Téma: Podvozek
12.4.2020 v 09:31
Zdravim, jak moc řešíte nastavování podvozku u motokrosu? Mám to nastavený momentálně v továrním stavu a celkem dost lidí si s tím hraje a nastavuje to podle tratěi nebo jak mu to sedí. Já jsem v tomhle lajk a nepoznám to nějak na jízdě jen se motorka trochu jinak chová. Tak se ptám jestli to máte většinou taky v továrním nastavení nebo si s tím opravdu hrajete. Popřípadě spodní nastavení a horní slouží přesně k čemu? Myslím tím když je vidlice vrací pomaleji atd... V manuálu jsem tohle nikde nenašel, pouze jen na styl jizdy. Díky za odpověď.
Hodně lidí na tom víc dojebe jak nastaví.
Najdi si nějaké články ať chápeš základy.
Na tlumiči bys mel mit označeno comp jako komprese a reb jako odskok. Takze bys mel poznat co je nahore a co dole. Kazdy vyrobce to ma jinak...
Dobry pomocnik je gumicka na trubce předního tlumice. Tu na té poznáš jestli využíváš celou dráhu tlumiče, nebo jen půlku a chce to ubrat kompres...
Navíc na moderních tlumících sou ještě high a low Speed comp a high a low speed reb ale tim uz ti hlavu motat nebudu když mas třeba na zadnim tlumiči 4 nastavovací šroubky, chce to už trochu vědět co a jak
Sam jezdim hobby a na tovární nastaveni...
Naposledy editováno 12.04.2020 10:14:44
Najdi si nějaké články ať chápeš základy.
Na tlumiči bys mel mit označeno comp jako komprese a reb jako odskok. Takze bys mel poznat co je nahore a co dole. Kazdy vyrobce to ma jinak...
Dobry pomocnik je gumicka na trubce předního tlumice. Tu na té poznáš jestli využíváš celou dráhu tlumiče, nebo jen půlku a chce to ubrat kompres...
Navíc na moderních tlumících sou ještě high a low Speed comp a high a low speed reb ale tim uz ti hlavu motat nebudu když mas třeba na zadnim tlumiči 4 nastavovací šroubky, chce to už trochu vědět co a jak
Sam jezdim hobby a na tovární nastaveni...
Naposledy editováno 12.04.2020 10:14:44
Čau, ako vieš , že máš továrne nastavenie? Ja som si to našiel v manuáli k motorke, tu na motorkároch. Tiež som študoval tu na nete, sú tu serie článkov nájdeš si to bez problémov. Ja som sa do toho šiel vŕtať len preto, lebo som kúpil jazdenku a tých článkoch som sa dočítal, že sa má začínať od továrneho nastavenia Je to celkom dosť náročné, hlane zistiť, čo tam máš za perovanie , to sa mení podľa roku výroby , a ešte to mohol vymeniť predošlý majiteľ. Musíš nájsť manuál , ale pozor presne k tvojej motorke. Najprv jazdiť s továrnym nastavením , potom si to naštudovať , čo a ako, ja som zatiaľ u továrneho nastavenia. Čo som naštudoval, som už aj zabudol. Potom keď pojazdíš a uvidíš čo a ako, nájdeš si popisky, čo tá motorka robí pri učitom teréne a potom si to poladíš. Pozor , niektoré motorky majú comp hore a reb dolle , niektoré naopak, dokonca ja u stejného roku výroby sa montovali rozličné tlmiče Píšem o predku. A o roku 2012. Ja som dosť dlho pátral, priznám sa bol som z toho debil.
teraz dokonca majú už aj na pravom tlmiči inú funkiu ako na ľavom. Držím palce pri štúdiu, a potom pri nastavovaní
PS: priznám sa, zas som z toho debil, ale aspoň viem, kde si to nájdem a hlavne viem, že nemám do toho šťurať.
Naposledy editováno 12.04.2020 10:41:25
teraz dokonca majú už aj na pravom tlmiči inú funkiu ako na ľavom. Držím palce pri štúdiu, a potom pri nastavovaní
PS: priznám sa, zas som z toho debil, ale aspoň viem, kde si to nájdem a hlavne viem, že nemám do toho šťurať.
Naposledy editováno 12.04.2020 10:41:25
Čau, no, neviem, nna tvojom mieste by som sa ich opýtal, či to je v továrenskom nastavení. Hlavne , by som študoval, neboj, tiež som sa trápil, od kompu behal ku motorke, a nadával, čo to tam mám namontované, Trochu som kecal, už nemám továrenské, lebo som ubral kompresiu , skáčem len tak mizerne také pidi skoky. Ono, cítil som to, ten čo to mal predo mnou, tak to mal ešte mäkšie, ale vážil asi 70 kg. Ja som to cítil pri jazde po panelovej ceste , keď som dal továrenské tak som to cítil v riadidlách trepalo s nimi. Keď som ubral tú kompresiutak to zmäklo a som sa tešil aký som borec. Pri skokoch som nesledoval nič, bol som rád, že mám ešte vôbec motorku v rukách, niekedy som už ani nemal nohy na stupačkách , ale nie naschvál , bola to hrôza des. tie dopady, niekedy na predné koleso . Za starých časov by som už tu nebol,, tieto moderné motky toho veľa zachránia aj moju šmatľavosť.. Viac som do toho nešprtal už rok. Zadok som dal továrenské podľa manuálu . Celé som to nastavil ako tam písali. Ako som písal ja mám staré enduro 2012 ročník a tie moderné to už majú ináč a krosky už úplne ináč, tie sú pred endurami.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 14 | 5.9.2024 v 12:29 ferdoo |
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 3 | 4.9.2024 v 09:29 Krautkopf |
Pomoc o radu KTM 125 SX | Djandn | 1 | 23.7.2024 v 14:51 ja1 |
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX | Anti | 16 | 26.5.2024 v 08:14 Anti |
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |