Nastavíš šroubem o něco bohatší volnoběh, jehlu necháš a hlavní trysku dáš pro první pokus nějakou větší (ani nevíš, jakou tam máš, že?). Pak se jízdní zkouškou zjistí správná tryska, postupně se ochuzuje, dokud nenajdeš tu správnou velikost.
Nebo snad budeš věřit někomu, kdo ti tady napíše jen tak z prdele 120 a ty kvůli tomu propálíš píst?
V katalogu dílů máš u některých ročníků Racing Kit - označení K v poznámce(jaký máš ročník nenapíšeš a liší so to i v osazení karburátoru), konkrétně pro 2007 to vypadá takhle:
Naposledy editováno 07.10.2020 12:28:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Manuál - Husqvarna sm 125 Husqvarna SM 125 | antoniinz | 1 | 6.6.2024 v 16:18 ja1 |
2-takt vs 4-takt Husqvarna SM 125 | antoniinz | 10 | 6.6.2024 v 06:23 čeplin |
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 | antoniinz | 21 | 5.6.2024 v 06:57 Bugs |
2-takt Husqvarna SM 125 | antoniinz | 0 | 2.6.2024 v 19:47 antoniinz |
Husqvarna SM 125 Přívěra Husqvarna SM 125 | _zbynekk_ | 3 | 29.5.2024 v 16:01 ja1 |