Téma: jede jen v horku
21.6.2021 v 22:01
Zdar borci zas tady otravuju se svojí čínou, furt řešim problém s tim že moje motorka nejede. Ale když se oteplí tak na 30 stupnu a je dusno tak motorka fičí jak má a pěkně si jde za plynem až na omezovač. Ale když se ochladí tak na 20 stupnu tak je líná a vubec se jí nechce jet a taky mizí omezovač a jen to řve. Zkoušel jsem přetryskovat ze 98 hl. tysky na 100, ale jen se to zhoršilo tak jsem vrátil původní 98-mičku, svíčka je tmavě hnědá a je nová i s fajfkou. Nedavno se dělali ventily a dali se vule 0,05 a 0,08. Má to vyčištěnej a namazanej filtr. Karbec keichin PZ 30, motor 156 fmi s kitem od výroby na 200ccm, 2 ventil, OHV rozvody
VYŘEŠENO je tam pozdní zapalování
Naposledy editováno 30.11.2021 15:07:22
VYŘEŠENO je tam pozdní zapalování
Naposledy editováno 30.11.2021 15:07:22
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
kdyz se to s vetsi zhorsilo, tak tam zkus dat mensi, 95, ne ? hneda svicka by znacila spis bohatsi (i kdyz slovni popis "hneda svicka" je dost sirokej pojem)..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
Když venku je chladněji tak je tam víc vzduchu a je kravina davat menší trysku. U mě když trošičku uberu na šroubku směsi tak už to nejede. Sice to zkusim, ale nemyslím si že to bude fungovat
Naposledy editováno 21.06.2021 22:17:52
Naposledy editováno 21.06.2021 22:17:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
taraum> no jo, ale podle tehle logiky to evidentne nebezi, jak jsi se ostatne sam presvedcil experimentalne..
kdyby to bylo chudy (moc vzduchu), jak trochu opravnene usuzujes z okolni teploty, svicka by byla bila a motor prehratej,.. coz pokud chapu neni..
sroubek je na volnobeznem okruhu, ten s jizdou do omezovace nema moc spolecnyho, tzn problem bude jinde.. nemas to prebohaceny tim volnobeznym okruhem a netocis s nim obracene ?
kdyby to bylo chudy (moc vzduchu), jak trochu opravnene usuzujes z okolni teploty, svicka by byla bila a motor prehratej,.. coz pokud chapu neni..
sroubek je na volnobeznem okruhu, ten s jizdou do omezovace nema moc spolecnyho, tzn problem bude jinde.. nemas to prebohaceny tim volnobeznym okruhem a netocis s nim obracene ?
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
Ja teda ciny neznam, ale zda se mi hodne malo tech 0.05 a 0.08mm na ventilech. Mladymu jsem kontroloval nedavno dvacu (ne cinskou) a ma tam 0.15 a 0.20. Ty vule mas z manualu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
DrDNA01> nwm ale zkoušely jsme 0,15 0,10 a byly hlučný ventily nejelo to a střílelo do vyfuku tak jsme nechali 0,05 a 0,08. a k tomu muj znamej ma yuki 200 a taky tam měl 0,08 a 0,05 a jelo mu to paradně při tom že typ motoru je stejnej
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
156FMI odpovídá 1 válec, 56mm vrtání, F = chlazení vzduchem, M=motocykl I = 125 ccm a to může být původem Honda CG 125 (pak jsou ty vůle 0,05/0,08), jenže velmi podobnej je 157FMI což odpovídá Suzuki GS125 a tam jsou vůle 0,15 a 0,20.
Vzhledem k tomu že "soudruzi" různejma úpravama (vzhledu i vlastním vývojem) do toho nasekali pěknej bordel je asi základní pravidlo že pro rozvod OHV platí ty menší vůle (Honda uváděl 0,08 pro in i EX), pro OHC ty větší.
Naposledy editováno 21.06.2021 23:46:03
Vzhledem k tomu že "soudruzi" různejma úpravama (vzhledu i vlastním vývojem) do toho nasekali pěknej bordel je asi základní pravidlo že pro rozvod OHV platí ty menší vůle (Honda uváděl 0,08 pro in i EX), pro OHC ty větší.
Naposledy editováno 21.06.2021 23:46:03
kerut> netočim s tim obraceně :) u meněích obsahu šroubek směsi má vliv i na vyšší otáčky a z praktiky vim že i když ta motorka se chova za tepla jak ma, tak stačí trochu přídat nebo ubrat na směsi a už to nejede. jedině co mě napadá že to může bejt cívkou co za tepla líp háže, ale to je asi kravina xD bylo by to prave naopak
Naposledy editováno 21.06.2021 23:48:52
Naposledy editováno 21.06.2021 23:48:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
taraum píše: DrDNA01> nwm ale zkoušely jsme 0,15 0,10 a byly hlučný ventily nejelo to a střílelo do vyfuku tak jsme nechali 0,05 a 0,08. a k tomu muj znamej ma yuki 200 a taky tam měl 0,08 a 0,05 a jelo mu to paradně při tom že typ motoru je stejnej
Při větší vůli je pochopitelný že to cvaká ale rozhodně to nemá nárok střílet do výfuku (to je buď chudý a pomalu to hoří, nebo se hromadí nespálená směs (možná vlivem vynechávání zapalování) ve výfuku a pak to šlehne nebo je podpálenej ventil etc etc). Milá děvčata (zkoušelY).
combust> myslím si že to bude nespalena směs, jelikož svíčka je tmavě hnědá. Kdyby to hořelo, tak by svíčka by byla světle šeda až bílá. No a furt je možnost toho připáleného ventilu ale myslím si že by to nejelo furt a počasí by to neovlivnovalo. Tak teda si pujdu zkontrolovat zapalovaní. (kdyžtak za gramatiku sry ja jsem z ruska a jsem tady kratkou dobu)
Naposledy editováno 21.06.2021 23:57:46
Naposledy editováno 21.06.2021 23:57:46
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
Mrkni sem, dole v diskuzi jsem dával takovej přehled jak je to s barvou svíčky. Je třeba mít na paměti že to chvilku trvá než se svíčka vybarví a každej typ motoru má svoje specifika.
combust>ale mě je divný že to se děje jen když je chladno že červená trochu katík přitom se to chova jak kdyby to bylo bohatý protože když jedu na 5 a dam plnej tak to nechce se vytočit. co vim že kdyby to bylo chudý tak by to jen řvalo a nejelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
combust> mam to "ok" co je pod "too cold" xD
Naposledy editováno 22.06.2021 00:11:47
Naposledy editováno 22.06.2021 00:11:47
Chudá směs má tendence hořet pomalu. To pak buď dohořívá ve výfuku nebo si to střelí do sání. Aby to ubralo výkon tak že by to nešlo naprázdno vytočit je trochu extrém. Šel bych po zapalování (stroboskop, osciloskopem zkontrolovat jiskru na VN v celým rozsahu) a pak řešil směs.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede jen v horku
taraum píše: combust> mam to "ok" co je pod "too cold" xD
Tak to není zas tak špatný.
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
Máš to nezdravý.
Chlad těmhle malorážkám obvykle prospívá.
Odhadem: Paliva pro vyplachování tam málo je.
Chlad těmhle malorážkám obvykle prospívá.
Odhadem: Paliva pro vyplachování tam málo je.
1 reakcí na tento příspěvek jede jen v horku
nemyslim si, pokud se to vetsi tryskou nezlepsilo a naopak zhorsilo, bude to nejaky problem co na tom vedru bude zaviset maximalne neprimo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Díly na VDO explorer 125 V.D.O. Moto Explorer 125 | Kopi2 | 1 | 10.4.2023 v 18:09 kokoška. |
Předstih zapalovaní V.D.O. Moto Explorer 125 | taraum | 23 | 1.12.2021 v 12:10 karavanista |
Cvakání OHV motoru - ventily to nej... V.D.O. Moto Explorer 125 | FilousPiskot | 13 | 30.11.2021 v 15:26 taraum |
Doporučte nejakej karbec do 200 ccm V.D.O. Moto Explorer 125 | taraum | 2 | 1.9.2021 v 20:39 Eastrider |
Seřízení V.D.O. Moto Explorer 125 | taraum | 4 | 4.5.2021 v 17:08 callowsick |