Téma: Moto GP Francie
 
18.5.2008 v 14:37
no to co předvádí Lorenzo je úžasné

Uzavřeno 09.10.2011 v 10:34 uživatelem Sidonius78
Předchozí
1 2
Následující

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:43 | Nahoru | #1
jen jsem zaslechl ,že komentátor (ct2) sdělil,že pneumatické ventily (Yamaha) pracují na principu stlačeného vzduch!trochu mi to nesedí,vzduch není stlačitelný,kdežto olej ano....mám posit že si to poplet

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:46 | Nahoru | #2
Vzduch že není stlačitelný? lol lol

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:52 | Nahoru | #3
Sidonius78> no ty sis ten vzduch asi popletl s vodou... btw piste tu nekdo jak to vypada na draze, ja jsem bez televize

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:55 | Nahoru | #4
Hustý závod.....

Valentino
Lorenzo .... respect
Edwards....

Řetěz by Kawasaki

Naposledy editováno 18.05.2008 14:55:48

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:56 | Nahoru | #5
no komentar na CT2 jako vzdy hodne OUT stejne jako letos "DUCHCATI"

jinak Rossi No. 1 !!!!!!

Moto GP Francie

18.5.2008 v 14:59 | Nahoru | #6
Rossi je proste nejlepsiiiii NO.1

jinak Lorenzo je boreccc

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:01 | Nahoru | #7
No jo, Ducati, co by jste chtěli, já to říkám pořád že to jsou rozvařený špagety lol . Ta dvě poslední místa jim náležejí zcela po právu. Nejdřív se jedna ani nerozjede a ta druhá vydrží max.půl závodu. :o Zato Lorenzo, to je teda borec, klobouk dolů .

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:02 | Nahoru | #8
Mirek_Dušín>
zkus vzít pumpičku a nasaj vzduch,pak jí na konci ucpeš a zkus stlačit....vsadím se,že jí stlačíš min o čtvrtinu zdvihu a uvidíš

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:02 | Nahoru | #9
Lorenzo je podle mě lepší než Rossi-to co předvádí se zlomenýma nohama, to nemá obdoby!!!

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:03 | Nahoru | #10
Lorenzo bude "nástupce" Rossiho ,oba dva

Naposledy editováno 18.05.2008 15:06:22

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:05 | Nahoru | #11
Sidonius78> Chlape,vrať školné,on ten redaktor má pravdu...Ale zase je VŠE JAK MÁ BÝT-Rossi vpředu P-H

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:06 | Nahoru | #12

Sidonius78>Mirek_Dušín>
zkus vzít pumpičku a nasaj vzduch,pak jí na konci ucpeš a zkus stlačit....vsadím se,že jí stlačíš min o čtvrtinu zdvihu a uvidíš



UTFW
http://cs.wikipedia....C4.8Den.C3.BD_vzduch

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:07 | Nahoru | #13

Sidonius78>Lorenzo bude "nástupce" Rossiho ,oba dva



hmmm to mozna jo,ale to si jeste chvilku pocka lol

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:08 | Nahoru | #14
mě zajímá ten systém ,pochybuji že se stačuje vzduch,spíš bych řek olej

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:09 | Nahoru | #15
Peacemaker>
tomu se nebráním,ale účinnost nemůže být 100%

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:10 | Nahoru | #16
Sidonius78> Samozřejmě že je to stlačený vzduch, ve Formuli 1 s tím přišel, jestli se nepletu, už před hodně dlouhou dobou jako první Renault.

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:10 | Nahoru | #17
Sidonius78> opatrne s tema ucinnostma, nepletme pate pres devate

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:12 | Nahoru | #18
S výsledkem max spokojenost Ten lízátkář je fakt "hovado" Vale si samozřejmě neodpustil na závěr něco extra Celkově relativně zajímavej závod (SBK jsou samozřejmě někde jinde )

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:13 | Nahoru | #19
Sidonius78> Ty woe, asi jim to funguje když vyhráli, ne? :o Takže si myslím, že podle tvých měřítek je účinnost určitě stoprocentní!

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:14 | Nahoru | #20

Sidonius78>Peacemaker>
tomu se nebráním,ale účinnost nemůže být 100%



Neexistuje nic, co by mělo účinnost 100%. Ach jo, chce to trošku studovat

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:14 | Nahoru | #21
Homer>

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:14 | Nahoru | #22

Droppi>S výsledkem max spokojenost Ten lízátkář je fakt "hovado" Vale si samozřejmě neodpustil na závěr něco extra Celkově relativně zajímavej závod (SBK jsou samozřejmě někde jinde )


No jo, SBK, to jsou machři, ne jako tyhle slečinky z MotoGP . To jsou opravdový závody! Poslední závod v Monze byl fakt super

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:19 | Nahoru | #23

Sidonius78>mě zajímá ten systém ,pochybuji že se stačuje vzduch,spíš bych řek olej


čistě politicky:pneumatický ovládáná ventilů nemůže bejt olejem to by bylo hydraulický né??!!!!!!!!

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:20 | Nahoru | #24
Lorenzo je borec ale Rossi větší

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:25 | Nahoru | #25
Čistě technicky a laicky-vzduchový píst je nad ventilem,je spojen kanálkem s prostorem-zásobníkem,kam je tlačen olej a tím se reguluje potřebný tlak vzduchu v celém systému... Jde vlastně o stlačování"bubliny" P-H.

Naposledy editováno 18.05.2008 15:26:15

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:27 | Nahoru | #26
http://uloz.to/410885/Technika_MotoGP.pdf tady je to jasně vysvětlený

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:37 | Nahoru | #27
Michal #5> Se mi to nevodevřelo, prej někde nějaká chyba...

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:46 | Nahoru | #28
Sidonius78> Pneumatický - plynový, vzduchový! Hydraulický - kapalinový, olejový! Jinak si místo pružiny představ válec s pístem! Pod pístkem je dusík, který je stlačován, když vačka otevírá, když zavírá tak dusík tlačí ventil nahoru, jako pružina! Pochopitelně jsou zde ztráty (netěsnosti), takže je zde zásobník s dusíkem, který udržuje tlak!!! Takže se taky můžeme dočkat toho, že dusík vyfoukne a písty se potkaj s ventily! To by asi byl rachot! Jinak výhody - menší hmotnost, plynulé náběhy dle vačky! Výsledek - menší spotřeba a otáčky x tisíc, tedy výkon.
Honza

Moto GP Francie

18.5.2008 v 15:56 | Nahoru | #29
JV> takže se ventil zavře tim, že se ten stlačenej dusík rozpíná na svůj původní objem? Bych to rád chápal, tak se radši ptám

Moto GP Francie

18.5.2008 v 16:43 | Nahoru | #30
Droppi: jo, přesně, navíc jde podle otáček tlak regulovat ventilem, takže se nechá krásně regulovat "tvrdost" pružin...

Výhody jsou menší kmitající hmoty, progresivita plynových pružin, nevýhodou to, že oproti pružinám s ventily plyn neotáčí - což klade větší nároky na přesnost výroby a kvalitu materiálů sedel a ventilů.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist