže ti můžu jen říci moje zkušenostise 4V co jsem měl půjčené: 4V je opravdu pohodlnější jízda...
Motor jde tvrdě, má velkou kompresi a malý setrvačník. Použitelné otáčky si nepamatuju, navíc jsem s tím jel jen pár desítek km.
Podvozek je nastavený na velmi kvalitní asfalt (i úplně povolený!).
Před pár lety s náma jel kámoš prodloužený víkend na Slovensko a všichni jsme se divili, že to zvládnul. Před dvěmi lety jeli Francii a on jel po dálnici, zatímco ostatní si užívali dva dny zatáček. Vrátil se a prodal
V podstatě jsou to "okruhovky pro hobíky s homologační sadou".
Jestli chceš jezdit jen okruhy a maximálně krátké vyjížďky, pak je to zkousnutelné. Jinak pořiď jiný dvouvál - např. Firestorma od 2001 nebo TL od 1998, kterékoli SV...do Italů nevidím
Naposledy editováno 22.06.2008 16:14:32
peetr>myslim, že dvouvál nemá žádný praktický výhody do provozu, řekl bych, že je na jízdu trošku "náročnější", ptže třeba v zatáčkách musíš s plynem hodně citlivě i v nižších otáčkách, má menší rozsah použitelnejch otáček, pokud nemáš antihop, tak tě leckdy při prudšim podřazení začne předbíhat zadní kolo - i když to to tam člověk musí sázet hoodně ostře, nebo s tim ještě třeba neumí, možná trochu"horší", nebo spíš jiná ovladatelnost oproti čtyřválu, kde máš těžiště hned u předního kola, kdeždo na V2 je skoro pod tebou - aspon jeho část, ale SS motorky typu SP a tak si myslim, že ovladatelný jsou super...a jiný věci, ALE!!! pak je tu druhá strana a to ta, že je to fakt super zábavný(svez sem se i na několika čtyřválech, takže trošku můžu srovnávat)zátah v poměrně nízkejch otáčkách - často nemusíš ani podřazovat třeba při předjíždění apod. a pak ten zvuk a celkově charakter těch motorů ale zas chápu, že to někoho nebaví (btw. nechápu, ale to je pro rejpali )
lol lol lol
2V- výhoda zvuku,zátah dole,tedy ne moc dole a takovýto-má to koule..
nevýhody spotřeba,neodpouští chyby v podřazení,umírá brzy při vytáčení.
4V- výhody a nevýhody opačně.
Nevím,ale když jsem byl na 2V,rád jsem používal frázi,že kdo neokusil,neví,vocogo a 2V forever,ale ted jsem z5 ve hře o 4V a mohu říct- kdo chce jezdit universal,koupí si 4V,kdo chce být viděn při jízdě a odlišit se,koupí si 2V. Už jen díky tomu,jak se vývoj fabrik dívá na 4V vs.2V je jasné,že slavná éra 2V skončina někdy v roce 2001.
Příznivci 2V mě jistě zapravdu nedají,ale dnes 4V díky vývoji strčí 2V do kapsy skoro ve všem.
Ale někomu nejde o soutěžení o nejrychlejší a nejsilnější. Jde o styl,takže proč ne 2vál,že? Mě osobně se po něm stýská,ale za 4V už bych asi neměnil..